czwartek, 7 sierpnia 2014

Regulujący żel do mycia skóry tłustej i mieszanej PHENOME

Witajcie Kochani,
Dziś opowiem Wam o produkcie, który od maja towarzyszy mi w codziennej pielęgnacji twarzy. Mowa o regulującym żelu do mycia skóry tłustej i mieszanej marki Phenome

Jestem bardzo zadowolona z obecnego stanu mojej cery, który w porównaniu do przeszłych miesięcy poprawił się diametralnie. Stawiam na delikatną i wyważoną pielęgnację. Stosuję łagodne kosmetyki, które nie zaburzają równowagi skóry. Regulujący żel Phenome dobrze wpasowuje się w nową koncepcję równowagi w pielęgnacji.

Jak zwykle w przypadku kosmetyków Phenome mamy tu wspaniały skład i szereg dobroczynnych składników. Żel bazuje na wodach roślinnych aloesowej i migdałowej z dodatkiem m.in. ekstraktu z wierzbownicy, cedru, granatu, owoców goji, białej herbaty, wyciągu z mięty pieprzowej i liści oczaru wirginijskiego.

Po pełen skład i opis działania poszczególnych składników odsyłam na stronę producenta.

Przede wszystkim ma to być kosmetyk delikatny, przeznaczony do oczyszczania skóry tłustej, mieszanej, z niedoskonałościami. Dodatkowo oczyszcza pory, bez naruszania bariery ochronnej skóry.  Działa kojąco na zmiany trądzikowe, redukuje zaskórniki, usuwa nadmiar sebum. Skóra pozostaje świeża i matowa, bez odczucia dyskomfortu i wysuszenia.


Bolączką w dbaniu o cerę tłustą, problemową jest zbyt agresywna pielęgnacja, która poprzez wysuszanie skóry mocnymi specyfikami, pobudza ją do nadmiernej produkcji sebum. Z własnego doświadczenia mogę doradzić Wam przede wszystkim delikatność. Dotykajcie swoją skórę tak, jakbyście dotykały skóry małego dziecka. Stosujcie łagodne kosmetyki i unikajcie agresywnych składów i konsystencji, które będą zaburzać naturalną równowagę.

Regulujący żel Phenome jest kosmetykiem bardzo łagodnym. Na tyle łagodnym, że nie szczypie w ogóle po dostaniu się do oczu, ale również łagodność ta nie pozwoli mu na przykład na zmycie makijażu, dlatego musiałam pomagać sobie płynami micelarnymi, którymi poprzedzałam korzystanie z żelu.

Kosmetyk ma lekką, żelową, konsystencją, półprzezroczysty, zielonkawy  kolor. Pieni się dość słabo. Jest również bardzo wydajny. Do umycia twarzy wystarczy niewielka ilość. Używam go od maja i dopiero teraz (po ok. 3 miesiącach) zbliżam się do dna butelki. 
Zapach bardzo podobny do zapachu kremu Oil Control z tej samej serii, ziołowy, świeży, cytrusowy, uwielbiam!!

Żel koi, łagodzi, oczyszcza, a nawet delikatnie matowi i rzeczywiście po umyciu twarzy nie odczuwałam większego dyskomfortu. Ale nie oczekujcie, że sam jeden rozwiąże Wasze wszystkie problemy z cerą, potraktujcie go raczej jako uzupełnienie codziennej pielęgnacji.  

Kosmetyk jest dostępny w dwóch pojemnościach  50 ml w cenie 26 zł oraz 200 ml w cenie 77 zł. Fajnie, że mamy tańszą opcję do wyboru, bo możemy przetestować żel przed zakupem większej pojemności i przekonać się, czy warto w niego zainwestować ;) Oczywiście tradycyjnie zachęcam do czekania na promocje, Phenome robi je naprawdę bardzo często i można bez problemu upolować upatrzony kosmetyk, 20,30, a czasem nawet 40 % taniej.

Miłego dnia











33 komentarze:

  1. Jakoś pielęgnacja twarzy z Phenome mnie nie pociąga. Może jeszcze nie dojrzałam? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możesz zacząć delikatnie, od maseczek :) Marti jaką Ty masz cerę teraz? Czytałam, że już etap suchej za Tobą.

