poniedziałek, 5 sierpnia 2013

Nowości sierpnia

Dobry wieczór Kochane Kwiatuszki!
Dziś pierwsza część nabytków sierpniowych. Będzie sporo rzeczy nie kosmetycznych, wszak nie samymi kosmetykami człowiek żyje ;)
Summer Scoop to podobno najbardziej udany zapach z letniej kolekcji Yankee Candle. Przemierzając alejki Złotych Tarasów natrafiłam na wyspę z cudownościami YC. Postanowiłam zaopatrzyć się w jakikolwiek produkt pachnący sławnymi już lodami truskawkowymi. Wosku oczywiście  nie było, ale na szczęście ostał się mały słój. Podczas płacenia spotkała mnie kolejna miła niespodzianka, "Dziś mamy -20% na cały asortyment :)".


Następny przystanek Superpharm i znowu niespodzianka. -30 % na wszystkie produkty marki Uriage. Za wodę termalną zapłaciłam jedynie 13 zł, a te skarpetki upiększające stopy przypałętały się przy okazji. Zużyłam je tego samego dnia co kupiłam i wiem, że muszę zaopatrzyć się w kolejną parę. Działają rewelacyjnie, koniecznie muszę Wam  o nich napisać.


Bardzo gubię gumki, jako że zgubiłam już praktycznie wszystkie, zajrzałam do H&M po zapas kolejnych. Wybrałam te bezszwowe, żeby nie niszczyły włosów. Do tego złota gumko - klamerka i pędzelek do brwi.


Kupiłam też trepki w Etam. Bardzo są śliczne, takie niby nic, trepki, a jak widzę je na stopach to się uśmiecham :)


Jako że niedawno zakupiłam małą torebkę, postanowiłam dokupić do niej mini portmonetkę, (zwykły portfel w torebce się nie mieści). W Accesorize mają spory wybór.


W Accesorize wypatrzyłam jeszcze spinki motylki, będą ozdabiać mojego skarpetkowego koka :)


To turkusowe tło, to nowa koszula z Zary.
Do Sephory poszłam po kolejny krem do stóp, oczywiście Pat & Rub, trawa cytrynowa, kokos, pani przy kasie poinformowała mnie, że mogę sobie wybrać drugi produkt  30 % taniej, musi to być tylko kosmetyk marki, na którą Sephora ma wyłączność. I co wybrałam? Maseczkę różaną Korres z mojej sierpniowej chciej listy (KLIK). Zdradliwe promocje. 
Do Douglasa poszłam tylko po to, żeby powąchać perfumy Prada Candy (nie spodobały mi się). Już wychodzę, mijam kasę, a tu koszyczek, a w tym koszyczku, żel pod prysznic Tommy Hilfiger, Peach Bloosom, przeceniony z 99 zł na 29 zł. I żel hop z koszyczka do koszyczka.


W TK Maxxie kupiłam sobie wielką, radosną filiżankę na herbatę.


I komplet trzech notesików. Na paseczku obejmującym razem notesy, było napisane, żeby podzielić się nimi z przyjaciółkami. Bardzo spodobała mi się ta idea :) Trzy koleżanki i trzy notesy.


I na koniec zakupy w sklepie internetowym Costasy. Komplet błyszczyków Pinking of You oraz miniatura pudru Translucent Silk. Mogłam sobie wybrać cztery próbki, zdecydowałam się na róże do policzków.


A teraz pędzę nadrabiać zaległości na Waszych blogach, pojawiło się kilka postów które bardzo mnie zainteresowały. Notka o pielęgnacji paznokci u Megdil i ulubieńcy u Aliny, od tego zacznę lekturę :)
Spokojnej nocy!!
Kasia

58 komentarzy:

  1. udane łowy ;) widzę kilka perełek ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Owszem niektóre produkty udało się złowić okazyjnie ;)

      Usuń
  2. Sierpień się dopiero zaczął, a Ty już takie cuda pokazujesz! :)
    Filiżanka jest boska, mega pozytywna i na pewno kawa z niej lepiej smakuje :)
    Środkowy notes jest piękny, sama na pewno też bym je kupiła. A puder Translucent Silk spodobał mi się ostatnio u Obsession, może go sobie kliknę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ach, zapomniałam dodać - odżywka dziś do mnie dotarła cała i szczęśliwa, dziękuję raz jeszcze :* Na razie ja poniuchałam tylko ;)

      Usuń
    2. Oby się super używało i żebyś była zadowolona z efektów!! :D

      Usuń
    3. Nie znam osoby, która powiedziałaby złe słowo na naszą gorzką pomarańczkę :D
      M., będziesz zadowolona :D

      Usuń
    4. Dzięki Kasiu! :*
      Megdil - obiecuję, nie będę mówić złych słów! :)

      Usuń
  3. Hihi obok promocji nie można przejść obojętnie :D

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo fajne zakupy:) i sephorowe i dpuglasowe i spineczka i kapcie mi się podobają :D aż mam ochotę sama wybrać się na mały shopping:D

    OdpowiedzUsuń
  5. nie wiedziałam , że w złotych tarasach można kupić yankee candle :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Sporo fajnych rzeczy zakupiłaś.
    Czy te skarpetki tak samo działały jak te moje, które są w najnowszej notce omówione przeze mnie ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie to jest coś zupełnie innego, moje skarpetki kosztowały około 7 zł i w ogóle nie złuszczają skóry, mają działanie przede wszystkim nawilżające.

