poniedziałek, 29 lipca 2013

Wyniki Urodzinowego Rozdania

Witajcie Kochane,
Pędzę do Was z wynikami rozdania z okazji pierwszych urodzin mojego bloga.
Bardzo chciałam Wam podziękować za udział. I za przepiękne odpowiedzi. Z jednej strony cieszę się, że zadałam takie pytanie konkursowe, bo poznałam wiele pięknych i wzruszających sposobów na szczęście i na czerpanie radości z dnia codziennego. Ale z drugiej strony, było mi bardzo ciężko wybrać tylko jedną jedyną odpowiedź, bo bardzo wiele zasługuje na nagrodę.
Wiem, że będę do Waszych odpowiedzi wracać. Jeszcze raz bardzo dziękuję.

Zacznijmy od losowania :)
Odżywka do włosów John Masters Organics, cytrus & gorzka pomarańcza wędruje do:


Cukrową maskę i peeling 2 w 1, MULTI-ACTIVE sugar peel marki Phenome otrzyma:


Świecę zapachową francuskiej marki Diptyque, Baies otrzyma:


I ostatnia nagroda pomadka Chanel, w ukochanej przeze mnie wersji Rouge Allure, kolor Sèduisante leci do:


Serdecznie gratuluję!!
Bardzo Was proszę o przesłanie mi na maila adresów pocztowych pod które mam wysłać nagrody. 
Wszystkim bardzo dziękuję za udział i za życzenia z okazji blogowego roczka!!
Moje kochane dziewczyny :)



39 komentarzy:

  1. Gratulacje! Co za szczęściary :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miłego używania, Dziewczyny! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. gratulacje, fajnie widzieć znajome nicki w laureatach :))

    OdpowiedzUsuń
  4. gratuluje zwyciężczyniom i dziękuje za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. sama wiem po sobie jak ciężko wyróżnić jedną osobę. Ja długo debatowałam nad dwiema osobami.
    Gratuluję zwyciężczyniom!

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeny, jeny, jeny to moj nick tam jest napisany? Ja nie mogę :D

    OdpowiedzUsuń
  7. OJEJ!
    Ale niespodzianka!
    Dziękuję bardzo!!!
    Teraz do mojej listy z rzeczami, które mnie cieszą, mogę dodać tę wspaniałą wygraną :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kasiu, bardzo dziękuję Ci za to wspaniałe wyróżnienie :*
    Uwierz, lub nie, ale się wyruszyłam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wzruszyłam!

      Usuń
    2. Ja też!!!!!
      Gratuluję Megdil :*

      Usuń
    3. Ja Tobie też, M.! :*
      Z nagrody na pewno będziesz zadowolona :) Tym bardziej, że dana jest od serca - bo o tym jestem przekonana :)

      Usuń
    4. Również Ci gratuluję! :) Świetna odpowiedź, krótka (no może nie zupełnie...:D), ale ma w sobie "to coś". Nie dziwię się, że Kasia wybrała Ciebie. :*

      Usuń
    5. Dzięki, Megdil :)
      Nie wątpię, bo zapragnęłam tę odżywkę po Twojej recenzji!
      Na pewno od serca - ostatnio coraz częściej myślę sobie, że blogosfera jest miejscem zrzeszającym wiele wspaniałych osób i jestem bardzo wdzięczna, mogąc w tym uczestniczyć i "spotykać" się z tak przemiłymi ludźmi :)

      Usuń
    6. Fabryczna, dziękuję za miłe słowa :)

      M., mam podobne przemyślenia, zwłaszcza z ostatniego czasu :) Napotkałam tu bowiem wiele przemiłych dusz - pełnych dobrych intencji, które zdecydowanie nie są tylko pozorowaną, intencjonalną iluzją.
      Znalazłam kilka takich miejsc, w których od początku do końca czuję czystą, życzliwą atmosferę - a, wbrew pozorom, to wcale nie jest takie powszechne :)

      Usuń
  9. byłam blisko;-) - gratuluję dziewczyny:-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratulacje dziewczyny! :) Fajnie Wam :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Już piszę maila, bardzo się cieszę z wygranej świecy :) You made my day :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratulacje wszystkim

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratulacje dla szczęśliwej czwórki :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratulacje dziewczyny, miłego stosowania ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję i nieziemsko zazdroszczę :))).

