wtorek, 21 maja 2013

Majowe chciejstwa

Witajcie Kochane,
Zawsze mam w zanadrzu jakieś marzenia, głównie kosmetyczne i ta lista ulega modyfikacjom.
Z poprzedniej listy (KLIK) niestety nie udało mi się zrealizowałam nawet jednego punkciku..
Mam nadzieję, że z majową będzie lepiej.
Popatrzmy na te różności :)
Część 1


  • 1.7 strawberry bloom, kultowy już, truskawkowy krem marki Fridge, miałam próbkę i zakochałam się. Tak się zastanawiam, jak nie ma sezonu na truskawki, to oni robią ten krem z mrożonych owoców, jak sądzicie?
  • olejki do ciała Dr. Hauchka, super sposób na nawilżenie wilgotnej skóry tuż po kąpieli, czy prysznicu, bardzo wygodna i szybka aplikacja, dla leniuszków nie lubiących się balsamować, w pierwszej kolejności zdecydowałabym się na wersję cytrynową z trawą cytrynową, będzie super dodawać energii letnią porą lub na kojącą przed snem lawendę
  • znowu olejki, tym razem marki Khadi, jakie, nie mam jeszcze pojęcia, może do włosów, może do twarzy, a może do ciała, nie mam sprecyzowanych pragnień, ale do marki bardzo mnie ciągnie, chcę poczuć zapach Indii..
  • i znowu w stronę orientu, tym razem kierunek Maroko i sklep internetowy Skarby Maroka. Mają naprawdę bajeczny asortyment i wiele rzeczy mnie kusi, na przykład mydło z czarnuszki, ale na początek chciałabym móc powąchać perfumy w kostce Amber Musk, tak podobno pachnie raj, uwiodła mnie zawartość pudru różanego..
  • kolekcja lakierów do paznokci powolutku się powiększa, dlatego przydałby mi się porządny top coat, Essie, Good to go zbiera sporo pozytywnych opinii dlatego to powinien być dobry wybór :)
Część 2


A w niej:
  • lawendowy peeling do stóp Yves Rocher, zbiera sporo pochwał na innych blogach, zawiera organiczną lawendą, ma dość przystępną cenę i ładne kawowo-lila, opakowanie, mnie tyle wystarczy, żeby zapałać chęcią wypróbowania :)
  • zaczęłam coraz częściej kupować mydła, używam ich najczęściej do mycia dłoni, czasem do mycia ciała, nie miałam jeszcze żadnego z Lawendowej Farmy, coraz częściej zerkam na stronkę z mydełkami, czytam opisy, oglądam zdjęcia i nabieram ochoty na takie właśnie naturalne mydełko
  • już wkrótce zabieram się za robienie kosmetyków w domu i przyda mi się mi kilka foremek na balsamy i masełka, bardzo piękny wybór foremek do mydeł jest w sklepie Zrób Sobie Krem
  • świece Diptyque, uwielbiam je, przepiękne kompozycje zapachowe niczym w ekskluzywnych perfumach, dla mnie najlepsze świece na świecie, nawet mi się śniło że je kupowałam ;)
  • Używam dużo naturalnych kosmetyków, ale nigdy nie używałam żadnego ekologicznego płynu do higieny intymnej, czas to zmienić! Ten egzemplarz z wodą różaną marki Coslys zbiera pozytywne recenzje. Eko-intymnie? Jestem na tak!
  • Maseczka nawilżająca z olejkiem migdałowym marki Luvos Heilerde, uwielbiam maseczki, z marki Luvos nic jeszcze nie próbowałam, myślę że jednorazowa saszetka z maseczką to będzie dobry początek. Ciekawe czy pachnie migdałami..
Czy spodobały Wam się moje propozycje z Wishlisty, a może któreś z nich są również na Waszej liście? O czym "kosmetycznie" (i nie tylko) marzycie?
Kasia
PS. Już wkrótce zaproszę Was na radosne, kolorowe rozdanie. Śledźcie uważnie posty, niedługo poznacie szczegóły :)

37 komentarzy:

  1. z chęcią przygarnęłabym wszystkie prezentowane przez Ciebie cuda :-) Essie good to go też chyba sobie sprawię, bo wiele osób go chwali. no i fridge też kusi :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. widzę same cudowne, naturalne perełki; życzę spełnienia wszystkich zachcianek!

