czwartek, 29 maja 2014

Nowości drogeryjne

Witajcie Kochani,
Niedawno poczyniłam małe zakupy drogeryjne.
Część produktów znam i kupuję od dawna, a dwa z nich to zupełne świeżynki, które zakupiłam zachęcona pozytywnymi opiniami. 


To już trzecia buteleczka serum z witaminą C marki Auriga. Tym razem zdecydowałam się na wyższe stężenie witaminki i wybrałam wersję Flavo-C Forte. To serum wyraźnie poprawia kondycję skóry, mam wrażenie (a może to więcej niż wrażenie), że spłyca zmarszczki i sprawia, że skóra jest bardziej napięta. Jest dość drogie (ok.100 zł), ale w Super-pharmie bardzo często są promocje i można spokojnie wyczekać i zakupić je np. 30% taniej. Stosuję je rano i wieczorem pod krem. Ze względu na krótki termin ważności (tylko 3 miesiące - witamina C szybko się ulatnia), trzymam je w lodówce.

Kolejna nie nowość z Super-pharmu to woda termalna Uriage. Tym razem zdecydowałam się na największą pojemność 300 ml (planuję jeszcze zakup najmniejszej buteleczki, do noszenia w torebce -  zaczęły się upały). Używam jej rano i wieczorem po umyciu twarzy i przed aplikacją toniku. Oraz w ciągu dnia, gdy mam ochotę na dodatkowe odświeżenie. Cudownie koi skórę, przynosi natychmiastową ulgę i uwielbiam w niej to, że nie trzeba jej osuszać, po prostu psikamy i gotowe :)


Postanowiłam spróbować jak się u mnie sprawdzi płyn do usuwania skórek, Instant Cuticle Remover od Sally Hansen. Mam nadzieję, że pomoże mi doprowadzić moje skórki do ładu, ale nie jestem nastawiona na spektakularne efekty. W sumie mamy XXI wiek, szkoda że nie wymyślili jeszcze preparatu, który potrafi rozprawić się ze skórkami, raz a dobrze :) Chyba że takowy istnieje, ale do mnie słuchy o nim nie dotarły. A Wy jak radzicie sobie ze skórkami?


I ostatni kosmetyk to żel pod prysznic Isana z witaminami i jogurtem, który kupiłam w Rossmannie w promocyjnej cenie, uwaga 2,50 zł! :) Żel ma łagodny, owocowy zapach, jest delikatny i nie wysusza skóry.

A jakie jest Wasze zdanie na temat powyższych kosmetyków? Są Wam znane, sprawdziły się, a może dopiero macie ochotę je przetestować???

Pozdrawiam

52 komentarze:

  1. Żel Isana ma obłędny zapach :) O pozostałych, przyznam się szczerze, nie słyszałam. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że jeszcze nie raz się na nie natkniesz, są bardzo lubiane :)

      Usuń
  2. Mój mąż bardzo nie lubi tych żeli Isana i choć czasami bardzo mnie kuszą te zapachy, to nie kupuję ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój na szczęście się nie wypowiadał, także robię swoje :P

      Usuń
  3. świetne rzeczy, miłych testów :)

    OdpowiedzUsuń
  4. lubię żele isana, tanie, w miarę wydajne i ciekawe zapachy, nawet mojego męża namówiłam na te męskie wersje a jest ich kilka więc jest w czym wybierać. Karola

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To mój pierwszy żel Isana :) Mój mąż nie lubi żeli, woli mydła :)

      Usuń
  5. Same wspaniałości ! Ja wodę termalną kupiłam pierwszy raz niedawno ale z innej firmy;]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Generalnie wody termalne są super, Uriage o tyle cenię, że nie trzeba jej wycierać :)

      Usuń
  6. Miałam wszystko oprócz Flavo C:) Żel do usuwania skórek - uwielbiam, naprawdę działa:) Wodę termaną z Uriage teraz też stosuję rano, przed nałożeniem kremu. Serum z Aurigi bardzo mnie ciekawi, ale ostatnio skusiłam się na zakup osławionego serum z Kiehl's i czekam na nie, paczka już do mnie idzie- polecam Ci o nim poczytać jeżeli lubisz używać takich specyfików, chyba, że juz je znasz :) Pozdrawiam, Marta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie czytałam Martusiu o serum Kiehl's i mam nadzieję, że kiedyś wpadnie w moje łapki :)

