środa, 7 sierpnia 2013

NOAlab - recenzja zbiorcza

Czekałam z tym postem dopóki NOAlab nie przywróci działalności sklepu internetowego, ale się nie doczekałam. Z obawy, że zupełnie zapomnę jakie wrażenia wywarły na mnie kosmetyki NOAlab, postanowiłam napisać notkę teraz.
Niestety wiele cennych informacji o składzie i działaniu produktów było umieszczonych jedynie na stronie, nie na opakowaniach i nie mam już do  nich dostępu, dlatego będzie to recenzja uproszczona, oparta głównie na moich wrażeniach.
Zastanawiam się, czy jest duży sens recenzowania produktów, które być może już nigdy nie będą dostępne.
Firma zawiesiła działalność ileś tam miesięcy temu, i od maja nie ma żadnych wieści co do dalszych losów marki.
Nie reagują na maile, nie reagują na pytania od klientek na stronie na FB.
Mimo iż kosmetyki były dobre i byłam z nich zadowolona, bardzo nie spodobało mi się porzucenie klientów bez słowa wyjaśnienia i brak reakcji na sporą liczbę zapytań.
Nieładnie!
Jeśli wcześniej nie słyszałyście o NOAlab, zacznijcie od lektury notki, gdzie pokrótce przedstawiam markę (KLIK). 
A teraz przejdźmy do samych kosmetyków.

Pianka Myjąca Geranium - Lawenda
Zwykła pianka do mycia twarzy, o intensywnym, aromatycznym, lawendowym zapachu. Najwydajniejsza spośród wszystkich omawianych dziś produktów, starczyła na najdłuższy okres czasu, mimo mniejszej pojemności 125 ml (pozostałe omawiane kosmetyki 130 ml). Odkąd używam czarnego mydła savon noir, wiem że można używać produktów myjących do twarzy, które więcej niż tylko myją i pachną. Sprawiają jeszcze, że cera wygląda ładniej, jest rozjaśniona, wygładzona, miła w dotyku. Zaletą tej pianki jest relaksujący zapach i dokładne oczyszczenie twarzy. Dodatkowo lubię konsystencję takiego produktu, więc to również poczytuję jako plus. NOAlab miała jeszcze trzy wersje aromateraputyczne pianek myjących, m.in. ze słodką i gorzką pomarańczą. 


Tonik Azeloglicyna Wit. B3
Tonik zawiera żywą wodę z jabłek, azeloglicynę (stężenie 10 %), witaminę B3 (stężenie 4 %), kwas hialuronowy oraz bio-konserwant. Przeznaczony jest dla skóry zanieczyszczonej, trądzikowej, przetłuszczającej się, dla skóry z przebarwieniami, z widocznymi oznakami starzenia, suchej, z rozszerzonymi naczynkami krwionośnymi. Także ma bardzo szerokie przeznaczenie do różnych rodzajów cery i problemów skórnych. 
Podobno miał świetnie działać na niedoskonałości i przebarwienia, ale do mojej cery nie pasował. Spowodował wysyp drobnych krostek, co wzięłam za pierwszy etap kuracji. Potem się uspokoiło. Drobne krostki znikły, ale stan cery się nie poprawił. Może efekty byłyby bardziej porażające gdybym przeprowadziła całą kurację, która zdaniem producenta powinna trwać trzy miesiące. Niestety 130 ml toniku wystarczyło jedynie na miesiąc, a później już nie miałam możliwości żeby kurację kontynuować, bo sklep zawiesił działalność.
Z chęcią przetestowałabym jeszcze tonik z kwasami AHA, który podobno pomaga w zniwelowaniu zaskórników. Może kiedyś będzie mi dane.


Płyn micelarny ze świetlikiem
Z tego produktu byłam zdecydowanie najbardziej zadowolona. Nadawał się zarówno do demakijażu twarzy, jak i oczu. Często micele z naturalnych składem nie radzą sobie ze zmywana makijażu. Ten mistrz jednak radził sobie świetnie ze wszystkim, dokładnie zmywał, nie podrażniał, nie wysuszał, nie pozostawiał lepkiej warstwy. Ideał niemalże. NOAlab miało jeszcze druga wersję płynu mineralnego, kwiatowo - owocową. 


