niedziela, 19 maja 2013

Piękny weekend

Kończy się cudowny weekend moje kochane :) Wreszcie doczekaliśmy się słońca. Jakoś ostatnio złośliwie omijało weekendy.
Bardzo wartościowe dwa dni, udało mi się zrobić dużo pożytecznych rzeczy i sprawiłam sobie kilka małych przyjemności. 
Kupiłam konwalie...


Uwielbiam ich zapach.
Dziś wypiłam trzy wielkie szklanki koktajlu mlecznego, z truskawkami i bananami.


Oprócz owoców dodałam jeszcze mleko, jogurt grecki i miód.

 
Chwila na zmiksowanie i smacznego :)


Coraz więcej będzie świeżych owoców i mam zamiar częściej raczyć się takimi koktajlami. Może spróbuję również jakiegoś z warzyw. 
Lubię takie domowe weekendy. Choć w sumie w domu siedzieliśmy mało ;)
Kolejny raz uświadamiam sobie, jak mało trzeba, żeby poczuć się szczęśliwym. 
A Wam jak minął weekend?


12 komentarzy:

  1. Mniam wygląda smakowicie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. musza nadrobić zaległości - jeszcze nie widziałam w sklepach polskich truskawek :)
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czy one są polskie to ja głowy nie dam, ale smakowały pysznie :)

      Usuń
  3. ja do koktailu dodaję jeszcze pomarańcze, lecz rezygnuje z miodu, pycha :) także uwialbam zapach konwalii - przypominają mi dom :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Następnym razem spróbuję z pomarańczami:) Mnie zapach konwalii kojarzy się z auczycielką z podstawówki od polskiego. Ta pani już nie żyje, ale bardzo pięknie ją wspominam i wiele mnie nauczyła.

      Usuń
  4. Chyba dlatego że maj to "mój" miesiąc staram się czerpać z niego jak najwięcej:) konwalie, bzy... a koktajl wygląda przepysznie, też staram się pić taki codziennie. Zamiast miodu dodaje syrop z agawy też bardzo smaczny;) lecę robić koktajl... :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nigdy nie piłam syropu z agawy, muszę spróbować :D

      Usuń
  5. ale bym takiego koktajla zasmakowała *.*

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny sposób na weekend.
    Ja miałam bardzo pracowity. Brak mi weekendów ostatnio...

    Zestawienie smaku truskawek i bananów jest świetne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolejne trzy weekendy już u mnie poza domem :(

      Usuń
  7. Mniam ale mi smaka zrobiłaś na koktail :) Kocham konwalie *.*

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Etykiety

Aesop (1) Alba Botanica (2) Alchemia Lasu (1) Alep (1) Alessandro (2) Alterra (9) Alverd (1) Alverde (14) Aquolina (1) ARGILES DU SOLEIL (3) Aromatherapy Associates (3) Aubrey Organics (2) Auriga (4) Balea (4) BALNEOKOSMETYKI MALINOWY ZDRÓJ (1) Bath & Body Works (12) Bath Body Works (1) Batiste (9) Beauty Formulas (1) Becca (2) Benefit (3) BeYu (1) Bielenda (5) BingoSpa (5) Biochemia Urody (13) Bioderma (2) Biopha (1) Biotherm (3) Biovax (4) Blumarine (1) Body Shop (13) Bomb Cosmetics (1) Boss (1) Bumble and Bumble (1) Burt's Bees (9) Caudalie (1) Chanel (12) Chantarelle (1) Charmine Rose (13) Chloe (1) Clarena (5) Clarins (7) Clinique (13) Collistar (1) Coslys (6) Dabur (2) Dax Cosmetics (1) Delawell (2) Dermalogica (3) Dermika (1) Dior (3) Diptyque (9) Dolce Gabbana (4) Douglas (1) Dr. Hauschka (8) Ecospa (2) Ecotools (1) Ecoworld (3) Eko Spa (1) Eos (3) Erbaviva (3) Essie (16) Estee Lauder (1) evrēe (1) Farmona (4) Femi (6) Figs Rouge (4) Fred Farrugia (2) Frederic Fekkai (4) FRESH MINERALS (1) Fridge (11) Fridge by Yde (4) Gaia Creams (7) Gal (1) Givenchy (1) Glam Glow (1) Glyskincare (1) Guerlain (14) H&M (1) HAPPYMORE SKIN CARE (1) Helena Rubinstein (2) Hugo Boss (1) Hugo Naturals (2) Ikarov (3) Inglot (1) Isana (3) Joanna (2) John Masters Organics (18) Joik (6) Kallos (1) Kanebo (3) Kanu (3) Khadi (1) Kiehl's (1) Kindle (1) Kneipp (3) Korres (5) Kringle Candle Company (2) Kryolan (3) L' Occitane (5) L'Oreal (4) L'Orient (5) La Mer (1) Lancome (4) Laura Mercier (6) Lavera (1) Lawendowa Farma (1) Lierac (3) Lily Lolo (1) Lioele (2) Lirene (2) Lorac (1) Love & Toast (1) Lush (55) Mac (1) MÁDARA (3) Maybelline (2) MCMC Fragrances (1) MeMeMe (1) Model CO (2) Munio Candela (1) My Beauty Diary (2) Natural Product (1) Nature's Gate (7) Neom (1) Neutrogena (3) Nivea (3) NOAlab (4) Nuxe (7) Opi (1) Oragnique (6) Orientana (6) Origins (5) Pandora (6) Pat & Rub (33) Phenome (72) Philosophy (7) Physicians Formula (1) Phyto (1) Pierre Rene (1) Prestige Cosmetics (3) Pukka (4) Pupa (2) Queen Helen (1) Real Techniques (3) REN (5) Rene Furterer (1) Revlon (1) Rituals (1) Rituls (1) Rival de Loop (1) Sally Hansen (3) Salvatore Ferragamo (3) Sanoflore (1) Sante (4) Schwarzkopf Professional (3) Scottish Fine Soaps (1) Sephora (7) Serge Lutens (1) Shiseido (5) Siquens (3) Skin79 (1) Skinfood (1) Sleek (4) Smashbox (2) Soap & Glory (3) Stara Mydlarnia (2) Stenders (4) Sylveco (3) Synergen (2) Tangle Teezer (3) Tarte (1) The Balm (1) The Different Company (1) THE SECRET SOAP STORE (1) Tołpa (4) Tommy Hilfiger (1) Trader Joe's (2) Tweezerman (1) Über (2) Urban Decay (1) Uriage (3) Vichy (2) Vita Liberata (2) Wibo (1) Yankee Candle (13) Yasumi (1) Yoskine (1) YSL (1) Yves Rocher (6)