niedziela, 3 listopada 2013

Denko październik 2013

Witajcie Kochane,
Opowiem Wam dziś o kilku produktach, które udało mi się zużyć w październiku.
Nie ma tego dużo...


Muszę się bardziej postarać, bo ostatnio moje denkowe wyniki są słabiutkie.
Ale przejdzmy do krótkiego omówienia zużytych kosmetyków.
Na początek kolejna (trzecia, czy czwarta) butelka wcierki Jantar.


Jestem zadowolona z efektów jakie daje, jest skuteczna, przyspiesza porost włosów i wywołuje wysyp "baby hair". Odkąd przelewam ją do butelki z odpowiednim aplikatorem i mogę rozpryskiwać ją na włosy, nie mam już żadnych zastrzeżeń. Będę musiała uzupełnić zapasy na allegro.


O serum bomb! marki Fridge pisałam tutaj (KLIK). Gdyby nie buteleczka, z której ciężko wydobyć produkt pod koniec używania, byłby to ideał.


Ten perfumowany żel pod prysznic nie wyróżniał się niczym szczególnym. Jeśli komuś podobają się perfumy Hilfiger Peach Blossom byłby zadowolony również z żelu, który pachnie podobnie i do tego bardzo intensywnie. Stwierdzam, że ten owocowo orientalny aromat, "odpowiedni dla nowoczesnych romantyczek" to zdecydowanie nie mój zapach, choć uważam się za romantyczkę ;) Mamy tu cytrusy, bergamotkę, czarną porzeczkę i jeżyny, również kwiat mimozy, wanilię, bób tonka, piżmo i egzotyczny kokos. 
Uwielbiam żele antybakteryjne Bath & Body Works.


Paris Amour pachniał jednak dla mnie zbyt słodko.
Byłam bardzo zadowolona ze zmywacza do paznokci Sante


Ma on bezpieczny, naturalny skład. Nabłyszcza paznokcie i wpływa pozytywnie na ich kondycję. Niestety nie radzi sobie do końca z ciemnymi, czerwonymi lakierami i jest dość drogi (ok. 25 - 30 zł). 
Poniżej mamy balsam do ust Burt's Bees wersja podstawowa, który cudowni koi i chłodzi usta. Jak widać eksploatowałam go intensywnie, gdyż codziennie nosiłam go ze sobą w torebce. Etykieta w całości się starła. Dokładną recenzję balsamu znajdziecie tutaj (KLIK), identyczny balsam możecie wygrać w Jesiennym Rozdaniu (KLIK).


Bardzo rzadko pokazuję w moich denkach kolorówkę, ale tym razem mam aż dwa produkty. Tusz do rzęs L'oreal False Lash Wings cudownie zamieniał moje rzęsy w dwa rozłożyste wachlarze albo skrzydła motyla ;) Na pewno go jeszcze kupię, bo daje piękny efekt.


I ostatni produkt, to pierwsza szminka jaką zużyłam w życiu!!! A konkretnie Chanel Rouge Coco Shine kolor nr 70 Sourire. Jest to coś pomiędzy pomadką, a błyszczykiem, dodatkowo nawilża usta, a efekt jaki daje jest bardziej delikatny.


A Wam jak poszły zużycia w październiku? Dużo się uzbierało? 
Miłej niedzieli!!
Kasia

45 komentarzy:

  1. Ja ciągle ubolewam nad tym, że nie mam dostępu do kosmetyków Bath & Body Works :/ te żele do rąk są strasznie kuszące :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te żele to chyba mój ulubiony produkt B&BW i jeszcze mydełka do rąk :)

      Usuń
  2. Jantar stosuje już dłuższy czas i daje naprawdę dobre efekty.

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie słabiutko... Chyba muszę w końcu dorwać Jantar ale to opakowanie mnie odpycha..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zrób tak jak ja, przelej sobie do innego opakowania :)

      Usuń
  4. a ja jakoś nie przekonałam się do jantara :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No u mnie akurat zadziałał, ale wiadomo, że różne rzeczy działają na różne włosy. A co się u Ciebie sprawdziło? :)

      Usuń
  5. ja swoje denko też muszę już wrzucić na bloga,i też mało tego u mnie ;)
    fajne produkty zużyłaś,cały czas myślę nad zakupem tej wcierki i chyba się wreszcie skuszę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja muszę kupić Jantar dla mojej mamy, też bardzo chce przetestować :)

      Usuń
  6. zużycie szminki to nie lada sztuka, brawo! u mnie denko też niestety słabe, a wcierkę jantar również lubię, zużywam 2 opakowanie,ale ostatnio brak mi systematyczności.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie ja też ostatnio przestałam być systematyczna we "wcieraniu", muszę odbudować motywację :)