      Usuń
  7. A ja mam pytanie o żel do skórek,poluję na niego :) W jakiej był cenie? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Akurat był w promocji i zapłaciłam za niego 18,99 zł :)

      Usuń
  8. Uriage jest ostatnio bardzo popularna na blogach.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja dzisiaj zamawiam serum z witaminką C,ale z innej firmy. Chociaż na Flavo C mam od dawna ochotę :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Żel do skorek jest bardzo fajny : ) a co do reszty, musze kiedyś kupic to serum : )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serum polecam i cieszę się, że żel fajny, liczę że mi pomoże :)

      Usuń
  11. ja uwielbiam zapach z isany melon i gruszka;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzę, że dość często jest chwalony, tym bardziej sprawdzę ;)

      Usuń
  12. Mi akurat ta wersja zapachowa z Isany nie przypadła do gustu ale bodajże melon i gruszka jest moim faworytem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O! To będę musiała sprawdzić przy okazji :)

      Usuń
  13. mam chrapkę na uriage! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. juz od bardzo dawna marzy mi sięFlavo-C ale ciągle zapasy kosmetyków nie pozwalają mi na zakupy nowych

    OdpowiedzUsuń
  15. muszę kupić wodę termalną Uriage, zdecydowanie!

    OdpowiedzUsuń
  16. widzę mój ulubiony żel isana :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Miałam ten żel z Isany, ale nie podobał mi się jego zapach:/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapach jak dla mnie jest okej :) Szału nie ma, ale mi nie przeszkadza, całkiem milusi :))

      Usuń
  18. Też kupiłam ten preparat od Sally Hansen, napisz koniecznie jak się u Ciebie sprawdza :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze napiszę :) Muszę się tylko zmobilizować do zrobienia manikiuru :)

      Usuń
  19. Wodę Uriage uwielbiam :) A Flavo forte cały czas kusi ...
    Lubię zapach tego żelu z isany, mam malutką wersję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiedziałam, że robią malutkie, fajnie :)
      Kupię sobie na jakiś wyjazd.

      Usuń
  20. Uwielbiam żel do skórek SH. Też nie znam lepsego sposobu na walkę ze skórkami :)
    Wodę Uriage dostałam teraz od jedej z czytelniczek. Już się zdążyłam w Polsce podczas tych kilkudniowych upałów nieco wypsikać i schłodzić :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, że SH się u Ciebie sprawdziła, to napawa mnie nadzieją :D

      Usuń
  21. Wodę Uriage uwiebiam, ale obecnie zdradzam ją z wodą winogronową Caudalie i mgiełką różaną Pat&Rub ;) Na serum Flavo C mam coraz większą ochotę, a żel do usuwania skórek też mnie troszkę kusi ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Woda winogronowa Caudalie, też jest super i oczywiście muszę wypróbować mgiełkę P&R!! Zastanawiam się, czy tak jest tylko woda różana w składzie, bo jeśli tak to już używałam solo hydrolatu różanego i to chyba będzie to samo. Muszę sprawdzić.

      Usuń
  22. Miałam tą Isanę i byłam z niej zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Same znajome opakowania, z tą różnicą, że ja wersję Flavo-C Forte jeszcze się nie odważyłam i znów zakupiłam 8%:) Uriage uwielbiam, żel do skórek testuję i na razie jest całkiem ok. Żel z Isany kiedyś miałam, pachnie cudnie, ale dostałam po nim strasznego uczulenia:/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja po Forte wrócę znowu do 8%, miałam ochotę na taki mocniejszy, witaminowy strzał :)

      Usuń
  24. Flavo C kusi, ale póki co używam serum z witaminą C z ZSK i także jestem baaaardzo zadowolona:)
    Też musiałabym kupić wodę termalną, ale poczekam na promocję, na razie używam tej z Vichy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witamina C jest super dla skóry, takiej około 30 roku życia. Fajnie, że sporo firm wprowadziło śladem Aurigi podobne preparaty, bo naprawdę fajnie działają. Jest w czym wybierać :) A ZSK to co za marka? :)

      Usuń
  25. Mam ten preparat SH, ale u mnie radzi sobie średnio - mam mega grube skórki ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. tą wodę mam :D jak sobie o niej przypomnę to się pryskam :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo lubię wodę Uriage. A na serum Auriga mam co raz większą ochotę;)

