sobota, 10 maja 2014

Różności - co lubię w maju

Witajcie Kochani,
Chciałam Wam troszkę poopowiadać o tym co mnie ostatnio absorbuje, raduje. To będzie mały wiosenny miszmasz, bez myśli przewodniej :)

Przepis na idealny wieczór spędzony w domu wg Kasi, musi posiadać jeden bardzo ważny składnik - coś pachnącego. Może to być wosk, świeca zapachowa albo olejek aromaterapeutyczny. Ostatnio pojawiły się na nowości Yankee Candle na II kwartał 2014 roku :) Wybrałam coś dla siebie,  Black plum blossom, czyli kwiaty czarnej śliwy z domieszką wanilii i białego piżma. Natomiast Sweet Apple, to zapach słodkich i chrupiących jabłuszek prosto z sadu.


Pewnie już większość z Was wie, że marka Organique wprowadziła do swojej oferty woski zapachowe na bazie oleju palmowego. Powąchałam wszystkie i zdecydowałam się tylko na jeden, ciepły i słodki zapach - Waniliowy Mus.
Co dziś wypełni mój kominek zapachowy? Zacznę chyba od Organique, jestem bardzo ciekawa jakości tych wosków. Może już próbowałyście, jak się podobają?


Maj to również szminkowe szaleństwo, wzbogaciłam moją kolekcję 11 produktami do ust!! Dziewięć nabyłam podczas Rossmannowej promocji -40 % (KLIK), a dwa pozostałe podczas majówkego wypadu zakupowego w Macu (KLIK).

Minęła blogowa niemoc twórcza, wreszcie pojawiły się pomysły i nowy notes zakupiony specjalnie do zapisywania blogowych inspiracji. Jakiś czas temu nabyłam kalendarz Moleskin, który dzielnie towarzyszy mi każdego dnia. Dlatego zdecydowałam się na notes tej marki, padło na egzemplarz z okładką z miękkiej jasnobeżowej skórki.

Zaczęłam słuchać częściej muzyki...  Poniżej ulubiona piosenka ostatnich dni, poprawia mi humor i niezmiennie sprawia, ze się uśmiecham :) Kojarzy mi się z letnią beztroską.



Dużo czytam i co lepsze, natrafiam na bardzo dobre książki!! Chciałam Wam polecić "Suknię ślubną" Pierre'a Lemaitre, wciągający thriller, który niesamowicie trzyma w napięciu! A do tego jest napisany ładnym językiem, który nasuwa mi skojarzenia z doskonałą, minimalistyczną porcelaną, prostą, elegancką i subtelną. 

"Sophie jest osobą spełnioną zarówno w życiu osobistym, jak i zawodowym. Jednak od pewnego czasu jej spokój zakłócają drobne, lecz przykre incydenty: gubi klucze, książki, zapomina, gdzie zaparkowała samochód, mylą jej się godziny spotkań. A potem jest jeszcze gorzej. Sophie zaczyna myśleć, że zwariowała, i ląduje w szpitalu psychiatrycznym. Wkrótce zostaje zamieszana w morderstwa, w których jest jedyną podejrzaną..."


W maju dokucza mi ból gardła, ale tylko w nocy :/ Na podrażnione i chore gardło zakupiłam specjalną mieszankę Yogi Tea z dodatkiem, lukrecji, kopru włoskiego i tymianku.


Chcę być w dobrej formie, bo uprawiam sporo sportu, często biegam i nie chciałabym się przeziębić, gdy nowe biegóweczki wołają mnie na dwór.


A jak Wam mija maj? Może podzielicie się swoimi odkryciami, tym co sprawia Wam frajdę?

Ściskam

45 komentarzy:

  1. Wosków YC używam, ostatnio zapach lnu i świeżego prania :) A nowy produkt Organique muszę sprawdzić, bo jeszcze nie znam :)
    pozdrawiam
    marta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapach lnu, a jaki to? Poproszę linka :)
      Pozdrowienia :))

      Usuń
  2. Black plum blossom - cudny zapach, słodkie jabłko też super!
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo lubię zapach wosku Black plum blossom

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze go nie paliłam Żanetko, ale jestem bardzo ciekawa :)

      Usuń
  4. Fajny ten Twój maj :) Super ten notes! Sama bym sobie kupiłą, tylko co ja będę w nim pisać :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Jejku te jabłuszko bym przygarnęła ! :D Maj ? To mój ulubiony miesiąc :D I nie dlatego że mam urodziny :D hah ale szczególnie w tym maju czeka mnie dużo mam nadzieję przyjemnych wypadów :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdzie się wybierasz/? :) Jeśli można spytać :)

