piątek, 8 listopada 2013

Tablica ogłoszeń

Witajcie Kochane,
Możecie spodziewać się cichych dni na moim blogu. Planuję mały wyjazd na długi weekend. Wybieram się z mężem do Łodzi. Dlaczego akurat tam? Bo nigdy nie byłam w tym mieście w celach czysto turystycznych. Raz tylko towarzyszyłam koleżance podczas egzaminów do Szkoły Filmowej. Czytają mnie jakieś łodzianki, bądź osoby które znają Łódź? Może mogłybyście polecić mi jakieś ciekawe miejsca do odwiedzenia?
Postaram się wrzucić po powrocie krótką relację z pobytu. 


Póki co zostawiam Was z Jesiennym Rozdaniem, kto jeszcze się nie zgłosił, zapraszam. Macie czas do niedzieli włącznie.

http://kolczykiizoldy.blogspot.com/2013/10/jesienne-rozdanie.html

Życzę Wam ciekawego i radosnego weekendu!!
Wasza Kasia

40 komentarzy:

  1. Manufaktura Łódź :) Port Łódź :) Galeria Łódzka :) Zoo :) ul. Piotrkowska :) Dużo do zwiedzania, ale Łódź cała rozkopana i z dojazdem może być problem w sumie to dacie radę -to też będzie atrakcją :) Pozdrawiam serdecznie :) Udanego wypoczynku i czekam na relacje z wycieczki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Daliśmy radę, pierwszy dzień za nami, jest cudownie :)
      Dziękuję za komentarz i wskazówki :))

      Usuń
    2. Super :) Ciesze się, że Wam Łódź przypadła do gustu :)

      Usuń
  2. Nigdy w tym mieście nie byłam, mam nadzieje, że Twój wyjazd będzie udany.

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Dawno temu przez rok byłam w Łodzi co weekend. Od tego czasu miasto się zmieniło i powstało w nim dużo galerii. Udanego weekendu życzę i zazdroszczę, że w Polsce znów macie długi weekend!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzeczywiście świetnie się złożyło, można odpocząć :):)

      Usuń
  4. Byłam w Łodzi jeszcze jako dzieciak i pamiętam, że wtedy była okropnie brzydka ;) Na pewno wiele się zmieniło od tego czasu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje pierwsze wrażenia bardzo pozytywne :)) Nie wiem jak była lata wstecz, ale teraz podoba mi się bardzo :)

      Usuń
  5. Baw się dobrze, Kochana! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. baw się dobrze Kasieńko :*

    OdpowiedzUsuń
  7. udanego wyjazdu i miłego weekendu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i Tobie również miłego weekendu :))

      Usuń
  8. O rany, w moim mieście jest dużo fajnych miejsc...
    Na pierwszy rzutk oka Łódż jest szara, smutna i brudna, ale ma swoje perełki.
    Do zobaczenia na pewno: Manufaktura + Pałac Poznańskiego, Księży Młyn, ze względu na piękne kamienice - cała ulica Piotrkowska (choć teraz niestety mocno rozkopana), Muzeum Martyrologii na Radogoszczu + stacja Radegast, Cmentarz Żydowski i Cmentarz Ewangelicki na Ogrodowej (przede wszystkim Kaplica Scheiblera).
    Fajna jest jeszcze "Dętka", ale jesienią i zima nieczynna :(
    No i moje ulubione, cudowne murale :) - największy na Piotrkowskiej 152

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak chcesz wiedzieć, gdzie dobrze zjeść, napisz maila

      Usuń
    2. Murale muszę zobaczyć, liczyłam na Dętkę, szkoda :( Ale następnym razem na pewno tam zajrzymy.
      Bardzo dziękuję za komentarz i namiary na ciekawe miejsca.
      Ściskam!!!! :D

      Usuń
  9. Miłego odpoczynku - ja również mam wyjazd ale do Gdańska także przypuszczam ze również odpocznę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też rozważaliśmy Gdańsk, jest cudowny, miłego weekendu :* !!