Mgiełka  kwiatowo - owocowa
Można jej używać celem odświeżenia się w gorący dzień. Ja używałam jej jako tonik i jako wodę do rozrabiania maseczek. Zawiera kwas hialuronowy, wodę jaśminową (być może jeszcze różaną, ale nie pamiętam dokładnie) i wody owocowe, niestety nie pamiętam z jakich konkretnie owoców.


Mgiełka delikatnie nawilżała i odświeżała skórę. Trochę rozczarował mnie zapach, nie czułam tam ani kwiatów, ani owoców.

Ciekawe czy marka NOAlab wróci na rynek. Na pewno pozostałabym wierna ich płynom micelarnym i z chęcią poeksperymentowała z innymi produktami. A czy wy miałyście okazję przetestować coś z ich oferty, czy już nie zdążyłyście?
Pozdrawiam
Kasia
PS. Dziś ostatni dzień na zgłoszenia do Eko Radosnego Rozdania.
Zapraszam spóźnialskich, można wygrać smakowite balsamy do ust :)


32 komentarze:

  1. smakowite balsamy? A to więcej będzie wygranych?
    :D to czekam niecierpliwie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są cztery balsamy do wygrania i mają apetyczne smaki :)
      To jeden konkurs i dziś się kończy :)

      Usuń
  2. Ja też ciągle czekam na reaktywację sklepu, ale to trochę jak czekanie na cud..
    Anomalia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już straciłam nadzieję. Za długo to trwa.

      Usuń
  3. Szkoda bo wyglądało obiecująco

    OdpowiedzUsuń
  4. W ogóle nie kojarzę tej marki :(

    OdpowiedzUsuń
  5. pierwszy raz spotykam się z tą marką
    ale bardzo dziwi mnie to, że zawiesili działalność
    jeśli kosmetyki są warte zainteresowania

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też nie kojarzę tej marki

    OdpowiedzUsuń
  7. tez nie znam tej marki, ale ciekawią mnie te produkty. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Przymierzałam się do zakupu płynu micelarnego, ale właśnie od kliku miesięcy wszystko na głucho zamknięte na ich stronie

    OdpowiedzUsuń
  9. O tej firmie dowiedziałam się u Ciebie, Kasiu, czekałam na recenzje - szczególnie zainteresował mnie płyn micelarny.
    Podejście firmy do Klientów bardzo mi się nie podoba. Nie wiem, jakie są tego powody, ale do wspierania ich działalności, nawet po jej wznowieniu, raczej nie będzie mi po drodze...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pisałam do nich maila, pisałam na FB i nie tylko ja, reakcji brak :(

      Usuń
    2. No właśnie to jest przykre... Bo chodzi nie tylko o to, żeby wykazać zainteresowanie klientem, kiedy ten jest potencjalnym nabywcą asortymentu, ale należy się też wykazać szacunkiem do niego i reagować na spływające pytania... O trosce o jego zadowolenie nawet nie wspomnę.
      'Brzydko', nieprofesjonalnie i skutecznie zniechęcająco.

      Usuń
    3. W sumie w Twoich słowach znajduję pociechę, nie będę już na nich czekać, bo nie warto.

      Usuń
  10. nie znam tej firmy:(
    nie rozumiem jak można tak klientów potraktować

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja rozumiem, że można mieć powody żeby zamknąć / zawiesić działalność. Ale należałoby wtedy wyjaśnić klientom sytuację.

      Usuń
  11. Tez nie słyszałam o tej firmie, a to, co napisałaś jest zachęcające...

    OdpowiedzUsuń
  12. Szkoda, że nie wiadomo co dalej z firmą.

    OdpowiedzUsuń
  13. nie znam absolutnie tej firmy. idę zwykle na łatwiznę i kupuję to co znane i ogólnie dostępne ;) mam wtedy jakieś większe do produktów / firm większe zaufanie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przeczytałam sporo pozytywnych recenzji o produktach tej firmy, dlatego zapałałam chęcią posiadania :) Też nie zdarza mi się kupować przypadkowych kosmetyków, z reguły są to zakupy poparte wcześniejszym rekonesansem :)

      Usuń
  14. Pamiętam, że wiele dobrego słyszałam właśnie o płynie micelarnym i miałam na niego ochotę, ale już nie zdążyłam... szkoda...
    Bardzo podobają mi się etykietki - czyste i przejrzyste :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W ogóle cała szata graficzna, nawet sposób pakowania kosmetyków w paczce, bardzo mi się podobały.

