sobota, 13 lipca 2013

5 sposobów na sobotni relaks

Poniżej pięć sposób na sobotni relaks :) Tak dziś wieczór planuję relaksować się ja.
1. Tarta z owocami. Miała być malutka z malinami, a jest wielkie tarcisko z różnymi owocami. Tak to jest jak się męża wyśle do sklepu.


2. Zostało mi dosłownie kilka stron. Książka "Smak języka. Historia pewnej zemsty" autorstwa Jo Kyung-Ran.  Intymna historia kobiety ogarniętej pasją gotowania. Chŏng Chi-wŏn jest ufna i lojalna. Marzy o pięknym życiu, które będzie dzieliła w przyszłości z mężem. Kiedy jej mężczyzna odchodzi do innej kobiety, nie potrafi pogodzić się z odrzuceniem. Traci chęć do gotowania, potrzebę jedzenia, a nawet możliwość odczuwania smaku. Dopiero praca we włoskiej restauracji, w której zaczynała karierę, sprawia, że powoli wraca do życia. Odkrywa na nowo fascynację jedzeniem, które jest źródłem zmysłowej przyjemności. Zaczyna również obmyślać plan kulinarnego uwiedzenia, będącego ostateczną zemstą na kochanku. Wspaniała lektura, przepięknie napisana. Poleciła mi ją Alinka, niewiasta obdarzona wybitnym gustem książkowym.   


3. Masaż twarzy przy pomocy olejku Khadi z fiołkiem, kompozycja olejku z sezamu indyjskiego, oleju ryżowego, z kiełków pszenicy. Zioła. Ylan Ylang, wanilia, migdały, cedr himalajski.


4. Świeca Diptyque, tym razem debiut kremowego jaśminu. Słodki, silny i hipnotyczny...


5. Odświeżające, różowe wino

    A teraz uprzejmie proszę o poinformowanie mnie w komentarzach jak relaksujecie się Wy.
    Buziaków moc!!
    Kasia 

    45 komentarzy:

    1. aż nabrałam ochotę na relaks
      dziś leżałam na ogródku czytałam książkę, taka mała chwila dla mnie
      chyba też zafunduję sobie odpoczynek przy zapalonej świeczce

      OdpowiedzUsuń
    2. u mnie pali się wosk, a ja oglądam serial - to mnie najbardziej relaksuje.

      OdpowiedzUsuń
    3. też leżałam dziś w ogródku, ale deszcz mnie przegonił :(( Teraz odpoczywam z moim psiakiem popijając zieloną herbatkę :) Pozdrawiam :))

      OdpowiedzUsuń
    4. Ja byłam na spacerze z psiakiem :)
      a wcześniej oglądałam serial [ Mistresses, nowy typowo kobiecy serial, ale mnie już wciągnął ] i zjadłam pół czekolady ;)

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. Poczytałam o tym serialu w necie, zapowiada się bardzo ciekawie :) Będę musiała go obejrzeć :))

        Usuń
    5. A ja prosze przepis na ta tartę - tez się chce tak zrelaksować...

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. Tartę zakupił mój mąż w pobliskiej cukierni :)

        Usuń
    6. Ze znajomymi,z grillowanymi kanapkami z mozarellą i prosciutto, piwem i dużą dawką śmiechu:)

      OdpowiedzUsuń
    7. Niewiasta brzmi ładnie :D.
      Relaksuję się, czytając Twoje posty, rozmawiając... czytając, pijąc herbatę, oglądając seriale... Pisząc :). Albo po prostu spacerując bez celu.

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. Bardzo mi miło, że przyczyniam się do relaksowania Twojej osoby cudowna niewiasto :*

        Usuń
    8. Ja zabieram się za dalsze czytanie książki i pomaltretuję kota, który dzisiaj się do mnie przypałętał spać :)

      OdpowiedzUsuń
    9. Tylko ja, winogrona i X-men ^^

      OdpowiedzUsuń
    10. ja dziś wspominam stare dzieje, słucham muzyki i nadrabiam zaległości na blogach

      u nas w kuchni dzisiaj królowały jagody - co prawda nie w tarcie, ale były równie pyszne :)

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. Uwielbiam jagódki ze śmietaną :)

