wtorek, 20 maja 2014

Body Shop - duuuże zakupy

Tak wiem, deklarowałam powrót do abstynencji zakupowej. Ale zanim to sobie obiecałam, popełniłam co poniższe...


Miałam straszną ochotę na zakupowe szaleństwo w Body Shop. Nie wiem czemu. To znaczy wiem, my kobiety czasem tak po prostu mamy, podpatrzymy coś gdzieś i zaraz nas najdzie nieodparta ochota, żeby też coś takiego zdobyć.

Zaczęło się niewinnie: "Tak się tylko rozejrzę". A potem rzuciły mi się w oczy promocje, okazje, pokusy. I wyszłam ze sklepu z wypełnioną po brzegi papierową torbą z zielonym logo 100 % recycle.


Jak się okazało, przy zakupie dwóch dowolnych produktów do pielęgnacji włosów, dostawało się gratis piękną szczotkę wykonaną z bambusa, której regularna cena to 45 zł! Długo nie mogłam się zdecydować, ale postanowiłam "pójść w banany" i wybrałam cudownie pachnący bananowy duet, szampon z odżywką.


Kolejna promocja to, "dwa akcesoria w cenie jednego". I tym sposobem stałam się szczęśliwą posiadaczką szczoteczki do mycia twarzy i opaski na głowę. A do tego za darmo dobrałam sobie paczkę płatków kosmetycznych z organicznej bawełny i masażer do twarzy.


To jeszcze nie koniec "okazji". Za 99 zł z okazji dzień matki można skompletować zestaw kosmetyków, który normalnie kosztowałby ok. 157 zł. Do wyboru mamy dowolne masło do ciała, żel pod prysznic, mgiełkę zapachową lub olejek oraz rękawiczki peelingujące, myjkę lub ręczniczek.

Ja zdecydowałam się na przepięknie pachnące masło moringa i żel pod prysznic w tej samej serii. A skąd się wziął żel malinowy, pachnący jak gumy rozpuszczalne Maoam? Dostałam go gratis, bo teraz w Body Shop zbiera się pieczątki i za odpowiednią ilość pieczątek, otrzymujemy kolejno, żel, balsam oraz masło.


W ramach zestawu dla mamy (no co, ja też jestem mamą ;), dobrałam jeszcze ręczniczek peelingujący, podobno bardzo wygodnie można nim umyć plecy, ten argument przekonał mnie do zakupu.


I ostatni element, mgiełka do ciała o boskim zapachu kokosa.


Pomyszkowałam troszkę na półkach zapachów do domu. Odkryłam., że Body Shop sprzedaje świece, nie miałam o tym pojęcia! Ale zdecydowałam się na olejek zapachowy wanilia z fasolą tonka, ciepły słodki zapach, zaraz wpuszczę kilka kropelek do mojego żółtego kominka. A co!


To już wszystko. Mam nadzieję, że do końca miesiąca nie pokażę Wam żadnego posta z zakupami kosmetycznymi! Rozpoczynam detoks.



Przytulam :)


60 komentarzy:

  1. Mgiełka do ciała o zapachu kokosa ... Rozmarzyłam się :)
    Ta seria bananowa do włosów zbiera bardzo dobre opinie, wiec pewnie będziesz zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To cieszę się bardzo :) Że dobre zbiera znaczy się.
      Tak, pamiętam, Ty jesteś spec od kokosowych zapachów :)

      Usuń
  2. Dużo dobroci :) O tym bananowym duecie czytałam i pamiętam raczej dobre opinie na jego temat, szczególnie o odżywce ;) Ten malinowy żel cudnie pachnie! Bardzo mi szkoda, że nigdzie już nie mogę znaleźć masełka o tym zapachu, bo na pewno bym się skusiła ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zaczynam czuć niepokój, to masełko to limitka??? Będzie jeszcze dostawa??? Też je muszę mieć, jest boskie!!!

