piątek, 10 maja 2013

Amercian Cream LUSH

Po tym produkcie nie spodziewałam się za wiele, kupiłam ze względu na sławny zapach. Czy odżywce do włosów Amercian Cream marki Lush udało się mnie pozytywnie zaskoczyć? Jeśli chcecie się dowiedzieć jak się sprawdziła, czytajcie dalej :)


Co obiecuje producent? Zapach ma przypominać nam truskawkowego milkshake'a, a zawartość miodu, wanilii, truskawek i pomarańczy ma nadać naszym włosom miękkość i ułatwiać rozczesywanie. Brzmi to bardzo zachęcająco.

Skład
Honey Water (Mel, Aqua) , Vanilla Pod Infusion (Vanilla planifolia) , Propylene Glycol , Fresh Oranges (Citrus dulcis) , Cetearyl Alcohol (&) Sodium Lauryl Sulfate , Fresh Strawberries (Fragaria vesca) , Perfume , Lanolin , Cetrimonium Bromide , Cetearyl Alcohol , Vanilla Absolute (Vanilla planifolia) , Clary Sage Oil (Salvia sclarea) , Lavender Oil (Lavandula hybrida) , Benzoin Resinoid (Styrax benzoin) , *Linalool , Coumarin


Odżywkę można zakupić w trzech pojemnościach, 100, 250 oraz 500 ml. Najmniejsza buteleczka kosztuje 7,50 €, czyli około 30 zł. Sporo jak za takie maleństwo.


Konsystencja rzadkawa... Kolor jasny.


Moje drogie, teraz chwila prawdy. Ja wiem, że ta odżywka ma sporo zwolenników. Ale w moim przypadku nie zrobiła zupełnie nic, efekt miałam taki sam jakbym użyła samego szamponu. Zapach nijaki, niestety nie wyczuwam w nim nawet kawałka truskawki, wanilię owszem, ale jakąś taką bardziej miodową..
Ale spróbowałam, przekonałam się i nie żałuję. 
Zrobił ją dla mnie mężczyzna z bródką o imieniu Kris.


A Wy znacie tę odżywkę? Lubicie ją?
Przepraszam, że nie napisałam więcej na jej temat, ale nie potrafię się rozpisywać na temat czegoś co nie robi nic. 
Miłego wieczoru
Kasia
PS. Dojechał moja wcierka Jantar, plan włosowy uratowany :D

 

20 komentarzy:

  1. Używałam, ale nie przepadam za nią. Wprawdzie u mnie nie okazała się bezużyteczna, bo włosy były bardziej miękkie i lśniące po jej użyciu, ale zapach po pewnym czasie stał się nie do zniesienia.
    Odłożyłam, zapomniałam, niedawno ją znalazłam i okazało się, że nie nadaje się już do użycia - czeka mnie więc zmierzenie się z moim kosmetycznym sumieniem i wyrzucenie buteleczki z niewykorzystaną zawartością do kosza. Na pewno do niej nie wrócę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj ja też do niej na pewno nie wrócę, będą ją brała na wyjazdy i może wtedy ubędzie... Gdy się ją postawi obok cytrusa i gorzkiej pomarańczy JMO wypada blado, prawda? :)

      Usuń
    2. Nie ma co porównywać... JMO to przy Lushu majsterszyk :) Zresztą - podobnie, jak przy każdym innym kosmetyku do pielęgnacji włosów :D

      Usuń
    3. JMO jak sama nazwa wskazuje mistrzostwo w pielęgnacji włosów i do tego naturalne składy, dla mnie poezja :D

      Usuń
    4. Zgrzeszyłabym mówiąc, że w moim przypadku jest inaczej :))))
      Piąteczka! :D

      Usuń
  2. Nie słyszałam o niej.
    A Kris ma uwodzicielskie spojrzenie, hahaha :> Nie mogłam się powstrzymać, jak zobaczyłam jego minę!

    OdpowiedzUsuń
  3. MI ta odzywka nawet podpasowala, ale zapachu nie znosze- az mnie mdli, i jeszcze na moje nieszczescie trezba sie wyjatkowo dlugo- nawet do 2 dni :(

    OdpowiedzUsuń
  4. ja ją lubiłam głównie za zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dla mnie Lush jest trochę przereklamowany, a na pewno za wysoko się cenią. Większość osób ma podobne wrażenia - piękne zapachy, ale efekt dość niski. Można sobie kupić jakiś żel pod prysznic czy coś do kąpieli, tak dla przyjemności, ale pielęgnacji chyba bym u nich nie kupowała. No i nawet te żele pod prysznic są w jakichś masakrycznych cenach ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mają lepsze i gorsze rzeczy. Ja z reguły kupuję tam umilacze kąpielowe i z tych jestem zadowolona. Lubię też czyściki i maseczki. To pierwszy produkt do włosów jakiego używałam. Raczej też nie zdecyduję się na zakup np kremu do twarzy :) Mają specyficzną stylistykę, pomysł i tym przyciągają klientów. Myślę, że gdyby był dostępny w PL, straciłby sporą część swojej magii :)

