sobota, 11 maja 2013

Malutkie urozmaicenie

Bardzo chciałam podczas trwania włosowego tygodnia, zrobić dla włosów coś więcej niż tylko pielęgnować je. Z reguły nie noszę bardzo urozmaiconych fryzur, nie mam ręki do czesania i ciekawego układania włosów. Moja najczęstsza fryzura to kucyk. Czasem rozpuszczam włosy i zostawiam je gładkie. Ale nawet malutkie urozmaicenie może być źródłem frajdy. Podczas dzisiejszych zakupów sprawiłam sobie taką malutką frajdę. Kupiłam sobie gumki w H&M, dwie wersje kolorystyczne.


Będą kolorowym akcentem na lato do mojego nudnego kucyka. 
Komplet takich pięciu gumeczek kosztuje 5,90 zł.


I jeszcze wypełniacz do koka.


Jego cena to 9,90 zł. W H&M są dostępne różne wersje kolorystyczne i różne rozmiary.
Tylko przydałyby się jeszcze wsuwki, żeby umocować włosy, a takich akurat nie posiadam, więc na razie kok poczeka.
I znowu się uszczęśliwiłam czymś malutkim :) 
Miłego weekendu!
Kasia


38 komentarzy:

  1. Dotychczas w H&M widziałam tylko różowe i niebieskie wersje takich gumeczek. Muszę zerknąć na te. :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są również w wersji opaski na głowę i wtedy występują też beże i kawa z mlekiem, szkoda że nie było tego koloru w wersji mini.

      Usuń
  2. też muszę sobie jakieś kolorowe gumidło kupić, bo zwykle noszę czarną nudną :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też pod tym względem jestem nudna, ale postaram się poprawić ;) Te gumki to pierwszy krok do zmian :)

      Usuń
  3. Też chciałam kupić te gumki, ale już nie było. Dlatego mam zamiar sobie je zrobić tylko muszę dorwać jakąś ozdobną gumkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też mam ten wypełniacz do koka, ale nadal mam za krótkie włosy :P

    OdpowiedzUsuń
  5. takie gumki sama zrobiłam w domu :) to TWISTBANDS ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na podstawie filmiku :) http://www.youtube.com/watch?v=AlPHcfZDApM

      Usuń
    2. Widziałam ten filmik, odkąd zobaczyłam te gumki u Agi, bardzo chciałam je mieć :) Tylko nazwy zapomniałam ;)

      Usuń
  6. Fajnie, że i do nas dotarły te gumeczki :) Śliczne są :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Takie pierdołki są najlepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam takie z Glitter'a ale niestety mało kolorowe i nie tak pastelowe;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja bardzo lubię pastele :)

      Usuń
    2. Obejrzałam sobie te z Glitter's, też bardzo ładne :)

      Usuń
  9. Oooo jak znajdę gumki u siebie w H&M to też sobie kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne są te gumki :) Dzisiaj byłam w H&M, ale nawet nie rzuciły mi się w oczy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też je zauważyłam po dokładnej analizie wszystkich półek z gumkami ;)

      Usuń
  11. Muszę koniecznie kupić wypełnienie do koka :) Śliczne są te gumki :)



    W wolnej chwili zapraszam do mnie na news :*

    OdpowiedzUsuń
  12. gumki prześmieszne, czyli w sam raz dla mnie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taka gumka na włosach i humor od razu lepszy :)

      Usuń
  13. Coś czuję, ze jutro wpadnę po gumki do H&M:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajne gumeczki, ale sama sobie takie zrobiłam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie miałam takich ładnych, kolorowych gumeczek ;)

      Usuń
  15. Ooo, to te moje gumki! Te, których chcę! Muszę napaść na H&M :)).
    I szkoda, że American Cream Ci nie podszedł...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jeszcze ich nie kupiłaś? Pędź do HM-u :)
      A jeśli chodzi o odżywkę, nie szkodzi i tak się cieszę, że ją mam :) Lubię testować nowinki, to mnie cieszy :)

      Usuń
  16. Podobają mi się ten tasiemkowe gumki, bo bardzo ładnie wyglądają na włosach, ale chyba zrobię je sobie sama bo wyjdzie tanio a będę miec kolory jakie tylko chce ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może też kiedyś zrobię sama, na przykład gdy pogubię te co mam. Ja ciągle gubię gumki.. ;)