      Usuń
  3. Kurcze aż oczopląsu dostałam jak zobaczyłam tak wiele dobroci. Bardzo mnie ciekawi jak się sprawdzi duet bananowy do włosów i ta mgiełka kokosowa - zapach kokosa uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też bardzo lubię zapach kokosa i ... bananów :)

      Usuń
  4. Jeszcze nie miałam żadnego kosmetyku tej firmy.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak na razie The Body Shop pozostaje tylko w sferze moich marzeń :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze że dodałaś na razie :)
      Może jakieś rozdanie z nimi zrobię ... Muszę pomyśleć :))

      Usuń
  6. ale zaszalalas ;) lubie zele pod prysznic z TBS ;-) a odzywke bananowa mialam- nie robi na moich i mojego N wlosacj zupelnie NIC! pieknie pachnie, i niestety na tym sie konczy..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No zobaczymy jak to będzie z tą odżywką, ciekawa jestem bardzo :)

      Usuń
  7. Toona rzeczy :). Ja ostatnio grzeszę nadmiarem balsamów/maseł do ciała :D. A marzy mi się coś z TBS.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ależ Ci zazdroszczę !!! Ja też bym chętnie przygarnęła ten duet z bananem ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Niezłe zakupy...dużo dobrovo,bardzo lubię TBS...masła, masełka do ust i peelingi to moi ulubieńcy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie miałam jeszcze ichniejszego masełka do ust, mówisz że fajne, hmm... :)

      Usuń
  10. Od dawna maży mi się bananowa odżywka, mam nadzieję, że sprawi się świetnie, to sobie ją przygarnę :))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet po komentarzach tutaj, widzę że opinie są różne :)

      Usuń
  11. tez mam ten szampon i odzywke, ale jeszcze ich nie testowalam ;d

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam tą szczoteczkę do twarzy, ale używałam jej może 2 razy i teraz leży i się kurzy ;) Ja z TBS bardzo lubię szmatki muślinowe i kupuje je regualrnie :)
    A Twoje zakupy jak zwykle świetnie i większość rzeczy chętnie bym Ci podkradła ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie używałam tej szczotki i nic z tego nie będzie, jest za ostra dla mojej skóry :( Muszę wymyślić jej jakieś inne zastosowanie, może szorowanie klawiatury do laptopa :)

      Usuń
  13. Miałam to samo masło z TBS, piękny zapach i aksamitna konsystencja.

    OdpowiedzUsuń
  14. Banany! o tym duecie nie słyszałam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jezu a ja myślałam ze mam problem z zakupami :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To chyba jeden z niewielu moich problemów, który sprawia mi taką frajdę :)

      Usuń
  16. Wszystko bym sama chętnie przygarnęła!
    Mam nadzieję, że podczas mojej wizyty w Warszawie również trafię na takie świetne promocje :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A kiedy będziesz w Warszawie? :) Jakie sklepy masz zamiar odwiedzić? Mam nadzieję, że będzie później post na blogu :))

      Usuń
    2. Drugi weekend czerwca :) Planu dokładnego jeszcze nie mam, ustalamy na razie z Dziewczynami, ale na pewno właśnie TBS i BBW, bo to dla nas są atrakcje nie lada ;)

      Usuń
    3. Mam nadzieję, że traficie na jakieś fajne promocje :)

      Usuń
  17. super zakupy :)
    marzy mi się od dawna ten bananowy duet!
    Te promocje są w każdym TBS?
    Muszę się koniecznie wybrać!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Promocja na dzień matki na pewno jeszcze trwa (ta skomponuj zestaw za 99 zł), ale pozostałe promocje są okresowe. Co tydzień inna promocja. Ale jak już jakaś jest, to obowiązuje w każdym salonie TBS :)
      Buźka!!

      Usuń
  18. dobrze, że nie mam w pobliżu sklepu TBS :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Czasem jak trzeba to trzeba:)) udane zakupy!

