czwartek, 14 sierpnia 2014

Sierpniowe nowości

Witajcie Kochani,
Czas na sierpniowe nowości :)

Na początek zakupy z drogerii.

W Rossmannie nabyłam w promocji za ok. 5 zł za sztukę dwa szampony marki Alterra, Nie używałam ich nigdy wcześniej i jestem ciekawa jak się sprawdzą. Jeśli będę zadowolona, to świetnie, bo są niedrogie i mają niezłe składy. Zdecydowałam się na wersję dla włosów łamliwych i pozbawionych blasku z morelą i pszenicą oraz na wersję migdał i jojoba, dla wrażliwej i podrażnionej skóry głowy.

Zakupiłam jeszcze kilka paczek chusteczek do demakijażu Alterry z aloesem. Wzięłam ich większy zapas, bo na nie również była promocja ok. 2,50 zł za opakowanie. Nie będę ich używać do zmywania makijażu, ale zabieram je ze sobą na fitness i przecieram nimi twarz w trakcie ćwiczeń. Całkiem niezły pomysł jak się okazuje ;)


Zdecydowałam się jeszcze na zmywcz do paznokci Isana, podobno bardzo dobry oraz  na chwalony w blogosferze neutralny płyn do higieny intymnej marki Tołpa. Żadnego z tych produktów nie używałam wcześniej.


Czarna Ines zachęciła mnie do zakupu dezodorantu marki Nuxe, używam go już od kilku dni i jestem zachwycona, składem, zapachem, delikatnością i skutecznością.  Na jednym opakowaniu na pewno nie poprzestanę.


Nie dotarło do mnie masło arganowe w ramach akcji promocyjnej marki The Body Shop. TBS się tym nie przejęło. Ja w sumie też. Może to i lepiej, bo  nie wiem czy byłabym w stanie napisać dla Was rzetelną ocenę produktu do ciała z pojemnością 50 ml. Chyba że smarowałabym same kolana ;) Mam nauczkę na przyszłość, żeby w żadne kooperacje z TBS się nie mieszać, bo nie podchodzą do tematu profesjonalnie.

Kosmetyki TBS niezmiennie lubię i byłam ciekawa linii z olejem arganowym, dlatego zdecydowałam się na zakup balsamu do ust i żelu pod prysznic. Próbkę nieszczęsnego masła dostałam gratis ;)


Byłabym zapomniała, zamówiłam jeszcze w Galilu mój ulubiony żelowy krem nawilżający marki REN do cery problematycznej i Thickening Spray od Bumble and Bumble, mający za zadanie jak sama nazwa wskazuje zwiększać objętość naszej fryzury :) Mam mało kosmetyków do stylizacji, więc bardzo się cieszę, przyda się urozmaicenie podczas układania włosów.


Na koniec niekosmetycznie. Naszyjnik z Accessorize, który zakupiłam w promocji za ok. 20 zł (wcześniej kosztował niecałe 70 zł).


To już wszystkie nowości. Znacie coś z prezentowanych przeze mnie produktów?
Pozdrawiam i miłego dnia


65 komentarzy:

  1. Świetne nowości :)
    szamponów Alterra nie znam, chusteczek też nie używałam.
    Jeśli chodzi o preparaty do higieny intymnej to u mnie wygrywa apteczny żel Pliva Fem F :) Używam go od kilku lat i niezmiennie lubię.
    Kulki Nuxe nie znam. Używam za to zielonej Vichy, która spisuje się świetnie, choć skład ma za pewne gorszy.
    Tak jak pisałam Ci na Instagramie, jestem bardzo ciekawa tego sprayu B&B. Zapewne niebawem skuszę się na tą mniejszą wersję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję!! :*:*:*
      Nigdy nie słyszałam o tym żelu Pliva Fem F. Postaram się zachować go w pamięci i przetestować w przyszłości. Ja od kilku miesięcy używam organicznego żelu Coslys, ale tyle osób chwaliło Tołpę, że postanowiłam po niego sięgnąć.
      Nie wiem jak ze składem kulki Vichy, ale staram się unikać aluminium w składzie dezodornatów. Sama to słowo i wizualizacja aluminium pod moją pachą mnie przeraża ;)
      Fajnie, że jest mniejsza wersja, można sobie wypróbować zanim się kupi dużą i przyznam, że wcale nie jest taka mała. Starczy mi na pewno na wiele użyć. Ciekawią mnie jeszcze inne kosmetyki B&B..:D

