piątek, 17 maja 2013

Paczka z Organeo

Niedawno zamówiłam sobie kilka rzeczy w sklepie internetowym Organeo.


Postanowiłam zgłębić tajemnice kosmetyków ajurwedyjskich, stąd w moim koszyczku pojawiło się kilka produktów marki Pukka. Nic na razie nie będę więcej Wam o nich opowiadać, na ten temat przygotuję oddzielnego posta. Marka Pukka, może być znana niektórym z ziołowych herbatek..


Ja zamówiłam sobie dwie, Harmonise - Kobieca Harmonia, mieszankę ziół o właściwosciach regulujących, polecaną szczególnie dla kobiet:
  • róża, hibiskus i wanilia pomagają w procesie odmłodzenia
  • kwiaty rumianku mają właściwości kojące i przywracające równowagę
  • Shatavari wspomaga zdrowie kobiet
Oraz Night Time - na spokojny sen, sprzyjającą wieczornemu relaksowi,  ułatwiającą zaśnięcie i spokojny sen, z zawartością:
  • Kwiaty owsa uspakajają i odżywiają
  • Lawenda relaksuje
  • Kwiat Limonki działa kojąco na umysł
Mają śliczne pudełeczka, zwłaszcza to różowe jest bardzo ładne. 
Postanowiłam przyjrzeć się bliżej nie tylko herbatkom, ale również kosmetykom, a najlepsze do wyrobienia sobie wstępnej orientacji w temacie są zestawy podróżne. 


Zestaw (po prawej stronie na zdjęciu), zawiera:
  • Mleczko do mycia twarzy z wodą różaną i zieloną herbatą - 10 ml
  • Odświeżający Tonik z różą i kwiatem pomarańczy – 10 ml
  • Serum Rozświetlające z aloesem i miodem manuka – 10 ml
  • Głęboko Nawilżający Krem na Dzień z kwiatem neroli i masłem shea – 10 ml
  • Odżywczy Krem na Noc z olejkiem awokado – 10 ml
  • Ujędrniający Olejek do twarzy z arniką, dziką różą i ogórecznikiem – 2 ml
Kolejny produkt marki Pukka (po lewej stronie na powyższym zdjęciu) jest już pełnowymiarowy, zebrał tyle pozytywnych opinii, że zaryzykowałam od razu kupno większego opakowania. Jest to Rozświetlająco-odżywczy Peeling do twarzy z migdałami i borówką.
Sklep Organeo ma naprawdę wiele ciekawych marek w swojej ofercie. Dlatego zdecydowałam się jeszcze na dwa kosmetyki nowej estońskiej marki produkującej kosmetyki naturalne, Joik.


A mianowicie na, Czekoladową maseczkę do zmęczonej i zestresowanej skóry oraz Nawilżająco-odżywczy mus do ciała w sztyfcie z masłem kakaowym (zaciekawiła mnie nietypowa forma aplikacji).
A na deser dwa batoniki do kąpieli marki Ecoworld, z bławatkiem oraz z limonką i makadamią.
Dostałam jeszcze dwie próbeczki od Organeo..


Wszystkie marki to dla mnie absolutna nowość, dlatego tym bardziej zaintrygowana i podekscytowana będę się z nimi zaznajamiać.

19 komentarzy:

  1. świetne zakupy :)
    ja mam wielką ochotę wypróbować te herbatki Pukki, tylko na razie cena mnie odstrasza, niestety :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, są drogie. Na ich stronie jest chyba możliwość zamówienia darmowej próbki herbatki, można sobie spróbować :) Ja niedawno zamówiłam próbkę, ale olejku i przysłali mi za kilka dni kopertę z małą saszetką :)

      Usuń
  2. o jejku jakie łakocie - jestem niesamowicie ciekawa ..w zasadzie wszystkiego :) wspaniałości

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie to również same nowości, żadnej z tych marek wcześniej nie używałam.

