niedziela, 14 lipca 2013

Bransoletki Missiu (plus mała niespodzianka dla Was) [ZAKOŃCZONE]

Witajcie Kochane!
Jakiś czas temu pokazywałam Wam (o tutaj -> KLIK), moją nową bransoletkę z motylkami marki Missiu
Po umieszczeniu notki spotkała mnie bardzo miła i zupełnie niespodziewana reakcja ze strony producenta bransoletek. Podziękowano mi za ładną publikację :) I przemiła pani Kasia, zapytała czy mogłaby przesłać jeszcze jakieś bransoletki, żebym mogła nosić je w komplecie do motylków. Wtedy prezentują się ładniej.
Akurat tego dnia źle się czułam i bolałam mnie głowa, mail od pani Kasi poprawił mi skutecznie humor na cały dzień. 
Bransoletki przyszły niedawno. 


Do motylków najlepiej będą pasować różowe serduszka. 
Spójrzcie jak się prezentują..


Dostałam również czarne dziewczynki projektu Ani Muchy i zielone pacyfki  symbolizujące pokój, tolerancję, świat bez wojen i nienawiści.
Tak wyglądają dziewczynki..


A poniżej ujęcia z pacyfkami..


Chciałabym podzielić się z Wami otrzymanym prezentem. Macie do wyboru dziewczynki lub pacyfki. Jeśli macie ochotę je otrzymać napiszcie proszę w komentarzu, którą z dwóch bransoletek wybieracie i podajcie proszę adres e-mail. Jedyny warunek to należenie do obserwatorów mojego bloga.
Zgłoszenia bransoletkowe przyjmuję do końca przyszłego tygodnia (do 21 lipca). Po tym weekendzie ogłoszę wyniki bransoletkowego losowania. 

Bransoletki Missiu można kupić na stronie Missiu Polska (KLIK) oraz w drogeriach Hebe. 
Ściskam
Kasia




78 komentarzy:

  1. To ja w takim razie zgłaszam się do dziewczynek :).
    allenee1991@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne bransoletki, ja również się zgłaszam do dziewczynek. Mój mail: mojczyk@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. faajnykosmetyk@gmail.com
    Ja też wybrałabym dziewczynki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Są świetne. :)
    Zgłaszam się do pacyfek, wiadomo pokój na świecie musi być. :)
    patrycja.nowak07@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. dziewczynki bym chciała
    zaplatane.sostry@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  6. wow podobają mi się ;))

    zgłosze się czemu nie ;)

    wybieram dziewczynki bo są bliższe mojemu sercu.
    izusc2@yahoo.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Przesłodkie bransoletki :)

    Skusiłabym się na dziewczynki - espe.blog@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  8. fajne,te motylki z serduszkami prezentują się super!

    OdpowiedzUsuń
  9. Chętnie zobaczę na swoim nadgarstku pacyfki, kolor idealny na lato :)
    magda.em@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. Kiedyś miałam przez 2 godziny podróbkę- którą zgubiłam nim zdążyłam założyć ;D chętnie bym przygarnęła dziewczynki.
    eliksir1681@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale śliczne! :) obserwuję jako Govinda Wilczyńska

    Email: kociak.wilk2@gmail.com

    Wybieram te drugie zieloniutkie :*
    Pozdrawiam
    Govinda ;*

    OdpowiedzUsuń
  12. Pacyfki są super ;) Chętnie je przygarnę
    paulina.domoradzka@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Pacyfki już posiadam, w takim razie chętnie przygarnę dziewczynki :)

    dagmaraszkudlarek@gmail.com

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Chętnie przygarnę pacyfki ;)

    www.mlodamama2013.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. zgłaszam się do pacyfek!;]
    neeefericit@gmail.com
    pozdrawiam;]

