niedziela, 28 lipca 2013

Radości weekendowe

Miałam cudowny weekend. 
Maleńkie weekendowe zakupy..


Znowu polazłam do B&BW. Kolejny żel antybakteryjny, zapach Hoot Fruit (mają nową kolekcję ze zwierzaczkami) i słodkie etui właśnie na te żele. Czasem jestem bardzo dziecinna, ale co ja poradzę, że uwielbiam takie słodkie gadżety. Lubicie markę Bath & Body Works? Jakie są Wasze ulubione produkty tej firmy?  
W sobotę po pysznym śniadanku (ciepłe bułeczki i konfitura z fiołkiem) udałam się na spotkanie z Anią. 
Poszłyśmy na kawę i pokręciłyśmy się razem po Żoliborzu. Zaprowadziłam Anię w miejsce gdzie zawsze kupuję róże. Ania kupiła czerwone, a ja żółciutkie.


Ania natomiast pokazała mi sklep z włoskim jedzeniem, ile tam smakołyków!! Wyszłam jedynie z mozzarellą z prawdziwego bawolego mleka (dziś na śniadanie caprese!!:) i nugatem (najlepszy nugat jaki jadłam w życiu, choć bałam się, że złamią mi się zęby podczas spożywania). Ale na pewno tam jeszcze wrócę.
Dostałam od Ani miłą niespodziankę, pozycja z mojej czerwcowej chciej listy (KLIK).  Dziękuję!! :D


Później wróciłam do domku i zrobiłam sobie pyszną kawę, to słodkie coś na talerzyku to właśnie kawałek wspaniałego nugatu.


Upiekłam muffinki z malinami i białą czekoladą, to połączenie chodziło za mną od dawna.


Z reszty malin zrobiliśmy pyszny koktajl do śniadanka.


Wróciły do łask woski zapachowe Yankee Candle, palę je cały tydzień. Teraz w kominku tropikalny Smoczy Owoc.


Wczoraj próbowałam zmierzyć się z przygotowaniem dla Was wyników Urodzinowego Rozdania. Już prawie skończyłam, więc myślę że wyniki podam Wam na początku przyszłego tygodnia, postaram się w poniedziałek. Żeby umilić Wam oczekiwanie, zapraszam na Radosne Eko Rozdanie (KLIK). Można wygrać smakowite i naturalne balsamy do ust.
Napiszcie mi koniecznie jak Wam minął weekend, bardzo lubię czytać Wasze weekendowe skróty w komentarzach.
Buziaki
Kasia

39 komentarzy:

  1. słodkie to etui na żel :D

    OdpowiedzUsuń
  2. przypomniałaś mi o chęci zakupienia żelu antybakteryjnego z B&BW

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są bardzo fajne i słodkie :) Jestem z nich bardzo zadowolona :))

      Usuń
  3. mam ochotę na taką kawę, śliczne róże :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Róże dziś pięknie się rozwinęły, wyglądają jeszcze cudniej :)

      Usuń
  4. Ja również uwielbiam słodziakowe gadżety :) Róże piękne. Mam w swoim ogródku różne kolory :) Co do weekendu to spędzam go w domu :) Dziś miałam wybrać się nad jeziorko lecz stwierdziłam, że jest stanowczo za gorąco! Nie znoszę upałów :/ Planuję jednak wieczorem wybrać się na spacer :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musisz mieć cudowny ogród, róże owoce, brzmi bajkowo :) Miłego spaceru!!

