środa, 1 maja 2013

Paczula, lawenda i pomarańcza..

Wspominałam Wam wczoraj o pewnej miłej przesyłce z aromatyczną zawartością.
Spójrzcie co kryła tajemnicza paczuszka...


Wyjątkową świecę wykonaną ręcznie i w całości z naturalnych składników, wosku sojowego, suszonych roślin i olejków eterycznych. 


Świeca pochodzi z pięknej kolekcji "In Velvet". Jej autorką jest pani Hania, przemiła, ciepła i bardzo ciekawa osoba. 
O pani Hani, o jej świecach, o tym jak zrobić pachnidełka - woski zapachowe do kominka, opowiem Wam wkrótce. A na razie zapraszam do obejrzenia zdjęć mojej świecy oraz innych prac pani Hani -> KLIK.


A na zakończenie, dzisiejszy widok z mojego okna, uwielbiam kwitnące drzewa..



21 komentarzy:

  1. Ależ ta świeca musi pięknie pachnieć...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak zapach jest przepiękny i bardzo intensywny, choć jeszcze jej nie paliłam, bo chciałam zrobić zdjęcia zanim ją jeszcze zapalę :)

      Usuń
  2. Kocham takie zapachy :) Przy kąpieli najlepsze.
    I ten cudowny widok za oknem :) ja muszę jeszcze poczekać na moje drzewka ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, do relaksującej kąpieli przed snem ideał :)

      Usuń
  3. Jeśli pachnie tak jak wygląda to musi być cudowna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niedługo opiszę zapach :) Na razie nie zdradzę szczegółów :)

      Usuń
  4. Wygląda pięknie, ciekawa jestem jak się sprawuje podczas palenia :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. Już zapaliłam, choć przyznam, że owszem żal :)

      Usuń
  6. Pięknie wygląda ta świeca, no i kwitnące drzewa również :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W końcu zakwitły :) Bardzo lubię świece z zatopionymi kwiatami :)

      Usuń
  7. Oj tak :D Jak zobaczyłam te kolekcję świec po raz pierwszy zakochałam się :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Szkoda by mi było zapalać tę świecę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. wygląda pięknie! aż żal palić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bez palenia też pięknie pachnie i mocno :) Więc można postawić i się cieszyć zapachem i wyglądem, choć ja wczoraj zapaliłam po raz pierwszy :)

      Usuń
  10. Właśnie skończyłam czytać "Kolczyki Izoldy". Przeczytałam od deski do deski i z pewnoscią jeszcze wrócę :) A świeca, faktycznie wygląda pięknie, ciekawa jestem tylko, czy zatopione w niej kwiaty nie zaczną pachcieć dziwnie po zetknięciu z ogniem. Napisz proszę jak się wypaliła.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Paliłam ją na razie raz, ale na pewno napiszę o niej jeszcze dokładnie jak się sprawowała :) Co do Twojego pytania, myślę że mogę odpowiedzieć już teraz, kwiaty nie spalą się, bo wosk podczas palenia świecy topi się tylko w środku, boki z kwiatami tworzą jakby coś na kształt klosza.
      Bardzo się cieszę, że przeczytałaś aż tyle, jejku jak mi miło :D

      Usuń
  11. świece są przepiękne i chętnie kupiłabym je na prezent dla kogoś, bo są trochę drogie jak dla mnie :) ale talentu nie można autorce odmówić :)
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Etykiety

Aesop (1) Alba Botanica (2) Alchemia Lasu (1) Alep (1) Alessandro (2) Alterra (9) Alverd (1) Alverde (14) Aquolina (1) ARGILES DU SOLEIL (3) Aromatherapy Associates (3) Aubrey Organics (2) Auriga (4) Balea (4) BALNEOKOSMETYKI MALINOWY ZDRÓJ (1) Bath & Body Works (12) Bath Body Works (1) Batiste (9) Beauty Formulas (1) Becca (2) Benefit (3) BeYu (1) Bielenda (5) BingoSpa (5) Biochemia Urody (13) Bioderma (2) Biopha (1) Biotherm (3) Biovax (4) Blumarine (1) Body Shop (13) Bomb Cosmetics (1) Boss (1) Bumble and Bumble (1) Burt's Bees (9) Caudalie (1) Chanel (12) Chantarelle (1) Charmine Rose (13) Chloe (1) Clarena (5) Clarins (7) Clinique (13) Collistar (1) Coslys (6) Dabur (2) Dax Cosmetics (1) Delawell (2) Dermalogica (3) Dermika (1) Dior (3) Diptyque (9) Dolce Gabbana (4) Douglas (1) Dr. Hauschka (8) Ecospa (2) Ecotools (1) Ecoworld (3) Eko Spa (1) Eos (3) Erbaviva (3) Essie (16) Estee Lauder (1) evrēe (1) Farmona (4) Femi (6) Figs Rouge (4) Fred Farrugia (2) Frederic Fekkai (4) FRESH MINERALS (1) Fridge (11) Fridge by Yde (4) Gaia Creams (7) Gal (1) Givenchy (1) Glam Glow (1) Glyskincare (1) Guerlain (14) H&M (1) HAPPYMORE SKIN CARE (1) Helena Rubinstein (2) Hugo Boss (1) Hugo Naturals (2) Ikarov (3) Inglot (1) Isana (3) Joanna (2) John Masters Organics (18) Joik (6) Kallos (1) Kanebo (3) Kanu (3) Khadi (1) Kiehl's (1) Kindle (1) Kneipp (3) Korres (5) Kringle Candle Company (2) Kryolan (3) L' Occitane (5) L'Oreal (4) L'Orient (5) La Mer (1) Lancome (4) Laura Mercier (6) Lavera (1) Lawendowa Farma (1) Lierac (3) Lily Lolo (1) Lioele (2) Lirene (2) Lorac (1) Love & Toast (1) Lush (55) Mac (1) MÁDARA (3) Maybelline (2) MCMC Fragrances (1) MeMeMe (1) Model CO (2) Munio Candela (1) My Beauty Diary (2) Natural Product (1) Nature's Gate (7) Neom (1) Neutrogena (3) Nivea (3) NOAlab (4) Nuxe (7) Opi (1) Oragnique (6) Orientana (6) Origins (5) Pandora (6) Pat & Rub (33) Phenome (72) Philosophy (7) Physicians Formula (1) Phyto (1) Pierre Rene (1) Prestige Cosmetics (3) Pukka (4) Pupa (2) Queen Helen (1) Real Techniques (3) REN (5) Rene Furterer (1) Revlon (1) Rituals (1) Rituls (1) Rival de Loop (1) Sally Hansen (3) Salvatore Ferragamo (3) Sanoflore (1) Sante (4) Schwarzkopf Professional (3) Scottish Fine Soaps (1) Sephora (7) Serge Lutens (1) Shiseido (5) Siquens (3) Skin79 (1) Skinfood (1) Sleek (4) Smashbox (2) Soap & Glory (3) Stara Mydlarnia (2) Stenders (4) Sylveco (3) Synergen (2) Tangle Teezer (3) Tarte (1) The Balm (1) The Different Company (1) THE SECRET SOAP STORE (1) Tołpa (4) Tommy Hilfiger (1) Trader Joe's (2) Tweezerman (1) Über (2) Urban Decay (1) Uriage (3) Vichy (2) Vita Liberata (2) Wibo (1) Yankee Candle (13) Yasumi (1) Yoskine (1) YSL (1) Yves Rocher (6)