poniedziałek, 18 sierpnia 2014

MIX zdjęć - nr 4

Witajcie Kochani,
Zapraszam na kolejny, już czwarty, mix zdjęć, czyli co u mnie słychać ostatnio..


1. Wprowadzenie linii kosmetyków z olejkiem arganowym do oferty The Body Shop. Z tej okazji załapałam się na malowanie dłoni henną. Pięknie wyszło. Taki tatuaż może zdobić i przyciągać uwagę niczym oryginalna biżuteria i podobno przynosi szczęście. 2. Małe zakupy w TBS z serii z olejkiem arganowym, żel pod prysznic, balsam do ust i próbka masła do ciała. 3. Wreszcie wybrałam się z rodziną na multimedialne widowisko w parku fontann. 4. Na początku sierpnia odwiedziła nas siostra z rodziną. To nasz ostatni czas razem przed jej przeprowadzką do Kansas. Wybrałyśmy się na kolację do Dzikiego Ryżu. Tutaj Dim Sum Hacao, czyli pierożki krewetkowe w cieście ryżowym. Polecam tamtejszy koktajl na bazie mleka kokosowego z mango, szpinakiem i spiruliną. Pycha!! A jaki zdrowy :)


5. W Mood Scent Barze pojawiło się kilka bardzo ciekawych nowości, musiałam zajrzeć i powąchać. 6. A tu ja, Wasza Kasia. Zdjęcie zrobione rano, przed wyjściem do pracy. 7. Bratki to jedne z kwiatów, które kojarzą mi się z dzieciństwem. Pozostałe to bzy, fiołki i stokrotki. A jakie są kwiaty Waszego dzieciństwa? 8. Wybrałam się z mamą na fantastyczną tartę cytrynową do Saint Jacques. Nigdy nie jadłam lepszej!!! Wieczór z mamą bardzo miły, musimy częściej wychodzić tylko we dwie.


9 i 11. Ostatni weekend spędziłam z rodziną nad Jeziorem Zegrzyńskim w Serocku. Zaprosiła nas tam moja mama, na coroczny plener malarski, która jest organizatorką tej imprezy. Dostałam w prezencie od jednej z uczestniczek pleneru obraz z dwoma kotkami, prawda że świetny? Tym bardziej mi miło, że zupełnie się takiego prezentu nie spodziewałam. 10. Dobroci z Galilu. Jestem uzależniona od tych paczuszek. Nie ja jedna zresztą, hihi.. 12. Obiadek w Złotym Okoniu w Serocku. Uwielbiam smażoną rybkę!! A tam podają wyjątkowo pyszną. Chyba jedna z lepszych w okolicy Warszawy.

Po więcej zdjęć zapraszam na mój instagramowy profil :)
Życzę Wam cudownego tygodnia i wielu miłych wrażeń.




33 komentarze:

  1. Twoje dłonie pomalowane henną przykuwają uwagę, fajnie wyglądają. Jak u Arabskiej kobiety.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zaskakująco fajnie też się czułam z takim tatuażem :) Polecam!

      Usuń
  2. Widać, że fajnie spędzałaś czas:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, fajny czas, szkoda że lato się kończy :(

      Usuń
  3. Tatuaże henną bardzo mnie kuszą. Są one fajnym wyjściem dla osób, które chcą zrobić sobie tatuaż, ale nie żałować, kiedy już się znudzi lub przestanie podobać ; )

    Pozdrawiam, http://grudzienpaulina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, można się przekonać jakie to uczucie nosić tatuaż :)

      Usuń
  4. Podgladam Cię na bieżąco jak wiesz! :***

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudny obraz :). Mi się dzieciństwo kojarzy z kaczeńcami, zawilcami, piwoniami i narcyzami :). Oczywiście stokrotki, chabry i inne takie też, ale z tamtymi miałam emocjonalnie więcej do czynienia :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak coś czułam że Ci się spodoba. Dziękuję za wyczerpującą odpowiedź w temacie kwietnym, byłam jej bardzo ciekawa :)

      Usuń
  6. Uwielbiam malunki z henny! Sama z wielką chęcią bym sobie zrobiła, gdybym tylko trafiła. Kotki śliczne! To siostra leci w siną dal... Daleko ten Kansas ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja bym się bardzo chętnie załapała na takie malowanie dłoni. Niezwykle kobiecie i tajemnicze, pięknie to wygląda.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mi się bardzo podoba, szkoda że już zeszło ;)

      Usuń
  8. Świetny obraz ! najchętniej zamieszkałabym w galerii sztuki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Słowem same dobre, smaczne, piękne i rodzinne zdarzenia :)
    pozdrawiam!
    marta

    OdpowiedzUsuń
  10. hennowy tatuaż świetny :D nie mam jakoś skojarzenia z dzieciństwem, ale bez jest takim wyjątkowym zapachem :) a tarta wygląda tak smakowicie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak byłam mała zjadałam bzy, bo myślałam że spełniają marzenia ;) Kocham ich zapach.