    OdpowiedzUsuń
  28. U mnie SH działa, tylko ja nie mam czasu używać ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Etykiety

Aesop (1) Alba Botanica (2) Alchemia Lasu (1) Alep (1) Alessandro (2) Alterra (9) Alverd (1) Alverde (14) Aquolina (1) ARGILES DU SOLEIL (3) Aromatherapy Associates (3) Aubrey Organics (2) Auriga (4) Balea (4) BALNEOKOSMETYKI MALINOWY ZDRÓJ (1) Bath & Body Works (12) Bath Body Works (1) Batiste (9) Beauty Formulas (1) Becca (2) Benefit (3) BeYu (1) Bielenda (5) BingoSpa (5) Biochemia Urody (13) Bioderma (2) Biopha (1) Biotherm (3) Biovax (4) Blumarine (1) Body Shop (13) Bomb Cosmetics (1) Boss (1) Bumble and Bumble (1) Burt's Bees (9) Caudalie (1) Chanel (12) Chantarelle (1) Charmine Rose (13) Chloe (1) Clarena (5) Clarins (7) Clinique (13) Collistar (1) Coslys (6) Dabur (2) Dax Cosmetics (1) Delawell (2) Dermalogica (3) Dermika (1) Dior (3) Diptyque (9) Dolce Gabbana (4) Douglas (1) Dr. Hauschka (8) Ecospa (2) Ecotools (1) Ecoworld (3) Eko Spa (1) Eos (3) Erbaviva (3) Essie (16) Estee Lauder (1) evrēe (1) Farmona (4) Femi (6) Figs Rouge (4) Fred Farrugia (2) Frederic Fekkai (4) FRESH MINERALS (1) Fridge (11) Fridge by Yde (4) Gaia Creams (7) Gal (1) Givenchy (1) Glam Glow (1) Glyskincare (1) Guerlain (14) H&M (1) HAPPYMORE SKIN CARE (1) Helena Rubinstein (2) Hugo Boss (1) Hugo Naturals (2) Ikarov (3) Inglot (1) Isana (3) Joanna (2) John Masters Organics (18) Joik (6) Kallos (1) Kanebo (3) Kanu (3) Khadi (1) Kiehl's (1) Kindle (1) Kneipp (3) Korres (5) Kringle Candle Company (2) Kryolan (3) L' Occitane (5) L'Oreal (4) L'Orient (5) La Mer (1) Lancome (4) Laura Mercier (6) Lavera (1) Lawendowa Farma (1) Lierac (3) Lily Lolo (1) Lioele (2) Lirene (2) Lorac (1) Love & Toast (1) Lush (55) Mac (1) MÁDARA (3) Maybelline (2) MCMC Fragrances (1) MeMeMe (1) Model CO (2) Munio Candela (1) My Beauty Diary (2) Natural Product (1) Nature's Gate (7) Neom (1) Neutrogena (3) Nivea (3) NOAlab (4) Nuxe (7) Opi (1) Oragnique (6) Orientana (6) Origins (5) Pandora (6) Pat & Rub (33) Phenome (72) Philosophy (7) Physicians Formula (1) Phyto (1) Pierre Rene (1) Prestige Cosmetics (3) Pukka (4) Pupa (2) Queen Helen (1) Real Techniques (3) REN (5) Rene Furterer (1) Revlon (1) Rituals (1) Rituls (1) Rival de Loop (1) Sally Hansen (3) Salvatore Ferragamo (3) Sanoflore (1) Sante (4) Schwarzkopf Professional (3) Scottish Fine Soaps (1) Sephora (7) Serge Lutens (1) Shiseido (5) Siquens (3) Skin79 (1) Skinfood (1) Sleek (4) Smashbox (2) Soap & Glory (3) Stara Mydlarnia (2) Stenders (4) Sylveco (3) Synergen (2) Tangle Teezer (3) Tarte (1) The Balm (1) The Different Company (1) THE SECRET SOAP STORE (1) Tołpa (4) Tommy Hilfiger (1) Trader Joe's (2) Tweezerman (1) Über (2) Urban Decay (1) Uriage (3) Vichy (2) Vita Liberata (2) Wibo (1) Yankee Candle (13) Yasumi (1) Yoskine (1) YSL (1) Yves Rocher (6)