      Usuń
  2. nie dawno kupiłam po raz pierwszy ten zmywacz jest ok. nie przepadam jakoś za tymi chusteczkami, mają dziwną strukturę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że w takiej roli jaką dla nich przewidziałam będą wystarczające :)

      Usuń
  3. Ja trochę się boję produktów do włosów, które mają za zadanie zwiększać ich objętość. Szybko mi się po takich specyfikach wysuszają, a do tego czasami zauważam łupież. Może źle wybieram ?

    Pozdrawiam, http://grudzienpaulina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możliwe... Ja ostatnio nabawiłam się łupieżu po bananowym szamponie The Body Shop, teraz się go boję używać i prawie cała butla stoi.

      Usuń
  4. Super nowości ;) Przyjemnego używania ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Też przygarnęłam dwa opakowania tych chusteczek korzystając z promocji ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. U Ciebie zawsze same fajności! :)
    Nie znam chyba nic, poza zmywaczek do paznokci, który często podkradam mamie jak jestem w PL ;) i żelem do higieny intymnje Tołpy, który baaaardzo lubię! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marti, a której wersji żelu Tołpy używasz, tej co ja, czy regulującej? Właśnie nie pamiętałam, która jest bardziej polecana zanim wybrałam się na zakupy...

      Usuń
    2. Obecnie tej regulującej, ale wcześniej miałam jedną butle tej Twojej. W odczuciu wielkiej różnicy między nimi nie widzę. Obie dobrze myją, nie podrażniają i ładnie pachną (choć ta Twoja chyba ciut fajniej :)

      Usuń
  7. Po te chusteczki musiałabym skoczyć : )na co do tbs jak widać do większej ilości osób nie dotarło ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przewidziana akcja marki TBS ;) A niech się cmokną w pompkę, niepoważni są :P

      Usuń
  8. uwielbiam ten zmywacz z isany:D

    OdpowiedzUsuń
  9. Znam zmywacz z Isany ;). Od lat go używam i bardzo lubię :).

    OdpowiedzUsuń
  10. szamponów jeszcze nie używałam, ale mam maskę z Alterry i jestem zadowolona

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne te zakupy :) Troszkę portfel zubożał, ale za to serce się raduje :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Miałam kupować ten krem z REN, ale wzięłam na początek maskę do twarzy :) a na spray z B&B się czaję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja z kolei mam ochotę na inne kosmetyki REN, przetestowałam kilka próbek i zdecydowanie mam ochotę na więcej, po prostu wszystko się sprawdza.

      Usuń
  13. Czekam z niecierpliwością na recenzje kremu Ren ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zużyłam już tyle opakowań, że wreszcie powinnam o nim więcej napisać!!

      Usuń
  14. Odpowiedzi
    1. Póki co też jestem zadowolona i mam ochotę na więcej tej marki :))

      Usuń
  15. Świetne łupy - ja ostatnio staram sie ograniczać ale różnie mi to wychodzi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też się staram ograniczać i też różnie mi to wychodzi ;)

      Usuń
  16. Alterra na pewno nie zaszkodzi, niestety też nie pomoże. Miałam szampon morelowy - nie robił nic, nawet nie mył... Chusteczek nie miałam, nie ryzykowałam żadnych więcej zakupów po tym, jak uczuliła mnie maska aloesowa - dodam, że naprawdę rzadko mam takie reakcje. Odżywka z granatem zaś śmierdziała. I tak zakończyłam przygodę z tą marką...
    Kiedyś muszę zapoznać się z Tołpą, nic chyba nie kupowałam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Morelowy, pewnie bardzo delikatny. Zobaczymy jak się sprawdzi u mnie. Pech z tą maską, ja na razie nic nie zaobserwowałam. Ale z kolei śmierdziało mi masło do ciała. Pachniało winkiem i nie mogłam tego zdzierżyć na swoim ciele. Tołpa ciekawi mnie coraz bardziej, mam w plamach wypróbowanie jeszcze kilku kosmetyków tej marki.