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ładne i życzę powodzenia biorącym udział :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Zgłaszam się do pacyfek :)
    Obserwuję jako Jolanta K.
    email: jolciaa13035@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  18. A ja się zgłaszam do pacyfki;)
    nppaszkowska@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  19. zgłaszam się do pacyfek :)
    mail: damskakosmetyczka@op.pl
    obserwuję jako Marcepanka

    OdpowiedzUsuń
  20. Obserwuję jako Adrianna ▲
    Wybieram pacyfki :) Świetny kolor :)
    kaliszadrianna@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Wybieram dziewczynki :)
    Obserwuję jako Nena
    mail: nenabeautyblog@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja również chętnie przygarnę pacyfki, ot w sam raz na wakacyjne festiwale:D
    Obserwuję jako Milka
    e-mail: cutenevillittledevil@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Dziewczynki są słodziutkie, więc chętnie się z nimi zaprzyjaźnię ;)
    Obserwuję jako: frania.f
    e-mail: frania.f.blox@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Mnie się obie podobają... ale jak mam wybrać to pacyfki:-)
    edziab@poczta.onet.pl
    Obserwuję jako Edziab

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo mi się podoba ta czarna z dziewczynkami :)
    julia.konieczna3@gmail.com
    obserwuję jako - lavanda
    :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Hmmm ja wybieram pacyfffki ; )
    iwona3999@tlen.pl
    Obserwuje jako Iwona Ka

    OdpowiedzUsuń
  27. ja się zakochałam w dziewczynkach <3
    a że w swoim zbiorze nie posiadam takiej bransoletki (a kocham się w Lilou i Missiu), to może w końcu coś się zmieni?

    camille@autograf.pl

    OdpowiedzUsuń
  28. To ja wybieram pacyfki - będą mi pasowały do moich cudownych spodenek ;D
    Fabryczna23@onet.eu
    Obserwuje jako Fabryczna.

    OdpowiedzUsuń
  29. zgłaszam się po urocze dziewczynki :)
    obserwuję jako optymistka., wymarzony_swiat@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  30. dziewczynki:) maria_r@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  31. oj zielona pacyfka :) patrycja.allegro@wp.pl obserwuję: wlosy.krecone.zycie.szalone

    OdpowiedzUsuń
  32. dziewczynki :) ZajacKicak@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  33. och te bransoletki coś w sobie mają, są śliczne :)
    cytruska87@gmail.com
    PAJACYKI :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Dziewczynki są wspaniałe. Urzekły mnie
    zyskowa@buziaczek.pl

    OdpowiedzUsuń
  35. Pacyfki są mega :)
    mono_nika22@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  36. dziewczynki :)
    olunia1881@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  37. Świetne :)
    Mam ochotę na te pacyfki :D
    ewaa101@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  38. obserwuje jako INES
    wybieram dziewczynki :)
    albaramida@gmail.com
    pzdr

    OdpowiedzUsuń
  39. to ja poprosze pacyfiki :)
    obserwuje jako Ola
    a moj email to ownwaytolove@gmail.com :):):)

    OdpowiedzUsuń
  40. Jeśli nie wygram czarnych dziewczynek, to je sobie kupię :P
    megdil.blog@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Poproszę dziewczynki :)
    Patusia_16_2000@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  42. Wybieram pacyfki. ;d
    mój adres: kulek446@wp.pl
    obserwuję jako : Julia Piłat.

    OdpowiedzUsuń
  43. mam już fioletowe serca i myśle,że fajnie by do nich pasowały dziewczynki :)
    sunbean@gazeta.pl
    obserwuje jako: mysza

    OdpowiedzUsuń
  44. zgłaszam się
    wybieram pacyfki .
    obserwuję jako: poloniamartyna
    mail : m_kowalewska_1a@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  45. Chciałabym dziewczynki :)
    Obserwuję jako: Mixe
    mail: lemonfree126@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  46. Wybieram Pacyfki ;)

    e-mail - Jeeverlly@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  47. Zgłaszam się. Wybieram dziewczynki :)
    kubula7131@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  48. Obserwuję jako Ela Gr
    Chętnie przygarnę bransoletkę dziewczynki :)
    elciag90@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  49. podoba mi się ta z dziewczynkami

    luuucy3784@gmail.com
    obserwuję jako lucy

    OdpowiedzUsuń
  50. Dziewczynki sa piekne ! Chcialabym zobaczyc ja na swoim nadgarstku :) moj mail: everyonelovesrainbow@gmail.com + obserwuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  51. To a się zgłaszam po pacyfki ;)
    asik27@onet.eu

