niedziela, 12 maja 2013

Fridge

Kochane moje!!
Zobaczcie jaka boska koperta czekała na mnie na poczcie :)


A co w niej.. Ha, coś niezwykle interesującego. 
Może niektóre z Was kojarzą polską markę kosmetyczną Fridge. Dla tych, co jeszcze nie, spieszę z wyjaśnieniami. 
Naturalne i ekskluzywne kosmetyki, które należy przechowywać w lodówce, termin ważności tylko 2,5 miesiąca, kryształki Svarowskiego przy buteleczkach... to ich znaki szczególne. Część składników firma hoduje na własnej plantacji koło Starzyńskiego Dworu. Pochodzi stamtąd na przykład dzika róża.
Ekskluzywne z reguły jest tożsame z drogie, dlatego na początek postanowiłam skorzystać z możliwości jakie daje sklep internetowy fridge.pl i zamówić sobie próbki. Za ceną 55 zł (przesyłka gratis) można wybrać sobie dowolne 8 próbek lub skorzystać z gotowego zestawu bestsellerów. 


Oto co ja wybrałam: 
- 1.1 face the cream - przeciwzmarszczkowy krem do twarzy na dzień i na noc
- 1.4 eye - regenerujący i uelastyczniający krem do skóry wokół oczu
- 1.7. strawberry bloom - truskawkowy krem do twarzy na dzień i na noc
- 2.4 basil hand & foot cream - bazyliowo-pomarańczowy krem do rąk i stóp
- lotus body – magiczny balsam o zapachu lotosu
- maska do twarzy - pomarańcze - fridge professional
- kawowa maska do ciała - fridge professional1.9 serum bomb! / 30g
Jestem zadowolona z błyskawicznej obsługi w sklepie, po złożeniu zamówienia dostałam bardzo miłego maila i kod rabatowy na kolejne zakupy ważny około dwóch miesięcy.
Z samej koperty z próbkami mam wielką frajdę, bo po pierwsze bardzo przyjemnie się je wybierało. Wszystko przysłane w ładnej i ciekawej oprawie, różowa koperta, fioletowa wstążka, katalog..


Maskę kawową, balsam z lotosem, bazyliowym krem do dłoni i stóp już zużyłam, jestem w trakcie zużywania kremu truskawkowego, kremu pod oczy i maseczki, która pachnie jak czekolada z pomarańczami. Jak na razie wrażenie bardzo pozytywne, krem truskawkowy ma aromat najprawdziwszych truskawek :D !! Szkoda tylko, że bazyliowego zapakowali do próbeczki tyle co nic.
Wołam o więcej kosmetyków Fridge. Jestem absolutnie skuszona! Muszę tylko uszczuplić moje kosmetyczne zapasy i na pewno coś sobie w przyszłości tam wybiorę.
      

33 komentarze:

  1. Ostatnio Siedziałam na ich stronie i już zaczęłam kompletować swój zestaw,ale finalnie coś mi przerwali o nie złożyłam zamówienia,muszę do niego wrócić:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja chyba zamówię taki zestaw mojej mamie na dzień matki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Skąd ja znam tę miłość do testowania :)). Koperta jest cudna, gdyby wszyscy wszystko w takich wysyłali, byłoby świetnie :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam próbki, a kopertę zabrała mi Pola, wielbicielka różu :)

      Usuń
  4. A na ile taka próbeczka starcza? Na raz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To zależy od próbki, krem truskawkowy używałam już cztery razy i myślę, że jeszcze dwa razy da radę. Maska do ciała i krem do stóp starczyło na raz. Krem pod oczy używałam już jakieś 5,6 razy i jeszcze zostało.. Maseczka do twarzy starczy spokojnie na dwa razy, a balsam do ciała o zapachu lotosu wystarczył na raz.