      Usuń
  17. Miałam te chusteczki z Alterry i dla mnie dziwnie pachniały :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jest źle ;) Trochę się jakby mydlę, ale za 2,50 naprawdę dają radę.

      Usuń
  18. Chyba tylko zmywacz używałam oraz szampon Alterry ale w innej wersji :)

    OdpowiedzUsuń
  19. szampony z alterry lubię, jednak tego z migdałem jeszcze nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Chusteczki z Alterry powodowały u mnie szczypanie oczu :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :( Na szczęście będę używać ich w innym celu.

      Usuń
  21. Bardzo lubię te chusteczki z Alterry :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Czy chusteczek do demakijażu Alterry nadają się do zmywania makijażu oka?
    Ten różowy zmywacz Isana moim zdaniem jest słabiutki. Jakieś dwa tygodnie temu po wizycie od kosmetyczki przyszło mi zmyć lakier bo już mi na dwóch paznokciach odprysnął. I wyobraź sobie, że nie mogłam. A to wacik, a to przelałam zmywacz do takiego pisaka. Dwoiłam się i troiłam. Chyba z pół godziny zmywałam lakier. Zielony jest o wiele lepszy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na opakowaniu znajduje się informacja, że można nimi zmywać oczy. Ja jeszcze tego nie próbowałam.
      O widzisz, ja nie próbowałam wcześniej żadnego z tych zmywaczy, mam nadzieję, że jakoś da radę. Następny po jaki sięgnę będzie na pewno zielony.

      Usuń
  23. mam morelowy szampon i bardzo go lubię;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O fajnie, mam nadzieję, że ja też go polubię :)

      Usuń
  24. Witaj Kasiu, gdzie nabyłaś dezodorant Nuxe ? w rossmannie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, w Rossmannie nie mają Nuxe o ile mi wiadomo. Swój zakupiłam w Superpharmie.

      Usuń
  25. Naszyjnik piękny :) chętnie poczytałabym o tym Nuxe ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No jak tak to postaram się napisać coś więcej jak go lepiej poznam :)

      Usuń
  26. A co to te kamyczki kolorowe? ostatnio coraz częśceij myślę nad kosmetykami REN ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kamyczki to fragmenty zniszczonej bransoletki, pękła żyłka :)

      Usuń
    2. Żyłkę można kupić, już od kilku zł szpulka kilkumetrowa.

      Usuń
    3. Albo podkraść ojcu wędkarzowi.

      Usuń
    4. A te wędkarskie też są elastyczne? Bo te, co robi Schin, to takie silikonowe gumki.

      Usuń
    5. Nie mam pojęcia, zapytam taty :)

      Usuń
  27. Kiedy nie znałam wody winogronowej Caudalie, tych aloesowych chusteczek używałam codziennie rano do odświeżania twarzy, zamiast toniku. Zużyłam wieeele opakowań :)
    Mój ulubiony płyn do higieny intymnej jest również z Tołpy, ale ja przepadam za wersją regenerującą :)
    Świetne zakupy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będę musiała wypróbować też wersję regulującą, zastanawiałam się właśnie, od której lepiej zacząć.
      Pozdrawiam!! :D

      Usuń
    2. Koniecznie! :) Ma bardzo mocny, ziołowy zapach, ale ja już go pokochałam :)

      Usuń
  28. Zupełnie Twoich nowości nie znam, więc pozostaje mi tylko życzyć przyjemnego używania :)
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Etykiety

