piątek, 2 maja 2014

Denko kwiecień 2014

Witajcie Kochani,
Czas na denko kwietniowe, czyli kilka mini recenzji produktów, które zużyłam w minionym miesiącu :)
Zacznijmy od pielęgnacji twarzy. W tej grupie zużyłam zdecydowanie najwięcej kosmetyków.

Exfoliating Facial Paste czyli peeling do twarzy w postaci pasty marki Phenome. Niezwykle wydajny produkt, starczył na wiele miesięcy używania. Ostry i skuteczny peeling, po jakimś czasie zaczęłam używać go również w formie maseczki, ze względu na bogaty skład, (po peelingowaniu, zostawiałam go przed zmyciem kilka minut na skórze).W tej roli też bardzo fajnie się sprawdzał.

Dwa kremy pod oczy, marki Origins z ekstraktem z żeń szenia, używałam na dzień (recenzja - KLIK). Bardzo go polubiłam, zaczęłam właśnie drugi słoiczek. Drugi krem marki Korres należy do linii z dziką różą, która ma zadanie nawilżać i rozjaśniać skórę. Kremik ma leciutką konsystencję, bardzo ładnie pachnie, zawiera filtr SPF15 i dobrze radził sobie z nawilżaniem skóry.

Balsam do ust Alba Botanica, Hawaian Lip Balm o smaku ananasa, przyznaję to nie ja do końca go zużyłam, bawiła się nim Pola i troszkę przyspieszyła zużycie. Dobrze się stało, bo mimo dobrego, naturalnego składu balsam  nie był wystarczająco skuteczny, drażnił mnie też jego zapach. 

Kolejna tubka żelowego kremu nawilżający do cery problematycznej, marki REN. Planuję zakup trzeciego opakowania, naprawdę bardzo dobrze dogaduje się z moją cerę. Jedyny minus jaki widzę, to że przy dość wysokiej cenie, buteleczka starcza mi na około miesiąca.


W kategorii pielęgnacja ciała, znajduje się krem do rąk marki Sante, Family Krem do rąk Goji/oliwka. Krem przy przystępnej cenie (17 zł), może pochwalić się dobrym składem, pachnie neutralnie, lekko owocowo i skutecznie pielęgnuje skórę. 

I kultowe już mydło do rąk Bath & Body Works, tym razem wersja z drobinkami, a zapach syropu klonowego. Zapach bardzo przyjemny, ale wersja z drobinkami niestety wysusza mi dłonie, więc będę już jedynie wybierać czyste pianki.


I na koniec troszkę próbek i miniaturek :)


A jak Wam idzie? Czy kwiecień okazał się owocny w zużycia? :)

Pozdrawiam cieplutko



PS. Już wkrótce planuję dla Was mały konkurs :)

53 komentarze:

  1. Ale wiosenne zdjęcia :) Nigdy nie miałam tych kosmetyków.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, że pogoda dziś mało wiosenna :( Ja chcę słonka!

      Usuń
  2. peeling z phenome mi się marzy! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta pasta peelingująca brzmi ciekawie, zapisuję sobie na wishlistę na dalszy czas :) Zainteresował mnie też krem pod oczy Korres, przydałoby mi się rozjaśnienie worków pod oczami. Ale znanim go kupię, również troche minie ;) Jednak co się nie odwlecze, to nie uciecze!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. On jakoś szczególnie mnie nie rozjaśnił, ale ja też nie mam dużych cieni, więc może dlatego nie zauważyłam różnicy.

      Usuń
  4. Korres mnie ciekawi już od dłuższego czasu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta cała seria jest bardzo fajna, używałam również maseczki i kremu na dzień.

      Usuń
  5. Mam ochotę na ten krem z Origins i wciągnęłam go w końcu na listę do kupienia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że się u Ciebie sprawdzi :) Mojej siostrze nie podpasował :(

      Usuń
  6. kosmetyki z phenome mam na nie wielka ochotę :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiele kosmetyków tej marki po prostu uwielbiam :)

      Usuń
  7. Nie znam żadnego z tych produktów :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Kwiecień okazał się najgorszy ze wszystkich : c a ten peeling z phenome to bym wypróbowała!