      Usuń
  11. Nie przezylabym wyprowadzi siostry tak daleko, nie pozwolilabym jej samej : ) a ta rybie smażoną to bym zjadla !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety ja nie mam nic do gadania w tym temacie ;( Ale już tęsknię, będzie ciężko, bo będziemy się najczęściej spotykać raz w roku :((

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Etykiety

Aesop (1) Alba Botanica (2) Alchemia Lasu (1) Alep (1) Alessandro (2) Alterra (9) Alverd (1) Alverde (14) Aquolina (1) ARGILES DU SOLEIL (3) Aromatherapy Associates (3) Aubrey Organics (2) Auriga (4) Balea (4) BALNEOKOSMETYKI MALINOWY ZDRÓJ (1) Bath & Body Works (12) Bath Body Works (1) Batiste (9) Beauty Formulas (1) Becca (2) Benefit (3) BeYu (1) Bielenda (5) BingoSpa (5) Biochemia Urody (13) Bioderma (2) Biopha (1) Biotherm (3) Biovax (4) Blumarine (1) Body Shop (13) Bomb Cosmetics (1) Boss (1) Bumble and Bumble (1) Burt's Bees (9) Caudalie (1) Chanel (12) Chantarelle (1) Charmine Rose (13) Chloe (1) Clarena (5) Clarins (7) Clinique (13) Collistar (1) Coslys (6) Dabur (2) Dax Cosmetics (1) Delawell (2) Dermalogica (3) Dermika (1) Dior (3) Diptyque (9) Dolce Gabbana (4) Douglas (1) Dr. Hauschka (8) Ecospa (2) Ecotools (1) Ecoworld (3) Eko Spa (1) Eos (3) Erbaviva (3) Essie (16) Estee Lauder (1) evrēe (1) Farmona (4) Femi (6) Figs Rouge (4) Fred Farrugia (2) Frederic Fekkai (4) FRESH MINERALS (1) Fridge (11) Fridge by Yde (4) Gaia Creams (7) Gal (1) Givenchy (1) Glam Glow (1) Glyskincare (1) Guerlain (14) H&M (1) HAPPYMORE SKIN CARE (1) Helena Rubinstein (2) Hugo Boss (1) Hugo Naturals (2) Ikarov (3) Inglot (1) Isana (3) Joanna (2) John Masters Organics (18) Joik (6) Kallos (1) Kanebo (3) Kanu (3) Khadi (1) Kiehl's (1) Kindle (1) Kneipp (3) Korres (5) Kringle Candle Company (2) Kryolan (3) L' Occitane (5) L'Oreal (4) L'Orient (5) La Mer (1) Lancome (4) Laura Mercier (6) Lavera (1) Lawendowa Farma (1) Lierac (3) Lily Lolo (1) Lioele (2) Lirene (2) Lorac (1) Love & Toast (1) Lush (55) Mac (1) MÁDARA (3) Maybelline (2) MCMC Fragrances (1) MeMeMe (1) Model CO (2) Munio Candela (1) My Beauty Diary (2) Natural Product (1) Nature's Gate (7) Neom (1) Neutrogena (3) Nivea (3) NOAlab (4) Nuxe (7) Opi (1) Oragnique (6) Orientana (6) Origins (5) Pandora (6) Pat & Rub (33) Phenome (72) Philosophy (7) Physicians Formula (1) Phyto (1) Pierre Rene (1) Prestige Cosmetics (3) Pukka (4) Pupa (2) Queen Helen (1) Real Techniques (3) REN (5) Rene Furterer (1) Revlon (1) Rituals (1) Rituls (1) Rival de Loop (1) Sally Hansen (3) Salvatore Ferragamo (3) Sanoflore (1) Sante (4) Schwarzkopf Professional (3) Scottish Fine Soaps (1) Sephora (7) Serge Lutens (1) Shiseido (5) Siquens (3) Skin79 (1) Skinfood (1) Sleek (4) Smashbox (2) Soap & Glory (3) Stara Mydlarnia (2) Stenders (4) Sylveco (3) Synergen (2) Tangle Teezer (3) Tarte (1) The Balm (1) The Different Company (1) THE SECRET SOAP STORE (1) Tołpa (4) Tommy Hilfiger (1) Trader Joe's (2) Tweezerman (1) Über (2) Urban Decay (1) Uriage (3) Vichy (2) Vita Liberata (2) Wibo (1) Yankee Candle (13) Yasumi (1) Yoskine (1) YSL (1) Yves Rocher (6)