      Usuń
    2. Mieszana Kasieńko :) Miałam tą Multi Activ i była fajna, choć teraz bym się nie odważyła. Za czasów sucharka była spoko,

      Usuń
    3. Ahaś.. A policzki w stronę suchej? Kurczę niesamowite jak cera się potrafi zmieniać..

      Usuń
    4. Tak, pulasy suchawe / normalne :)

      Usuń
  2. Więc czekam na promocję bo chętnie bym wypróbowała ten żel;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Chciałabym kilka produktów z Phenome, m.in. ten żel, ale nie wiem czy wysyłają za granicę :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znalazł info na stronie sklepu: "Zamówienia są realizowane na terenie Polski i krajów Unii Europejskiej", więc pewnie tak :D

      Usuń
  4. Kilka razy już się przymierzałam do zakupów, ale zawsze jakoś rezygnowałam. Na mojej liście był własnie ten żel, peeling i krem do cery tłustej i problematycznej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A który peeling, enzymatyczny? Jeszcze go nie miałam, ale słyszałam, że jest bardzo dobry.

      Usuń
  5. Kiedyś używałam, teraz zamieniłam na kremy/mleczka Leave on i ten drugi, nie pamiętam nazwy. Właśnie w związku z delikatnością :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie znam ich, fajne, polecasz?

      Usuń
    2. Tak, polecam. Leave-on jest częściej dostępny, ten drugi b.rzadko, ale one są podobne. Bardzo delikatne, ale nie ma poczucia, że nie myją. Complet jest w porównaniu z nimi bardziej agresywny, zostawia ciut ściągniętą skórę.

      Usuń
    3. No to na pewno wypróbuję :)

      Usuń
  6. Wygląda ciekawie:) Nie oczekuję od żelu, żeby zmywał makijaż, bo od tego mam micel, więc chętnie kiedyś wypróbuję. Na razie jednak zamówiłam już różany żel z JMO.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten różany JMO też całkiem ciekawy się wydaje :)

      Usuń
  7. Ja dopiero powolutku poznaję kosmetyki Phenome i wszystko przede mną a zaczynam od peelingu Multi Active :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Słyszałam o nich ale chyba nie są dla mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Myślę, że u mnie by się sprawdził. Muszę upolować go w jakiejś promocji. Miałam żel pod prysznic. Cudo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A który żel pod prysznic? Mój ukochany to cukrowy oraz migdałowy :D

      Usuń
  10. Oooo musiałabym wypróbować skoro jest dobry, bo ja tak samo łagodnie traktuje swoja buzie : )

    OdpowiedzUsuń
  11. Sporo słyszałam o tej firmie muszę coś koniecznie spróbować może będzie to ten żel

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mają dużo świetnych kosmetyków, żel jest bardzo fajny, ale Phenome ma w ofercie inne kosmetyki o bardziej spektakularnym działaniu :)

      Usuń
  12. Mógłby być dla mnie taki żel, bo mam mieszaną cerę. Teraz będę czekać/zasadzać się na promocję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam Ci całą serię na niedoskonałości skóry Phenome. Świetna maseczka oczyszczająca, bardzo dobry krem oil-control, słyszałam też że rewelacyjny jest peeling enzymatyczny z tej serii. Sam żel akurat nie zrobił na mnie aż tak super wrażenia, jak np maseczka czy lotion zmniejszający pory, ale uważam go za fajne uzupełnienie codziennej pielęgnacji, jeśli zdecydujemy się delikatniej i bardziej kompleksowo zadbać o cerę.
      Pozdrawiam

      Usuń
  13. ja mam suchą cerę wiec nie dla mnie on :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Już kilka razy chcialam kupić ten żel w mniejszej pojemności na wypróbowanie, ale za każdym razem był niedostępny na stronie Phenome :( Ciekawa jestem czy sprawdziłby się w duecie z szczoteczką Clarisonic :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mniejsza pojemność to chyba najlepszy pomysł na początek :) Zwłaszcza że chcesz spróbować go z Clarisoniciem :)) Buziaki

