środa, 29 maja 2013

Flawless ESSIE

Kolejny tydzień i kolejny Essi na moich paznokciach. Tym razem wybór padł na chłodny, kremowy, cukierkowy róż nr 21, Flawless


O ile mi wiadomo Flawless, znaczy bez skazy. Ale, skaza jest i to już następnego dnia po pomalowaniu. Zlazł mi lakier z połowy paznokcia palca wskazującego. Essie za to winić nie będę, bo być może sama go gdzieś zadarłam.


Producent twierdzi, że ten odcień różu przypomina kolor kwiatów wiśni. Do kwiatów wiśni mam sentyment, więc nie może mi się nie spodobać taki kolor.


Czuję się w nim dobrze. Jest kobiecy i delikatny.


Do pełnego krycia wystarczyły tylko dwie warstwy lakieru. Pod lakier nałożyłam bazę Sally Hansen.


Pędzelek szeroki i wygodny.


Trwałość, nie licząc przygody z palcem wskazującym, dość dobra. Dwa dni ładnie prezentował się na paznokciach, ale na trzeci dzień pojawiły się pierwsze, nieestetyczne odpryski. Jutro zdecydowanie będę musiała go zmyć.


Lakier (buteleczka 13,5 ml) kupiłam w drogerii internetowej ekobieca.pl, zapłaciłam za niego 14,99 zł.


Jak Wam się podoba?
Kasia
PS. Chciałam Was przeprosić, ale chwilowo zablokowałam możliwość komentowania z anonimowych kont. Ostatnio dostałam prawdziwy wysyp spamu i nie nadążałam z usuwaniem komentarzy. Za jakiś czas przywrócę tę opcję, może sytuacja się poprawi. 

28 komentarzy:

  1. Ładnie się prezentuje na pazurkach:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Piekny! I jakie masz pazurki dlugie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny kolor i połysk i jak pięknie wygląda na paznokciach. :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Lakier prześliczny ale jest coś co mi się nie podoba , pomalowane skórki - wyglądają bardzo nieestetycznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Trochę kiepska trwałość... ale kolorek śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No mogło być lepiej, ale z lepszym top coatem powinien dłużej wytrzymać :)

      Usuń
  6. Rzeczywiście, przypomina kwiaty wiśni :) Ładny!

    OdpowiedzUsuń
  7. róż w takim wydaniu kupuje

    OdpowiedzUsuń
  8. Jaki ładny :) przypomina mi kolor moje szminki Angel :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładny, wszelkie róże lubię:)

    OdpowiedzUsuń
  10. muszę sobie nabyć jakiś róż bo tak popatrzyłam ale nie mam żadnego
    za essie nie przepadam ale kolorek ładny

    OdpowiedzUsuń
  11. ładny kolor, ale mam przeczucie że drażnił by mnie na moich paznokciach, nie wiem dlaczego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tak miałam z Essie Watermelon :) Teoretycznie bardzo ładny, a w praktyce bardzo źle się z nim czuję na paznokciach.

      Usuń
  12. Uroczy ^^ taki romantyczny!:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczny ;) uwielbiam takie kolory. Też kupiłam essiaka w e-kobieca, świetne ceny szkoda że mały wybór z tej marki.

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny kolor :) Śliczne paznokcie!

    OdpowiedzUsuń
  15. Marzę o tych lakierach ale w mojej miejscowości nie ma. Kolor prześliczny! :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Etykiety

Aesop (1) Alba Botanica (2) Alchemia Lasu (1) Alep (1) Alessandro (2) Alterra (9) Alverd (1) Alverde (14) Aquolina (1) ARGILES DU SOLEIL (3) Aromatherapy Associates (3) Aubrey Organics (2) Auriga (4) Balea (4) BALNEOKOSMETYKI MALINOWY ZDRÓJ (1) Bath & Body Works (12) Bath Body Works (1) Batiste (9) Beauty Formulas (1) Becca (2) Benefit (3) BeYu (1) Bielenda (5) BingoSpa (5) Biochemia Urody (13) Bioderma (2) Biopha (1) Biotherm (3) Biovax (4) Blumarine (1) Body Shop (13) Bomb Cosmetics (1) Boss (1) Bumble and Bumble (1) Burt's Bees (9) Caudalie (1) Chanel (12) Chantarelle (1) Charmine Rose (13) Chloe (1) Clarena (5) Clarins (7) Clinique (13) Collistar (1) Coslys (6) Dabur (2) Dax Cosmetics (1) Delawell (2) Dermalogica (3) Dermika (1) Dior (3) Diptyque (9) Dolce Gabbana (4) Douglas (1) Dr. Hauschka (8) Ecospa (2) Ecotools (1) Ecoworld (3) Eko Spa (1) Eos (3) Erbaviva (3) Essie (16) Estee Lauder (1) evrēe (1) Farmona (4) Femi (6) Figs Rouge (4) Fred Farrugia (2) Frederic Fekkai (4) FRESH MINERALS (1) Fridge (11) Fridge by Yde (4) Gaia Creams (7) Gal (1) Givenchy (1) Glam Glow (1) Glyskincare (1) Guerlain (14) H&M (1) HAPPYMORE SKIN CARE (1) Helena Rubinstein (2) Hugo Boss (1) Hugo Naturals (2) Ikarov (3) Inglot (1) Isana (3) Joanna (2) John Masters Organics (18) Joik (6) Kallos (1) Kanebo (3) Kanu (3) Khadi (1) Kiehl's (1) Kindle (1) Kneipp (3) Korres (5) Kringle Candle Company (2) Kryolan (3) L' Occitane (5) L'Oreal (4) L'Orient (5) La Mer (1) Lancome (4) Laura Mercier (6) Lavera (1) Lawendowa Farma (1) Lierac (3) Lily Lolo (1) Lioele (2) Lirene (2) Lorac (1) Love & Toast (1) Lush (55) Mac (1) MÁDARA (3) Maybelline (2) MCMC Fragrances (1) MeMeMe (1) Model CO (2) Munio Candela (1) My Beauty Diary (2) Natural Product (1) Nature's Gate (7) Neom (1) Neutrogena (3) Nivea (3) NOAlab (4) Nuxe (7) Opi (1) Oragnique (6) Orientana (6) Origins (5) Pandora (6) Pat & Rub (33) Phenome (72) Philosophy (7) Physicians Formula (1) Phyto (1) Pierre Rene (1) Prestige Cosmetics (3) Pukka (4) Pupa (2) Queen Helen (1) Real Techniques (3) REN (5) Rene Furterer (1) Revlon (1) Rituals (1) Rituls (1) Rival de Loop (1) Sally Hansen (3) Salvatore Ferragamo (3) Sanoflore (1) Sante (4) Schwarzkopf Professional (3) Scottish Fine Soaps (1) Sephora (7) Serge Lutens (1) Shiseido (5) Siquens (3) Skin79 (1) Skinfood (1) Sleek (4) Smashbox (2) Soap & Glory (3) Stara Mydlarnia (2) Stenders (4) Sylveco (3) Synergen (2) Tangle Teezer (3) Tarte (1) The Balm (1) The Different Company (1) THE SECRET SOAP STORE (1) Tołpa (4) Tommy Hilfiger (1) Trader Joe's (2) Tweezerman (1) Über (2) Urban Decay (1) Uriage (3) Vichy (2) Vita Liberata (2) Wibo (1) Yankee Candle (13) Yasumi (1) Yoskine (1) YSL (1) Yves Rocher (6)