sobota, 25 maja 2013

Przesyłka z NOA lab

Moje zapasy kosmetyków oczyszczających skórę zupełnie się wyczerpały.. Postanowiłam przy okazji ich uzupełniania spróbować czegoś nowego i mój wybór padł na polską markę NOAlab. Mogłabym nazwać ich taką ekskluzywną wersją Biochemii Urody. Kosmetyki przygotowujemy same, z przesłanych nam elementów składowych, według prostych receptur ale tylko z najwyższej jakości składników, wyciągów roślinnych, naturalnych olejków eterycznych...
Czytałam wiele dobrego o ich płynach micelarnych i tonikach. 
Zaraz zobaczycie na co się zdecydowałam.
Paczka spora, wypełniona czymś na kształt ozdobnych trocin..


A w środku...



Estetyczne pakunki.


Podoba mi się taki sposób pakowania, pasuje do wizji marki, prosty, elegancki i eko.
Co zamówiłam?


Tonik azeloglicyna wit. B3, Mgiełka kwiatowo-owocowa, Płyn micelarny ze świetlikiem oraz Pianka myjąca geranium i lawenda.
Zajęło mi to trochę czasu, żeby wymieszać składniki..


Jest to naprawdę bardzo proste, każdy sobie poradzi z przygotowaniem preparatów, nie wymaga od nas żadnych specjalnych umiejętności ani dodatkowych narzędzi. Po prostu zlewamy w odpowiedniej kolejności ampułki do butelki bazowej, mieszamy i gotowe... Dokładne instrukcje wykonania dostępne są na stronie NOAlab.
A poniżej już gotowe do użytku kosmetyki...


Niestety niedawno myszkowałam na stronie NOAlab i zauważyłam komunikat: "Sklep nieczynny do odwołania". Bardzo mnie to zasmuciło. Napisałam do firmy maila, czy zamierzają przywrócić działalność. Niestety nie odpisali mi  do tej pory. Mają naprawdę dobre i skuteczne kosmetyki, ja dopiero zaczynam z nimi przygodę a tu takie wieści... Nie tracę nadziei że to chwilowa przerwa.
Słyszałyście kiedyś o tej marce? 
Pozdrawiam
Kasia



18 komentarzy:

  1. Słyszałam ale nie miałam okazji testować.. Opakowania i same produkty wyglądają bardzo ładnie i estetycznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie słyszałam o tej firmie, czekam na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie słyszałam nigdy, ale jestem bardzo ciekawa tych produktów. Czekam na recenzje.

    OdpowiedzUsuń
  4. Chyba nie słyszałam ale mimo to szkoda że się nie odzywają. Pozdrawiam serdecznie. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mogliby odpisać na wiadomość, owszem. A tak, to nie wiem, czego się spodziewać. Miłego wieczorku :)

      Usuń
  5. Pięknie to wszystko zapakowane! A firmy nie znam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie słyszałam nigdy o tej marce.

    OdpowiedzUsuń
  7. Mnie również zasmucił ten komunikat ponieważ chciałam złożyć u nich zamówienie. Czekam na recenzję toniku i pianki bo akurat te produkty plus kilka innych mam zamiar kupić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Recenzja będzie na pewno.
      Produktów już troszkę używam i jestem bardzo zadowolona. Bardzo mi żal, że zamknęli ten sklep. Ale ten brak odpowiedzi jest niepokojący.

