niedziela, 11 sierpnia 2013

Paczuszka z Pat & Rub

Niedawno zauważyłam na stronie Pat & Rub, że z okazji 5 urodzin marki wprowadzono dwie nowe linie zapachowe!!
Jako że jest to edycja limitowana postanowiłam nie czekać aż zniknie z półek i zakupiłam dwa produkty z nowych serii. Jakie nowości wprowadziło Pat & Rub dla swoich klientek?

Pierwsza linia otulająca to słodki, otulający ekoaromat który relaksuje zmysły i ma zaspokajać apetyt na słodkości. Dodatkowo wprowadzi nas w promienny nastrój podczas pielęgnacji ciała. Trzy główne składniki zapachowe to karmel, cytryna oraz wanilia. W skład linii wchodzą: masło do ciała, scrub cukrowy oraz balsam do rąk.

Te same rodzaje produktów znajdziemy w drugiej limitowanej linii, orzeźwiającej, bazującej na zapachu pomarańczy, grejpfrutów i ziół. Ten cytrusowo-ziołowy ekoaromat ma być impulsem witalności i relaksu. Uwolni nasze ciała od napięcia i stresu i doda energii zmysłom. 

Przyszła do mnie bardzo ładnie zapakowana paczuszka...


Jako, że uwielbiam kremy do rąk tej marki, zdecydowałam się właśnie na nie. Po jednym balsamie do rąk z każdej z nowych linii.


Dodatkowo zakupiłam ekologiczną świecę z wosku sojowego o relaksującym i odświeżającym aromacie melisy, goździków i cytryn. Świecę zapakowano w elegancki woreczek.



I to co tygryski lubią najbardziej czyli próbki.


Olejek rozświetlający, żel myjący MEN i trzy produkty z linii orzeźwiającej, scrub, masło oraz balsam do rąk. 


Kosmetyki są dostępne w sklepie internetowym  Pat & Rub (można kupić je teraz w promocyjnych cenach). Mają również pojawić się stacjonarnie w Sephorach. Podobno w niektórych już są.
Znacie już nowe produkty od Pat & Rub? Który z zapachów wybrałybyście dla siebie, ciepły i słodki aromat linii otulającej, czy energizujący i rześki linii orzeźwiającej? 

I na koniec najlepsze życzenia z okazji urodzin dla Pat & Rub. Dziękuję Wam że jesteście!!
Kasia 








40 komentarzy:

  1. Bardzo fajne połączenia zapachowe limitowanej linii :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko szkoda że limitowana.. Ale może zdecydują się zostawić na stałe :)

      Usuń
  2. Zamówiłam tylko coś z serii otulającej i dobrze zrobiłam bo wersja orzeźwiająca w dalszym ciągu jest dla mnie zbyt kwaśna podobnie jak żurawinowa. Po prostu nie moje klimaty, ale połączeniu karmel, wanilia i cytryna jak najbardziej jestem na tak.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Linia otulająca pachnie bardzo podobnie do mojej ukochanej serii cukrowej do ciała Phenome, takie zapachy to zdecydowanie mój klimat :)

      Usuń
  3. Testuj szybciutko i pisz, bo jestem ich ciekawa.. Gdyby nie taka ilosc zapasow, to bym juz dawno je kliknela.. A tak to czekam sobie, az mnie mocno ktos skusi :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marti linia otulająca pachnie bardzo podobnie do naszej ukochanej cukrowej z Phenome !!! :D

      Usuń
  4. Widziałam tę nową edycję! Jestem okropnie ciekawa zapachów! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też byłam bardzo ciekawa i musiałam zaspokoić swoją ciekawość :)

      Usuń
  5. Nie znam, ale muszę przejrzeć sklep.

    OdpowiedzUsuń
  6. ja zakupiłam nedawno Masło do ciała z Lini Orzeźwiającej i pachnie cudne ;p
    i dodatkowo zestaw Spa ( stymulujący peeling, masło do ciała i krem do rąk) , Krem do rąk zurawinowe i Wodną mgiełke do Ciała z róża damasceńską :P jest jeszcze z pomarańcza :P podobno jakaś limitowana wersja bo zastanawiaja sie czy wprowadzić na stałe ;D

    Czekam na przesyłke ;DD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och te mgiełki są bardzo intrygujące!! Mogłabyś mi wysłać linka, bo nie mogę znaleźć na stronie :)

      Usuń
    2. pewnie :PP
      tez ich szukałam bo nie ma w produktach :PP tylko gdzies zakopane..

      http://www.patandrub.pl/sklep/p-257-wodna-mgielka-do-twarzy-i-ciala---rozana/

      Usuń
  7. ech jak szkoda, że nie można czuć zapachu przez ekran :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale mają być w Sephorach, więc tam możesz powąchać tester :)

      Usuń
  8. Ja bym wybrała ciepły i słodki aromat linii otulającej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również wolę takie zapachy, ale słowo "zioła" sprawiło że miałam również ochotę na drugą serię :)

      Usuń
  9. takie letnie etykietki mają te nowe produkty. W sam raz na wakacyjną porę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kuszą mnie te nowości. Może się skuszę ... :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli tak się stanie, koniecznie napisz mi na co się zdecydowałaś :)

      Usuń
  11. fajne rzeczy:)

    zapraszam do siebie na pyszne pesto!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cóż za miłe zaproszenie, pędzę zobaczyć :)

      Usuń
  12. dla mnie to i tak za drogie rzeczy, ale kusisz bardzo swoimi zakupami

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też P&R skusiło. Nie mogłam się powstrzymać przed wypróbowaniem nowych serii :)

      Usuń
  13. Gdyby nie te ceny to pewnie bym pomyślała nad zakupem :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jestem ciekawa zapachu wersji orzeźwiającej :) Poniucham sobie w Sephorze :)
    Miłego używania!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapach orzeźwiającej jest bardzo ładny, dziękuję Madziu :)

      Usuń
  15. bardzo ciekawe zapachy :) kosmetyki pat&rub są mega kuszące, ale mają jedną, wielką wadę - cenę :D ale kiedyś może będzie mi dane ich spróbować.
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie miałam nic z tej firmy jeszcze, ale na pewno coś kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo lubię kosmetyki pat&rub ale ze względu na ich wysoką cenę rzadko je kupuję.

