piątek, 9 maja 2014

Rossmannowe szaleństwo - usta

Witajcie Kochani,
Mam pecha do drogeryjnych promocji. Dlaczego? Często dowiaduję się o nich, gdy już się skończą, nie mam czasu by odwiedzić sklep gdy trwają, ewentualnie, przychodzę gdy jest już za późno i kobietki mocno przerzedzą asortyment drogeryjnych półek. 

O przecenie Rossmanna na produkty do makijażu twarzy (-49%) dowiedziałam się z wpisów na innych blogach, nie mieszkam wystarczająco blisko w pobliżu tej drogerii i po prostu odpuściłam, mało czasu i ciężko się było zebrać.

O obniżce produktów do makijażu oczu dowiedziałam się, gdy się skończyła.

Cała nadzieja w ustach. I rzeczywiście, wczoraj po pracy pojechałam do Rossmanna. Półki już mocno przerzedzone, ale udało mi się wybrać co nieco. Z niektórymi kolorami zaszalałam, ale pomyślałam, jak nie teraz to kiedy, 49 % to naprawdę spora obniżka i można pokusić się o zakup mniej bezpiecznych odcieni i kolorystycznych szaleństw. 

Dodatkowy element ryzyka to - nie sprawdziłam kolorów na ustach, gdyż - brakowało bardzo wielu testerów, panował chaos, sporo kobiet chciało dosięgnąć do makijażowych szaf, ach to zakupowe napięcie... ;) Zdałam się na intuicję i w efekcie, nie każdy mój wybór okazał się trafiony i twarzowy. Zresztą zobaczcie same. 


Zacznę od najbardziej satysfakcjonującego zakupu, L'oreal Color Riche Extraordinaire, czyli lakiery do ust z dodatkiem nawilżających olejków - arganowego, lotosowego, kameliowego i z owocu dzikiej róży. Zdecydowałam się na dwa, nudziakową brzoskwinkę, czyli nr 600, Nude Vibrato (wzięłam ostatnią sztukę!) oraz nr 102, Rose Finale, w tym odcieniu różu moje usta prezentują się genialnie! Mam ochotę na więcej!!


Poniżej, po lewej stronie, moja najgorsza decyzja kolorystyczna, czyli szminka w płynie marki Rimmel, Apocalips, kolor nr 100, Phenomenon, bardzo ładny odcień ale dla mnie zdecydowanie za jasny :(((

Po prawej L'oreal Shine Caresse, czyli kolejny lakier do ust, nr 402, Milady, fuksja wpadająca w fiolet, najciemniejszy odcień z całej gamy tych szminko - błyszczyków i jednocześnie mój najbardziej śmiały wybór wczorajszych zakupów. Będę go nosić tylko na specjalne okazje, bo efekt na ustach jest naprawdę bardzo wyrazisty i ciemny.


Dwie szminki Rimmel Lasting Finish w matowej odsłonie sygnowane nazwiskiem mojej imienniczki, pani Moss. Jestem zachwycona aksamitną konsystencją, a odcienie nr 104 (po lewej) i 101, są idealne do codziennego makijażu. Również pełen zachwyt i pragnę więcej odcieni z tej serii :) Niestety na półkach zostało dosłownie kilka sztuk.


Ostatnie dwie pomadki Rimmel, czyli Moisture Renew Lipstick, brudny róż nr 180 Vitage Pink oraz piękna śliwka nr 330, Sloane's Plum.


Na koniec masełko do ust Astor - nawilżająca szminka w kredce, wybrałam bardzo delikatny róż wpadający w brzoskwinię, nr 011 Feeling Feline.


Naprawdę mam wielką ochotę pojechać dziś znowu do Rossmanna - ogarnęło mnie szminkowe szaleństwo!! Obym się powstrzymała..

A co Wam się udało upolować ciekawego na drogeryjnych obniżkach? Śmiało wklejajcie linki, zajrzę do Was na pewno :)

A może znacie coś z moich nabytków??

