sobota, 3 sierpnia 2013

Wieczorem...

Dobry wieczór Kochane,
Co porabiacie?
Moje plany na wieczór obrazuje poniższe zdjęcie.


Moje ukochane lody o smaku truskawkowego sernika, orzeźwiający arbuz, gdy zrobi się zbyt słodko. Plus nowy serial. 
"Młodziutka położna, Jenny Lee, przybywa do Nannatus House – klasztoru w jednej z najbiedniejszych dzielnic Londynu. Zostaje miło przyjęta przez zakonnice i zaprzyjaźnia się z innymi położnymi – rozrywkową Trixie, wrażliwą Cynthią i kolejną nowicjuszką, pochodzącą z bogatej rodziny i zagubioną w nowym środowisku Chummy. Poznajemy miejscową społeczność z perspektywy młodej pielęgniarki, która na rowerze odwiedza swoje kolejne pacjentki. Chociaż świat, do jakiego trafia Jenny jest całkiem różny od tego, do którego przywykła, dziewczyna szybko zanurza się w życiowej plątaninie narodzin, śmierci, romansów i intryg społeczności, którą nauczy się kochać."
W komiku pali się wosk YC Puszyste ręczniki, odprężający aromat cytryny, jabłka, lawendy i lilii.

Jeśli jeszcze nie czytałyście, zapraszam na dzisiejszą notkę o nowym Essie...


Napiszcie mi koniecznie co dziś ciekawego robiłyście i jakie macie plany na wieczór i resztę weekendu.
Buziaki!!
Kasia

39 komentarzy:

  1. Wosk w kominku, serial albo film, lody...Jeszcze tylko kota brakuje do szczescia i mamy definicje wieczoru idealnego ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację, brakuje mi tylko kota :) Już to sobie wyobrażam jak byłoby cudnie mieć teraz obok kocura :)

      Usuń
  2. Lody, lody! O matulko kocham sernik, ale kocham też truskawki.

    OdpowiedzUsuń
  3. ja najbardziej lubię weekendy, kiedy mogę wziąć książkę do łóżka i zostać tam nawet do południa - bez pośpiechu :)
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzeczywiście super pomysł na wolny czas :)
      Ale aktualnie nie mam żadnej książki, z którą chciałabym utonąć w błogim nic nierobieniu.

      Usuń
  4. Ja dziś grillowałam i wygrzewałam się na słońcu :) a teraz właśnie przed chwilą skończyłam trening :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ach...zazdroszczę tej ciszy i spokoju
    ja właśnie słucham dido...
    wspomnienia
    i tak przypomniałam sobie o Roswell, stary serial
    odpalam Kinomaniak i zabieram się za oglądanie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ja też sobie puszczę Dido, też mam co wspominać przy jej piosenkach :)

      Usuń
    2. miło że się zgadzamy :)))
      ach to były czasy

      Usuń
  6. Ja spędziłam dzień na moim ogrodzie, ale wieczorem zwiałam - czułam się jak szwedzki stół dla komarów :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Łono przyrody, czyli zimne wino na działce, a teraz kończę przerabiać pół skrzynki bawolich serc, moich ulubionych pomidorów, które to mam od Pana Ziółko - rolnika znanego obecnie na cały kraj, a ja jestem jego wierną klientką od początku, kiedy to pojawił się 2 lata temu pod Fortecą; nie to, że po artykułach w gazetach podążam za modą ;-) Wyszły pyszne! A gdy zimą się taki sos otworzy, to trzy nieba w gębie na raz :-)))

    OdpowiedzUsuń
  8. My dziś wybraliśmy się z psem na rynek w naszym mieście, bo kurtynę wodną zrobili z okazji upałów - szaleństwa było co niemiara! Wszyscy mokrzy wróciliśmy do domu, ale jacy sczzęśliwi ;)
    O Twoim serialu nie słyszałam, będę musiała nadrobić - ostatnio namiętnie oglądam Suits, znasz może? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj nie znam Suits, zaraz obadam na filmwebie :)

      Usuń
  9. Brzmi smacznie :). Ja sobie obejrzałam Władcę Pierścieni, a teraz piszę. Pewnie długo to nie potrwa i pójdę zaraz spać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak się okazuje ja usnęłam o czwartej, bo sąsiedzi szurali i skrzypieli do późna :/

      Usuń
  10. o mniaam, arbuz! :) jak ja dawno żadnego nie jadłam!
    u mnie niedługo czas na książkę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A co czytasz teraz? :)

      Usuń
    2. męczę trylogię Greya :p byłam ciekawa, o czym jest tak głośno, a nie potrafię rzucić książki bez poznania zakończenia :)

      Usuń
  11. Stety niestety nie mogłam sobie odpocząć :) ale jak najbardziej pozytywnie- malowałam pannę młodą jej siostrę i mamę :) w weekend odpoczywam od jazdy konnej ale w poniedziałek znów na koń;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam zdjęcia na FB, piękne dziewczyny i piękny makijaż :D

      Usuń
  12. ale przyjemny wieczorek sobie zaserwowałaś <3
    ja dziś (a raczej wczoraj bo już po poółnocy) głównie się obżerałam...i słuchałam muzy w tv,dokładnie Eska Music Awards :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj było fajnie, na dziś wieczór zostały mi tylko dwa odcinki pierwszego sezonu, serial zdecydowanie mnie wciągnął :)

