czwartek, 11 lipca 2013

Balsam do ust BURT'S BEES

Beeswax Lip Balm to jeden z wielu balsamów jakie amerykańska marka Burt's Bees ma w swojej ofercie. Jest to wersja podstawowa, pierwotna, od rozpoczęcia produkcji tego kosmetyku w 1991 roku wszystko się zaczęło. Teraz mamy do wyboru balsamy z miodem, z granatem, jagodami acai, różowym grejpfrutem, masłem mango itd. Pracowite pszczółki Burta produkują  nawet odżywki do ust!!


Pierwsza zaleta balsamu to jego w 100% naturalny skład:
cera alba (beeswax, cire d’abeille), cocos nucifera (coconut) oil, helianthus annuus (sunflower) seed oil, mentha piperita (peppermint) oil, lanolin, tocopherol, rosmarinus officinalis (rosemary) leaf extract, glycine soja (soybean) oil, canola oil (huile de colza), limonene

Mamy tu nawilżający i odżywczy wosk pszczeli, dobroczynne olejki, kokosowy i słonecznikowy, olejek z mięty pieprzowej, (to właśnie on zapewnia efekt chłodzenia ust), lanolinę, ekstrakt z liści rozmarynu, olej rzepakowy i sojowy.

Moja opinia
Balsamik znajduje się w wygodnym sztyfcie (można go również dostać w metalowym pudełeczku). Przyjemnie pachnie miętą, ale nie ma smaku. Jest dość twardy. Dla mnie to plus, bo nie topi się, a taka konsystencja idealnie rozprowadza się na ustach.


Super nawilża usta. Cenię sobie również jego właściwości chłodzące. Jest w stanie ukoić w momencie wszelkie podrażnienia, czy przesuszenia moich ust.


Myślę, że taki efekt latem będzie jeszcze bardziej mile widziany, a zimą możemy poszukać innej wersji balsamu.
W opakowaniu znajduje się 4,25 g produktu. Używam go już kilka tygodni, a zostało go jeszcze sporo. Zużyłam może 10-15 % opakowania. Oficjalna cena to 3,30 dolary, ale jako że marka Burt's Bees nie jest dostępna w Polsce, musimy zmierzyć się z cenami jakie zaproponują nam sprzedawcy na Allegro (plus minus 20 zł). I  też w słabej dostępności poczytuję jedyny minus balsamu. Bo więcej mankamentów nie widzę. Jest to zdecydowanie mój najukochańszy balsam w sztyfcie!! Najlepszy jakiego używałam w życiu.
Bardzo polecam!!
I nie mogę się doczekać kiedy wypróbuję inne wersje smakowe.
Pozdrawiam 
Kasia

35 komentarzy:

  1. MOj tez najlepszy <3 Podpisuje sie pod twoją opinią ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam ; )

    Pozdrawiam, http://grudzienpaulina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Kilka razy w UK chodziłam wokół niego, ale nie wzięłam. Widzę, że mam czego żałować :)

    OdpowiedzUsuń
  4. myślę że warto go kupić i zobaczyć jak sie sprawdza :)
    keepfitandbebeauty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam ten balsamik jest fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam wielką ochotę na coś z tej firmy, może kiedyś upoluję :)
    Ja teraz zachwycam się balsamem do ust Caudalie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę o nim poczytać :) A czemu tak go lubisz?

      Usuń
  7. Bardzo chetnie bym wypróbowała,szkoda,ze póki co nie mam do niego dostępu:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może jakoś pomogę, na Allegro jest ich mnóstwo. Nie masz tam konta?

      Usuń
  8. Mam ochotę na wersje z granatem i przy najbliższym zamówieniu na feelunique chyba trafi do koszyka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A tam jest darmowa dostawa?

      Usuń
    2. Tak, dostawa jest darmowa i mają dużo świetnych produktów. Warto czekać na promocje, ostatnio było - 15% na wszystko :)

      Usuń
    3. To sobie poszperam tam dzisiaj, dziękuję za podpowiedź i miłego weekendu :)

      Usuń
  9. Jeszcze nie znalazłam mojego ukochanego balsamu do ust w sztyfcie.

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo lubię te balsamy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. nigdy w życiu nie miałam nic z tej firmy, choć ze słyszenia znam :) jak gdzieś się natknę na ich produkty, na pewno zwrócę uwagę na ten balsam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zerknij sobie, nie kosztuje dużo, a ma świetny skład i bardzo przyjemnie koi i chłodzi usta :)

      Usuń
    2. sprzedałaś mi go :D

      Usuń
  12. Miałam wersję smakową ale średnio lubiłam, aż w końcu zaczął się kruszyć i wywaliłam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Z mojej kolorowej wersji już czuję, że Burt's Bees będzie również moim najlepszym balsamem :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest bardzo dobry!! Pomaga mi od razu na wszelkiego rodzaju dyskomfort na ustach. Cierpię czasem na takie przesuszenia, a BB koi od razu :)

      Usuń
  14. Myślę, że go wypróbuję. Moim najlepszym dotąd balsamem do ust jest balsam z NUXE w słoiczku. Takich w sztyfcie nie używałam wielu, bo zwykle po prostu się nie sprawdzały - mało nawilżały, a o regeneracji nie było mowy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam Nuxe :)
      Pszczółki Burta sprawdziły się u mnie lepiej.