      Usuń
  8. Nie słyszałam o tej marce nigdy ;o

    OdpowiedzUsuń
  9. kurczę, szkoda, że zamknęli, bo czaiłam się od dłuższego czasu na płyn micelarny...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że to chwilowe, bo te produkty są naprawdę fajne :( Szkoda jakby mieli na stałe zamknąć działalność. Znowu będę szukać micelu idealnego :(

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Etykiety

Aesop (1) Alba Botanica (2) Alchemia Lasu (1) Alep (1) Alessandro (2) Alterra (9) Alverd (1) Alverde (14) Aquolina (1) ARGILES DU SOLEIL (3) Aromatherapy Associates (3) Aubrey Organics (2) Auriga (4) Balea (4) BALNEOKOSMETYKI MALINOWY ZDRÓJ (1) Bath & Body Works (12) Bath Body Works (1) Batiste (9) Beauty Formulas (1) Becca (2) Benefit (3) BeYu (1) Bielenda (5) BingoSpa (5) Biochemia Urody (13) Bioderma (2) Biopha (1) Biotherm (3) Biovax (4) Blumarine (1) Body Shop (13) Bomb Cosmetics (1) Boss (1) Bumble and Bumble (1) Burt's Bees (9) Caudalie (1) Chanel (12) Chantarelle (1) Charmine Rose (13) Chloe (1) Clarena (5) Clarins (7) Clinique (13) Collistar (1) Coslys (6) Dabur (2) Dax Cosmetics (1) Delawell (2) Dermalogica (3) Dermika (1) Dior (3) Diptyque (9) Dolce Gabbana (4) Douglas (1) Dr. Hauschka (8) Ecospa (2) Ecotools (1) Ecoworld (3) Eko Spa (1) Eos (3) Erbaviva (3) Essie (16) Estee Lauder (1) evrēe (1) Farmona (4) Femi (6) Figs Rouge (4) Fred Farrugia (2) Frederic Fekkai (4) FRESH MINERALS (1) Fridge (11) Fridge by Yde (4) Gaia Creams (7) Gal (1) Givenchy (1) Glam Glow (1) Glyskincare (1) Guerlain (14) H&M (1) HAPPYMORE SKIN CARE (1) Helena Rubinstein (2) Hugo Boss (1) Hugo Naturals (2) Ikarov (3) Inglot (1) Isana (3) Joanna (2) John Masters Organics (18) Joik (6) Kallos (1) Kanebo (3) Kanu (3) Khadi (1) Kiehl's (1) Kindle (1) Kneipp (3) Korres (5) Kringle Candle Company (2) Kryolan (3) L' Occitane (5) L'Oreal (4) L'Orient (5) La Mer (1) Lancome (4) Laura Mercier (6) Lavera (1) Lawendowa Farma (1) Lierac (3) Lily Lolo (1) Lioele (2) Lirene (2) Lorac (1) Love & Toast (1) Lush (55) Mac (1) MÁDARA (3) Maybelline (2) MCMC Fragrances (1) MeMeMe (1) Model CO (2) Munio Candela (1) My Beauty Diary (2) Natural Product (1) Nature's Gate (7) Neom (1) Neutrogena (3) Nivea (3) NOAlab (4) Nuxe (7) Opi (1) Oragnique (6) Orientana (6) Origins (5) Pandora (6) Pat & Rub (33) Phenome (72) Philosophy (7) Physicians Formula (1) Phyto (1) Pierre Rene (1) Prestige Cosmetics (3) Pukka (4) Pupa (2) Queen Helen (1) Real Techniques (3) REN (5) Rene Furterer (1) Revlon (1) Rituals (1) Rituls (1) Rival de Loop (1) Sally Hansen (3) Salvatore Ferragamo (3) Sanoflore (1) Sante (4) Schwarzkopf Professional (3) Scottish Fine Soaps (1) Sephora (7) Serge Lutens (1) Shiseido (5) Siquens (3) Skin79 (1) Skinfood (1) Sleek (4) Smashbox (2) Soap & Glory (3) Stara Mydlarnia (2) Stenders (4) Sylveco (3) Synergen (2) Tangle Teezer (3) Tarte (1) The Balm (1) The Different Company (1) THE SECRET SOAP STORE (1) Tołpa (4) Tommy Hilfiger (1) Trader Joe's (2) Tweezerman (1) Über (2) Urban Decay (1) Uriage (3) Vichy (2) Vita Liberata (2) Wibo (1) Yankee Candle (13) Yasumi (1) Yoskine (1) YSL (1) Yves Rocher (6)