sobota, 4 maja 2013

Kwiat wiśni i maleńkie zakupy

Dziś zakupiłam sobie kolejnego charmsa pandorkowego. Chyba od Bożego Narodzenia nic nie przybyło na mojej bransoletce i postanowiłam coś dodać.


Wybrałam charmsa ze szkła murano z wiosennej kolekcji o ślicznej nazwie kwiat wiśni.
Na początku nie byłam pewna, czy to jest to, ale w domu obejrzałam go sobie na spokojnie i podoba mi się coraz bardziej.


Przy okazji oddałam całą bransoletkę do czyszczenia, po godzinie odebrałam ją jaśniejszą i błyszczącą. Ta usługa jest dostępna w salonach Pandory za darmo, zachęcam do skorzystania.
Podczas zakupów dostałam mały upominek. Miniaturę balsamu ujędrniającego i zaproszenie na bezpłatne konsultacje do Kosmetycznego Instytutu Dr Ireny Eris.


Przy okazji nabyłam kilka drobiazgów.
Będę szczotkować ciało!! :)


A tutaj małe herbaciane szaleństwo, biała herbata o pięknej nazwie Cesarska Perła z Jaśminem.


Oraz ajurwedyjska przepyszna Yogi Tea, Women's Energy.


Według starożytnych przekazów jogińskich, kobiety mają 16 razy większy potencjał i 32 razy więcej współczucia niż mężczyźni. Kobieta jest w stanie unieść na swoich barkach każdy ciężar. Dlatego ta herbata to wyraz czci i szacunku dla wszystkich kobiet. Zawiera  hibiskus, miętę pieprzową, imbir i korzeń dzięgla. Można ją pić na gorąco i zimno. A przy każdej torebce jest "złota myśl". Motto z dzisiejszej herbaty, to piękne słowa Konfucjusza: "Wherever you go, go with all your heart", ("Dokądkolwiek zmierzasz - rób to całym sercem".)
Piękne, prawda?
Kasia

30 komentarzy:

  1. Fajna szczotka :D
    I kwiat wiśni jest słodziutki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Ja tak sobie wymarzyłam i dostałam na urodziny :)

      Usuń
  3. Naprawdę ładna pandorka! Delikatna i wiosenna. Marzy mi się jakiś biżuteryjny drobiazg :)
    pozdrawiam
    marta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i pozdrawiam cieplutko :)
      Miłego wieczoru :)

      Usuń
  4. Fajne zakupy, a charms jest uroczy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczny ten koralik - taki delikatny, subtelny - małe arcydzieło :)
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładny delikatny koralik.

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny koralik :) miły prezent..daj znać koniecznie jak Ci idzie szczotkowanie ciała:) uwielbiam nowinki herbatkowe:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne, że dam znać, dziś rano debiut ze szczotką za mną :)

      Usuń
  8. Piękny charms. Też myślę o szczotce do ciała,tylko zastanawiam się na ile systematyczna będę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja się zastanawiam jak długo powinno wykonywać się taki masaż.. Wiesz może?

      Usuń
  9. Te zakupy są absolutnie boskie! Masz swoją szczotkę, a ja patrzę z utęsknieniem na te herbaty... I bardzo mi się podoba ten charms. Mam jakiś sentyment do kwiatu wiśni :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również bardzo lubię kwiat wiśni,a to przez wiersz "Gałązka wiśni" :)

      Usuń
  10. Super jest ten kwiat wiśni :) !
    W ogóle masz świetnego bloga:)

    OdpowiedzUsuń
  11. herbata z sentencjami to świetny pomysł :) siedzisz rano z kubkiem w ręce i masz motto na cały dzień :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale ona mi tak smakuje, że będę miała co najmniej dwa motta dziennie :)

      Usuń
  12. Szczota do ciała robi wrażenie :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Odpowiedzi
    1. Nie byłam pewna czy to BS, dzięki za informację...chyba się również skuszę na szczotkowanie skóry :)

      Usuń
  14. Assuming antiquing isn't your entire speed, come for the the great dining choices. Dedicate your money on enjoying the sites rather than on a first class vacation resort.

    Also visit my webpage: agencja detektywistyczna

    OdpowiedzUsuń
  15. But off grid consoles are much considerably more
    complex than power company tied systems.