      Usuń
  6. Nigdy jej nie używałam i widzę, że nie mam czego żałować ;)
    Faktycznie, ten Kris "zjada" wzrokiem :D
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nigdy nie miałam tej odżywki, ale będę wiedziała, żeby jej nie kupować :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kilka razy chodziłam koło niej, ale cena skutecznie mnie odstraszała. Teraz widzę, że nic nie straciłam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Odżywka rzeczywiście jest bardzo, bardzo leciutka. Za to podoba mi się jej zapach i to, że utrzymuje się caaały dzień :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kejmi, stęskniłam się, czekam na nowego posta :)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Etykiety

Aesop (1) Alba Botanica (2) Alchemia Lasu (1) Alep (1) Alessandro (2) Alterra (9) Alverd (1) Alverde (14) Aquolina (1) ARGILES DU SOLEIL (3) Aromatherapy Associates (3) Aubrey Organics (2) Auriga (4) Balea (4) BALNEOKOSMETYKI MALINOWY ZDRÓJ (1) Bath & Body Works (12) Bath Body Works (1) Batiste (9) Beauty Formulas (1) Becca (2) Benefit (3) BeYu (1) Bielenda (5) BingoSpa (5) Biochemia Urody (13) Bioderma (2) Biopha (1) Biotherm (3) Biovax (4) Blumarine (1) Body Shop (13) Bomb Cosmetics (1) Boss (1) Bumble and Bumble (1) Burt's Bees (9) Caudalie (1) Chanel (12) Chantarelle (1) Charmine Rose (13) Chloe (1) Clarena (5) Clarins (7) Clinique (13) Collistar (1) Coslys (6) Dabur (2) Dax Cosmetics (1) Delawell (2) Dermalogica (3) Dermika (1) Dior (3) Diptyque (9) Dolce Gabbana (4) Douglas (1) Dr. Hauschka (8) Ecospa (2) Ecotools (1) Ecoworld (3) Eko Spa (1) Eos (3) Erbaviva (3) Essie (16) Estee Lauder (1) evrēe (1) Farmona (4) Femi (6) Figs Rouge (4) Fred Farrugia (2) Frederic Fekkai (4) FRESH MINERALS (1) Fridge (11) Fridge by Yde (4) Gaia Creams (7) Gal (1) Givenchy (1) Glam Glow (1) Glyskincare (1) Guerlain (14) H&M (1) HAPPYMORE SKIN CARE (1) Helena Rubinstein (2) Hugo Boss (1) Hugo Naturals (2) Ikarov (3) Inglot (1) Isana (3) Joanna (2) John Masters Organics (18) Joik (6) Kallos (1) Kanebo (3) Kanu (3) Khadi (1) Kiehl's (1) Kindle (1) Kneipp (3) Korres (5) Kringle Candle Company (2) Kryolan (3) L' Occitane (5) L'Oreal (4) L'Orient (5) La Mer (1) Lancome (4) Laura Mercier (6) Lavera (1) Lawendowa Farma (1) Lierac (3) Lily Lolo (1) Lioele (2) Lirene (2) Lorac (1) Love & Toast (1) Lush (55) Mac (1) MÁDARA (3) Maybelline (2) MCMC Fragrances (1) MeMeMe (1) Model CO (2) Munio Candela (1) My Beauty Diary (2) Natural Product (1) Nature's Gate (7) Neom (1) Neutrogena (3) Nivea (3) NOAlab (4) Nuxe (7) Opi (1) Oragnique (6) Orientana (6) Origins (5) Pandora (6) Pat & Rub (33) Phenome (72) Philosophy (7) Physicians Formula (1) Phyto (1) Pierre Rene (1) Prestige Cosmetics (3) Pukka (4) Pupa (2) Queen Helen (1) Real Techniques (3) REN (5) Rene Furterer (1) Revlon (1) Rituals (1) Rituls (1) Rival de Loop (1) Sally Hansen (3) Salvatore Ferragamo (3) Sanoflore (1) Sante (4) Schwarzkopf Professional (3) Scottish Fine Soaps (1) Sephora (7) Serge Lutens (1) Shiseido (5) Siquens (3) Skin79 (1) Skinfood (1) Sleek (4) Smashbox (2) Soap & Glory (3) Stara Mydlarnia (2) Stenders (4) Sylveco (3) Synergen (2) Tangle Teezer (3) Tarte (1) The Balm (1) The Different Company (1) THE SECRET SOAP STORE (1) Tołpa (4) Tommy Hilfiger (1) Trader Joe's (2) Tweezerman (1) Über (2) Urban Decay (1) Uriage (3) Vichy (2) Vita Liberata (2) Wibo (1) Yankee Candle (13) Yasumi (1) Yoskine (1) YSL (1) Yves Rocher (6)