      Usuń
  5. ślicznie wyglada tn zestaw :) chyba sobie tez zamowie :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Dopiero co kupiłam Phenome a Ty mnie już kusisz Fridge ;) koperta ładna ale jaka zawartość :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawartość jeszcze ładniejsza i przyjemniejsza :P Tyle tych pokus, ja też już nie wyrabiam, w końcu mam tylko jedną twarz.. ;)

      Usuń
  7. wydaje mi się to trochę drogi interes, ale w sumie ceny adekwatne do tych pełnowymiarowych, może kiedyś, w przypływie gotówki zamówię :) ten truskawkowy to podobno cudo nad cudami

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Truskawkowy naprawdę bardzo przyjemny, kiedyś go kupię :)

      Usuń
  8. 55zł za próbki...nieźle ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Owszem sporo, ale to jest droga marka, ceny kremów to plus minus 200 zł za 30 ml, ale dobrze że jest taka opcja, bo można się przekonać, jeśli się jest zainteresowanym zakupem, czy warto tyle wydać. Dobrze, że dali taką możliwość.

      Usuń
  9. Słyszałam o tej marce ale jak dla mnie mają zbyt wysoki ceny :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak mają niestety bardzo wysokie ceny, pierwszy raz gdy kilka miesięcy temu usłyszałam o tej marce i zobaczyłam cenę kremu truskawkowego dałam sobie z nimi spokój. Pomyślałam że to bardzo dużo jak na 30 ml. Ale niedawno przeczytałam gdzieś na blogu, że można sobie zakupić próbki i postanowiłam skorzystać z okazji i się im bliżej przyjrzeć.

      Usuń
  10. Ciekawi mnie jak zawsze krem pod oczy. Poza tym, pomarańczowa maseczka - powiedz mi coś o niej :D No i ten krem z truskawek...
    Eh, chyba zajrzę na ich stronę :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Krem pod oczy ma bardzo bogatą konsystencję, ale fajnie się wchłania, pachnie różami :) Tyle mogę powiedzieć na podstawie próbki. Co do maseczki również ma bardzo bogatą konsystencję, kiedyś była taka czekolada z pomarańczami, chyba Wedla i maseczka właśnie tak pachnie. Ujędrnia skórę i odżywia. Raczej nie dla bardzo młodej skóry. A krem z truskawek jest rozkoszny, pachnie jak miska świeżych owoców i ten zapach czuć jeszcze na buzi przez jakąś godzinkę po aplikacji. Ma puszystą konsystencję i strasznie mi się spodobał. Teraz jest na niego -20 %. Ale ja nie skorzystam, bo musiałabym odstawić kremy, których teraz używam, ze względu na krótki okres przydatności Fridga, a chcę zużyć do końca to co mam. Plus zamówiłam sobie krem Gaia z UK, który też ma krótki okres przydatności. Ale się rozpisałam :)

      Usuń
    2. Dziękuję za rozpiskę :)) Byłam na ich stronie i znalazłam tam kilka produktów, które 'akurat' by mi się przydały ;p
      Kończy mi się właśnie krem do twarzy, zastanawiałam się wprawdzie nad innym, ale możliwe, że podejmę rozważania nad zakupem tego z fridge do cery mieszanej i tłustej.

      Krem Gaia? Dla mnie brzmi dość enigmatycznie, nigdy o nim nie słyszałam :)

      Usuń
    3. Jak tylko otrzymam paczuszkę spodziewaj się krótkiego wprowadzenia :) Na razie milczę tajemniczo ;)

      Usuń
  11. cudnie to wygląda *.* lubię taką dbałość o szczegóły :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno by Ci się spodobały Marti, kosmetyki są genialne i mają cudną oprawę :) Jak będziesz miała okazję sprawdź je sobie, serdecznie polecam :)

      Usuń
  12. Muszę się skusić w końcu bo dużo pozytywnych opinii zbierają.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się skuszę w czerwcu, ale przyznam, że mam chęć zamówić jeszcze jedną porcję próbek :)

      Usuń
  13. great post!
    GIVEAWAY ON MY BLOG!

