czwartek, 1 maja 2014

Herbatki Teapigs

Witajcie Kochani,
Od dawna chciałam spróbować herbatek marki Teapigs, które wypatrzyłam w internecie. Zauroczył mnie prosty i dowcipny design w stylu eko i ciekawe kompozycje smakowe.


Herbaty Teapigs znajdują się w wygodnych torebkach - piramidkach, dzięki którym liście herbaty mają dość miejsca, żeby się rozwinąć.


Torebki wykonane są z przezroczystego papieru i możemy podejrzeć co znajduje się w środku i naocznie przekonać, że znajdują się tam całe liście, owoce, czy suszone kwiaty, a nie wątpliwej jakości przemielony proszek.


Torebeczka jest oczywiście ekologiczna (wykonana ze skrobi kukurydzianej), ale nie tylko torebka, eko są oczywiście same herbaty (certyfikowane również), papierowe opakowania, ale i nawet tusz którym naniesione są nich napisy!!


Na opakowaniu, oprócz nazwy i rysunku, znajdziemy opis herbaty, skład, sposoby zaparzania, a nawet sugestie podania! 


Zobaczcie jakie herbatki zamówiłam ...

Herbata rumiankowa... Najgorsze co można zrobić herbacie rumiankowej, to zmienić ją w drobny pył.  A najlepszą herbatą, jest ta parzona z całych kwiatów rumianku. Tu mamy właśnie takie pełne kwiaty, zbierane w Chorwacji :) Jeśli nie wierzycie, wystarczy podejrzeć co znajduje się w piramidce..


Herbata rumiankowa ma m.in. działanie uspokajające, pozwala rozluźnić mięśnie i złagodzić niepokój, pomaga zasnąć. Możemy ją pić, gdy chcemy się odstresować i wyciszyć.

Kolejna herbata to słodka i orzeźwiająca ziołowa mieszanka naturalnych korzeni lukrecji i mięty (można podejrzeć korzonki i listki w piramidce).


Podobno pomaga na ból gardła :) Lukrecja dodatkowo wspomaga usuwania toksyn i oczyszczanie organizmu!

Zakupiłam jeszcze sporo jednorazowych saszetek. Dzięki nim będę wiedziała co zamówić następnym razem.


Czas by napić się herbatki!


Cudownego pierwszego dnia długiego weekendu
Wasza Kasia 
PS. Herbatki zamówiłam tutaj (KLIK). Pamiętajcie, że za subskrypcję newslettera sklepu coffeedesk można dostać 30 zł na pierwsze zakupy, ja niestety przeoczyłam, ale mam nadzieję, że następnym razem będę jeszcze mogła skorzystać ze zniżki.










44 komentarze:

  1. Interesujące! Do tego bardzo fajne rozwiązanie z liśćmi, kwiatami w piramidkach. Osobiście lubię takie liściaste herbaty, jednak dużym utrudnieniem są dla mnie pęczniejące liście, które osiadają mi się na ustach i razem z herbatą chcą być przeze mnie "pochłonięte" ;) (nie wiedziałam jak to napisać) . Dlatego z chęcią bym się skusiła. Miłego dnia ;*

    Pozdrawiam, http://grudzienpaulina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, tutaj jest dość miejsca w torebce i pije się ją naprawdę "wygodnie" i komfortowo :)

      Usuń
  2. Uwielbiam herbaciane ciekawostki - jestem na etapie zachwytów nad Pukka - a teraz czuję, że dołączy do nich Teapigs...są urocze i te kwiatki rumianka ...gdzie kupowałaś?
    Zgadzam się z Tobą, że nagorsze barbarzyństwo dla ziół i owoców to zmielony proszek i ordynarny papier ;)
    Dlatego tak lubię celebrować chwilę z dobrą herbatką..
    Udanej majówki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też uwielbiam herbatki Pukka!
      A powyższe herbatki kupiłam tutaj:
      http://www.coffeedesk.pl/herbata/teapigs/
      Pozdrawiam!

      Usuń
    2. Dziękuję --- jestem już w trakcie zamawiania hehehe ;) fajnie, że można spróbować tych saszetkowców też :)

      Usuń
    3. Dokładnie, herbatki są dość drogie, więc można sobie za mniejsze koszta sprawdzić, co warto wybrać. Pamiętaj, że przy subskrypcji newslettera dają 30 zł rabatu! Ja niestety jakoś to przeoczyłam :(

      Usuń
    4. Kurcze przegapiłam :/ ale przeczytałam niżej, że to od zamówień od 149 ..niewiele mi brakowało bo mnie lekko poniosło ;)

      Usuń
    5. A jakie herbatki wybrałaś? :)