      Usuń
  15. Kurcze to już tej marki nie ma? ehh szkoda bo w przyszłości planowałam zakupić ich produkty. Ps. Dodałam banerek na blogu apropo rozdania :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie znam tej marki i również nie podoba mi się traktowanie w taki sposób klientów.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Etykiety

Aesop (1) Alba Botanica (2) Alchemia Lasu (1) Alep (1) Alessandro (2) Alterra (9) Alverd (1) Alverde (14) Aquolina (1) ARGILES DU SOLEIL (3) Aromatherapy Associates (3) Aubrey Organics (2) Auriga (4) Balea (4) BALNEOKOSMETYKI MALINOWY ZDRÓJ (1) Bath & Body Works (12) Bath Body Works (1) Batiste (9) Beauty Formulas (1) Becca (2) Benefit (3) BeYu (1) Bielenda (5) BingoSpa (5) Biochemia Urody (13) Bioderma (2) Biopha (1) Biotherm (3) Biovax (4) Blumarine (1) Body Shop (13) Bomb Cosmetics (1) Boss (1) Bumble and Bumble (1) Burt's Bees (9) Caudalie (1) Chanel (12) Chantarelle (1) Charmine Rose (13) Chloe (1) Clarena (5) Clarins (7) Clinique (13) Collistar (1) Coslys (6) Dabur (2) Dax Cosmetics (1) Delawell (2) Dermalogica (3) Dermika (1) Dior (3) Diptyque (9) Dolce Gabbana (4) Douglas (1) Dr. Hauschka (8) Ecospa (2) Ecotools (1) Ecoworld (3) Eko Spa (1) Eos (3) Erbaviva (3) Essie (16) Estee Lauder (1) evrēe (1) Farmona (4) Femi (6) Figs Rouge (4) Fred Farrugia (2) Frederic Fekkai (4) FRESH MINERALS (1) Fridge (11) Fridge by Yde (4) Gaia Creams (7) Gal (1) Givenchy (1) Glam Glow (1) Glyskincare (1) Guerlain (14) H&M (1) HAPPYMORE SKIN CARE (1) Helena Rubinstein (2) Hugo Boss (1) Hugo Naturals (2) Ikarov (3) Inglot (1) Isana (3) Joanna (2) John Masters Organics (18) Joik (6) Kallos (1) Kanebo (3) Kanu (3) Khadi (1) Kiehl's (1) Kindle (1) Kneipp (3) Korres (5) Kringle Candle Company (2) Kryolan (3) L' Occitane (5) L'Oreal (4) L'Orient (5) La Mer (1) Lancome (4) Laura Mercier (6) Lavera (1) Lawendowa Farma (1) Lierac (3) Lily Lolo (1) Lioele (2) Lirene (2) Lorac (1) Love & Toast (1) Lush (55) Mac (1) MÁDARA (3) Maybelline (2) MCMC Fragrances (1) MeMeMe (1) Model CO (2) Munio Candela (1) My Beauty Diary (2) Natural Product (1) Nature's Gate (7) Neom (1) Neutrogena (3) Nivea (3) NOAlab (4) Nuxe (7) Opi (1) Oragnique (6) Orientana (6) Origins (5) Pandora (6) Pat & Rub (33) Phenome (72) Philosophy (7) Physicians Formula (1) Phyto (1) Pierre Rene (1) Prestige Cosmetics (3) Pukka (4) Pupa (2) Queen Helen (1) Real Techniques (3) REN (5) Rene Furterer (1) Revlon (1) Rituals (1) Rituls (1) Rival de Loop (1) Sally Hansen (3) Salvatore Ferragamo (3) Sanoflore (1) Sante (4) Schwarzkopf Professional (3) Scottish Fine Soaps (1) Sephora (7) Serge Lutens (1) Shiseido (5) Siquens (3) Skin79 (1) Skinfood (1) Sleek (4) Smashbox (2) Soap & Glory (3) Stara Mydlarnia (2) Stenders (4) Sylveco (3) Synergen (2) Tangle Teezer (3) Tarte (1) The Balm (1) The Different Company (1) THE SECRET SOAP STORE (1) Tołpa (4) Tommy Hilfiger (1) Trader Joe's (2) Tweezerman (1) Über (2) Urban Decay (1) Uriage (3) Vichy (2) Vita Liberata (2) Wibo (1) Yankee Candle (13) Yasumi (1) Yoskine (1) YSL (1) Yves Rocher (6)