Ściskam baaardzo!!!

59 komentarzy:

  1. Ja miałam iść po więcej Moisture Renew Lipstick, ale sumarycznie spasowałam, bo porządek robiłam i stwierdziłam, że kolorowych mazideł do ust mam dużo za dużo ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dużo tych szminek, nie mam tyle w całej kolekcji ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja w sumie miałam mniej niż kupiłam wczoraj także podwoiłam swoją kolekcję w jeden dzień!

      Usuń
  3. to masełko do ust Astor ma śliczny kolor ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne kolory lakierów z Loreal wybrałaś :)
    chyba je chcę ...
    Ja kupiłam dwa masełka do ust z Revlonu: Berry Smoothie i Peach Parfait :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W Rossmannie, w którym robiłam zakupy niestety nie było szafy Revlonu :(

      Usuń
  5. z całej tej kolekcji mam tylko Apocalips w kolorze mocnej fuksji, na promocji w ross kupiłam tylko podkład- dziesiąty do kolekcji.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziesięć podkładów, Wow :):) Żałuję, że nie wybrałam innego odcienia Apocalips bo sam produkt fajny..

      Usuń
  6. Ja tak się zbierałam i zbierałam na te promocje, no bo przecież przy takiej obniżce to można sobie kupić coś co niespecjalnie jest potrzebne, ale nie zaszkodzi mieć, i nie dotarłam... ;) z tego co czytam to dziś jeszcze jest nadzieja, ale mi jakoś niespecjalnie po drodze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety czasem się nie składa, ja w zasadzie pierwszy raz w życiu załapałam się na te ok. 40% obniżki.

      Usuń
  7. zapraszam u mnie wpisy o dwóch tygodniach, opis zakupów szminkowo-lakierowych dopiero powstanie w weekend :)

    OdpowiedzUsuń
  8. kupiłaś dokładnie to, co ja sama bym kupiła, gdybym tam poszła.
    dlatego też nie poszłam :P
    same perełki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda że nie było pełnego wyboru i nie mogłam sobie na spokojnie pooglądać, ale cóż nie można mieć wszystkiego. I tak jestem bardzo zadowolona :)

      Usuń
  9. Zastanawiałam się nad masełkiem z Revlonu i w końcu go nie kupiłam. Bardzo lubię za to pomadki Kate :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pomadki Kate są naprawdę bardzo fajne, myślę, że jeszcze kiedyś się skuszę na jakiś kolorek :)

      Usuń
  10. Ja również zaszalałam przy obniżce na szminki :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Lakiery z Loreala uwielbiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są naprawdę fajne, koniecznie muszę mieć inne odcienie :)

      Usuń
  12. Co za cud, że nie doszłam do rossmana przed końcem promocji, byłabym bankrutem :) Gratuluję zakupów :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Też kupiłam szminki z Rimmela z tej serii Kate i z Moisture Renew ;p

    OdpowiedzUsuń
  14. L'oreal Color Riche Extraordinaire kuszą bardzo, ale mam w zapasie Clarins Instant Light :)
    Mam postanowienie nie robić zapasów, także odpuszczam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Clarins Instant Light też muszę mieć!!
      Moje postanowienia w tym miesiącu diabli wzięli :(

      Usuń
  15. Kochana ale się obkupiłaś. Widzę, że same najlepsze pomadki przechwyciłaś. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. też kupiłam chyba z 6 szminek ;p

    OdpowiedzUsuń
  17. Kupiłam dokładnie 2 takie same jak Ty kolory eliksirów Loreal :D Jakiś czas temu dostałam do testów fuksję i tak mi się spodobał ten eliksir, że musiałam dokupić jeszcze jakiś bardziej dzienny kolor. A że nie mogłam się zdecydować to wzięłam oba, i nudziaka i różyk ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie mogłam się zdecydować :) Oba są świetne, chyba najfajniejszy dla mnie produkt z powyższych :)