    OdpowiedzUsuń
  3. Chętnie bym przygarnęła top coat od Essie oraz świece Diptyque :)))
    Mam nadzieję, że tym razem uda Ci się spełnić Twoje małe marzenia!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Tyle dobroci słyszę o tym truskawkowym Fridge'u, że chyba wreszcie zamówię.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świeczka od Diptyque również jest na mojej liście:)

    OdpowiedzUsuń
  6. na mojej kosmetycznej liście marzeń są: eko ampułka pat&rub, peeling enzymatczny phenome, mydło-maska kanebo, serum nawilżające clarins :) a z kolorówki róż i szminka chanel :D z Twoich propozycji miałam tylko olejek hauszki, ale lawendowy i różany - wspaniałe!!! chociaż niektórzy domownicy narzekali na zbyt intensywny zapach ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam próbkę różanego, pięknie pachnie :D
      Mydło-maska Kanebo? A cóż to, brzmi bardzo interesująco :)
      Peeling enzymatyczny Phenome jest na mojej liście, ale w dużo późniejszym terminie, bo teraz mam inne peelingi.

      Usuń
    2. Mud Soap z Kanebo uwielbiam! :D
      To gęsta kremowa 'maź' (na myśl zdecydowanym głosem przywodzi błoto :P) do codziennego oczyszczania twarzy, którą można też stosować jako maseczkę :) Wszystko mi w nim odpowiada (konsystencja, zapach, oczyszczające działanie). Kosmetyk jest przeznaczony głównie do cery tłustej lub mieszanej. Dobrze oczyszcza, ale absolutnie nie wysusza, nie podrażnia - przeciwnie, mam wrażenie, że działa też łagodząco na cerę. Za każdym razem, gdy po niego sięgałam czułam się jak w najlepszym SPA :D Tylko cenę skubaniec ma zabójczą :)

      Usuń
  7. Trzymam kciuki za realizację kosmetycznych marzeń :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja z mojej styczniowej! listy zrealizowałam 90% planu :D czas utworzyc nową, nowe cele :]

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten truskawkowy krem z Fridge budzi we mnie zainteresowanie. Czytałam, że oprócz nawilżania, działa na przebarwienia i reguluje pracę gruczołów łojowych - też widzę go u siebie ;p
    Co do Dr.Hauschki, to miałam coś do pielęgnacji twarzy i muszę przyznać, że byłam z tych rzeczy zadowolona. Ciekawe, jak pachną ich olejki :)
    Top coat Good to go polecam Ci serdecznie, był moim pierwszym tego rodzaju produktem i teraz nie wyobrażam sobie malowania paznokci bez czegoś podobnego :) Działa doskonale i nie sądzę, by Cię rozczarował :)
    Świec Diptyque nigdy nie miałam, ale jestem strasznie ciekawa, co z nich za ziółka...

    Listę stworzyłaś pierwszorzędną :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Uwielbiam czytać Twoje komentarze :P

      Usuń
  10. Lawendowy peeling :D jejku, kocham ten zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ja listy nie mam, tylko kupuję na bieżąco to co chcę ;)
    życzę Ci, abyś ze swojej zrealizowała choć 50% :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja lubię prowadzić takie listy, bo tyle mam tych pomysłów, że często sama zapominam co chciałam :)

      Usuń
  12. Na mojej liście również jest top coat od Essie, olejek do ciała dr.Hauschka, lawendowy peeling YR i świece Diptyque :) zainteresował mnie bardzo ten płyn do higieny intymnej. Będę musiała się mu "przyjrzeć" :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzę, że "marzymy" podobnie :) Pozdrawiam!!

      Usuń
  13. Te olejki też bym chętnie przygarnęła :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zobaczyłam tę chciejlistę i poczułam motylki w brzuchu. Jest taka ładna! Z części pierwszej podoba mi się absolutnie wszystko :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mi się wyjątkowo podoba ta lista :) Same smaczki

      Usuń
  15. Te marokańskie kostki zapachowe też strasznie mnie kuszą!

    OdpowiedzUsuń
  16. Jestem szczęśliwą posiadaczką maseczek nawilżającej i anti-aging z Luvos i uważam, że są świetne. Świeca Diptyque jest i w mojej strefie marzeń. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tym chętniej spróbuję maseczek Luvos :) A jaką świece Diptyque chciałabyś mieć? Który zapach?

