wtorek, 19 listopada 2013

Orzeźwiający balsam do rąk PAT & RUB

Witajcie Kochane,
Dziś będzie nieco o kremach do rąk, a konkretnie o jednym, pięknie pachnącym kremie. 
Ja najczęściej używam równolegle dwóch, czasem trzech kremów. Jeden najmniejszy noszę w torebce, drugi obowiązkowo w szufladzie biurka w pracy i ostatni, najczęściej w największej butli, stoi na półce w domu. Bohater dzisiejszej notki zajmował najbardziej strategiczne miejsce - w pracy. Dlaczego? Bo mam tam wyjątkowo twardą wodę i jeśli nie nakremuję rąk niezwłocznie po umyciu dłoni, cierpię katusze. W pracy potrzebuję wyjątkowo skutecznego egzemplarza, a do tego nie klejącego się, gdyż często wymieniam w godzinach roboczych uściski dłoni :)

Dzisiejsza notka będzie wyjątkowa, bo nie ja jestem autorką zamieszonych w niej zdjęć. Zrobili je dla mnie Agnieszka i Michał. Właśnie Michał jest autorem zdjęcia z nagłówka mojego bloga. Zdarzało mi się w przeszłości z nimi współpracować, również w roli modelki ;) Na ich stronie (KLIK), w zakładce portfolio znajdziecie moje zdjęcie, ciekawe czy zgadniecie, która to Wasza Katarzynka :)) Aga i Michał to wyjątkowo kreatywny duet. Cieszę się, że przerodzili pasję w czyny. Zawsze podziwiałam ludzi, którzy potrafią wcielać marzenia w życie. Jeśli chcecie się dowiedzieć o nich i o ich zdjęciach więcej odsyłam na stronę kocimokiem.pl
Ale wracając do kremu, od dawna mam zaufanie do balsamów Pat & Rub. Skierowanych zarówno do pielęgnacji dłoni, jak i stóp. Cenię je za piękny zapach, naturalny skład, wygodne, ekonomiczne opakowanie i oczywiście skuteczne, dobroczynne działanie dla mojej skóry.
Orzeźwiający balsam do rąk pochodzi z urodzinowej edycji. Myślę, że spodoba się przede wszystkim wielbicielom orzeźwiających zapachów, gdyż zawiera aromatyczną mieszankę pomarańczy, grejpfrutów i ziół


Balsam ma za zadanie pielęgnować, regenerować, koić oraz chronić przed czynnikami zewnętrznymi skórę dłoni.
Dużym atutem jest bogaty, naturalny skład:

Aqua, Helianthus Annuus (Sunflower) Seed Oil, Caprylic/Capric Triglyceride, Decyl Cocoate, Glycerin, Citrus Limon (Lemon) Fruit Extract, Olea Europaea (Olive) Fruit Oil, Hydrogenated Olive Oil, Persea Gratissima (Avocado) Oil, Hydrogenated Vegetable Oil, Vaccinium Macrocarpon (Cranberry) Fruit Extract, Cetearyl Alcohol, Glyceryl Stearate, Stearic Acid, Cetearyl Glucoside, Parfum, Dehydroacetic Acid, Benzyl Alcohol, Sodium Hyaluronate, Sodium Phytate, Tocopherol (mixed), Beta-Sitosterol, Squalene, Citral, Citronellol, D-Limonene, Geraniol, Linalool
 
 Mamy tu nawilżający olej kokosowy i kwas hialuronowy, regenerujące masło awokado, rozjaśniający i działający antybakteryjnie ekstrakt z cytryny, kojące masło z oliwek, ujędrniającą i wygładzającą naturalną witaminę E. Wiele z tych surowców opatrzonych jest certyfikatem ekologicznym.

 
Balsam znajduje się w typowym dla P&R wygodnym, higienicznym opakowaniu z pompką. Można zużyć krem dosłownie do ostatniej kropli. Nic się nie zmarnuje. Jedyny maleńki mankament to nakrętka, która regularnie odmawia wskoczenia na swoje miejsce :) 
Balsam wchłania się błyskawicznie i nie pozostawia po sobie tłustej warstwy. Pachnie rześko, cytrusowo, świeżo. Aromat długo utrzymuje się na skórze.
Kosmetyk ma biały kolor. Konsystencją bogata, ale nie pozbawioną lekkości.


Cena to 45 zł za opakowanie 100 ml. Ale Pat & Rub bardzo często robi promocje, więc bez trudu upolujecie go w niższej cenie.
Nie mam żadnych zastrzeżeń co do jego działania. To skuteczny kosmetyk, rewelacyjnie spełniający swoją rolę. Nawilża, odżywia, regeneruje, zmiękcza skórę i do tego pięknie, rześko pachnie.