      Usuń
  5. A ja się zastanawiałam, co to za urocze różowe stworzonko :D

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo lubię żele bbw, jedyne jakie nie sklejają mi dłoni:) a etui słodziutkie:)
    a mufinki chętnie bym schrupała ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja w sumie nie używałam innych żeli, więc nie wiem, ale z tych jestem bardzo zadowolona :)

      Usuń
  7. Mój weekend minął na ogrodzie w cieniu pod orzechem. Jednak i tak umieram z ciepła. Świetne te etui, ja też uwielbiam taki gadżety

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To bardzo miło u Ciebie :) Fajnie, że etui się podoba :)

      Usuń
  8. cały czas zastanawiam sie nad zakupem wosków ;]
    zazdroszcze nuxa :P

    OdpowiedzUsuń
  9. ja znów BBW odwiedzę za dni kilka :D hyhyhy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Ja dziś tam byłam z córą, zażyczyła sobie że chce takie same etui i żel antybakteryjny, kupiłam jej z kotkiem :)

      Usuń
  10. ale mnie kuszą takie muffinki! jutro się wezmę za pieczenie :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Etui bardzo zabawne :) Ja niestety nie mam dostępy do BBw, ale coraz bardziej mnie kusi :)
    Mój weekend bardzo spokojny, chodzę z psiakiem na specerki i nadrabiam zaległości blogowo jutubowe :) A, jeszcze robię duuużo mrożonej herbaty, bo pijemy ją litrami :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo miły weekend u Ciebie :)
      A na co z BBW najbardziej miałabyś ochotę?

      Usuń
    2. Sokojne weekendy są najlepsze, bo zawsze można się odprężyć przed wymagającym tygodniem :)
      Z BBw chyba wszystko bym chciała, bo to dla mnie terra incognita ;) Najbardziej kuszą mnie owocowe mgiełki zapachowe i żele pod prysznic ;)

      Usuń
  12. Jejku, mam ochotę na kawę przez Ciebie - a już dość późna pora jak na takie rarytasy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam kawę, też mam tak, że jak widzę ją gdzieś w TV albo na zdjęciu to od razu mam ochotę się napić :)

      Usuń
  13. Ale narobiłaś mi smaka na włoskie specjały - mozzarellę i nugat wprost uwielbiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. u mnie totalne, poweekendowe zmęczenie materiału, więc w poniedziałek będę odpoczywać :) no ale czasami i tak musi być. śliczne róże, ładnie wyglądają w wazonie. no i jestem ciekawa z wrażeń używania olejku nuxe :)
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  15. Aż się głodna zrobiłam! :)) I ten olejek którego też pragnę mieć. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Miałaś przeuroczy weekend :). U mnie trochę za gorąco...
    A moją tartę muszę przywieźć z domu. Wraz z kominkiem. I będę się bawić :).

    OdpowiedzUsuń
  17. a może pochwalisz się przepisem na te cudeńka malinowe z białą czekoladą?

    OdpowiedzUsuń
  18. Olejek Nuxe sprawdził się u mnie:)Mój weekend minął na pracy.
    P.S Taką kawusię bym nawet teraz wypiła.

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam te żele antybakteryjne z BBW :) Aktualnie mam trzy wersje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też mam trzy :) I córcia zmusiła mnie do zakupu czwartej, z kotkiem dla siebie, i oczywiście różowe etui też musiało być :)

      Usuń
  20. Ja wczoraj w domu leżałam pod wentylatorem - wiatrakiem bo wyjście na dwór groziło wytopieniem na maksa i udarem. Za gorąco jest zdecydowanie. A etui na żel świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  21. U mnie weekend ciągle na nogach z powodu Plaży Open w moim mieście i jeszcze innych widowisk jakich tu nigdy nie było :) Oczywiście wieczorkiem piwko z chłopakiem i ze znajomymi tak że dopiero dziś odpoczywam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musicie się super bawić, pozdrawiam i miłego odpoczynku :*

      Usuń
  22. Super zakupki
    Kawka wygląda smakowicie:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Etykiety