      Usuń
  7. Filiżanka boska <3 a portmonetka skradła moje serce!

    OdpowiedzUsuń
  8. Widzę dwóch moich ulubieńców: wodę Uriage i maskę Korres :)
    Ciekawa jestem jak się sprawdzi ta gumka z klamerką. Możesz napisać kilka słów czy to się trzyma na włosach i czy można gumkę w środku wymieniać jak się zużyje?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystko się super trzyma, a co do wymiany gumki zerknę w domku i Ci dam znać :)

      Usuń
  9. Ach lody od YC ... Żałuję, że mi się ten wosk już skończył ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kapcie i kubeczek są przeurocze!!:)

    OdpowiedzUsuń
  11. filiżanka genialna:) idealna na poranną kawkę;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem czemu, ale przeczytałam: "idę na poranną kawkę" :)

      Usuń
  12. Czy możesz napisać ile kosztowała maseczka Korres w Sephorze?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne :) Jej normalna cena to 45 zł, ja ją kupiłam za 31,50 zł. Korzystając z promocji - drugi produkt na wyłączność 30 % taniej.

      Usuń
  13. Ahh, tak dużo cudnych rzeczy, aż sama chcę je mieć :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Lody truskawkowe "w świeczce" to mógłby być cud dla mego noska :D Chyba sobie zamówię :)
    Na tę maseczkę z Korresa mam ochotę od pewnego czasu, kiedy to u Marilyn przeczytałam jej recenzję. Myślę, że prędzej, czy później się w nią zaopatrzę. Z ich gamy maseczek mogę Ci również polecić tę oczyszczającą z granatem - sama będę uzupełniać niebawem jej zapas. U mnie sprawdza się naprawdę świetnie - skóra po niej jest dobrze oczyszczona i mięciutka :))

    Kasiu, a te skarpetki w którym miejscu znalazłaś? Na 'standzie' z maseczkami?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na razie mam absolutny zakaz kupowania maseczek dopóki nie zużyję przynajmniej czterech opakowań z dotychczasowych zapasów. Ale zapamiętam tę z granatami :)) Co do skarpetek wisiały sobie koło innych maseczek, na takim jakby wieszaku, obok szafy z lakierami. Była też wersja do dłoni.

      Usuń
  15. Jak fajnie:))
    allwayssmille.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Wiesz, jak kocham Twoje nowości? Zawsze są takie śliczne i pozytywne :)). I uznałam, że zrobię sobie chciejlistę, dawno nie robiłam :). Mam teraz dwie godziny czasu, to może coś przygotuję :). Zainspirowałaś mnie!

    OdpowiedzUsuń
  17. Wosku zazdroszczę <3

    http://kraina-kosmetykow.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Genialna filiżanka! Jako osoba uzależniona od herbaty uwielbiam wszelkiego rodzaju kubeczki, filiżanki i inne...Kapcie i portmonetka też świetne, kocham takie "retro" drobiazgi :)
    Co do Summer Scoop - miałam wosk i nie zachwycił mnie. Rzeczywiście pachnie jak lody owocowe (takie porzeczkowo-truskawkowe, coś w tym stylu), ale jest tak intensywny i ma w sobie coś bardzo duszącego...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niech dusi mnie ten słodki zapach ;)
      Ja z kolei przeżyłam rozczarowanie zapachem cytrynowa lawenda, zero cytrusów, zero lawendy, ale za to słodki ulep :)

      Usuń
  19. Tej wody termalnej właśnie teraz używam - świetnie chłodzi i odświeża. Skarpety mam podobne ale czekam na chłodniejsze dni bo jeśli zadziałają tak jak obiecuje producent to wyjścia z domu raczej by nie było;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te moje nie złuszczają skóry, są bardziej jak nawilżający kompres :)

      Usuń
  20. mam tą złotą gumkę z H&M i bardzo jaą lubię :))) muszę znaleźć pędzelki tam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasami są, a czasami akurat wykupione, ale standardowo powinni mieć w ofercie. Bardzo fajny pędzelek, z podwójną końcówką i to za 10 zł, żal nie kupić :)