      Usuń
    2. Myślałam o foin coupe lub cypres. Uwielbiam takie zapachy. Pozdrawiam

      Usuń
  17. Też mam w planach Essie GTG, ale czytałam, że bardzo szybko zasycha:(

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Etykiety

Aesop (1) Alba Botanica (2) Alchemia Lasu (1) Alep (1) Alessandro (2) Alterra (9) Alverd (1) Alverde (14) Aquolina (1) ARGILES DU SOLEIL (3) Aromatherapy Associates (3) Aubrey Organics (2) Auriga (4) Balea (4) BALNEOKOSMETYKI MALINOWY ZDRÓJ (1) Bath & Body Works (12) Bath Body Works (1) Batiste (9) Beauty Formulas (1) Becca (2) Benefit (3) BeYu (1) Bielenda (5) BingoSpa (5) Biochemia Urody (13) Bioderma (2) Biopha (1) Biotherm (3) Biovax (4) Blumarine (1) Body Shop (13) Bomb Cosmetics (1) Boss (1) Bumble and Bumble (1) Burt's Bees (9) Caudalie (1) Chanel (12) Chantarelle (1) Charmine Rose (13) Chloe (1) Clarena (5) Clarins (7) Clinique (13) Collistar (1) Coslys (6) Dabur (2) Dax Cosmetics (1) Delawell (2) Dermalogica (3) Dermika (1) Dior (3) Diptyque (9) Dolce Gabbana (4) Douglas (1) Dr. Hauschka (8) Ecospa (2) Ecotools (1) Ecoworld (3) Eko Spa (1) Eos (3) Erbaviva (3) Essie (16) Estee Lauder (1) evrēe (1) Farmona (4) Femi (6) Figs Rouge (4) Fred Farrugia (2) Frederic Fekkai (4) FRESH MINERALS (1) Fridge (11) Fridge by Yde (4) Gaia Creams (7) Gal (1) Givenchy (1) Glam Glow (1) Glyskincare (1) Guerlain (14) H&M (1) HAPPYMORE SKIN CARE (1) Helena Rubinstein (2) Hugo Boss (1) Hugo Naturals (2) Ikarov (3) Inglot (1) Isana (3) Joanna (2) John Masters Organics (18) Joik (6) Kallos (1) Kanebo (3) Kanu (3) Khadi (1) Kiehl's (1) Kindle (1) Kneipp (3) Korres (5) Kringle Candle Company (2) Kryolan (3) L' Occitane (5) L'Oreal (4) L'Orient (5) La Mer (1) Lancome (4) Laura Mercier (6) Lavera (1) Lawendowa Farma (1) Lierac (3) Lily Lolo (1) Lioele (2) Lirene (2) Lorac (1) Love & Toast (1) Lush (55) Mac (1) MÁDARA (3) Maybelline (2) MCMC Fragrances (1) MeMeMe (1) Model CO (2) Munio Candela (1) My Beauty Diary (2) Natural Product (1) Nature's Gate (7) Neom (1) Neutrogena (3) Nivea (3) NOAlab (4) Nuxe (7) Opi (1) Oragnique (6) Orientana (6) Origins (5) Pandora (6) Pat & Rub (33) Phenome (72) Philosophy (7) Physicians Formula (1) Phyto (1) Pierre Rene (1) Prestige Cosmetics (3) Pukka (4) Pupa (2) Queen Helen (1) Real Techniques (3) REN (5) Rene Furterer (1) Revlon (1) Rituals (1) Rituls (1) Rival de Loop (1) Sally Hansen (3) Salvatore Ferragamo (3) Sanoflore (1) Sante (4) Schwarzkopf Professional (3) Scottish Fine Soaps (1) Sephora (7) Serge Lutens (1) Shiseido (5) Siquens (3) Skin79 (1) Skinfood (1) Sleek (4) Smashbox (2) Soap & Glory (3) Stara Mydlarnia (2) Stenders (4) Sylveco (3) Synergen (2) Tangle Teezer (3) Tarte (1) The Balm (1) The Different Company (1) THE SECRET SOAP STORE (1) Tołpa (4) Tommy Hilfiger (1) Trader Joe's (2) Tweezerman (1) Über (2) Urban Decay (1) Uriage (3) Vichy (2) Vita Liberata (2) Wibo (1) Yankee Candle (13) Yasumi (1) Yoskine (1) YSL (1) Yves Rocher (6)