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Etykiety

Aesop (1) Alba Botanica (2) Alchemia Lasu (1) Alep (1) Alessandro (2) Alterra (9) Alverd (1) Alverde (14) Aquolina (1) ARGILES DU SOLEIL (3) Aromatherapy Associates (3) Aubrey Organics (2) Auriga (4) Balea (4) BALNEOKOSMETYKI MALINOWY ZDRÓJ (1) Bath & Body Works (12) Bath Body Works (1) Batiste (9) Beauty Formulas (1) Becca (2) Benefit (3) BeYu (1) Bielenda (5) BingoSpa (5) Biochemia Urody (13) Bioderma (2) Biopha (1) Biotherm (3) Biovax (4) Blumarine (1) Body Shop (13) Bomb Cosmetics (1) Boss (1) Bumble and Bumble (1) Burt's Bees (9) Caudalie (1) Chanel (12) Chantarelle (1) Charmine Rose (13) Chloe (1) Clarena (5) Clarins (7) Clinique (13) Collistar (1) Coslys (6) Dabur (2) Dax Cosmetics (1) Delawell (2) Dermalogica (3) Dermika (1) Dior (3) Diptyque (9) Dolce Gabbana (4) Douglas (1) Dr. Hauschka (8) Ecospa (2) Ecotools (1) Ecoworld (3) Eko Spa (1) Eos (3) Erbaviva (3) Essie (16) Estee Lauder (1) evrēe (1) Farmona (4) Femi (6) Figs Rouge (4) Fred Farrugia (2) Frederic Fekkai (4) FRESH MINERALS (1) Fridge (11) Fridge by Yde (4) Gaia Creams (7) Gal (1) Givenchy (1) Glam Glow (1) Glyskincare (1) Guerlain (14) H&M (1) HAPPYMORE SKIN CARE (1) Helena Rubinstein (2) Hugo Boss (1) Hugo Naturals (2) Ikarov (3) Inglot (1) Isana (3) Joanna (2) John Masters Organics (18) Joik (6) Kallos (1) Kanebo (3) Kanu (3) Khadi (1) Kiehl's (1) Kindle (1) Kneipp (3) Korres (5) Kringle Candle Company (2) Kryolan (3) L' Occitane (5) L'Oreal (4) L'Orient (5) La Mer (1) Lancome (4) Laura Mercier (6) Lavera (1) Lawendowa Farma (1) Lierac (3) Lily Lolo (1) Lioele (2) Lirene (2) Lorac (1) Love & Toast (1) Lush (55) Mac (1) MÁDARA (3) Maybelline (2) MCMC Fragrances (1) MeMeMe (1) Model CO (2) Munio Candela (1) My Beauty Diary (2) Natural Product (1) Nature's Gate (7) Neom (1) Neutrogena (3) Nivea (3) NOAlab (4) Nuxe (7) Opi (1) Oragnique (6) Orientana (6) Origins (5) Pandora (6) Pat & Rub (33) Phenome (72) Philosophy (7) Physicians Formula (1) Phyto (1) Pierre Rene (1) Prestige Cosmetics (3) Pukka (4) Pupa (2) Queen Helen (1) Real Techniques (3) REN (5) Rene Furterer (1) Revlon (1) Rituals (1) Rituls (1) Rival de Loop (1) Sally Hansen (3) Salvatore Ferragamo (3) Sanoflore (1) Sante (4) Schwarzkopf Professional (3) Scottish Fine Soaps (1) Sephora (7) Serge Lutens (1) Shiseido (5) Siquens (3) Skin79 (1) Skinfood (1) Sleek (4) Smashbox (2) Soap & Glory (3) Stara Mydlarnia (2) Stenders (4) Sylveco (3) Synergen (2) Tangle Teezer (3) Tarte (1) The Balm (1) The Different Company (1) THE SECRET SOAP STORE (1) Tołpa (4) Tommy Hilfiger (1) Trader Joe's (2) Tweezerman (1) Über (2) Urban Decay (1) Uriage (3) Vichy (2) Vita Liberata (2) Wibo (1) Yankee Candle (13) Yasumi (1) Yoskine (1) YSL (1) Yves Rocher (6)