środa, 24 lipca 2013

Flying Fox LUSH

Witam dziewczątka kochane,
Ostatnio mam fazę na zapachy kwiatowe, a w szczególności na jaśmin. Dlatego też odkorkowałam żel Lusha Flying Fox, którego dominującą nutą zapachową jest właśnie ten piękny kwiat oraz miód.


Bardzo zmysłowy, intensywny, ale i relaksujący i upajający aromat ma latający lisek. Nie mam pojęcia czemu taka nazwa, może Wy wiecie?

Skład
Honey, Chinese Angelica; Burdock Root and Jasmine Flower Infusion (Angelica sinensis; Arctium lappa and Jasminum officinale), Water (Aqua), Sodium Cocoamphoacetate, Sodium Laureth Sulfate, Hungarian Honey, Greek Honey, English Honey, Perfume, Jasmine Absolute (Jasminum grandiflorum), Ylang Ylang Oil (Cananga odorata), Cypress Oil (Cupressus sempervirens), Palmarosa Oil (Cymbopogon martinii), Propylene Glycol, Benzyl Alcohol, Geraniol, Limonene, Linalool, Methylparaben.
 


Mamy w składzie aż trzy rodzaje miodu, węgierski, grecki i angielski. Oprócz absolutu jaśminowego znajdziemy jeszcze olejki eteryczne, relaksujący afrodyzjak, czyli olejek ylang ylang, pobudzający olejek cyprysowy oraz słodki, kwiatowy, nawilżający olejek palmaroza.

Latający lisek jest bardzo wydajny, delikatny, dobrze się pieni. Konsystencja rzadka, wodnista, kolor bursztynowy, miodowy.


W zapachu głównie wyczuwam jaśmin, dopiero później miód. Zapach jest bardzo intensywny, bardzo długo utrzymuje się na skórze, na dłuższą metę może to przeszkadzać i nieco męczyć. Chyba że Wam się bardzo ten aromat spodoba, to wtedy powinnyście być zachwycone. To chyba jeden z najintensywniej pachnących żeli pod prysznic w moim życiu!! Pod tym względem jest niesamowity!
Żel występuje w trzech pojemnościach, 100, 250, 500 ml. Za najmniejszą buteleczką zapłacimy między 4,75 £ - 7,50 €, czyli ok. 24 - 30 zł. Sporo jak za takie maleństwo. Największa butla to już wydatek rzędu ok. 84 - 95 zł. Ja jestem posiadaczką najmniejszej pojemności.
Polecam na upojne wieczory!!
Kasia



26 komentarzy:

  1. Mam ochotę wypróbowac kilka pozycji z Lusha:)

    OdpowiedzUsuń
  2. mmmm to faktycznie musi cieszyć... ale chyba jest nie dostępne w Polsce?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie, jedynie Allegro, ja proszę koleżankę z Niemiec i czasem robi mi paczuszkę :)

      Usuń
    2. to super!

      pozdrawiam i zapraszam także na mojego bloga:

      http://czerwonafilizanka.blogspot.com/

      Usuń
  3. Jak na żel pod prysznic, to uważam, że jednak nieco za dużo kosztuje, więc fakt jego istnienia mnie nie porwał. Ale zapachem mnie za to zaintrygowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żele Lusha są niestety zbyt drogie, dlatego ja kupuję zawsze najmniejsze opakowania, żeby poznać zapach. Powoduje mną czysta ciekawość. Połączenie jaśminu i miodu mocno mnie zaintrygowało i musiałam spróbować :)

      Usuń
  4. Musi nieziemsko pachnieć *.*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pod warunkiem, że lubisz zapach jaśminu, ja akurat bardzo lubię :) A Ty? :)

      Usuń
  5. Chętnie wypróbowałabym coś z Lusha, ale akurat jeśli chodzi o intensywny zapach jaśminu to mnie by zamęczył.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawa jestem tego zapachu. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. kurcze, chyba go nigdy nie wąchałam :O muszę niuchnąć przy najbliższej okazji :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Urocza nazwa :) I zapach wydaje się być ciekawy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nooo, fajna ta nazwa, ale ten lis skąd? Czyżby chodziło o kolor kity? :)

      Usuń
    2. Nie uwierzysz, ale cały czas czytałam "latający listek" :P Ale lisek też może być, chociaż tu już w ogóle nie wiem o co chodzi z nazwą :P

      Usuń
    3. Ale listek byłoby ładniej :)

      Usuń
  9. Ciekawa nazwa :D Uwielbiam jaśminowy zapach ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Brzmi upajająco, kocham jaśmin :).