Lubicie kremy do rąk Pat & Rub? Jaki jest Wasz ulubiony? Zdradźcie mi jeszcze proszę, gdzie trzymacie swoje kremy do rąk? :) Opowiedzcie mi o tym koniecznie.
Ściskam Was bardzo
Kasia



42 komentarze:

  1. Miałam otulający i bardzo dobrze się sprawował. Mam chrapkę na ten :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Działanie mają podobne, takie mam wrażenie :) Podstawowa różnica w zapachu :)

      Usuń
  2. No faktycznie - zdjęcia piękne i widzę Cię w trzecim rzędzie w portfolio :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne zdjęcia. :) Orzeźwiającej wersji jeszcze nie miałam. :) Bardzo bym chciała robić tak piękne zdjęcia ale mój aparat mnie robi w konia. :/ Mam kuzyna w Łodzi który zajmuje się tym z pasji, ale ode mnie za daleko. :( Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja np nie mam jakiegoś bardzo dobrego aparatu, ale mam wrażenie, że od początków bloga zrobiłam znaczny postęp. Marzy mi się coś lepszego, ale zupełnie się na tym nie znam :(

      Usuń
  4. Z tej wersji mam masło, natomiast balsam mam w wersji otulającej, którą uwielbiam! Tak czy inaczej - mocno polubiłam się z balsamami P&R :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja chętnie wypróbowałabym tego z serii otulającej :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękne te zdjęcia :-) Mam go, ale jeszcze nie otworzyłam. Czeka w kolejce.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jesli chodzi o zapach, zdecydowanie wolę serię otulającą:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Otulająca jest bardzo ładna i przypomina mi nieco ukochaną cukrową z Pat & Rub :)

      Usuń
  8. O kremach do rąk z P&R czytam same pozytywne opinie. Pewnie dorzucę do kolejnego zamówienia.

    OdpowiedzUsuń
  9. Wąchałam zapahc tej linii wSephorze, ale jakoś mnie nie przekonał... Ja teraz do rąk używak kremu Anidy i Caudalie, świetnie sobie radzą :)
    Co do zdjęcia, obstawiam, że chodzi o portret z przekrzywioną głową :D Śliczne zdjęcie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :*
      Caudalie coraz bardziej mnie kusi :)

      Usuń
  10. Ciekawi mnie zapach! Ja mam wersję z żurawiną, ale jeszcze nie używałam. Mam nadzieję, że też się sprawdzi :)
    A co do zdjęcia, to wiem na którym jesteś hehe :) Drugi rząd :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trafione :P

      Żurawina w sumie pachnie nieco podobnie do orzeźwiającego :)

      Usuń
  11. Mam wersję relaksującą, i jestem zadowolona z działania :) Co do nakrętki się zgodzę - jest dość ciężka do nałożenia, co jest średnio praktycznie np. w ruchu :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo rzadko uzywam balsamowi do rak. Trzymam je w szufladzie i tak sobie czekaja az o nich sobie przypomne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz bardzo przesusza mi się skóra, to dla mnie niestety niezbędnik, bo taka sucha skóra to dla mnie wielki dyskomfort, i jeszcze ta twarda woda :(

      Usuń
  13. ten orzeźwiający mógłby być fajny na lato.. teraz wybieram otulający :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W pracy zapach dawał radę, rześki zapach nieco bardziej ożywia, wieczorkiem wolę coś cieplejszego :)

      Usuń
  14. O widzisz! A ja przedwczoraj pisałam właśnie o kremach do rąk :). Co do Pat & Rub - lubię, ale te ceny ... wrrr...

    OdpowiedzUsuń
  15. mam balsam otulający ale lubię też kremy z Eurecin :)

    OdpowiedzUsuń
  16. P&R Otulający aktualnie u mnie gości i jestem nim zachwycona :) Na Orzeźwiający skuszę się zapewne wiosną :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Z tej firmy niestety nic nie miałam bo są ciut drogie i u mnie nie dostępne kosmetyki - a ja kremy trzymam wszędzie w biurku w pracy, a w domu przy komputerze, w łazience no i oczywiście w torebce musi zawsze być jakiś krem :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Już czuję jego zapach... cudo! Piękne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  19. ale fajny :) Ja jeszcze nic nie miałam z tej firmy :P

    OdpowiedzUsuń
  20. Lubię kosmetyki Pat&Rub. Mogłyby być tylko trochę tańsze.