    Also visit my weblog adwokat łódź

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne zakupy, dawno nie kupowałam nic z Pandory, może przy najbliższej okazji uda mi się skorzystać. :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Etykiety

Aesop (1) Alba Botanica (2) Alchemia Lasu (1) Alep (1) Alessandro (2) Alterra (9) Alverd (1) Alverde (14) Aquolina (1) ARGILES DU SOLEIL (3) Aromatherapy Associates (3) Aubrey Organics (2) Auriga (4) Balea (4) BALNEOKOSMETYKI MALINOWY ZDRÓJ (1) Bath & Body Works (12) Bath Body Works (1) Batiste (9) Beauty Formulas (1) Becca (2) Benefit (3) BeYu (1) Bielenda (5) BingoSpa (5) Biochemia Urody (13) Bioderma (2) Biopha (1) Biotherm (3) Biovax (4) Blumarine (1) Body Shop (13) Bomb Cosmetics (1) Boss (1) Bumble and Bumble (1) Burt's Bees (9) Caudalie (1) Chanel (12) Chantarelle (1) Charmine Rose (13) Chloe (1) Clarena (5) Clarins (7) Clinique (13) Collistar (1) Coslys (6) Dabur (2) Dax Cosmetics (1) Delawell (2) Dermalogica (3) Dermika (1) Dior (3) Diptyque (9) Dolce Gabbana (4) Douglas (1) Dr. Hauschka (8) Ecospa (2) Ecotools (1) Ecoworld (3) Eko Spa (1) Eos (3) Erbaviva (3) Essie (16) Estee Lauder (1) evrēe (1) Farmona (4) Femi (6) Figs Rouge (4) Fred Farrugia (2) Frederic Fekkai (4) FRESH MINERALS (1) Fridge (11) Fridge by Yde (4) Gaia Creams (7) Gal (1) Givenchy (1) Glam Glow (1) Glyskincare (1) Guerlain (14) H&M (1) HAPPYMORE SKIN CARE (1) Helena Rubinstein (2) Hugo Boss (1) Hugo Naturals (2) Ikarov (3) Inglot (1) Isana (3) Joanna (2) John Masters Organics (18) Joik (6) Kallos (1) Kanebo (3) Kanu (3) Khadi (1) Kiehl's (1) Kindle (1) Kneipp (3) Korres (5) Kringle Candle Company (2) Kryolan (3) L' Occitane (5) L'Oreal (4) L'Orient (5) La Mer (1) Lancome (4) Laura Mercier (6) Lavera (1) Lawendowa Farma (1) Lierac (3) Lily Lolo (1) Lioele (2) Lirene (2) Lorac (1) Love & Toast (1) Lush (55) Mac (1) MÁDARA (3) Maybelline (2) MCMC Fragrances (1) MeMeMe (1) Model CO (2) Munio Candela (1) My Beauty Diary (2) Natural Product (1) Nature's Gate (7) Neom (1) Neutrogena (3) Nivea (3) NOAlab (4) Nuxe (7) Opi (1) Oragnique (6) Orientana (6) Origins (5) Pandora (6) Pat & Rub (33) Phenome (72) Philosophy (7) Physicians Formula (1) Phyto (1) Pierre Rene (1) Prestige Cosmetics (3) Pukka (4) Pupa (2) Queen Helen (1) Real Techniques (3) REN (5) Rene Furterer (1) Revlon (1) Rituals (1) Rituls (1) Rival de Loop (1) Sally Hansen (3) Salvatore Ferragamo (3) Sanoflore (1) Sante (4) Schwarzkopf Professional (3) Scottish Fine Soaps (1) Sephora (7) Serge Lutens (1) Shiseido (5) Siquens (3) Skin79 (1) Skinfood (1) Sleek (4) Smashbox (2) Soap & Glory (3) Stara Mydlarnia (2) Stenders (4) Sylveco (3) Synergen (2) Tangle Teezer (3) Tarte (1) The Balm (1) The Different Company (1) THE SECRET SOAP STORE (1) Tołpa (4) Tommy Hilfiger (1) Trader Joe's (2) Tweezerman (1) Über (2) Urban Decay (1) Uriage (3) Vichy (2) Vita Liberata (2) Wibo (1) Yankee Candle (13) Yasumi (1) Yoskine (1) YSL (1) Yves Rocher (6)