niedziela, 10 maja 2015

MIX zdjęć - nr 11

Witam serdecznie!!
Dawno nie publikowałam posta z Mixem zdjęć. Dlatego szybko nadrabiam zaległości, bo nazbierało się sporo zdjęć :)


1. W Ikei zawsze można wyszperać bardzo fajne drobiazgi. Wreszcie zdecydowałam się na zakup poduszki oraz kołdry i dobrałam do nich wyjątkowo pozytywną pościel w maliny. Ta pościel to hit sezonu :) Niedługo wybiorę się po inny komplet na zmianę. 2. Odkąd do naszej rodziny dołączyły dwa koty, kocia tematyka jest wyjątkowo bliska memu sercu. Nie mogłam więc przejść obojętnie obok książki "Historia kotów". Jak na razie zawiesiłam lekturę, bo książka mimo wielu ciekawostek, jest moim zdaniem nudno napisana. Na pewno ją dokończę, choć zdecydowanie nie jest to pozycja, którą połyka się jednym tchem 3. Dylaś pięknie rośnie. Oczka mu ciemnieją i sierść delikatnie zmienia kolor. 4. Fragment małych zakupów z TK Maxxa, tutaj talk do ciała o zapachu stokrotek i zielona herbata z kwiatami jaśminu.


5. Prezenty od siostry. Kosmetyki Burt's Bees i nie znanej mi marki Apotheke:M o nucie zapachowej kokos z jaśminem. 6. Pianeczka towarzyszka porannego lenistwa. 7. Nowa kawiarnia na Bielanach - Cafe Roślina. Cieszę się, że w okolicy powstaje coraz więcej klimatycznych miejsc,  gdzie można schrupać coś smacznego i zaszyć się z książką. Roślina specjalizuje się w wegańskim i wegetariańskim menu.  Mają pyszne napary owocowe i ... ciasto z buraka :) A dla ich bezy z truskawkami dałabym się pokroić. 8. Wegeburger z menu Cafe Roślina. Kotlet z soczewicy suchawy, ale całość rewelacja. Obok pyszny koktajl zielony m.in. z jarmużem, pietruszką i ogórkiem.


9. Potrzebowałam nowego notesu. Będę w nim zapisywać słowa, którymi można określać zapach. Pracuję nad poszerzeniem mojego "perfumowego" słownika :) 10. Pianka przybiera przeurocze pozy, gdy śpi. I ma takie słodkie łapeczki!! 11. Bzy, jedne z moich najukochańszych kwiatów. Ich zapach mnie uszczęśliwia i przypomina dzieciństwo. 12. Zakupy z Rossmanna. Micel niestety wysusza mi skórę, szkoda, że nie zostałam przy "różowym". Dezodorant nie działa, a tusz mnie rozczarował. Na szczęście baton pyszota (emulsji do twarzy z granatem marki Alterra, jeszcze  nie testowałam).


13. Kolejne kwiaty, które bardzo lubię - hortensje. Miałam je w bukiecie ślubnym. Gdy szłam na siłownię, zobaczyłam je przed kwiaciarnią i spontanicznie zakupiłam. 14. Bardzo smaczne śniadanie w Cafe Roślina. Kawa - R E W E L A C J A!! 15. Ostatnio szaleję z zakupami ;) Co dokładnie zakupiłam, pokażę niedługo.  16. W sobotę odwiedziłam Salon Fridge by yDe. Co z tego spotkania wyniknęło dowiecie się wkrótce. Spodziewajcie się niespodzianki ;) Mogę Wam zdradzić, że należę już do Klubu Ostrej Szczotki i pierwsze szczotkowanie ciała Ostrą Szczotką, już za mną. Szczotka jest delikatniejsza od tej z The Body Shop i wygodnie leży w dłoni. Więcej opowiem wkrótce.


To już wszystko na dziś. Jeśli nie macie, dość po więcej zdjęć zapraszam na mój instagramowy profil ;) 
Miłego wieczoru!




17 komentarzy:

  1. Twój mixior piękny jak zawsze!
    Dylaś i Piancia boskie! Myziałabym <3 :)

    OdpowiedzUsuń
  2. pościel w maliny?! Muszę ją mieć! ♥
    Ten micel miałam i nie sprawdził się umnie, ma w składzie alkohol denaturowany :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja po Twoim wpisie o szczotkowaniu z czasów szczotki z TBS miałam się zmotywować...nie wyszło, może teraz się uda ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Chyba wybiorę się po tą pościel jest piękna:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super mix fotek
    _____________
    Pozdrawiam
    MARCELKA FASHION and LIFESTYLE BLOG
    ♡♥♡♥

    OdpowiedzUsuń
  6. ojojejejuuu jakie kociska cudowne i piękne <3

    OdpowiedzUsuń
  7. super zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  8. Anita Barbara12 maja 2015 18:14

    Koty cudne. Już jak się na nie patrzy sprawiają przyjemność. A jakby tak jeszcze przytulić...:) Na szczotkowanie na sucho chyba się nigdy nie zdecyduję. Jakiś mam wewnętrzny opór :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Koty dziękują :)) i ja również.