    OdpowiedzUsuń
  52. Śliczne :) Zgłaszam się po pacyfki
    Obserwuję jako: ma ra
    mara180893@gmail.com
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  53. zgł się
    obserwuję jako:Beata.
    beata--98@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  54. Zgłaszam się!

    Obserwuję jako: kotka1412
    mail: juki5@wp.pl

    Chcę pacyfki :)

    OdpowiedzUsuń
  55. Te bransoletki są po prostu przesłodkie!
    Chętnie przygarnęłabym dziewczynki :)
    marti8991@op.pl
    Obserwuję jako deedee_1

    OdpowiedzUsuń
  56. Wybieram dziewczynki :)
    Obserwuje jako: BrokenDie
    E-mail: babinska.basia@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  57. wybieram pacyfki
    obserwuję jako: Karolina
    e-mail: karolina_piotrowicz@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  58. dziewczynki
    bernadetaaa@interia.pl
    obserwuję jako bernadeta bomba

    OdpowiedzUsuń
  59. serduszka :)
    sylviaaa100@interia.pl
    obserwuję jako: sylviaaa100

    OdpowiedzUsuń
  60. nelinka@onet.pl

    wybieram pacyfki :)

    obserwuję jako Angelika Wojtasik :)

    OdpowiedzUsuń
  61. Zgłaszam się do pacyfek ;)
    mail: bandur@poczta.onet.eu

    OdpowiedzUsuń
  62. ja bym chciała pacyfki :)
    becha@onet.eu

    OdpowiedzUsuń
  63. Dziewczynki proszęęęę ;)
    caviaway@gmail.com
    obserwuję jako Olga

    OdpowiedzUsuń
  64. Ja bym chciała dziewczynki :)
    oliwcia_szulc@interia.pl
    Obserwuję jako Mariusz Szulc .

    OdpowiedzUsuń
  65. Dziewczynki poproszę.

    Obserwuję jako: BlogBy Izis
    email: blogbyizis@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  66. Magdalena B
    lady1307@interia.pl

    pacyfki ;D

    OdpowiedzUsuń
  67. obserwuje jako: sengasengana
    sengasengana.sk@gmail.com

    dziewczynki;) jak się uda - córka będzie zachwycona:)

    OdpowiedzUsuń
  68. Obserwuję jako: Edyta
    asagao@o2.pl

    Wybieram dziewczynki :)

    OdpowiedzUsuń
  69. Obserwuje jako: Magda R
    magdar394@gmail.com
    wybieram dziewczynki :)

    OdpowiedzUsuń
  70. Wybieram pacyfki:)
    Obserwuję jako Katarzyna D.
    ladykatherina@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  71. Obserwuje jako: niespodzianka
    aniam85@interia.pl

    pacyfki <3

    OdpowiedzUsuń
  72. obserwuję jako : msglamourify
    angelikabochenek@vp.pl
    Chętnie przygarnęłabym pacyfki :)

    OdpowiedzUsuń
  73. Obserwuję jako Copacabanaa
    copacabanaa@op.pl
    zgłaszam się ;)

    OdpowiedzUsuń
  74. wybieram pacyfki ;)
    obserwuję bloga jako : lolapop10
    a mój email to : lolapop10@interia.pl

