czwartek, 30 maja 2013

Nowości, Lush i inne przysmaki

Witajcie Kochane,
Dziś o kilku nowościach które zawędrowały do mojej kosmetycznej szuflady.
Na początek paczucha z Lushem od Aliny :)
A w niej mydło z kiwi Miranda.


Galaretka myjąca pod prysznic Sweetie Pie z czarną porzeczką, olejkiem z bergamotki, wiśnią i kokosem.


Kula do kąpieli Fizzbanger o zapachu słodkich jabłek,toffi i cynamonu.


Oraz ciekawostka do kąpieli Ceridwen Cauldron.


Dostałam też kilka rzeczy od mojej siostry. Duet do włosów ukochanej marki John Masters Organics. Odżywka z lawendą i awokado oraz szampon do włosów suchych o ślicznej nazwie Wieczorny Pierwiosnek.


Lakier Essie, koloru w takim stylu jeszcze nie miałam..


Cytrynowy balsam do ust Eos, drug taki sam jest do wygrania w Pastelowym Rozdaniu, pamiętacie?


I na koniec od mojej siostry Karki zestaw podróżny amerykańskiej marki Hugo Naturals, możecie kojarzycie Hugo z pudełek Eco Emi, występuje w nich bardzo często.



A w zestawie:
  • szampon i odżywka z drzewa herbacianego i lawendy
  • żel pod prysznic i balsam do ciała z francuską lawendą
  • balsam do ust ananas i kokos
  • mgiełka do ciała z francuską lawendą
Od mamy dostałam wymarzoną pęsetkę Tweezermana :D


A sama kupiłam sobie zmywacz do paznokci Sante.


Oraz lawendowy peeling do stóp Yves Rocher.


Nie mogłam się powstrzymać, kupiłam go 40 % taniej, czyli za jedyne 11,90 zł. I do tego dostałam pełnowymiarowy szampon w prezencie :) 
Pozdrawiam
Kasiula

34 komentarze:

  1. te bomby do wanny na pewno ślicznie pachną :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak przepięknie :) I bardzo intensywnie. Jak otwieram szufladę z kosmetykami bardzo mocno czuć ich zapach.

      Usuń
  2. Essiak ma faktycznie 'nietypowy' kolor :D Ciekawa jak się będziesz w nim 'czuła' :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. On się mieni na fioletowo.. Też jestem ciekawa, to będzie interesujące doświadczenie :)

      Usuń
  3. Świetne nowości:) jestem bardzo ciekawa tych produktów do włosów od JMO..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno coś o nich skrobnę, jak się lepiej poznamy :)

      Usuń
  4. zadziwiająco piękny Essiak! *.*

    OdpowiedzUsuń
  5. te pierwsze paczuszki mnie strasznie zaciekawiły :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z reguły recenzuję 90% tego co używam, więc na pewno coś skrobnę na temat zawartości paczuszek :)

      Usuń
  6. Kosmetyki z Lusha muszą cudownie pachnieć, a kolor lakieru Essie śliczny - bardzo w moim guście ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten peeling do stóp z YR mnie bardzo ciekawi, chyba go niedługo wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już raz go używałam, ale na razie nic nie powiem ;)

      Usuń
  8. produkty do kąpieli są na pewno super!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ta galaretka myjąca wpadła mi w oko :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Same cudeńka :) Jestem ciekawa kosmetyków John Masters Organics :)

    OdpowiedzUsuń
  11. super zdobycze :) serdecznie zazdroszczę nawet pośredniego dostępu do lusha. essie ma faktycznie nietypowy kolor, czekam na słocza. i czekam na wrażenia z kąpieli galaretką :) zapachowo wydaje się być ciekawa.
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słocz będzie, odsłona kąpielowa z galaretą również :)
      "Serdecznie zazdroszczę" bardzo mi się spodobało :) Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  12. Essiaka mam i bardzo fajnie się go nosi :)
    O tym, że uwielbiam odżywki z JMO mówić chyba nie muszę, a na recenzję szamponu będę czekać z zapartym tchem :)
    Zawsze ciekawiły mnie te kule z Lush, nie pogardziłabym kąpielą w takich cudach :P
    A i z Tweezermana marzą mi się pęsetka i cążki do skórek, więc tego i uczynnej Siostry zazdroszczę! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co do pęsety, podziękowania należą się mamie, bo to prezent od niej. Przywiozła mi ją po powrocie od mojej siostry :)
      Fajnie, że Essie przyjemny w noszeniu. Może jutro się nim pomaluję po powrocie z pracy :)

      Usuń
  13. Merino Cool jest na mojej liście:)) A EOS mojego serca nie podbiło ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ani jednego, ani drugiego jeszcze nie próbowałam, ale jestem bardzo podekscytowana :)