    OdpowiedzUsuń
  21. kremu do rAk z P&r nie mam, ale jak bede w Polsce to sie im przyjrze:) ja uwielbiam cold crem avene, jak dla mnie nr 1 :) a swoje kremy trzymam: w torebce, na stoliku nocnym, mam tez przy komputerze, no i w pracy :) kilka kremow w roznych miejscach :D

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Etykiety

Aesop (1) Alba Botanica (2) Alchemia Lasu (1) Alep (1) Alessandro (2) Alterra (9) Alverd (1) Alverde (14) Aquolina (1) ARGILES DU SOLEIL (3) Aromatherapy Associates (3) Aubrey Organics (2) Auriga (4) Balea (4) BALNEOKOSMETYKI MALINOWY ZDRÓJ (1) Bath & Body Works (12) Bath Body Works (1) Batiste (9) Beauty Formulas (1) Becca (2) Benefit (3) BeYu (1) Bielenda (5) BingoSpa (5) Biochemia Urody (13) Bioderma (2) Biopha (1) Biotherm (3) Biovax (4) Blumarine (1) Body Shop (13) Bomb Cosmetics (1) Boss (1) Bumble and Bumble (1) Burt's Bees (9) Caudalie (1) Chanel (12) Chantarelle (1) Charmine Rose (13) Chloe (1) Clarena (5) Clarins (7) Clinique (13) Collistar (1) Coslys (6) Dabur (2) Dax Cosmetics (1) Delawell (2) Dermalogica (3) Dermika (1) Dior (3) Diptyque (9) Dolce Gabbana (4) Douglas (1) Dr. Hauschka (8) Ecospa (2) Ecotools (1) Ecoworld (3) Eko Spa (1) Eos (3) Erbaviva (3) Essie (16) Estee Lauder (1) evrēe (1) Farmona (4) Femi (6) Figs Rouge (4) Fred Farrugia (2) Frederic Fekkai (4) FRESH MINERALS (1) Fridge (11) Fridge by Yde (4) Gaia Creams (7) Gal (1) Givenchy (1) Glam Glow (1) Glyskincare (1) Guerlain (14) H&M (1) HAPPYMORE SKIN CARE (1) Helena Rubinstein (2) Hugo Boss (1) Hugo Naturals (2) Ikarov (3) Inglot (1) Isana (3) Joanna (2) John Masters Organics (18) Joik (6) Kallos (1) Kanebo (3) Kanu (3) Khadi (1) Kiehl's (1) Kindle (1) Kneipp (3) Korres (5) Kringle Candle Company (2) Kryolan (3) L' Occitane (5) L'Oreal (4) L'Orient (5) La Mer (1) Lancome (4) Laura Mercier (6) Lavera (1) Lawendowa Farma (1) Lierac (3) Lily Lolo (1) Lioele (2) Lirene (2) Lorac (1) Love & Toast (1) Lush (55) Mac (1) MÁDARA (3) Maybelline (2) MCMC Fragrances (1) MeMeMe (1) Model CO (2) Munio Candela (1) My Beauty Diary (2) Natural Product (1) Nature's Gate (7) Neom (1) Neutrogena (3) Nivea (3) NOAlab (4) Nuxe (7) Opi (1) Oragnique (6) Orientana (6) Origins (5) Pandora (6) Pat & Rub (33) Phenome (72) Philosophy (7) Physicians Formula (1) Phyto (1) Pierre Rene (1) Prestige Cosmetics (3) Pukka (4) Pupa (2) Queen Helen (1) Real Techniques (3) REN (5) Rene Furterer (1) Revlon (1) Rituals (1) Rituls (1) Rival de Loop (1) Sally Hansen (3) Salvatore Ferragamo (3) Sanoflore (1) Sante (4) Schwarzkopf Professional (3) Scottish Fine Soaps (1) Sephora (7) Serge Lutens (1) Shiseido (5) Siquens (3) Skin79 (1) Skinfood (1) Sleek (4) Smashbox (2) Soap & Glory (3) Stara Mydlarnia (2) Stenders (4) Sylveco (3) Synergen (2) Tangle Teezer (3) Tarte (1) The Balm (1) The Different Company (1) THE SECRET SOAP STORE (1) Tołpa (4) Tommy Hilfiger (1) Trader Joe's (2) Tweezerman (1) Über (2) Urban Decay (1) Uriage (3) Vichy (2) Vita Liberata (2) Wibo (1) Yankee Candle (13) Yasumi (1) Yoskine (1) YSL (1) Yves Rocher (6)