      Usuń
  18. Ten różowy lakier L'Oreal bardzo przypadł mi do gustu, ciekawe czy jeszcze bym go u siebie dorwała.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To mój nr 1 z wczorajszych zakupów, leć może jeszcze będzie, 20 zł to nie 40 zł więc warto sprawdzić :)

      Usuń
  19. świetny post :)

    http://kaliforniaxklassy.blogspot.com/2014/05/everything-is-wrong.html

    OdpowiedzUsuń
  20. Zaszalalaś Kochana i wybrałaś same smakołyki, aż nie wiem na co patrzeć. Wszystko bardzo mi się podoba :) Szkoda, że nie ma mnie w Polsce bo sama chętnie kupiłabym kilka rzeczy podczas tej promocji ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że Ci się podoba :) Całuję z PL! :*

      Usuń
  21. faktycznie troszkę zaszalałaś :D ale druga taka okazja pewnie szybko się nie trafi, więc zapasy się przydadzą :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja w sumie na całej wyprzedaży zakupiłam jedynie lakiery do paznokci bo nic więcej nie potrzebowałam :) Ale co niektóre z Twoich zdobyczy mi przypadły do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  23. ja właśnie sie zastanawiam czy nie pójśc po tą szminke z rimmel Plum )ostatnie zdjęcie, bo jest cudnaaa!

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja Apocalips kupiłam w odcieniu Apocaliptic, który jest idealny! Bardzo intensywny i przepięknie się prezentuje na ustach, nawet tak wąskich jak moje :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Mam lakiery do ust YSL i uwielbiam! Ciekawe czy L'ORÉAL równie dobry - myślę, że dramatycznie gorszy nie jest.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę kupić ten YSL, od dawna noszę się z takim zamiarem, jaki odcień polecasz?

      Usuń
  26. Poszalałaś Moja Droga, nie ma co :)
    Świetne łupy, taka przecena jest idealną okazją do przetestowania odcieni, po które normalnie byśmy pewnie nie sięgnęły. Można więc bez wiekszych oporów dać się porwać tym promocjom :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Wow, trochę tego kupiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Dużo nabyłaś na tej promocji :) Ja się na nic nie skusiłam.

    OdpowiedzUsuń
  29. Nic nie znam ale poluję na kilka rzeczy ;) ,ładny dobytek :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Haha zupełnie jak moje zakupy :D Color Riche Extraordinaire uwielbiam, kupiłam już 3 kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Wow ile pomadek i błyszczyków! Ja nic nie kupiłam.

    OdpowiedzUsuń
  32. Ale świetne kolorki ;D

    OdpowiedzUsuń
  33. mnie się ten apocalips bardzo spodobał, ale jak na złość nie było niczego nie wymacanego (i nie mówię: maźnięte, ruszone, pacnięte, tylko rozłażące się i wylewające bokami). Więc jak coś chętnie odkupię ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wyślij mi adres na priv, dostaniesz w prezencie :)

      Usuń
  34. Kasia następnym razem kupię z kolecji Kate. A probowalas atramentu blyszczyka z sephory? Mam kredko szminke jest rewelacyjna! Dzięki za recenzje szminek i blyszczykow. Bo bylam ostatnio i nic nie wzielam.... zgupialam....:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie próbowałam tego błyszczyka, ale obejrzę\ę sobie następnym razem, dzięki :)
      No można czasem z nadmiaru możliwości wyjść z niczym, ja też tak często mam, dlatego lubię wcześniej poczytać opinie ;) Buziaki!!!