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne kosmetyki, denko i zdjęcia. :) Mam ochotę na Korresa i Żele BBW. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Peeling Phenome, krem REN i Origins mnie najbardziej zaciekawiły :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Krem pod oczy Origins i krem do rąk Sante mnie zainteresowały :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Krem Sante kupiłam w sklepie Organeo.pl :) A Origins przywiozłam od siostry.

      Usuń
  12. nieźle zużyłaś! zastanawiam się czemu ja nie zużywam żadnych próbek i miniaturek...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja najwięcej próbek zużywam w podróży, ale często też nie przywożę ze sobą opakowań, tylko wyrzucam od razu.

      Usuń
  13. Przepiękne tło na zdjęcia - a zużycia świetne - co niektórych kosmetyków po prostu zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  14. mam chęć na ten peeling :) na wszystkie peelinigi z phenome ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Phenome mi się marzy, póki co mnie nie stać

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że będziesz miała okazję je wypróbować, naprawdę są godne uwagi :)

      Usuń
  16. U mnie w kwietniu było bardzo pokaźnie :) Pewnie w maju będzie skromniej.
    Na swojej liście zakupowej mam tę pastę z Phenome.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z reguły tak jest z denkiem, raz lepiej raz gorzej :)

      Usuń
  17. Śliczne zdjęcia :)
    Miałam krem do twarzy z tej serii Korresa - był doskonały :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) I cieszę się że również lubisz tę serię :)

      Usuń
  18. Ja zawsze peelingi zostawiam na skórze na kilka minut, szkoda mi zmyć tak od razu te wszystkie dobroczynne składniki :)
    Mydełka B&BW kocham jak wiesz. Te drobinkowe nawet chyba bardziej od piankowych. Na szczęście nie wysuszają mi dłoni :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja robię tak (mam na myśli peelingi) z czyścikami Lusha i z wszystkimi peelingami z lepszym składem, podobnie robię z szamponami :)

      Usuń
  19. Muszę się zaopatrzyć w jakieś kosmetyki BBW, mają piękne zapachy : )

    Pozdrawiam, http://grudzienpaulina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz można wygrać u mnie takie żele, zapraszam :)

      Usuń
  20. Świetne denko :-) niestety nie miałam okazji używać żadnego z twoich pokazanych produktów :-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Te mydła z BBW jakoś nie porwały mojego serca.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja uwielbiam ich pomysłowość w kompozycjach zapachowych :)

      Usuń
  22. Mnie z jednej strony bardzo ciekawi marka Origins, ale z drugiej strony trochę się obawiam, że to kolejna marka, która skupia się na tym, żeby krem obłędnie pachniał i miał fajną konsystencję, podczas gdy działanie może być nie warte tej wysokiej ceny, a nawet może podrażniać przez te wszystkie substancje zapachowe...Przynajmniej kilka razy spotykałam się z takimi opiniami. Mimo wszystko kiedyś pewnie ciekawość weźmie górę i na coś się skuszę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niektóre składy mają całkiem niezłe :) Ten krem pod oczy podrażnił moją siostrę, ale mnie nie. Różnie to bywa..

      Usuń
  23. Pastę peelingującą od Phenome mam na swojej liście, dopiszę sobie jeszcze krem Origins i REN ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Krem REN bardzo mnie ciekawi, muszę w końcu się za nim rozejrzeć.

    OdpowiedzUsuń
  25. Tę pastę miałam kiedyś, teraz używam peelingu cukrowego i pomimo peanów na cześć tego drugiego, to białe jest delikatniejsze i nie zdziera mi twarzy tak jak czyni to cukier.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pisząc peeling cukrowy masz na myśli Multic Activ?