      Usuń
  21. Miałam okazję przetestować wodę z Uriage i pozytywnie mnie zaskoczyła ;) pozostałe produkty zapowiadają się ciekawie ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. kusi mnie ta woda termalna od Uriage :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetne zakupy. Nie miałam jeszcze tej wody termalnej ale może skoczę jutro do Superpharm i kupię bo całkiem fajną cenę ma :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że promocja jeszcze będzie trwała. Zwróć też uwagę na pojemność, ja chyba wzięłam taką średnią :)

      Usuń
  24. Udane zakupy, tylko czekam aż ja się udam na takie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Śliczna filiżanka. W Tkmaxx czasem można spotkać takie ładne dodatki :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Etykiety

Aesop (1) Alba Botanica (2) Alchemia Lasu (1) Alep (1) Alessandro (2) Alterra (9) Alverd (1) Alverde (14) Aquolina (1) ARGILES DU SOLEIL (3) Aromatherapy Associates (3) Aubrey Organics (2) Auriga (4) Balea (4) BALNEOKOSMETYKI MALINOWY ZDRÓJ (1) Bath & Body Works (12) Bath Body Works (1) Batiste (9) Beauty Formulas (1) Becca (2) Benefit (3) BeYu (1) Bielenda (5) BingoSpa (5) Biochemia Urody (13) Bioderma (2) Biopha (1) Biotherm (3) Biovax (4) Blumarine (1) Body Shop (13) Bomb Cosmetics (1) Boss (1) Bumble and Bumble (1) Burt's Bees (9) Caudalie (1) Chanel (12) Chantarelle (1) Charmine Rose (13) Chloe (1) Clarena (5) Clarins (7) Clinique (13) Collistar (1) Coslys (6) Dabur (2) Dax Cosmetics (1) Delawell (2) Dermalogica (3) Dermika (1) Dior (3) Diptyque (9) Dolce Gabbana (4) Douglas (1) Dr. Hauschka (8) Ecospa (2) Ecotools (1) Ecoworld (3) Eko Spa (1) Eos (3) Erbaviva (3) Essie (16) Estee Lauder (1) evrēe (1) Farmona (4) Femi (6) Figs Rouge (4) Fred Farrugia (2) Frederic Fekkai (4) FRESH MINERALS (1) Fridge (11) Fridge by Yde (4) Gaia Creams (7) Gal (1) Givenchy (1) Glam Glow (1) Glyskincare (1) Guerlain (14) H&M (1) HAPPYMORE SKIN CARE (1) Helena Rubinstein (2) Hugo Boss (1) Hugo Naturals (2) Ikarov (3) Inglot (1) Isana (3) Joanna (2) John Masters Organics (18) Joik (6) Kallos (1) Kanebo (3) Kanu (3) Khadi (1) Kiehl's (1) Kindle (1) Kneipp (3) Korres (5) Kringle Candle Company (2) Kryolan (3) L' Occitane (5) L'Oreal (4) L'Orient (5) La Mer (1) Lancome (4) Laura Mercier (6) Lavera (1) Lawendowa Farma (1) Lierac (3) Lily Lolo (1) Lioele (2) Lirene (2) Lorac (1) Love & Toast (1) Lush (55) Mac (1) MÁDARA (3) Maybelline (2) MCMC Fragrances (1) MeMeMe (1) Model CO (2) Munio Candela (1) My Beauty Diary (2) Natural Product (1) Nature's Gate (7) Neom (1) Neutrogena (3) Nivea (3) NOAlab (4) Nuxe (7) Opi (1) Oragnique (6) Orientana (6) Origins (5) Pandora (6) Pat & Rub (33) Phenome (72) Philosophy (7) Physicians Formula (1) Phyto (1) Pierre Rene (1) Prestige Cosmetics (3) Pukka (4) Pupa (2) Queen Helen (1) Real Techniques (3) REN (5) Rene Furterer (1) Revlon (1) Rituals (1) Rituls (1) Rival de Loop (1) Sally Hansen (3) Salvatore Ferragamo (3) Sanoflore (1) Sante (4) Schwarzkopf Professional (3) Scottish Fine Soaps (1) Sephora (7) Serge Lutens (1) Shiseido (5) Siquens (3) Skin79 (1) Skinfood (1) Sleek (4) Smashbox (2) Soap & Glory (3) Stara Mydlarnia (2) Stenders (4) Sylveco (3) Synergen (2) Tangle Teezer (3) Tarte (1) The Balm (1) The Different Company (1) THE SECRET SOAP STORE (1) Tołpa (4) Tommy Hilfiger (1) Trader Joe's (2) Tweezerman (1) Über (2) Urban Decay (1) Uriage (3) Vichy (2) Vita Liberata (2) Wibo (1) Yankee Candle (13) Yasumi (1) Yoskine (1) YSL (1) Yves Rocher (6)