      Usuń
  3. O kurcze, namówiłaś mnie ! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie pisałam koleżance wyżej, że na 1 zakupy jest rabat 30 zł, nie przeocz go i koniecznie mi napisz co wybrałaś! :)

      Usuń
  4. Jestem herbatomaniakiem, ale nie wiem czy aż tak wysmakowanym, by sięgać po takie 'wynalazki'. Najczęściej piję 'zwykłą' czarną i choć mam w domu też inne, to rzadko po nie siegam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marti tam też są zwykłe czarne, ale po prostu liście herbaty są wysokiej jakości, a nie jakiś pył :) Ja akurat wybrałam takie, bo ja za czarną herbatą nie przepadam. Zobacz sobie np. to http://www.coffeedesk.pl/product/301/Teapigs-English-Breakfast-15-Piramidek
      Buziaki!
      A u Ciebie będzie taniej, bo to angielska herbatka :)

      Usuń
  5. Wyglądają baaaaardzo zachęcająco! :).

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też kocham herbaty, napisz koniecznie jak wypróbujesz je, co polecasz to sama się skuszę i kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakie fajowe! Ta rumiankowa wygląda przepięknie :) Pamiętam jak w dzieciństwie zbierałam takie rumiankowe kwiatki :)
    Uwielbiam herbaty!

    Przyjemnej majóweczki, Kasiu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Anetko! Tobie też super majówki, a rumiankowa jest pyszna, właśnie wypiłam pierwszy kubeczek :)

      Usuń
  8. uwielbiam różnorodne herbatki!

    OdpowiedzUsuń
  9. Znam :) Oglądałam je ostatnio w sklepie, i coś czuję, że prędko po nie sięgnę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Co ważne, w herbatkach nie ma żadnych sztucznych dodatków, aromatów i jakichkolwiek "polepszaczy", są 100% naturalne, więc bezpieczne do picia dla osób, które muszą uważać na to co spożywają i dla dzieci.

    Co do rabatu 30zł o którym Kasia wspomniała, obowiązuje on przy dopisaniu się do newslettera i przy zakupach na kwotę co najmniej 149zł, ale warto również czytać wiadomości które przesyłamy mailowo, często mozna tam znaleźć kody rabatowe na różne produkty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za dodatkowe informacje :)
      Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  11. Nie spotkałam się jeszcze z tymi herbatkami :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kusisz kochana! Trochę drogie ale chyba zamówię na spróbowanie skoro jeszcze za subskrypcję newslettera można dostać 30 zł.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolega właśnie napisał wyżej, że ten rabat przy zakupach powyżej 149 zł, miej to na uwadze.
      Ale ja już próbowałam kilku i jestem zachwycona smakiem :)

      Usuń
  13. Muszę w końcu wypróbować te herbatki, w Niemczech tez niełatwo je znaleźć, są na Amazon, ale nie wiedzieć czemu niektóre kosztują 4-5 Euro, a np. rumiankowa - 14!! I to chodzi o opakowanie normalnej wielkości. Trzeba będzie lepiej poszukać, bo naprawdę kusi - szczerze mówiąc chyba jeszcze nigdy nie piłam herbaty rumiankowej zaparzanej z całych kwiatów...

    OdpowiedzUsuń
  14. To jest możliwe, Wielka Brytania nie obłożyła herbaty i kawy podatkiem vat :) dlatego te produkty mają tańsze niż w reszcie europy :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Herbatki prezentują sie bardzo dobrze i pewnie również tak smakują :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajne te herbatki,pewnie są tez pyszne :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Herbata wygląda bardzo zachęcająco, zwłaszcza kwiaty rumianku. Teraz szukam dobrych herbat, także z myślą o letnich wieczorach i mrożonej herbacie. Zaraz zajrzę na stronę, którą podałaś. Dzięki!

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie znam tych herbatek ale z ciekawością o nich przeczytałam :) nabrałam na nie ochoty :) a co do rumiankowej to zgadzam się w 100% i przyznam, że sama kupuję w zielarskim takie kwiaty do zaparzania ;) idę zajrzeć pod link ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja na sam widok tych opakowań nabrałam ochoty, a tu jeszcze naturalne wysokiej jakości składy :)
      Nie wiedziałam, że rumianek w takiej formie można kupić w zielarskim, przyda mi się ta informacja :)) Dzięki!

      Usuń
  19. Dla fanów imbiru polecam Lemon&Ginger, na prawdę mocny smak imbiru, sam zabrałem do domu opakowanie i zniknęło w mgnieniu oka, bo piłem jedną za drugą. :) I jeszcze z własnego doświadczenia mogę polecić Chocolate Flake, po zaparzeniu pachnie jak gorąca czekolada :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ojej, ale fajne te herbatki :) Nie słyszalam wcześniej o tej firmie, ale idę popatrzeć jakie jeszcze smaki mają w ofercie :)
    Ja ostatnio zachwycam się herbatą Detox firmy Pukka. Jest przepyszna ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Detox Pukki piłam bardzo lubię, mają jeszcze świetną herbatką na oczyszczanie cery!