    OdpowiedzUsuń
  20. Jakie super zakupy, u mnie też się coś nowego pojawiło ;))
    http://kasia-chocolate-and-chili.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Akcesoria 2 w cenie 1? Dzięki za info, w końcu kupię drewniany grzebień i szczotkę do ciała! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. jak mnie te banany kuszą! daj proszę znać czy czuć długo na włosach...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze. Na razie myłam nimi tylko raz włosy i nie zauważyłam, żeby było jakoś mocno czuć, ale też nie zwracałam na to uwagi, więc teraz się bardziej na tym skoncentruję ;)

      Usuń
  23. Body Shop tak działa:) To jeden z tych sklepów, z których mam ochotę prawie na wszystko:) Ciekawa jestem jak sprawdzi się u Ciebie bananowy zestaw do włosów. Ja jestem z niego średnio zadowolona i jakoś tak nie mogę go wymęczyć. Za to seria malinowa pachnie obłędnie:) Miałam masło i zawsze jak wchodziłam do łazienki musiałam je chociaż raz powąchać;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co do serii malinowej, masz rację, zapach jest wspaniały! Muszę jeszcze tylko masełko dopaść ;)

      Usuń
  24. Ty kusicielko! :)
    Mam kilka ulubionych kosmetyków w asortymencie TBS.
    Uwielbiam masło do ciała w wersji kakaowej. I waniliowej jeszcze :)
    Bardzo dobrze sprawdza się też rumiankowy żel do oczyszczania twarzy.
    i waniliowy żel pod prysznic :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To oni mają tam coś waniliowego a ja o tym nie wiem!!!??? :)
      Rumiankowy żel do oczyszczania twarzy - muszę mu się bliżej przyjrzeć.

      Usuń
  25. O kurczaki! Przez Ciebie i ja nabrałam ochoty na zakupy w TBS, ale nie potrzebuję niczego. Jest jednak parę rzeczy, które mnie kuszą :)) Ten bananowy duet już miałam i świetnie się u mnie sprawdził, więc mam nadzieję, że i Ty będziesz zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam nadzieję, że mi się spodoba, na razie zachwycam się obłędnym bananowym zapachem :) Ciekawa jestem, czy zobaczę u Ciebie coś niedługo tej marki :P

      Usuń
  26. Zakupy godne pozazdroszczenia!
    Z TBS mam w planach zakup tej szczotki, bananowych kosmetyków, masażera do twarzy, opaski do włosów......i tak dalej ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mimo tak dużych zakupów, moja lista zakupów w TBS nadal jest długa!!! :D

      Usuń
  27. Na lato najbardziej lubię owocowe zapachy, więc pewnie po powąchaniu tych bananowych buteleczek oszalałabym! Muszą być niesamowite! Jeszcze nigdy nie spotkałam się z niczym w sklepie, co pachniałoby jak banany.
    I ta mgiełka kokosowa... Ma lekki czy raczej cięższy zapach?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coś pośredniego, ale chyba jednak bardziej w stronę lekkiego, choć słodziaśnego :)

      Usuń
  28. Mialam odzywke bananowa i poza pieknym zapachem i lataniem wlosow nic nie robila.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No zobaczymy, nie mam dużych oczekiwań, głównie chodziło mi o tę gratisową szczotkę i zapach bananów ;)

      Usuń
  29. Opaska do włosów przydałaby mi się bardzo :) Muszę się rozejrzeć za czymś takim :) Zakupy piękne! Powiem Ci, że czasem trzeba sobie pofolgować, jeśli sprawia to radość :D

    OdpowiedzUsuń
  30. widzę że zakupy udane:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Etykiety