      Usuń
  3. Same rarytasy:)Czekam na recenzje:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem bardzo ciekawa produktów Pukka. Zarówno kosmetyków jak i herbatek:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też jestem bardzo ciekawa, firma bardzo mnie zainteresowało swoim asortymentem i wizją :)

      Usuń
  5. Parę dni temu kupiłam sobie herbatę Harmonise i muszę powiedzieć, że bardzo mi posmakowała i mam chęć na jakąś inną. W sklepie gdzie ją kupowałam widziałam taką paczkę gdzie było pięć różnych i chyba ją kupię. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie też widziałam te paczuszkę, fajna bo można sobie spróbować różnych smaków :)

      Usuń
  6. Często piję te herbatki Pukka w UK. Lubię je:)

    OdpowiedzUsuń
  7. No nie spotkałam się jeszcze z tymi produktami, daj znać co o nich sądzisz :)

    OdpowiedzUsuń
  8. i absolutna to nowość dla mnie :D

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Etykiety

Aesop (1) Alba Botanica (2) Alchemia Lasu (1) Alep (1) Alessandro (2) Alterra (9) Alverd (1) Alverde (14) Aquolina (1) ARGILES DU SOLEIL (3) Aromatherapy Associates (3) Aubrey Organics (2) Auriga (4) Balea (4) BALNEOKOSMETYKI MALINOWY ZDRÓJ (1) Bath & Body Works (12) Bath Body Works (1) Batiste (9) Beauty Formulas (1) Becca (2) Benefit (3) BeYu (1) Bielenda (5) BingoSpa (5) Biochemia Urody (13) Bioderma (2) Biopha (1) Biotherm (3) Biovax (4) Blumarine (1) Body Shop (13) Bomb Cosmetics (1) Boss (1) Bumble and Bumble (1) Burt's Bees (9) Caudalie (1) Chanel (12) Chantarelle (1) Charmine Rose (13) Chloe (1) Clarena (5) Clarins (7) Clinique (13) Collistar (1) Coslys (6) Dabur (2) Dax Cosmetics (1) Delawell (2) Dermalogica (3) Dermika (1) Dior (3) Diptyque (9) Dolce Gabbana (4) Douglas (1) Dr. Hauschka (8) Ecospa (2) Ecotools (1) Ecoworld (3) Eko Spa (1) Eos (3) Erbaviva (3) Essie (16) Estee Lauder (1) evrēe (1) Farmona (4) Femi (6) Figs Rouge (4) Fred Farrugia (2) Frederic Fekkai (4) FRESH MINERALS (1) Fridge (11) Fridge by Yde (4) Gaia Creams (7) Gal (1) Givenchy (1) Glam Glow (1) Glyskincare (1) Guerlain (14) H&M (1) HAPPYMORE SKIN CARE (1) Helena Rubinstein (2) Hugo Boss (1) Hugo Naturals (2) Ikarov (3) Inglot (1) Isana (3) Joanna (2) John Masters Organics (18) Joik (6) Kallos (1) Kanebo (3) Kanu (3) Khadi (1) Kiehl's (1) Kindle (1) Kneipp (3) Korres (5) Kringle Candle Company (2) Kryolan (3) L' Occitane (5) L'Oreal (4) L'Orient (5) La Mer (1) Lancome (4) Laura Mercier (6) Lavera (1) Lawendowa Farma (1) Lierac (3) Lily Lolo (1) Lioele (2) Lirene (2) Lorac (1) Love & Toast (1) Lush (55) Mac (1) MÁDARA (3) Maybelline (2) MCMC Fragrances (1) MeMeMe (1) Model CO (2) Munio Candela (1) My Beauty Diary (2) Natural Product (1) Nature's Gate (7) Neom (1) Neutrogena (3) Nivea (3) NOAlab (4) Nuxe (7) Opi (1) Oragnique (6) Orientana (6) Origins (5) Pandora (6) Pat & Rub (33) Phenome (72) Philosophy (7) Physicians Formula (1) Phyto (1) Pierre Rene (1) Prestige Cosmetics (3) Pukka (4) Pupa (2) Queen Helen (1) Real Techniques (3) REN (5) Rene Furterer (1) Revlon (1) Rituals (1) Rituls (1) Rival de Loop (1) Sally Hansen (3) Salvatore Ferragamo (3) Sanoflore (1) Sante (4) Schwarzkopf Professional (3) Scottish Fine Soaps (1) Sephora (7) Serge Lutens (1) Shiseido (5) Siquens (3) Skin79 (1) Skinfood (1) Sleek (4) Smashbox (2) Soap & Glory (3) Stara Mydlarnia (2) Stenders (4) Sylveco (3) Synergen (2) Tangle Teezer (3) Tarte (1) The Balm (1) The Different Company (1) THE SECRET SOAP STORE (1) Tołpa (4) Tommy Hilfiger (1) Trader Joe's (2) Tweezerman (1) Über (2) Urban Decay (1) Uriage (3) Vichy (2) Vita Liberata (2) Wibo (1) Yankee Candle (13) Yasumi (1) Yoskine (1) YSL (1) Yves Rocher (6)