    OdpowiedzUsuń
  11. cena jak dla mnie stanowczo za wysoka, ale zapachu jestem bardzo ciekawa :)
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  12. Kuszący aczkolwiek cena odstrasza :/

    OdpowiedzUsuń
  13. akurat jakoś żel z tej firmy mnie nie kusi ale po udanym eksperymencie z enzymion zdecydowanie mam ochotę na więcej eksperymentów z twarzą :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli chodzi o pielęgnację twarzy tej marki lubię czyściki i maseczki :)
      Wygooglowałam enzymion, bardzo ciekawy kremik :)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Etykiety

Aesop (1) Alba Botanica (2) Alchemia Lasu (1) Alep (1) Alessandro (2) Alterra (9) Alverd (1) Alverde (14) Aquolina (1) ARGILES DU SOLEIL (3) Aromatherapy Associates (3) Aubrey Organics (2) Auriga (4) Balea (4) BALNEOKOSMETYKI MALINOWY ZDRÓJ (1) Bath & Body Works (12) Bath Body Works (1) Batiste (9) Beauty Formulas (1) Becca (2) Benefit (3) BeYu (1) Bielenda (5) BingoSpa (5) Biochemia Urody (13) Bioderma (2) Biopha (1) Biotherm (3) Biovax (4) Blumarine (1) Body Shop (13) Bomb Cosmetics (1) Boss (1) Bumble and Bumble (1) Burt's Bees (9) Caudalie (1) Chanel (12) Chantarelle (1) Charmine Rose (13) Chloe (1) Clarena (5) Clarins (7) Clinique (13) Collistar (1) Coslys (6) Dabur (2) Dax Cosmetics (1) Delawell (2) Dermalogica (3) Dermika (1) Dior (3) Diptyque (9) Dolce Gabbana (4) Douglas (1) Dr. Hauschka (8) Ecospa (2) Ecotools (1) Ecoworld (3) Eko Spa (1) Eos (3) Erbaviva (3) Essie (16) Estee Lauder (1) evrēe (1) Farmona (4) Femi (6) Figs Rouge (4) Fred Farrugia (2) Frederic Fekkai (4) FRESH MINERALS (1) Fridge (11) Fridge by Yde (4) Gaia Creams (7) Gal (1) Givenchy (1) Glam Glow (1) Glyskincare (1) Guerlain (14) H&M (1) HAPPYMORE SKIN CARE (1) Helena Rubinstein (2) Hugo Boss (1) Hugo Naturals (2) Ikarov (3) Inglot (1) Isana (3) Joanna (2) John Masters Organics (18) Joik (6) Kallos (1) Kanebo (3) Kanu (3) Khadi (1) Kiehl's (1) Kindle (1) Kneipp (3) Korres (5) Kringle Candle Company (2) Kryolan (3) L' Occitane (5) L'Oreal (4) L'Orient (5) La Mer (1) Lancome (4) Laura Mercier (6) Lavera (1) Lawendowa Farma (1) Lierac (3) Lily Lolo (1) Lioele (2) Lirene (2) Lorac (1) Love & Toast (1) Lush (55) Mac (1) MÁDARA (3) Maybelline (2) MCMC Fragrances (1) MeMeMe (1) Model CO (2) Munio Candela (1) My Beauty Diary (2) Natural Product (1) Nature's Gate (7) Neom (1) Neutrogena (3) Nivea (3) NOAlab (4) Nuxe (7) Opi (1) Oragnique (6) Orientana (6) Origins (5) Pandora (6) Pat & Rub (33) Phenome (72) Philosophy (7) Physicians Formula (1) Phyto (1) Pierre Rene (1) Prestige Cosmetics (3) Pukka (4) Pupa (2) Queen Helen (1) Real Techniques (3) REN (5) Rene Furterer (1) Revlon (1) Rituals (1) Rituls (1) Rival de Loop (1) Sally Hansen (3) Salvatore Ferragamo (3) Sanoflore (1) Sante (4) Schwarzkopf Professional (3) Scottish Fine Soaps (1) Sephora (7) Serge Lutens (1) Shiseido (5) Siquens (3) Skin79 (1) Skinfood (1) Sleek (4) Smashbox (2) Soap & Glory (3) Stara Mydlarnia (2) Stenders (4) Sylveco (3) Synergen (2) Tangle Teezer (3) Tarte (1) The Balm (1) The Different Company (1) THE SECRET SOAP STORE (1) Tołpa (4) Tommy Hilfiger (1) Trader Joe's (2) Tweezerman (1) Über (2) Urban Decay (1) Uriage (3) Vichy (2) Vita Liberata (2) Wibo (1) Yankee Candle (13) Yasumi (1) Yoskine (1) YSL (1) Yves Rocher (6)