      Usuń
  6. Choć widać tylko kawałek notesu to prezentuje się świetnie i elegancko. Zainteresowałaś mnie książką, będę musiała ją przeczytać ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli masz czytnik, mogę Ci wysłać ebooka :) Notes jest dla mnie idealny. Jeszcze się boję w nim pisać ;)

      Usuń
  7. Książkę chętnie bym poczytała ;) musze zamówić sobie te woski ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Chciałabym te woski z Organique :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zaszalałaś w tym Rossmannie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, odbiłam sobie wszystkie przegapione promocje :)

      Usuń
  10. Tę wersję wosku Organique mam na swojej liście zakupowej. Jeżeli chodzi o YC to mało który zapach w ich asortymencie mi odpowiada.
    Tytuł książki zapisałam, lubię takie klimaty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Woski YC mają specyficzną, wspólną nutę. Mnie ona nie przeszkadza :)
      Ciekawe jak Ci się spodoba waniliowy mus, no i książka :) Jak chcesz mogę Ci wysłać mailem ebooka :)

      Usuń
  11. Nic tak nie motywuje do uprawiania sportu, jak nowe akcesoria, ubrania itp. ; )

    Pozdrawiam, http://grudzienpaulina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kupuję sobie coś nowego, dopiero jak zasłużę, oczywiście w kategorii gadżetów sportowych :)

      Usuń
  12. U mnie dość leniwy maj ze złamaną ręką za dużo roić nie można :) A książką mnie bardzo zainteresowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O ja Cię :( Mój mąż złamał nogę i też się załatwił wraz z rozpoczęciem wiosny.
      Życzę szybkiego powrotu do zdrowia!! Ściskam

      Usuń
  13. 11 szminek? szaleństwo :D ja mam za to 10 lakierów :D zrobiłam podsumowanie swoich nabytków :)
    a co lubię w maju? zapachy :) jakoś mój nos zwiększył w tym miesiącu swoje węchowe doznania,wiele zapachów poznałam,zachwycam się i chcę wiecej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tymi zapachami mamy chyba podobnie. Pędzę do Ciebie na lakiery :)

      Usuń
  14. Piękne musi być to szminkowe szaleństwo :) jak to mówią, od przybytku głowa nie boli ;)
    A kalendarz czy notes Moleskine marzy mi się już jakiś czas.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz mam frajdę, jak się rano maluję do pracy, którą szminkę wybrać :)

      Usuń
  15. Black plum blossom - ten zapach najbardziej mnie intryguje :)
    U mnie książkowo - herbaciane szalenstwo :) Szczęśliwie od Roska trzymałam się z daleka..przerażały mnie te dantejskie sceny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Książkowo - herbaciane szaleństwo :) Brzmi bosko, to jest to co wprost uwielbiam!

      Usuń
  16. muszę chyba zaopatrzyć się w kolejne woski od YC bo wszyscy kuszą tymi nowymi zapachami ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapoznać się z nowościami, zawsze warto, zwłaszcza, że to limitki :)

      Usuń
  17. ja am z organique zapach banana i zapach herbaty <3

    OdpowiedzUsuń
  18. 11 szminek to więcej, niż ja mam w swojej kolekcji ogólnie, dobra jesteś :)
    W temacie herbatek zaczynam raczkować, zamówiłam sobie pierwszą Pukkę, jestem jej bardzo ciekawa.

    OdpowiedzUsuń
  19. Też bardzo lubię te pomadki i woski z Yankee tez chociaż nie mam tych akurat zapachów :(

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetny, leciutki post :)
    Kupiłam w ostatnim czasie sześć wosków Organique i jestem trochę zawiedziona. Jednak YC to YC :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :*

      Ja zdecydowałam się tylko na jeden, już dwa dni testów za mną :) Na razie jestem zadowolona, ale nie wiem, czy sięgnę po więcej.

      Usuń
  21. ostatnio cieszy mnie moje bieganie :d mimo, że bolą mnie kolana a później inne części nóg i więcej przejdę niż przebiegnę i zasapię się jak sumie nie wiem co :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super że Cię cieszy i będzie Cię cieszyć jeszcze bardziej, sama zobaczysz :)

      Usuń
  22. Mnie herbatki Yogi Tea nie przypadły do gustu. Znam woski i świece Yankee Candle ale od pewnego czasu już nic nowego nie kupuję, chciałabym jakieś naturalne produkty do palenia.