Aesop (1) Alba Botanica (2) Alchemia Lasu (1) Alep (1) Alessandro (2) Alterra (9) Alverd (1) Alverde (14) Aquolina (1) ARGILES DU SOLEIL (3) Aromatherapy Associates (3) Aubrey Organics (2) Auriga (4) Balea (4) BALNEOKOSMETYKI MALINOWY ZDRÓJ (1) Bath & Body Works (12) Bath Body Works (1) Batiste (9) Beauty Formulas (1) Becca (2) Benefit (3) BeYu (1) Bielenda (5) BingoSpa (5) Biochemia Urody (13) Bioderma (2) Biopha (1) Biotherm (3) Biovax (4) Blumarine (1) Body Shop (13) Bomb Cosmetics (1) Boss (1) Bumble and Bumble (1) Burt's Bees (9) Caudalie (1) Chanel (12) Chantarelle (1) Charmine Rose (13) Chloe (1) Clarena (5) Clarins (7) Clinique (13) Collistar (1) Coslys (6) Dabur (2) Dax Cosmetics (1) Delawell (2) Dermalogica (3) Dermika (1) Dior (3) Diptyque (9) Dolce Gabbana (4) Douglas (1) Dr. Hauschka (8) Ecospa (2) Ecotools (1) Ecoworld (3) Eko Spa (1) Eos (3) Erbaviva (3) Essie (16) Estee Lauder (1) evrēe (1) Farmona (4) Femi (6) Figs Rouge (4) Fred Farrugia (2) Frederic Fekkai (4) FRESH MINERALS (1) Fridge (11) Fridge by Yde (4) Gaia Creams (7) Gal (1) Givenchy (1) Glam Glow (1) Glyskincare (1) Guerlain (14) H&M (1) HAPPYMORE SKIN CARE (1) Helena Rubinstein (2) Hugo Boss (1) Hugo Naturals (2) Ikarov (3) Inglot (1) Isana (3) Joanna (2) John Masters Organics (18) Joik (6) Kallos (1) Kanebo (3) Kanu (3) Khadi (1) Kiehl's (1) Kindle (1) Kneipp (3) Korres (5) Kringle Candle Company (2) Kryolan (3) L' Occitane (5) L'Oreal (4) L'Orient (5) La Mer (1) Lancome (4) Laura Mercier (6) Lavera (1) Lawendowa Farma (1) Lierac (3) Lily Lolo (1) Lioele (2) Lirene (2) Lorac (1) Love & Toast (1) Lush (55) Mac (1) MÁDARA (3) Maybelline (2) MCMC Fragrances (1) MeMeMe (1) Model CO (2) Munio Candela (1) My Beauty Diary (2) Natural Product (1) Nature's Gate (7) Neom (1) Neutrogena (3) Nivea (3) NOAlab (4) Nuxe (7) Opi (1) Oragnique (6) Orientana (6) Origins (5) Pandora (6) Pat & Rub (33) Phenome (72) Philosophy (7) Physicians Formula (1) Phyto (1) Pierre Rene (1) Prestige Cosmetics (3) Pukka (4) Pupa (2) Queen Helen (1) Real Techniques (3) REN (5) Rene Furterer (1) Revlon (1) Rituals (1) Rituls (1) Rival de Loop (1) Sally Hansen (3) Salvatore Ferragamo (3) Sanoflore (1) Sante (4) Schwarzkopf Professional (3) Scottish Fine Soaps (1) Sephora (7) Serge Lutens (1) Shiseido (5) Siquens (3) Skin79 (1) Skinfood (1) Sleek (4) Smashbox (2) Soap & Glory (3) Stara Mydlarnia (2) Stenders (4) Sylveco (3) Synergen (2) Tangle Teezer (3) Tarte (1) The Balm (1) The Different Company (1) THE SECRET SOAP STORE (1) Tołpa (4) Tommy Hilfiger (1) Trader Joe's (2) Tweezerman (1) Über (2) Urban Decay (1) Uriage (3) Vichy (2) Vita Liberata (2) Wibo (1) Yankee Candle (13) Yasumi (1) Yoskine (1) YSL (1) Yves Rocher (6)