      Usuń
  26. Sama nie znane jak dla mnie kosmetyki w Twoim denku :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Spore denko :) Niestety nie znam żadnego kosmetyku z powyższej listy :(

    OdpowiedzUsuń
  28. Piękne denko :) U Ciebie jest zawsze takie dostojne i eleganckie :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Etykiety

Aesop (1) Alba Botanica (2) Alchemia Lasu (1) Alep (1) Alessandro (2) Alterra (9) Alverd (1) Alverde (14) Aquolina (1) ARGILES DU SOLEIL (3) Aromatherapy Associates (3) Aubrey Organics (2) Auriga (4) Balea (4) BALNEOKOSMETYKI MALINOWY ZDRÓJ (1) Bath & Body Works (12) Bath Body Works (1) Batiste (9) Beauty Formulas (1) Becca (2) Benefit (3) BeYu (1) Bielenda (5) BingoSpa (5) Biochemia Urody (13) Bioderma (2) Biopha (1) Biotherm (3) Biovax (4) Blumarine (1) Body Shop (13) Bomb Cosmetics (1) Boss (1) Bumble and Bumble (1) Burt's Bees (9) Caudalie (1) Chanel (12) Chantarelle (1) Charmine Rose (13) Chloe (1) Clarena (5) Clarins (7) Clinique (13) Collistar (1) Coslys (6) Dabur (2) Dax Cosmetics (1) Delawell (2) Dermalogica (3) Dermika (1) Dior (3) Diptyque (9) Dolce Gabbana (4) Douglas (1) Dr. Hauschka (8) Ecospa (2) Ecotools (1) Ecoworld (3) Eko Spa (1) Eos (3) Erbaviva (3) Essie (16) Estee Lauder (1) evrēe (1) Farmona (4) Femi (6) Figs Rouge (4) Fred Farrugia (2) Frederic Fekkai (4) FRESH MINERALS (1) Fridge (11) Fridge by Yde (4) Gaia Creams (7) Gal (1) Givenchy (1) Glam Glow (1) Glyskincare (1) Guerlain (14) H&M (1) HAPPYMORE SKIN CARE (1) Helena Rubinstein (2) Hugo Boss (1) Hugo Naturals (2) Ikarov (3) Inglot (1) Isana (3) Joanna (2) John Masters Organics (18) Joik (6) Kallos (1) Kanebo (3) Kanu (3) Khadi (1) Kiehl's (1) Kindle (1) Kneipp (3) Korres (5) Kringle Candle Company (2) Kryolan (3) L' Occitane (5) L'Oreal (4) L'Orient (5) La Mer (1) Lancome (4) Laura Mercier (6) Lavera (1) Lawendowa Farma (1) Lierac (3) Lily Lolo (1) Lioele (2) Lirene (2) Lorac (1) Love & Toast (1) Lush (55) Mac (1) MÁDARA (3) Maybelline (2) MCMC Fragrances (1) MeMeMe (1) Model CO (2) Munio Candela (1) My Beauty Diary (2) Natural Product (1) Nature's Gate (7) Neom (1) Neutrogena (3) Nivea (3) NOAlab (4) Nuxe (7) Opi (1) Oragnique (6) Orientana (6) Origins (5) Pandora (6) Pat & Rub (33) Phenome (72) Philosophy (7) Physicians Formula (1) Phyto (1) Pierre Rene (1) Prestige Cosmetics (3) Pukka (4) Pupa (2) Queen Helen (1) Real Techniques (3) REN (5) Rene Furterer (1) Revlon (1) Rituals (1) Rituls (1) Rival de Loop (1) Sally Hansen (3) Salvatore Ferragamo (3) Sanoflore (1) Sante (4) Schwarzkopf Professional (3) Scottish Fine Soaps (1) Sephora (7) Serge Lutens (1) Shiseido (5) Siquens (3) Skin79 (1) Skinfood (1) Sleek (4) Smashbox (2) Soap & Glory (3) Stara Mydlarnia (2) Stenders (4) Sylveco (3) Synergen (2) Tangle Teezer (3) Tarte (1) The Balm (1) The Different Company (1) THE SECRET SOAP STORE (1) Tołpa (4) Tommy Hilfiger (1) Trader Joe's (2) Tweezerman (1) Über (2) Urban Decay (1) Uriage (3) Vichy (2) Vita Liberata (2) Wibo (1) Yankee Candle (13) Yasumi (1) Yoskine (1) YSL (1) Yves Rocher (6)