    OdpowiedzUsuń
  10. No właśnie, że też zauważyłam ten alkohol już po dokonaniu zakupu :(

    OdpowiedzUsuń
  11. Tak, ale mój M. ma alergie na sierść i taki kociak by go "zabił" :( Planujemy kupić pieska, prawdopodobnie maltańczyka bo ma włosy, ale to jeszcze nie teraz ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie wiedziałam, że maltańczyk ma włosy :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Anita Barbara17 maja 2015 13:12

    No właśnie nie :) Teraz tak dużo o tym szczotkowaniu, że nawet chciałam spróbować, ale szczotka w TK Maxx wydawała mi się za ostra. Może jak wymacam coś delikatniejszego, to się zdecyduję :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Na pewno, szkoda że Ikea jest na drugim końcu miasta, nigdy nie jest mi po drodze. Niebawem na pewno się wybiorę:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Etykiety

Aesop (1) Alba Botanica (2) Alchemia Lasu (1) Alep (1) Alessandro (2) Alterra (9) Alverd (1) Alverde (14) Aquolina (1) ARGILES DU SOLEIL (3) Aromatherapy Associates (3) Aubrey Organics (2) Auriga (4) Balea (4) BALNEOKOSMETYKI MALINOWY ZDRÓJ (1) Bath & Body Works (12) Bath Body Works (1) Batiste (9) Beauty Formulas (1) Becca (2) Benefit (3) BeYu (1) Bielenda (5) BingoSpa (5) Biochemia Urody (13) Bioderma (2) Biopha (1) Biotherm (3) Biovax (4) Blumarine (1) Body Shop (13) Bomb Cosmetics (1) Boss (1) Bumble and Bumble (1) Burt's Bees (9) Caudalie (1) Chanel (12) Chantarelle (1) Charmine Rose (13) Chloe (1) Clarena (5) Clarins (7) Clinique (13) Collistar (1) Coslys (6) Dabur (2) Dax Cosmetics (1) Delawell (2) Dermalogica (3) Dermika (1) Dior (3) Diptyque (9) Dolce Gabbana (4) Douglas (1) Dr. Hauschka (8) Ecospa (2) Ecotools (1) Ecoworld (3) Eko Spa (1) Eos (3) Erbaviva (3) Essie (16) Estee Lauder (1) evrēe (1) Farmona (4) Femi (6) Figs Rouge (4) Fred Farrugia (2) Frederic Fekkai (4) FRESH MINERALS (1) Fridge (11) Fridge by Yde (4) Gaia Creams (7) Gal (1) Givenchy (1) Glam Glow (1) Glyskincare (1) Guerlain (14) H&M (1) HAPPYMORE SKIN CARE (1) Helena Rubinstein (2) Hugo Boss (1) Hugo Naturals (2) Ikarov (3) Inglot (1) Isana (3) Joanna (2) John Masters Organics (18) Joik (6) Kallos (1) Kanebo (3) Kanu (3) Khadi (1) Kiehl's (1) Kindle (1) Kneipp (3) Korres (5) Kringle Candle Company (2) Kryolan (3) L' Occitane (5) L'Oreal (4) L'Orient (5) La Mer (1) Lancome (4) Laura Mercier (6) Lavera (1) Lawendowa Farma (1) Lierac (3) Lily Lolo (1) Lioele (2) Lirene (2) Lorac (1) Love & Toast (1) Lush (55) Mac (1) MÁDARA (3) Maybelline (2) MCMC Fragrances (1) MeMeMe (1) Model CO (2) Munio Candela (1) My Beauty Diary (2) Natural Product (1) Nature's Gate (7) Neom (1) Neutrogena (3) Nivea (3) NOAlab (4) Nuxe (7) Opi (1) Oragnique (6) Orientana (6) Origins (5) Pandora (6) Pat & Rub (33) Phenome (72) Philosophy (7) Physicians Formula (1) Phyto (1) Pierre Rene (1) Prestige Cosmetics (3) Pukka (4) Pupa (2) Queen Helen (1) Real Techniques (3) REN (5) Rene Furterer (1) Revlon (1) Rituals (1) Rituls (1) Rival de Loop (1) Sally Hansen (3) Salvatore Ferragamo (3) Sanoflore (1) Sante (4) Schwarzkopf Professional (3) Scottish Fine Soaps (1) Sephora (7) Serge Lutens (1) Shiseido (5) Siquens (3) Skin79 (1) Skinfood (1) Sleek (4) Smashbox (2) Soap & Glory (3) Stara Mydlarnia (2) Stenders (4) Sylveco (3) Synergen (2) Tangle Teezer (3) Tarte (1) The Balm (1) The Different Company (1) THE SECRET SOAP STORE (1) Tołpa (4) Tommy Hilfiger (1) Trader Joe's (2) Tweezerman (1) Über (2) Urban Decay (1) Uriage (3) Vichy (2) Vita Liberata (2) Wibo (1) Yankee Candle (13) Yasumi (1) Yoskine (1) YSL (1) Yves Rocher (6)