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie wiedziałam, że oferują zestaw próbek! Muszę w końcu odwiedzić ich stronę :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Słyszałam dużo dobrego o tej marce, ale nigdy nie miałam okazji wypróbować. Bardzo fajny pomysł z zestawem próbek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie. Wiem już co będę ewentualnie chciała zamówić, czego nie, myślałam żeby jeszcze raz sobie taki zestaw zamówić, to już będę miała pełen obraz interesujących mnie produktów :)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Etykiety

Aesop (1) Alba Botanica (2) Alchemia Lasu (1) Alep (1) Alessandro (2) Alterra (9) Alverd (1) Alverde (14) Aquolina (1) ARGILES DU SOLEIL (3) Aromatherapy Associates (3) Aubrey Organics (2) Auriga (4) Balea (4) BALNEOKOSMETYKI MALINOWY ZDRÓJ (1) Bath & Body Works (12) Bath Body Works (1) Batiste (9) Beauty Formulas (1) Becca (2) Benefit (3) BeYu (1) Bielenda (5) BingoSpa (5) Biochemia Urody (13) Bioderma (2) Biopha (1) Biotherm (3) Biovax (4) Blumarine (1) Body Shop (13) Bomb Cosmetics (1) Boss (1) Bumble and Bumble (1) Burt's Bees (9) Caudalie (1) Chanel (12) Chantarelle (1) Charmine Rose (13) Chloe (1) Clarena (5) Clarins (7) Clinique (13) Collistar (1) Coslys (6) Dabur (2) Dax Cosmetics (1) Delawell (2) Dermalogica (3) Dermika (1) Dior (3) Diptyque (9) Dolce Gabbana (4) Douglas (1) Dr. Hauschka (8) Ecospa (2) Ecotools (1) Ecoworld (3) Eko Spa (1) Eos (3) Erbaviva (3) Essie (16) Estee Lauder (1) evrēe (1) Farmona (4) Femi (6) Figs Rouge (4) Fred Farrugia (2) Frederic Fekkai (4) FRESH MINERALS (1) Fridge (11) Fridge by Yde (4) Gaia Creams (7) Gal (1) Givenchy (1) Glam Glow (1) Glyskincare (1) Guerlain (14) H&M (1) HAPPYMORE SKIN CARE (1) Helena Rubinstein (2) Hugo Boss (1) Hugo Naturals (2) Ikarov (3) Inglot (1) Isana (3) Joanna (2) John Masters Organics (18) Joik (6) Kallos (1) Kanebo (3) Kanu (3) Khadi (1) Kiehl's (1) Kindle (1) Kneipp (3) Korres (5) Kringle Candle Company (2) Kryolan (3) L' Occitane (5) L'Oreal (4) L'Orient (5) La Mer (1) Lancome (4) Laura Mercier (6) Lavera (1) Lawendowa Farma (1) Lierac (3) Lily Lolo (1) Lioele (2) Lirene (2) Lorac (1) Love & Toast (1) Lush (55) Mac (1) MÁDARA (3) Maybelline (2) MCMC Fragrances (1) MeMeMe (1) Model CO (2) Munio Candela (1) My Beauty Diary (2) Natural Product (1) Nature's Gate (7) Neom (1) Neutrogena (3) Nivea (3) NOAlab (4) Nuxe (7) Opi (1) Oragnique (6) Orientana (6) Origins (5) Pandora (6) Pat & Rub (33) Phenome (72) Philosophy (7) Physicians Formula (1) Phyto (1) Pierre Rene (1) Prestige Cosmetics (3) Pukka (4) Pupa (2) Queen Helen (1) Real Techniques (3) REN (5) Rene Furterer (1) Revlon (1) Rituals (1) Rituls (1) Rival de Loop (1) Sally Hansen (3) Salvatore Ferragamo (3) Sanoflore (1) Sante (4) Schwarzkopf Professional (3) Scottish Fine Soaps (1) Sephora (7) Serge Lutens (1) Shiseido (5) Siquens (3) Skin79 (1) Skinfood (1) Sleek (4) Smashbox (2) Soap & Glory (3) Stara Mydlarnia (2) Stenders (4) Sylveco (3) Synergen (2) Tangle Teezer (3) Tarte (1) The Balm (1) The Different Company (1) THE SECRET SOAP STORE (1) Tołpa (4) Tommy Hilfiger (1) Trader Joe's (2) Tweezerman (1) Über (2) Urban Decay (1) Uriage (3) Vichy (2) Vita Liberata (2) Wibo (1) Yankee Candle (13) Yasumi (1) Yoskine (1) YSL (1) Yves Rocher (6)