    OdpowiedzUsuń
  23. Myślę że ta książka może mi się spodobać :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Etykiety

Aesop (1) Alba Botanica (2) Alchemia Lasu (1) Alep (1) Alessandro (2) Alterra (9) Alverd (1) Alverde (14) Aquolina (1) ARGILES DU SOLEIL (3) Aromatherapy Associates (3) Aubrey Organics (2) Auriga (4) Balea (4) BALNEOKOSMETYKI MALINOWY ZDRÓJ (1) Bath & Body Works (12) Bath Body Works (1) Batiste (9) Beauty Formulas (1) Becca (2) Benefit (3) BeYu (1) Bielenda (5) BingoSpa (5) Biochemia Urody (13) Bioderma (2) Biopha (1) Biotherm (3) Biovax (4) Blumarine (1) Body Shop (13) Bomb Cosmetics (1) Boss (1) Bumble and Bumble (1) Burt's Bees (9) Caudalie (1) Chanel (12) Chantarelle (1) Charmine Rose (13) Chloe (1) Clarena (5) Clarins (7) Clinique (13) Collistar (1) Coslys (6) Dabur (2) Dax Cosmetics (1) Delawell (2) Dermalogica (3) Dermika (1) Dior (3) Diptyque (9) Dolce Gabbana (4) Douglas (1) Dr. Hauschka (8) Ecospa (2) Ecotools (1) Ecoworld (3) Eko Spa (1) Eos (3) Erbaviva (3) Essie (16) Estee Lauder (1) evrēe (1) Farmona (4) Femi (6) Figs Rouge (4) Fred Farrugia (2) Frederic Fekkai (4) FRESH MINERALS (1) Fridge (11) Fridge by Yde (4) Gaia Creams (7) Gal (1) Givenchy (1) Glam Glow (1) Glyskincare (1) Guerlain (14) H&M (1) HAPPYMORE SKIN CARE (1) Helena Rubinstein (2) Hugo Boss (1) Hugo Naturals (2) Ikarov (3) Inglot (1) Isana (3) Joanna (2) John Masters Organics (18) Joik (6) Kallos (1) Kanebo (3) Kanu (3) Khadi (1) Kiehl's (1) Kindle (1) Kneipp (3) Korres (5) Kringle Candle Company (2) Kryolan (3) L' Occitane (5) L'Oreal (4) L'Orient (5) La Mer (1) Lancome (4) Laura Mercier (6) Lavera (1) Lawendowa Farma (1) Lierac (3) Lily Lolo (1) Lioele (2) Lirene (2) Lorac (1) Love & Toast (1) Lush (55) Mac (1) MÁDARA (3) Maybelline (2) MCMC Fragrances (1) MeMeMe (1) Model CO (2) Munio Candela (1) My Beauty Diary (2) Natural Product (1) Nature's Gate (7) Neom (1) Neutrogena (3) Nivea (3) NOAlab (4) Nuxe (7) Opi (1) Oragnique (6) Orientana (6) Origins (5) Pandora (6) Pat & Rub (33) Phenome (72) Philosophy (7) Physicians Formula (1) Phyto (1) Pierre Rene (1) Prestige Cosmetics (3) Pukka (4) Pupa (2) Queen Helen (1) Real Techniques (3) REN (5) Rene Furterer (1) Revlon (1) Rituals (1) Rituls (1) Rival de Loop (1) Sally Hansen (3) Salvatore Ferragamo (3) Sanoflore (1) Sante (4) Schwarzkopf Professional (3) Scottish Fine Soaps (1) Sephora (7) Serge Lutens (1) Shiseido (5) Siquens (3) Skin79 (1) Skinfood (1) Sleek (4) Smashbox (2) Soap & Glory (3) Stara Mydlarnia (2) Stenders (4) Sylveco (3) Synergen (2) Tangle Teezer (3) Tarte (1) The Balm (1) The Different Company (1) THE SECRET SOAP STORE (1) Tołpa (4) Tommy Hilfiger (1) Trader Joe's (2) Tweezerman (1) Über (2) Urban Decay (1) Uriage (3) Vichy (2) Vita Liberata (2) Wibo (1) Yankee Candle (13) Yasumi (1) Yoskine (1) YSL (1) Yves Rocher (6)