Aesop (1) Alba Botanica (2) Alchemia Lasu (1) Alep (1) Alessandro (2) Alterra (9) Alverd (1) Alverde (14) Aquolina (1) ARGILES DU SOLEIL (3) Aromatherapy Associates (3) Aubrey Organics (2) Auriga (4) Balea (4) BALNEOKOSMETYKI MALINOWY ZDRÓJ (1) Bath & Body Works (12) Bath Body Works (1) Batiste (9) Beauty Formulas (1) Becca (2) Benefit (3) BeYu (1) Bielenda (5) BingoSpa (5) Biochemia Urody (13) Bioderma (2) Biopha (1) Biotherm (3) Biovax (4) Blumarine (1) Body Shop (13) Bomb Cosmetics (1) Boss (1) Bumble and Bumble (1) Burt's Bees (9) Caudalie (1) Chanel (12) Chantarelle (1) Charmine Rose (13) Chloe (1) Clarena (5) Clarins (7) Clinique (13) Collistar (1) Coslys (6) Dabur (2) Dax Cosmetics (1) Delawell (2) Dermalogica (3) Dermika (1) Dior (3) Diptyque (9) Dolce Gabbana (4) Douglas (1) Dr. Hauschka (8) Ecospa (2) Ecotools (1) Ecoworld (3) Eko Spa (1) Eos (3) Erbaviva (3) Essie (16) Estee Lauder (1) evrēe (1) Farmona (4) Femi (6) Figs Rouge (4) Fred Farrugia (2) Frederic Fekkai (4) FRESH MINERALS (1) Fridge (11) Fridge by Yde (4) Gaia Creams (7) Gal (1) Givenchy (1) Glam Glow (1) Glyskincare (1) Guerlain (14) H&M (1) HAPPYMORE SKIN CARE (1) Helena Rubinstein (2) Hugo Boss (1) Hugo Naturals (2) Ikarov (3) Inglot (1) Isana (3) Joanna (2) John Masters Organics (18) Joik (6) Kallos (1) Kanebo (3) Kanu (3) Khadi (1) Kiehl's (1) Kindle (1) Kneipp (3) Korres (5) Kringle Candle Company (2) Kryolan (3) L' Occitane (5) L'Oreal (4) L'Orient (5) La Mer (1) Lancome (4) Laura Mercier (6) Lavera (1) Lawendowa Farma (1) Lierac (3) Lily Lolo (1) Lioele (2) Lirene (2) Lorac (1) Love & Toast (1) Lush (55) Mac (1) MÁDARA (3) Maybelline (2) MCMC Fragrances (1) MeMeMe (1) Model CO (2) Munio Candela (1) My Beauty Diary (2) Natural Product (1) Nature's Gate (7) Neom (1) Neutrogena (3) Nivea (3) NOAlab (4) Nuxe (7) Opi (1) Oragnique (6) Orientana (6) Origins (5) Pandora (6) Pat & Rub (33) Phenome (72) Philosophy (7) Physicians Formula (1) Phyto (1) Pierre Rene (1) Prestige Cosmetics (3) Pukka (4) Pupa (2) Queen Helen (1) Real Techniques (3) REN (5) Rene Furterer (1) Revlon (1) Rituals (1) Rituls (1) Rival de Loop (1) Sally Hansen (3) Salvatore Ferragamo (3) Sanoflore (1) Sante (4) Schwarzkopf Professional (3) Scottish Fine Soaps (1) Sephora (7) Serge Lutens (1) Shiseido (5) Siquens (3) Skin79 (1) Skinfood (1) Sleek (4) Smashbox (2) Soap & Glory (3) Stara Mydlarnia (2) Stenders (4) Sylveco (3) Synergen (2) Tangle Teezer (3) Tarte (1) The Balm (1) The Different Company (1) THE SECRET SOAP STORE (1) Tołpa (4) Tommy Hilfiger (1) Trader Joe's (2) Tweezerman (1) Über (2) Urban Decay (1) Uriage (3) Vichy (2) Vita Liberata (2) Wibo (1) Yankee Candle (13) Yasumi (1) Yoskine (1) YSL (1) Yves Rocher (6)