      Usuń
  13. nie znam tego serailu :)
    och arbuz. Czemu ja go teraz nie jem ? lecę na notkę o Essie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Arbuzy 1,50 zł za kilogram!! Trzeba wcinać :D

      Usuń
  14. Ja właśnie nadal oglądam serial Arrow wciągnęło mnie cholerstwo i jakoś nie chce mi się spać A jutro planuję zakupy na allegro :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A co będziesz kupować? :)
      Nie słyszałam o tym serialu, zaraz sobie doczytam o czym on :))

      Usuń
  15. lody muszą być nieziemskie

    zapraszam do rozdania na moim blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ach, moj wieczór spędziłam z chłopakiem ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Rzadko się zdarza, że czegoś do jedzenia nie lubię, ale akurat za lodami sernikowymi nie przepadam ;) Za to sorbety mogłabym pochłaniać tonami!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja właśnie nie lubię sorbetów :) Za wyjątkiem truskawkowych, koniecznie z dodatkiem jogurtu :)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Etykiety

Aesop (1) Alba Botanica (2) Alchemia Lasu (1) Alep (1) Alessandro (2) Alterra (9) Alverd (1) Alverde (14) Aquolina (1) ARGILES DU SOLEIL (3) Aromatherapy Associates (3) Aubrey Organics (2) Auriga (4) Balea (4) BALNEOKOSMETYKI MALINOWY ZDRÓJ (1) Bath & Body Works (12) Bath Body Works (1) Batiste (9) Beauty Formulas (1) Becca (2) Benefit (3) BeYu (1) Bielenda (5) BingoSpa (5) Biochemia Urody (13) Bioderma (2) Biopha (1) Biotherm (3) Biovax (4) Blumarine (1) Body Shop (13) Bomb Cosmetics (1) Boss (1) Bumble and Bumble (1) Burt's Bees (9) Caudalie (1) Chanel (12) Chantarelle (1) Charmine Rose (13) Chloe (1) Clarena (5) Clarins (7) Clinique (13) Collistar (1) Coslys (6) Dabur (2) Dax Cosmetics (1) Delawell (2) Dermalogica (3) Dermika (1) Dior (3) Diptyque (9) Dolce Gabbana (4) Douglas (1) Dr. Hauschka (8) Ecospa (2) Ecotools (1) Ecoworld (3) Eko Spa (1) Eos (3) Erbaviva (3) Essie (16) Estee Lauder (1) evrēe (1) Farmona (4) Femi (6) Figs Rouge (4) Fred Farrugia (2) Frederic Fekkai (4) FRESH MINERALS (1) Fridge (11) Fridge by Yde (4) Gaia Creams (7) Gal (1) Givenchy (1) Glam Glow (1) Glyskincare (1) Guerlain (14) H&M (1) HAPPYMORE SKIN CARE (1) Helena Rubinstein (2) Hugo Boss (1) Hugo Naturals (2) Ikarov (3) Inglot (1) Isana (3) Joanna (2) John Masters Organics (18) Joik (6) Kallos (1) Kanebo (3) Kanu (3) Khadi (1) Kiehl's (1) Kindle (1) Kneipp (3) Korres (5) Kringle Candle Company (2) Kryolan (3) L' Occitane (5) L'Oreal (4) L'Orient (5) La Mer (1) Lancome (4) Laura Mercier (6) Lavera (1) Lawendowa Farma (1) Lierac (3) Lily Lolo (1) Lioele (2) Lirene (2) Lorac (1) Love & Toast (1) Lush (55) Mac (1) MÁDARA (3) Maybelline (2) MCMC Fragrances (1) MeMeMe (1) Model CO (2) Munio Candela (1) My Beauty Diary (2) Natural Product (1) Nature's Gate (7) Neom (1) Neutrogena (3) Nivea (3) NOAlab (4) Nuxe (7) Opi (1) Oragnique (6) Orientana (6) Origins (5) Pandora (6) Pat & Rub (33) Phenome (72) Philosophy (7) Physicians Formula (1) Phyto (1) Pierre Rene (1) Prestige Cosmetics (3) Pukka (4) Pupa (2) Queen Helen (1) Real Techniques (3) REN (5) Rene Furterer (1) Revlon (1) Rituals (1) Rituls (1) Rival de Loop (1) Sally Hansen (3) Salvatore Ferragamo (3) Sanoflore (1) Sante (4) Schwarzkopf Professional (3) Scottish Fine Soaps (1) Sephora (7) Serge Lutens (1) Shiseido (5) Siquens (3) Skin79 (1) Skinfood (1) Sleek (4) Smashbox (2) Soap & Glory (3) Stara Mydlarnia (2) Stenders (4) Sylveco (3) Synergen (2) Tangle Teezer (3) Tarte (1) The Balm (1) The Different Company (1) THE SECRET SOAP STORE (1) Tołpa (4) Tommy Hilfiger (1) Trader Joe's (2) Tweezerman (1) Über (2) Urban Decay (1) Uriage (3) Vichy (2) Vita Liberata (2) Wibo (1) Yankee Candle (13) Yasumi (1) Yoskine (1) YSL (1) Yves Rocher (6)