      Usuń
  10. Udanego pobytu! Ja też nie miałam okazji odwiedzić Łodzi ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zawsze chciałam odwiedzić Łódź:)) udanego weekendu:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Abys milo spedzila czas, wypoczywając :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Miłego weekendu :) Nigdy nie byłam w Łodzi wiec czekam na relacje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, Tobie również udanego weekendu, a relacja będzie na pewno, już cykam zdjęcia :)

      Usuń
  14. Życzę miło spędzonego czasu! :))

    OdpowiedzUsuń
  15. Byłam w Łodzi w tamtym roku na półtora dnia i bardzo mi się podobało :) Pamiętam odwiedziłam jakieś Muzem bajki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O widzisz, muszę sprawdzić co to za muzeum :)

      Usuń
  16. Ja pół weekendu spędziłam we Wrocławiu ;) W Łodzi jeszcze nigdy nie byłam, a bardzo bym chciała :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Odpowiedzi
    1. Bardzo fajnie jest :) Zaraz na śniadanko i zbieramy się do powrotu :)

      Usuń
  18. Marzy mi się jakaś wycieczka:D

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Etykiety

Aesop (1) Alba Botanica (2) Alchemia Lasu (1) Alep (1) Alessandro (2) Alterra (9) Alverd (1) Alverde (14) Aquolina (1) ARGILES DU SOLEIL (3) Aromatherapy Associates (3) Aubrey Organics (2) Auriga (4) Balea (4) BALNEOKOSMETYKI MALINOWY ZDRÓJ (1) Bath & Body Works (12) Bath Body Works (1) Batiste (9) Beauty Formulas (1) Becca (2) Benefit (3) BeYu (1) Bielenda (5) BingoSpa (5) Biochemia Urody (13) Bioderma (2) Biopha (1) Biotherm (3) Biovax (4) Blumarine (1) Body Shop (13) Bomb Cosmetics (1) Boss (1) Bumble and Bumble (1) Burt's Bees (9) Caudalie (1) Chanel (12) Chantarelle (1) Charmine Rose (13) Chloe (1) Clarena (5) Clarins (7) Clinique (13) Collistar (1) Coslys (6) Dabur (2) Dax Cosmetics (1) Delawell (2) Dermalogica (3) Dermika (1) Dior (3) Diptyque (9) Dolce Gabbana (4) Douglas (1) Dr. Hauschka (8) Ecospa (2) Ecotools (1) Ecoworld (3) Eko Spa (1) Eos (3) Erbaviva (3) Essie (16) Estee Lauder (1) evrēe (1) Farmona (4) Femi (6) Figs Rouge (4) Fred Farrugia (2) Frederic Fekkai (4) FRESH MINERALS (1) Fridge (11) Fridge by Yde (4) Gaia Creams (7) Gal (1) Givenchy (1) Glam Glow (1) Glyskincare (1) Guerlain (14) H&M (1) HAPPYMORE SKIN CARE (1) Helena Rubinstein (2) Hugo Boss (1) Hugo Naturals (2) Ikarov (3) Inglot (1) Isana (3) Joanna (2) John Masters Organics (18) Joik (6) Kallos (1) Kanebo (3) Kanu (3) Khadi (1) Kiehl's (1) Kindle (1) Kneipp (3) Korres (5) Kringle Candle Company (2) Kryolan (3) L' Occitane (5) L'Oreal (4) L'Orient (5) La Mer (1) Lancome (4) Laura Mercier (6) Lavera (1) Lawendowa Farma (1) Lierac (3) Lily Lolo (1) Lioele (2) Lirene (2) Lorac (1) Love & Toast (1) Lush (55) Mac (1) MÁDARA (3) Maybelline (2) MCMC Fragrances (1) MeMeMe (1) Model CO (2) Munio Candela (1) My Beauty Diary (2) Natural Product (1) Nature's Gate (7) Neom (1) Neutrogena (3) Nivea (3) NOAlab (4) Nuxe (7) Opi (1) Oragnique (6) Orientana (6) Origins (5) Pandora (6) Pat & Rub (33) Phenome (72) Philosophy (7) Physicians Formula (1) Phyto (1) Pierre Rene (1) Prestige Cosmetics (3) Pukka (4) Pupa (2) Queen Helen (1) Real Techniques (3) REN (5) Rene Furterer (1) Revlon (1) Rituals (1) Rituls (1) Rival de Loop (1) Sally Hansen (3) Salvatore Ferragamo (3) Sanoflore (1) Sante (4) Schwarzkopf Professional (3) Scottish Fine Soaps (1) Sephora (7) Serge Lutens (1) Shiseido (5) Siquens (3) Skin79 (1) Skinfood (1) Sleek (4) Smashbox (2) Soap & Glory (3) Stara Mydlarnia (2) Stenders (4) Sylveco (3) Synergen (2) Tangle Teezer (3) Tarte (1) The Balm (1) The Different Company (1) THE SECRET SOAP STORE (1) Tołpa (4) Tommy Hilfiger (1) Trader Joe's (2) Tweezerman (1) Über (2) Urban Decay (1) Uriage (3) Vichy (2) Vita Liberata (2) Wibo (1) Yankee Candle (13) Yasumi (1) Yoskine (1) YSL (1) Yves Rocher (6)