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Etykiety

Aesop (1) Alba Botanica (2) Alchemia Lasu (1) Alep (1) Alessandro (2) Alterra (9) Alverd (1) Alverde (14) Aquolina (1) ARGILES DU SOLEIL (3) Aromatherapy Associates (3) Aubrey Organics (2) Auriga (4) Balea (4) BALNEOKOSMETYKI MALINOWY ZDRÓJ (1) Bath & Body Works (12) Bath Body Works (1) Batiste (9) Beauty Formulas (1) Becca (2) Benefit (3) BeYu (1) Bielenda (5) BingoSpa (5) Biochemia Urody (13) Bioderma (2) Biopha (1) Biotherm (3) Biovax (4) Blumarine (1) Body Shop (13) Bomb Cosmetics (1) Boss (1) Bumble and Bumble (1) Burt's Bees (9) Caudalie (1) Chanel (12) Chantarelle (1) Charmine Rose (13) Chloe (1) Clarena (5) Clarins (7) Clinique (13) Collistar (1) Coslys (6) Dabur (2) Dax Cosmetics (1) Delawell (2) Dermalogica (3) Dermika (1) Dior (3) Diptyque (9) Dolce Gabbana (4) Douglas (1) Dr. Hauschka (8) Ecospa (2) Ecotools (1) Ecoworld (3) Eko Spa (1) Eos (3) Erbaviva (3) Essie (16) Estee Lauder (1) evrēe (1) Farmona (4) Femi (6) Figs Rouge (4) Fred Farrugia (2) Frederic Fekkai (4) FRESH MINERALS (1) Fridge (11) Fridge by Yde (4) Gaia Creams (7) Gal (1) Givenchy (1) Glam Glow (1) Glyskincare (1) Guerlain (14) H&M (1) HAPPYMORE SKIN CARE (1) Helena Rubinstein (2) Hugo Boss (1) Hugo Naturals (2) Ikarov (3) Inglot (1) Isana (3) Joanna (2) John Masters Organics (18) Joik (6) Kallos (1) Kanebo (3) Kanu (3) Khadi (1) Kiehl's (1) Kindle (1) Kneipp (3) Korres (5) Kringle Candle Company (2) Kryolan (3) L' Occitane (5) L'Oreal (4) L'Orient (5) La Mer (1) Lancome (4) Laura Mercier (6) Lavera (1) Lawendowa Farma (1) Lierac (3) Lily Lolo (1) Lioele (2) Lirene (2) Lorac (1) Love & Toast (1) Lush (55) Mac (1) MÁDARA (3) Maybelline (2) MCMC Fragrances (1) MeMeMe (1) Model CO (2) Munio Candela (1) My Beauty Diary (2) Natural Product (1) Nature's Gate (7) Neom (1) Neutrogena (3) Nivea (3) NOAlab (4) Nuxe (7) Opi (1) Oragnique (6) Orientana (6) Origins (5) Pandora (6) Pat & Rub (33) Phenome (72) Philosophy (7) Physicians Formula (1) Phyto (1) Pierre Rene (1) Prestige Cosmetics (3) Pukka (4) Pupa (2) Queen Helen (1) Real Techniques (3) REN (5) Rene Furterer (1) Revlon (1) Rituals (1) Rituls (1) Rival de Loop (1) Sally Hansen (3) Salvatore Ferragamo (3) Sanoflore (1) Sante (4) Schwarzkopf Professional (3) Scottish Fine Soaps (1) Sephora (7) Serge Lutens (1) Shiseido (5) Siquens (3) Skin79 (1) Skinfood (1) Sleek (4) Smashbox (2) Soap & Glory (3) Stara Mydlarnia (2) Stenders (4) Sylveco (3) Synergen (2) Tangle Teezer (3) Tarte (1) The Balm (1) The Different Company (1) THE SECRET SOAP STORE (1) Tołpa (4) Tommy Hilfiger (1) Trader Joe's (2) Tweezerman (1) Über (2) Urban Decay (1) Uriage (3) Vichy (2) Vita Liberata (2) Wibo (1) Yankee Candle (13) Yasumi (1) Yoskine (1) YSL (1) Yves Rocher (6)