Aesop (1) Alba Botanica (2) Alchemia Lasu (1) Alep (1) Alessandro (2) Alterra (9) Alverd (1) Alverde (14) Aquolina (1) ARGILES DU SOLEIL (3) Aromatherapy Associates (3) Aubrey Organics (2) Auriga (4) Balea (4) BALNEOKOSMETYKI MALINOWY ZDRÓJ (1) Bath & Body Works (12) Bath Body Works (1) Batiste (9) Beauty Formulas (1) Becca (2) Benefit (3) BeYu (1) Bielenda (5) BingoSpa (5) Biochemia Urody (13) Bioderma (2) Biopha (1) Biotherm (3) Biovax (4) Blumarine (1) Body Shop (13) Bomb Cosmetics (1) Boss (1) Bumble and Bumble (1) Burt's Bees (9) Caudalie (1) Chanel (12) Chantarelle (1) Charmine Rose (13) Chloe (1) Clarena (5) Clarins (7) Clinique (13) Collistar (1) Coslys (6) Dabur (2) Dax Cosmetics (1) Delawell (2) Dermalogica (3) Dermika (1) Dior (3) Diptyque (9) Dolce Gabbana (4) Douglas (1) Dr. Hauschka (8) Ecospa (2) Ecotools (1) Ecoworld (3) Eko Spa (1) Eos (3) Erbaviva (3) Essie (16) Estee Lauder (1) evrēe (1) Farmona (4) Femi (6) Figs Rouge (4) Fred Farrugia (2) Frederic Fekkai (4) FRESH MINERALS (1) Fridge (11) Fridge by Yde (4) Gaia Creams (7) Gal (1) Givenchy (1) Glam Glow (1) Glyskincare (1) Guerlain (14) H&M (1) HAPPYMORE SKIN CARE (1) Helena Rubinstein (2) Hugo Boss (1) Hugo Naturals (2) Ikarov (3) Inglot (1) Isana (3) Joanna (2) John Masters Organics (18) Joik (6) Kallos (1) Kanebo (3) Kanu (3) Khadi (1) Kiehl's (1) Kindle (1) Kneipp (3) Korres (5) Kringle Candle Company (2) Kryolan (3) L' Occitane (5) L'Oreal (4) L'Orient (5) La Mer (1) Lancome (4) Laura Mercier (6) Lavera (1) Lawendowa Farma (1) Lierac (3) Lily Lolo (1) Lioele (2) Lirene (2) Lorac (1) Love & Toast (1) Lush (55) Mac (1) MÁDARA (3) Maybelline (2) MCMC Fragrances (1) MeMeMe (1) Model CO (2) Munio Candela (1) My Beauty Diary (2) Natural Product (1) Nature's Gate (7) Neom (1) Neutrogena (3) Nivea (3) NOAlab (4) Nuxe (7) Opi (1) Oragnique (6) Orientana (6) Origins (5) Pandora (6) Pat & Rub (33) Phenome (72) Philosophy (7) Physicians Formula (1) Phyto (1) Pierre Rene (1) Prestige Cosmetics (3) Pukka (4) Pupa (2) Queen Helen (1) Real Techniques (3) REN (5) Rene Furterer (1) Revlon (1) Rituals (1) Rituls (1) Rival de Loop (1) Sally Hansen (3) Salvatore Ferragamo (3) Sanoflore (1) Sante (4) Schwarzkopf Professional (3) Scottish Fine Soaps (1) Sephora (7) Serge Lutens (1) Shiseido (5) Siquens (3) Skin79 (1) Skinfood (1) Sleek (4) Smashbox (2) Soap & Glory (3) Stara Mydlarnia (2) Stenders (4) Sylveco (3) Synergen (2) Tangle Teezer (3) Tarte (1) The Balm (1) The Different Company (1) THE SECRET SOAP STORE (1) Tołpa (4) Tommy Hilfiger (1) Trader Joe's (2) Tweezerman (1) Über (2) Urban Decay (1) Uriage (3) Vichy (2) Vita Liberata (2) Wibo (1) Yankee Candle (13) Yasumi (1) Yoskine (1) YSL (1) Yves Rocher (6)