        Usuń
      2. Dokładnie tak je wczoraj wszamaliśmy :) Chyba z litr jagód poszedł na jeden raz :)

        Usuń
      3. Tak smakują najlepiej! :)

        Usuń
    11. :) świetny relaks ! ja natomiast relaksowałam się przy swatchowaniu, nie mam czasu w tygodniu więc nadrabiam zaległości :) a i jak co każdą sobotę no make up, taki relaks dla mojej cery :)

      OdpowiedzUsuń
    12. U mnie Yanky Candle Bahama Breeze, książka o Pradzie- obyczajoeym fenomenie, III sezon Gry o Tron, czerwone wino, steki wołowe i malowanie paznokci Essie Tart Deco.

      OdpowiedzUsuń
    13. mrau, wino i masaż twarzy :)
      mnie relaksuje masaż wykonywany przez ukochanego, muzyka ( ostatnio Michael Buble mega! ), filmy czy nawet oglądanie "Dlaczego ja" xDD a bo tam są tak wielgachne problemy,że czasem myślę,że moje to pikuś xD

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. Bardzo się cieszę, że zapytałam Was o sposoby na relaks, tyle ciekawych komentarzy się posypało, wiele sposobów można wypożyczyć :)

        Usuń
    14. Tarta z owocami i różowe wino <3

      w wolnej chwili zapraszam do mnie na news :*

      OdpowiedzUsuń
    15. ale bym taką tartę wszamała *.*

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. Marti wpadaj, mam jeszcze połowę, zapraszam na tartę i kawę !! :)

        Usuń
    16. Mniammm. :) I masaż twarzy, zazdroszczę. :))

      OdpowiedzUsuń
    17. strasznie już kusisz świecami diptyque ;)

      OdpowiedzUsuń
    18. Ja przewidziałam relaks na wieczór piątkowy, a nie sobotni ;) Zaczęłam od oleju na włosy i upieczenia ciasta. Później długi seans w łazience z wszystkimi możliwymi zabiegami na twarz, ciało i włosy i zapachem kawy (uwielbiam kawę jako kosmetyk - zmieszaną z solą lub cukrem i olejem jako peeling do ciała, zaparzone ziarna jako peeling skalpu, a napar jako płukanka do włosów :D). Po dwóch godzinach, kiedy już cała pachniałam kawą, domowe spa się skończyło. Wskoczyłam do łózka z kawałkiem kawowej Pavlovej z porzeczkami i obejrzałam film (po raz kolejny "Turystę; film nie jest wybitny, ale przyjemny dla oka, mimo że zawsze łapię doła patrząc na perfekcyjną Angelinę). Miałam czytać "Annę Kareninę", popijając gorącą herbatę, ale nie chciałam się do niczego zmuszać, a byłam zbyt zmęczona na lekturę. Myślę, że obie miałyśmy przyjemne wieczory :)

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. U Ciebie był wieczór zdecydowanie pachnący kawą :) Uwielbiam ten zapach!! Również w kosmetyce. Nie oglądałam jeszcze "Turysty". Na Angie też lubię patrzeć, więc w wolnej chwili go obejrzę :) W poprzedniej notce o zakupach pisałam że też mam w planach domowe spa i wiesz, że było bardzo podobne jak u Ciebie, również olej na włosy i kawowy peeling solny :D
        Miłej niedzieli!!

        Usuń
    19. mój relaks to przede wszytskim długa kąpiel w spokoju :)

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. A mnie znowu korek od wanny zginął, a taką mam ochotę na kąpiel :/

        Usuń
    20. nono, ale masz super sposoby na relaks ^^ ja dobra muzyka i książeczka ;)

      OdpowiedzUsuń
    21. Będziesz zazdrościć, ale sama chciałaś ;-)
      4 koleżanki ze studiów, czyli babski weekend; tiramisu (przepis wg Agnieszki Kręglickiej, ale uczeń przerósł mistrza;-)); pizza na kamieniu; dużo b. dobrze schłodzonego białego wina + białe Martini z dużą ilością lodu; pachnące świece/wosk; Jezus Maria Peszek + Piwnica pod Baranami i rozmowy do świtu.
      A teraz sprawdzam co się działo na ulubionych blogach.
      Szkoda, że next time za rok.