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam ich kosmetyki. Są drogie ale warte swojej ceny. Mam ochotę teraz na krem do rąk i masło do ciała. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jestem bardzo ciekawa tych mleczek do ciała w sprayu :)

      Usuń
  19. Jestem tak na 'nie' po tragicznym pilingu cukrowym, że w ogóle mnie nie ciągnie do tej marki. Smalec chyba tak nie oblepia ☹

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A co on tam miał w składzie, że tak zadziałał?

      Usuń
    2. Jakiś tłuszcz orzechowy zdaje się. Sprawdzę przy okazji.

      Usuń
    3. Sprawdź, znajdziemy winowajcę :)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Etykiety

Aesop (1) Alba Botanica (2) Alchemia Lasu (1) Alep (1) Alessandro (2) Alterra (9) Alverd (1) Alverde (14) Aquolina (1) ARGILES DU SOLEIL (3) Aromatherapy Associates (3) Aubrey Organics (2) Auriga (4) Balea (4) BALNEOKOSMETYKI MALINOWY ZDRÓJ (1) Bath & Body Works (12) Bath Body Works (1) Batiste (9) Beauty Formulas (1) Becca (2) Benefit (3) BeYu (1) Bielenda (5) BingoSpa (5) Biochemia Urody (13) Bioderma (2) Biopha (1) Biotherm (3) Biovax (4) Blumarine (1) Body Shop (13) Bomb Cosmetics (1) Boss (1) Bumble and Bumble (1) Burt's Bees (9) Caudalie (1) Chanel (12) Chantarelle (1) Charmine Rose (13) Chloe (1) Clarena (5) Clarins (7) Clinique (13) Collistar (1) Coslys (6) Dabur (2) Dax Cosmetics (1) Delawell (2) Dermalogica (3) Dermika (1) Dior (3) Diptyque (9) Dolce Gabbana (4) Douglas (1) Dr. Hauschka (8) Ecospa (2) Ecotools (1) Ecoworld (3) Eko Spa (1) Eos (3) Erbaviva (3) Essie (16) Estee Lauder (1) evrēe (1) Farmona (4) Femi (6) Figs Rouge (4) Fred Farrugia (2) Frederic Fekkai (4) FRESH MINERALS (1) Fridge (11) Fridge by Yde (4) Gaia Creams (7) Gal (1) Givenchy (1) Glam Glow (1) Glyskincare (1) Guerlain (14) H&M (1) HAPPYMORE SKIN CARE (1) Helena Rubinstein (2) Hugo Boss (1) Hugo Naturals (2) Ikarov (3) Inglot (1) Isana (3) Joanna (2) John Masters Organics (18) Joik (6) Kallos (1) Kanebo (3) Kanu (3) Khadi (1) Kiehl's (1) Kindle (1) Kneipp (3) Korres (5) Kringle Candle Company (2) Kryolan (3) L' Occitane (5) L'Oreal (4) L'Orient (5) La Mer (1) Lancome (4) Laura Mercier (6) Lavera (1) Lawendowa Farma (1) Lierac (3) Lily Lolo (1) Lioele (2) Lirene (2) Lorac (1) Love & Toast (1) Lush (55) Mac (1) MÁDARA (3) Maybelline (2) MCMC Fragrances (1) MeMeMe (1) Model CO (2) Munio Candela (1) My Beauty Diary (2) Natural Product (1) Nature's Gate (7) Neom (1) Neutrogena (3) Nivea (3) NOAlab (4) Nuxe (7) Opi (1) Oragnique (6) Orientana (6) Origins (5) Pandora (6) Pat & Rub (33) Phenome (72) Philosophy (7) Physicians Formula (1) Phyto (1) Pierre Rene (1) Prestige Cosmetics (3) Pukka (4) Pupa (2) Queen Helen (1) Real Techniques (3) REN (5) Rene Furterer (1) Revlon (1) Rituals (1) Rituls (1) Rival de Loop (1) Sally Hansen (3) Salvatore Ferragamo (3) Sanoflore (1) Sante (4) Schwarzkopf Professional (3) Scottish Fine Soaps (1) Sephora (7) Serge Lutens (1) Shiseido (5) Siquens (3) Skin79 (1) Skinfood (1) Sleek (4) Smashbox (2) Soap & Glory (3) Stara Mydlarnia (2) Stenders (4) Sylveco (3) Synergen (2) Tangle Teezer (3) Tarte (1) The Balm (1) The Different Company (1) THE SECRET SOAP STORE (1) Tołpa (4) Tommy Hilfiger (1) Trader Joe's (2) Tweezerman (1) Über (2) Urban Decay (1) Uriage (3) Vichy (2) Vita Liberata (2) Wibo (1) Yankee Candle (13) Yasumi (1) Yoskine (1) YSL (1) Yves Rocher (6)