      Usuń
  14. też mam pensetę Tweezermana - jest super! <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Muszę kiedyś dorwać to jajeczko EOS. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może Ci się uda w Pastelowym Rozdaniu :) Pozdrawiam Bisiu

      Usuń
  16. wooow no jestem zszokowana, w życiu takich rzeczy nie wiedziałam :) dobrze, że tu się moge podszkolić:)) Galaretka myjąca super się zapowiada to cudo !:D:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niedługo zadebiutuje pod prysznicem, jestem bardzo ciekawa zapachu :)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Etykiety

Aesop (1) Alba Botanica (2) Alchemia Lasu (1) Alep (1) Alessandro (2) Alterra (9) Alverd (1) Alverde (14) Aquolina (1) ARGILES DU SOLEIL (3) Aromatherapy Associates (3) Aubrey Organics (2) Auriga (4) Balea (4) BALNEOKOSMETYKI MALINOWY ZDRÓJ (1) Bath & Body Works (12) Bath Body Works (1) Batiste (9) Beauty Formulas (1) Becca (2) Benefit (3) BeYu (1) Bielenda (5) BingoSpa (5) Biochemia Urody (13) Bioderma (2) Biopha (1) Biotherm (3) Biovax (4) Blumarine (1) Body Shop (13) Bomb Cosmetics (1) Boss (1) Bumble and Bumble (1) Burt's Bees (9) Caudalie (1) Chanel (12) Chantarelle (1) Charmine Rose (13) Chloe (1) Clarena (5) Clarins (7) Clinique (13) Collistar (1) Coslys (6) Dabur (2) Dax Cosmetics (1) Delawell (2) Dermalogica (3) Dermika (1) Dior (3) Diptyque (9) Dolce Gabbana (4) Douglas (1) Dr. Hauschka (8) Ecospa (2) Ecotools (1) Ecoworld (3) Eko Spa (1) Eos (3) Erbaviva (3) Essie (16) Estee Lauder (1) evrēe (1) Farmona (4) Femi (6) Figs Rouge (4) Fred Farrugia (2) Frederic Fekkai (4) FRESH MINERALS (1) Fridge (11) Fridge by Yde (4) Gaia Creams (7) Gal (1) Givenchy (1) Glam Glow (1) Glyskincare (1) Guerlain (14) H&M (1) HAPPYMORE SKIN CARE (1) Helena Rubinstein (2) Hugo Boss (1) Hugo Naturals (2) Ikarov (3) Inglot (1) Isana (3) Joanna (2) John Masters Organics (18) Joik (6) Kallos (1) Kanebo (3) Kanu (3) Khadi (1) Kiehl's (1) Kindle (1) Kneipp (3) Korres (5) Kringle Candle Company (2) Kryolan (3) L' Occitane (5) L'Oreal (4) L'Orient (5) La Mer (1) Lancome (4) Laura Mercier (6) Lavera (1) Lawendowa Farma (1) Lierac (3) Lily Lolo (1) Lioele (2) Lirene (2) Lorac (1) Love & Toast (1) Lush (55) Mac (1) MÁDARA (3) Maybelline (2) MCMC Fragrances (1) MeMeMe (1) Model CO (2) Munio Candela (1) My Beauty Diary (2) Natural Product (1) Nature's Gate (7) Neom (1) Neutrogena (3) Nivea (3) NOAlab (4) Nuxe (7) Opi (1) Oragnique (6) Orientana (6) Origins (5) Pandora (6) Pat & Rub (33) Phenome (72) Philosophy (7) Physicians Formula (1) Phyto (1) Pierre Rene (1) Prestige Cosmetics (3) Pukka (4) Pupa (2) Queen Helen (1) Real Techniques (3) REN (5) Rene Furterer (1) Revlon (1) Rituals (1) Rituls (1) Rival de Loop (1) Sally Hansen (3) Salvatore Ferragamo (3) Sanoflore (1) Sante (4) Schwarzkopf Professional (3) Scottish Fine Soaps (1) Sephora (7) Serge Lutens (1) Shiseido (5) Siquens (3) Skin79 (1) Skinfood (1) Sleek (4) Smashbox (2) Soap & Glory (3) Stara Mydlarnia (2) Stenders (4) Sylveco (3) Synergen (2) Tangle Teezer (3) Tarte (1) The Balm (1) The Different Company (1) THE SECRET SOAP STORE (1) Tołpa (4) Tommy Hilfiger (1) Trader Joe's (2) Tweezerman (1) Über (2) Urban Decay (1) Uriage (3) Vichy (2) Vita Liberata (2) Wibo (1) Yankee Candle (13) Yasumi (1) Yoskine (1) YSL (1) Yves Rocher (6)