      Usuń
    2. Mam to samo, też gubię :D

      Usuń
  17. póki nie doczytałam to myślałam,że kupiłaś tasiemki do włosów :P
    fajne takie kolorki :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Etykiety

Aesop (1) Alba Botanica (2) Alchemia Lasu (1) Alep (1) Alessandro (2) Alterra (9) Alverd (1) Alverde (14) Aquolina (1) ARGILES DU SOLEIL (3) Aromatherapy Associates (3) Aubrey Organics (2) Auriga (4) Balea (4) BALNEOKOSMETYKI MALINOWY ZDRÓJ (1) Bath & Body Works (12) Bath Body Works (1) Batiste (9) Beauty Formulas (1) Becca (2) Benefit (3) BeYu (1) Bielenda (5) BingoSpa (5) Biochemia Urody (13) Bioderma (2) Biopha (1) Biotherm (3) Biovax (4) Blumarine (1) Body Shop (13) Bomb Cosmetics (1) Boss (1) Bumble and Bumble (1) Burt's Bees (9) Caudalie (1) Chanel (12) Chantarelle (1) Charmine Rose (13) Chloe (1) Clarena (5) Clarins (7) Clinique (13) Collistar (1) Coslys (6) Dabur (2) Dax Cosmetics (1) Delawell (2) Dermalogica (3) Dermika (1) Dior (3) Diptyque (9) Dolce Gabbana (4) Douglas (1) Dr. Hauschka (8) Ecospa (2) Ecotools (1) Ecoworld (3) Eko Spa (1) Eos (3) Erbaviva (3) Essie (16) Estee Lauder (1) evrēe (1) Farmona (4) Femi (6) Figs Rouge (4) Fred Farrugia (2) Frederic Fekkai (4) FRESH MINERALS (1) Fridge (11) Fridge by Yde (4) Gaia Creams (7) Gal (1) Givenchy (1) Glam Glow (1) Glyskincare (1) Guerlain (14) H&M (1) HAPPYMORE SKIN CARE (1) Helena Rubinstein (2) Hugo Boss (1) Hugo Naturals (2) Ikarov (3) Inglot (1) Isana (3) Joanna (2) John Masters Organics (18) Joik (6) Kallos (1) Kanebo (3) Kanu (3) Khadi (1) Kiehl's (1) Kindle (1) Kneipp (3) Korres (5) Kringle Candle Company (2) Kryolan (3) L' Occitane (5) L'Oreal (4) L'Orient (5) La Mer (1) Lancome (4) Laura Mercier (6) Lavera (1) Lawendowa Farma (1) Lierac (3) Lily Lolo (1) Lioele (2) Lirene (2) Lorac (1) Love & Toast (1) Lush (55) Mac (1) MÁDARA (3) Maybelline (2) MCMC Fragrances (1) MeMeMe (1) Model CO (2) Munio Candela (1) My Beauty Diary (2) Natural Product (1) Nature's Gate (7) Neom (1) Neutrogena (3) Nivea (3) NOAlab (4) Nuxe (7) Opi (1) Oragnique (6) Orientana (6) Origins (5) Pandora (6) Pat & Rub (33) Phenome (72) Philosophy (7) Physicians Formula (1) Phyto (1) Pierre Rene (1) Prestige Cosmetics (3) Pukka (4) Pupa (2) Queen Helen (1) Real Techniques (3) REN (5) Rene Furterer (1) Revlon (1) Rituals (1) Rituls (1) Rival de Loop (1) Sally Hansen (3) Salvatore Ferragamo (3) Sanoflore (1) Sante (4) Schwarzkopf Professional (3) Scottish Fine Soaps (1) Sephora (7) Serge Lutens (1) Shiseido (5) Siquens (3) Skin79 (1) Skinfood (1) Sleek (4) Smashbox (2) Soap & Glory (3) Stara Mydlarnia (2) Stenders (4) Sylveco (3) Synergen (2) Tangle Teezer (3) Tarte (1) The Balm (1) The Different Company (1) THE SECRET SOAP STORE (1) Tołpa (4) Tommy Hilfiger (1) Trader Joe's (2) Tweezerman (1) Über (2) Urban Decay (1) Uriage (3) Vichy (2) Vita Liberata (2) Wibo (1) Yankee Candle (13) Yasumi (1) Yoskine (1) YSL (1) Yves Rocher (6)