      Usuń
  21. Ale ciekawostki u Ciebie są, nie widziałam jeszcze takich herbat :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Nigdy o nich nie słyszałam :D

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Etykiety

Aesop (1) Alba Botanica (2) Alchemia Lasu (1) Alep (1) Alessandro (2) Alterra (9) Alverd (1) Alverde (14) Aquolina (1) ARGILES DU SOLEIL (3) Aromatherapy Associates (3) Aubrey Organics (2) Auriga (4) Balea (4) BALNEOKOSMETYKI MALINOWY ZDRÓJ (1) Bath & Body Works (12) Bath Body Works (1) Batiste (9) Beauty Formulas (1) Becca (2) Benefit (3) BeYu (1) Bielenda (5) BingoSpa (5) Biochemia Urody (13) Bioderma (2) Biopha (1) Biotherm (3) Biovax (4) Blumarine (1) Body Shop (13) Bomb Cosmetics (1) Boss (1) Bumble and Bumble (1) Burt's Bees (9) Caudalie (1) Chanel (12) Chantarelle (1) Charmine Rose (13) Chloe (1) Clarena (5) Clarins (7) Clinique (13) Collistar (1) Coslys (6) Dabur (2) Dax Cosmetics (1) Delawell (2) Dermalogica (3) Dermika (1) Dior (3) Diptyque (9) Dolce Gabbana (4) Douglas (1) Dr. Hauschka (8) Ecospa (2) Ecotools (1) Ecoworld (3) Eko Spa (1) Eos (3) Erbaviva (3) Essie (16) Estee Lauder (1) evrēe (1) Farmona (4) Femi (6) Figs Rouge (4) Fred Farrugia (2) Frederic Fekkai (4) FRESH MINERALS (1) Fridge (11) Fridge by Yde (4) Gaia Creams (7) Gal (1) Givenchy (1) Glam Glow (1) Glyskincare (1) Guerlain (14) H&M (1) HAPPYMORE SKIN CARE (1) Helena Rubinstein (2) Hugo Boss (1) Hugo Naturals (2) Ikarov (3) Inglot (1) Isana (3) Joanna (2) John Masters Organics (18) Joik (6) Kallos (1) Kanebo (3) Kanu (3) Khadi (1) Kiehl's (1) Kindle (1) Kneipp (3) Korres (5) Kringle Candle Company (2) Kryolan (3) L' Occitane (5) L'Oreal (4) L'Orient (5) La Mer (1) Lancome (4) Laura Mercier (6) Lavera (1) Lawendowa Farma (1) Lierac (3) Lily Lolo (1) Lioele (2) Lirene (2) Lorac (1) Love & Toast (1) Lush (55) Mac (1) MÁDARA (3) Maybelline (2) MCMC Fragrances (1) MeMeMe (1) Model CO (2) Munio Candela (1) My Beauty Diary (2) Natural Product (1) Nature's Gate (7) Neom (1) Neutrogena (3) Nivea (3) NOAlab (4) Nuxe (7) Opi (1) Oragnique (6) Orientana (6) Origins (5) Pandora (6) Pat & Rub (33) Phenome (72) Philosophy (7) Physicians Formula (1) Phyto (1) Pierre Rene (1) Prestige Cosmetics (3) Pukka (4) Pupa (2) Queen Helen (1) Real Techniques (3) REN (5) Rene Furterer (1) Revlon (1) Rituals (1) Rituls (1) Rival de Loop (1) Sally Hansen (3) Salvatore Ferragamo (3) Sanoflore (1) Sante (4) Schwarzkopf Professional (3) Scottish Fine Soaps (1) Sephora (7) Serge Lutens (1) Shiseido (5) Siquens (3) Skin79 (1) Skinfood (1) Sleek (4) Smashbox (2) Soap & Glory (3) Stara Mydlarnia (2) Stenders (4) Sylveco (3) Synergen (2) Tangle Teezer (3) Tarte (1) The Balm (1) The Different Company (1) THE SECRET SOAP STORE (1) Tołpa (4) Tommy Hilfiger (1) Trader Joe's (2) Tweezerman (1) Über (2) Urban Decay (1) Uriage (3) Vichy (2) Vita Liberata (2) Wibo (1) Yankee Candle (13) Yasumi (1) Yoskine (1) YSL (1) Yves Rocher (6)