      Usuń
  15. Chciałabym, żeby takie produkty kiedyś były dostępne w Polsce :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też bym chciała, oj przydałoby się bardzo, ta marka i jeszcze kilka innych :)

      Usuń
  16. Szkoda, że w Stanach mają do wyboru tyle dobrych kosmetyków o naturalnych składach, podczas gdy u nas tak tego mało. O tej firmie słyszę same dobre rzeczy. Może kiedyś się skuszę właśnie przez Allegro.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że u nas jest coraz lepiej pod tym względem, odkrywam coraz to nowe marki z kosmetykami naturalnymi, które można dostać w Polsce. Choć zgodzę się z Tobą, że wiele marek jednak brakuje i takie Burt's Bees powitałabym z uśmiechem :)

      Usuń
  17. ja jeszcze swojego nie otworzyłam, ale jestem strasznie ciekawa! musi jednak poczekać na swoją kolej, bo trochę tego typu kosmetyków mam otwartych :) marka jest bardzo ciekawa, kiedyś widziałam świetny zestaw ich popularnych produktów (mini oczywiście) za 100zł na allegro i żałuję, że nie kupiłam :( może będzie mi jeszcze dane je dorwać :)
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja dostałam taki zestaw od siostry :) Bardzo fajny, można sporo przetestować, ale 100 zł to bardzo drogo, normalnie ten zestawik jest dużo, dużo tańszy, sprzedawcę z Allegro poniosło..

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Etykiety

Aesop (1) Alba Botanica (2) Alchemia Lasu (1) Alep (1) Alessandro (2) Alterra (9) Alverd (1) Alverde (14) Aquolina (1) ARGILES DU SOLEIL (3) Aromatherapy Associates (3) Aubrey Organics (2) Auriga (4) Balea (4) BALNEOKOSMETYKI MALINOWY ZDRÓJ (1) Bath & Body Works (12) Bath Body Works (1) Batiste (9) Beauty Formulas (1) Becca (2) Benefit (3) BeYu (1) Bielenda (5) BingoSpa (5) Biochemia Urody (13) Bioderma (2) Biopha (1) Biotherm (3) Biovax (4) Blumarine (1) Body Shop (13) Bomb Cosmetics (1) Boss (1) Bumble and Bumble (1) Burt's Bees (9) Caudalie (1) Chanel (12) Chantarelle (1) Charmine Rose (13) Chloe (1) Clarena (5) Clarins (7) Clinique (13) Collistar (1) Coslys (6) Dabur (2) Dax Cosmetics (1) Delawell (2) Dermalogica (3) Dermika (1) Dior (3) Diptyque (9) Dolce Gabbana (4) Douglas (1) Dr. Hauschka (8) Ecospa (2) Ecotools (1) Ecoworld (3) Eko Spa (1) Eos (3) Erbaviva (3) Essie (16) Estee Lauder (1) evrēe (1) Farmona (4) Femi (6) Figs Rouge (4) Fred Farrugia (2) Frederic Fekkai (4) FRESH MINERALS (1) Fridge (11) Fridge by Yde (4) Gaia Creams (7) Gal (1) Givenchy (1) Glam Glow (1) Glyskincare (1) Guerlain (14) H&M (1) HAPPYMORE SKIN CARE (1) Helena Rubinstein (2) Hugo Boss (1) Hugo Naturals (2) Ikarov (3) Inglot (1) Isana (3) Joanna (2) John Masters Organics (18) Joik (6) Kallos (1) Kanebo (3) Kanu (3) Khadi (1) Kiehl's (1) Kindle (1) Kneipp (3) Korres (5) Kringle Candle Company (2) Kryolan (3) L' Occitane (5) L'Oreal (4) L'Orient (5) La Mer (1) Lancome (4) Laura Mercier (6) Lavera (1) Lawendowa Farma (1) Lierac (3) Lily Lolo (1) Lioele (2) Lirene (2) Lorac (1) Love & Toast (1) Lush (55) Mac (1) MÁDARA (3) Maybelline (2) MCMC Fragrances (1) MeMeMe (1) Model CO (2) Munio Candela (1) My Beauty Diary (2) Natural Product (1) Nature's Gate (7) Neom (1) Neutrogena (3) Nivea (3) NOAlab (4) Nuxe (7) Opi (1) Oragnique (6) Orientana (6) Origins (5) Pandora (6) Pat & Rub (33) Phenome (72) Philosophy (7) Physicians Formula (1) Phyto (1) Pierre Rene (1) Prestige Cosmetics (3) Pukka (4) Pupa (2) Queen Helen (1) Real Techniques (3) REN (5) Rene Furterer (1) Revlon (1) Rituals (1) Rituls (1) Rival de Loop (1) Sally Hansen (3) Salvatore Ferragamo (3) Sanoflore (1) Sante (4) Schwarzkopf Professional (3) Scottish Fine Soaps (1) Sephora (7) Serge Lutens (1) Shiseido (5) Siquens (3) Skin79 (1) Skinfood (1) Sleek (4) Smashbox (2) Soap & Glory (3) Stara Mydlarnia (2) Stenders (4) Sylveco (3) Synergen (2) Tangle Teezer (3) Tarte (1) The Balm (1) The Different Company (1) THE SECRET SOAP STORE (1) Tołpa (4) Tommy Hilfiger (1) Trader Joe's (2) Tweezerman (1) Über (2) Urban Decay (1) Uriage (3) Vichy (2) Vita Liberata (2) Wibo (1) Yankee Candle (13) Yasumi (1) Yoskine (1) YSL (1) Yves Rocher (6)