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Etykiety

Aesop (1) Alba Botanica (2) Alchemia Lasu (1) Alep (1) Alessandro (2) Alterra (9) Alverd (1) Alverde (14) Aquolina (1) ARGILES DU SOLEIL (3) Aromatherapy Associates (3) Aubrey Organics (2) Auriga (4) Balea (4) BALNEOKOSMETYKI MALINOWY ZDRÓJ (1) Bath & Body Works (12) Bath Body Works (1) Batiste (9) Beauty Formulas (1) Becca (2) Benefit (3) BeYu (1) Bielenda (5) BingoSpa (5) Biochemia Urody (13) Bioderma (2) Biopha (1) Biotherm (3) Biovax (4) Blumarine (1) Body Shop (13) Bomb Cosmetics (1) Boss (1) Bumble and Bumble (1) Burt's Bees (9) Caudalie (1) Chanel (12) Chantarelle (1) Charmine Rose (13) Chloe (1) Clarena (5) Clarins (7) Clinique (13) Collistar (1) Coslys (6) Dabur (2) Dax Cosmetics (1) Delawell (2) Dermalogica (3) Dermika (1) Dior (3) Diptyque (9) Dolce Gabbana (4) Douglas (1) Dr. Hauschka (8) Ecospa (2) Ecotools (1) Ecoworld (3) Eko Spa (1) Eos (3) Erbaviva (3) Essie (16) Estee Lauder (1) evrēe (1) Farmona (4) Femi (6) Figs Rouge (4) Fred Farrugia (2) Frederic Fekkai (4) FRESH MINERALS (1) Fridge (11) Fridge by Yde (4) Gaia Creams (7) Gal (1) Givenchy (1) Glam Glow (1) Glyskincare (1) Guerlain (14) H&M (1) HAPPYMORE SKIN CARE (1) Helena Rubinstein (2) Hugo Boss (1) Hugo Naturals (2) Ikarov (3) Inglot (1) Isana (3) Joanna (2) John Masters Organics (18) Joik (6) Kallos (1) Kanebo (3) Kanu (3) Khadi (1) Kiehl's (1) Kindle (1) Kneipp (3) Korres (5) Kringle Candle Company (2) Kryolan (3) L' Occitane (5) L'Oreal (4) L'Orient (5) La Mer (1) Lancome (4) Laura Mercier (6) Lavera (1) Lawendowa Farma (1) Lierac (3) Lily Lolo (1) Lioele (2) Lirene (2) Lorac (1) Love & Toast (1) Lush (55) Mac (1) MÁDARA (3) Maybelline (2) MCMC Fragrances (1) MeMeMe (1) Model CO (2) Munio Candela (1) My Beauty Diary (2) Natural Product (1) Nature's Gate (7) Neom (1) Neutrogena (3) Nivea (3) NOAlab (4) Nuxe (7) Opi (1) Oragnique (6) Orientana (6) Origins (5) Pandora (6) Pat & Rub (33) Phenome (72) Philosophy (7) Physicians Formula (1) Phyto (1) Pierre Rene (1) Prestige Cosmetics (3) Pukka (4) Pupa (2) Queen Helen (1) Real Techniques (3) REN (5) Rene Furterer (1) Revlon (1) Rituals (1) Rituls (1) Rival de Loop (1) Sally Hansen (3) Salvatore Ferragamo (3) Sanoflore (1) Sante (4) Schwarzkopf Professional (3) Scottish Fine Soaps (1) Sephora (7) Serge Lutens (1) Shiseido (5) Siquens (3) Skin79 (1) Skinfood (1) Sleek (4) Smashbox (2) Soap & Glory (3) Stara Mydlarnia (2) Stenders (4) Sylveco (3) Synergen (2) Tangle Teezer (3) Tarte (1) The Balm (1) The Different Company (1) THE SECRET SOAP STORE (1) Tołpa (4) Tommy Hilfiger (1) Trader Joe's (2) Tweezerman (1) Über (2) Urban Decay (1) Uriage (3) Vichy (2) Vita Liberata (2) Wibo (1) Yankee Candle (13) Yasumi (1) Yoskine (1) YSL (1) Yves Rocher (6)