      OdpowiedzUsuń

    Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

    Etykiety

    Aesop (1) Alba Botanica (2) Alchemia Lasu (1) Alep (1) Alessandro (2) Alterra (9) Alverd (1) Alverde (14) Aquolina (1) ARGILES DU SOLEIL (3) Aromatherapy Associates (3) Aubrey Organics (2) Auriga (4) Balea (4) BALNEOKOSMETYKI MALINOWY ZDRÓJ (1) Bath & Body Works (12) Bath Body Works (1) Batiste (9) Beauty Formulas (1) Becca (2) Benefit (3) BeYu (1) Bielenda (5) BingoSpa (5) Biochemia Urody (13) Bioderma (2) Biopha (1) Biotherm (3) Biovax (4) Blumarine (1) Body Shop (13) Bomb Cosmetics (1) Boss (1) Bumble and Bumble (1) Burt's Bees (9) Caudalie (1) Chanel (12) Chantarelle (1) Charmine Rose (13) Chloe (1) Clarena (5) Clarins (7) Clinique (13) Collistar (1) Coslys (6) Dabur (2) Dax Cosmetics (1) Delawell (2) Dermalogica (3) Dermika (1) Dior (3) Diptyque (9) Dolce Gabbana (4) Douglas (1) Dr. Hauschka (8) Ecospa (2) Ecotools (1) Ecoworld (3) Eko Spa (1) Eos (3) Erbaviva (3) Essie (16) Estee Lauder (1) evrēe (1) Farmona (4) Femi (6) Figs Rouge (4) Fred Farrugia (2) Frederic Fekkai (4) FRESH MINERALS (1) Fridge (11) Fridge by Yde (4) Gaia Creams (7) Gal (1) Givenchy (1) Glam Glow (1) Glyskincare (1) Guerlain (14) H&M (1) HAPPYMORE SKIN CARE (1) Helena Rubinstein (2) Hugo Boss (1) Hugo Naturals (2) Ikarov (3) Inglot (1) Isana (3) Joanna (2) John Masters Organics (18) Joik (6) Kallos (1) Kanebo (3) Kanu (3) Khadi (1) Kiehl's (1) Kindle (1) Kneipp (3) Korres (5) Kringle Candle Company (2) Kryolan (3) L' Occitane (5) L'Oreal (4) L'Orient (5) La Mer (1) Lancome (4) Laura Mercier (6) Lavera (1) Lawendowa Farma (1) Lierac (3) Lily Lolo (1) Lioele (2) Lirene (2) Lorac (1) Love & Toast (1) Lush (55) Mac (1) MÁDARA (3) Maybelline (2) MCMC Fragrances (1) MeMeMe (1) Model CO (2) Munio Candela (1) My Beauty Diary (2) Natural Product (1) Nature's Gate (7) Neom (1) Neutrogena (3) Nivea (3) NOAlab (4) Nuxe (7) Opi (1) Oragnique (6) Orientana (6) Origins (5) Pandora (6) Pat & Rub (33) Phenome (72) Philosophy (7) Physicians Formula (1) Phyto (1) Pierre Rene (1) Prestige Cosmetics (3) Pukka (4) Pupa (2) Queen Helen (1) Real Techniques (3) REN (5) Rene Furterer (1) Revlon (1) Rituals (1) Rituls (1) Rival de Loop (1) Sally Hansen (3) Salvatore Ferragamo (3) Sanoflore (1) Sante (4) Schwarzkopf Professional (3) Scottish Fine Soaps (1) Sephora (7) Serge Lutens (1) Shiseido (5) Siquens (3) Skin79 (1) Skinfood (1) Sleek (4) Smashbox (2) Soap & Glory (3) Stara Mydlarnia (2) Stenders (4) Sylveco (3) Synergen (2) Tangle Teezer (3) Tarte (1) The Balm (1) The Different Company (1) THE SECRET SOAP STORE (1) Tołpa (4) Tommy Hilfiger (1) Trader Joe's (2) Tweezerman (1) Über (2) Urban Decay (1) Uriage (3) Vichy (2) Vita Liberata (2) Wibo (1) Yankee Candle (13) Yasumi (1) Yoskine (1) YSL (1) Yves Rocher (6)