    OdpowiedzUsuń
  16. gratuluje wszystkim szczęściarom!
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratulacje! Miło zobaczyć swój nick, prawda? :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratulacje :)
    A tak byłam blisko by zdobyć świeczkę :/ Ehhh

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratulacje ! :)

    Pozdrawiam, u mnie nowy post. :) http://grudzienpaulina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratulacje dla dziewczyn - jak miło wiedzieć, że znajome buziaki się cieszą :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Etykiety

Aesop (1) Alba Botanica (2) Alchemia Lasu (1) Alep (1) Alessandro (2) Alterra (9) Alverd (1) Alverde (14) Aquolina (1) ARGILES DU SOLEIL (3) Aromatherapy Associates (3) Aubrey Organics (2) Auriga (4) Balea (4) BALNEOKOSMETYKI MALINOWY ZDRÓJ (1) Bath & Body Works (12) Bath Body Works (1) Batiste (9) Beauty Formulas (1) Becca (2) Benefit (3) BeYu (1) Bielenda (5) BingoSpa (5) Biochemia Urody (13) Bioderma (2) Biopha (1) Biotherm (3) Biovax (4) Blumarine (1) Body Shop (13) Bomb Cosmetics (1) Boss (1) Bumble and Bumble (1) Burt's Bees (9) Caudalie (1) Chanel (12) Chantarelle (1) Charmine Rose (13) Chloe (1) Clarena (5) Clarins (7) Clinique (13) Collistar (1) Coslys (6) Dabur (2) Dax Cosmetics (1) Delawell (2) Dermalogica (3) Dermika (1) Dior (3) Diptyque (9) Dolce Gabbana (4) Douglas (1) Dr. Hauschka (8) Ecospa (2) Ecotools (1) Ecoworld (3) Eko Spa (1) Eos (3) Erbaviva (3) Essie (16) Estee Lauder (1) evrēe (1) Farmona (4) Femi (6) Figs Rouge (4) Fred Farrugia (2) Frederic Fekkai (4) FRESH MINERALS (1) Fridge (11) Fridge by Yde (4) Gaia Creams (7) Gal (1) Givenchy (1) Glam Glow (1) Glyskincare (1) Guerlain (14) H&M (1) HAPPYMORE SKIN CARE (1) Helena Rubinstein (2) Hugo Boss (1) Hugo Naturals (2) Ikarov (3) Inglot (1) Isana (3) Joanna (2) John Masters Organics (18) Joik (6) Kallos (1) Kanebo (3) Kanu (3) Khadi (1) Kiehl's (1) Kindle (1) Kneipp (3) Korres (5) Kringle Candle Company (2) Kryolan (3) L' Occitane (5) L'Oreal (4) L'Orient (5) La Mer (1) Lancome (4) Laura Mercier (6) Lavera (1) Lawendowa Farma (1) Lierac (3) Lily Lolo (1) Lioele (2) Lirene (2) Lorac (1) Love & Toast (1) Lush (55) Mac (1) MÁDARA (3) Maybelline (2) MCMC Fragrances (1) MeMeMe (1) Model CO (2) Munio Candela (1) My Beauty Diary (2) Natural Product (1) Nature's Gate (7) Neom (1) Neutrogena (3) Nivea (3) NOAlab (4) Nuxe (7) Opi (1) Oragnique (6) Orientana (6) Origins (5) Pandora (6) Pat & Rub (33) Phenome (72) Philosophy (7) Physicians Formula (1) Phyto (1) Pierre Rene (1) Prestige Cosmetics (3) Pukka (4) Pupa (2) Queen Helen (1) Real Techniques (3) REN (5) Rene Furterer (1) Revlon (1) Rituals (1) Rituls (1) Rival de Loop (1) Sally Hansen (3) Salvatore Ferragamo (3) Sanoflore (1) Sante (4) Schwarzkopf Professional (3) Scottish Fine Soaps (1) Sephora (7) Serge Lutens (1) Shiseido (5) Siquens (3) Skin79 (1) Skinfood (1) Sleek (4) Smashbox (2) Soap & Glory (3) Stara Mydlarnia (2) Stenders (4) Sylveco (3) Synergen (2) Tangle Teezer (3) Tarte (1) The Balm (1) The Different Company (1) THE SECRET SOAP STORE (1) Tołpa (4) Tommy Hilfiger (1) Trader Joe's (2) Tweezerman (1) Über (2) Urban Decay (1) Uriage (3) Vichy (2) Vita Liberata (2) Wibo (1) Yankee Candle (13) Yasumi (1) Yoskine (1) YSL (1) Yves Rocher (6)