      Usuń
  7. Uwielbiam ten tusz z L'oreal, robi cuda z rzęsami:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Chanelka uwielbiam! super lekka i delikatna :)
    a żele anty BBW są moimu ulubionymi i nigdy się z nimi nie rozstanę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nigdy nie mów nigdy :)

      Usuń
    2. myślisz, że jeszcze coś ktoś fajniejszego wymyśli? :P

      Usuń
    3. Może już wymyślił, a my jeszcze tego nie znamy :)

      Usuń
  9. U mnie również skromne denko ;)
    Zaciekawiło mnie to serum :) szminka Chanel to marzenie, tak samo jak żele BBW :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam te dwa Twoje marzenia, super produkty w swojej grupie :)

      Usuń
  10. Ja też do Jantara zawsze będę miała słabość, jednak mierzi mnie zmiana w składzie i produkt nie jest już taki jak dawniej...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda że zmienili, często niestety jak coś jest dobrego, to potem zmiana składu i to już nie ten sam produkt co wcześniej :(

      Usuń
  11. u mnie dla odmiany będzie małe denko :P

    OdpowiedzUsuń
  12. ja za tym nowym jantarem nie przepadam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A po czym rozróżnić starą od nowej? Czy stara ma bursztynową butelkę?

      Usuń
  13. u mnie niestety wcierka Jantar się nie spisuje ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie parzę kozieradkę, będzie przerywnik od Jantara :)

      Usuń
  14. Nie znam tego tuszu loreala. To pewnie nowość. Ale jak robi z rzęs wachlarze, to muszę się po niego wybrać do drogerii.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, sprawia że są takie "rozłożyste" :)

      Usuń
    2. Bardzo lubię taki efekt na oczach. Teraz mam telescopica z tej firmy i też jestem bardzo zadowolona,ale z ciekawości sięgnę po tą nowość :)

      Usuń
    3. Ja obecnie używam Cover Girl, ale Lash Blast Volume, ale nie jestem zadowolona do końca..

      Usuń
    4. To jest chyba ten odpowiednik MaxFactora. Nie miałam ich maskar :)

      Usuń
  15. Denko ładne ;) Skromne, ale za to aż 2 produkty z kolorówki ;))

    OdpowiedzUsuń
  16. Bergamotka, czarna porzeczka - zdecydowanie moje nuty zapachowe :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Odżywkę Jantar również bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  18. widzę, że prawie każda blogerka chwali sobie wcierki Jantar. ja jakoś jeszcze nie mogę sie przekonać

    OdpowiedzUsuń
  19. To ja nawet dxisiaj zerkam i zrobię zamówienie na ten Jantar bo normalnie chwalicie a mi tak włosy się sypią że chyba wszystkiego bym się chwyciła :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratuluję zużycia pierwszej szminki :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Cena Bart's Bees w Norwegii na razie mnie odstraszyła, ale poczekam na promocję i wtedy kupię różne smaki.

    OdpowiedzUsuń
  22. fajne denko, małe ale konkretne :) mam ochotę na wcierkę Jantara. Mam pytanie gdzie można ją kupić? W aptece czy może jakiejś drogerii? :)

    OdpowiedzUsuń
  23. piękne denko! ja właśnie zaczynam swoją przygodę z Jantarem:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Etykiety

Aesop (1) Alba Botanica (2) Alchemia Lasu (1) Alep (1) Alessandro (2) Alterra (9) Alverd (1) Alverde (14) Aquolina (1) ARGILES DU SOLEIL (3) Aromatherapy Associates (3) Aubrey Organics (2) Auriga (4) Balea (4) BALNEOKOSMETYKI MALINOWY ZDRÓJ (1) Bath & Body Works (12) Bath Body Works (1) Batiste (9) Beauty Formulas (1) Becca (2) Benefit (3) BeYu (1) Bielenda (5) BingoSpa (5) Biochemia Urody (13) Bioderma (2) Biopha (1) Biotherm (3) Biovax (4) Blumarine (1) Body Shop (13) Bomb Cosmetics (1) Boss (1) Bumble and Bumble (1) Burt's Bees (9) Caudalie (1) Chanel (12) Chantarelle (1) Charmine Rose (13) Chloe (1) Clarena (5) Clarins (7) Clinique (13) Collistar (1) Coslys (6) Dabur (2) Dax Cosmetics (1) Delawell (2) Dermalogica (3) Dermika (1) Dior (3) Diptyque (9) Dolce Gabbana (4) Douglas (1) Dr. Hauschka (8) Ecospa (2) Ecotools (1) Ecoworld (3) Eko Spa (1) Eos (3) Erbaviva (3) Essie (16) Estee Lauder (1) evrēe (1) Farmona (4) Femi (6) Figs Rouge (4) Fred Farrugia (2) Frederic Fekkai (4) FRESH MINERALS (1) Fridge (11) Fridge by Yde (4) Gaia Creams (7) Gal (1) Givenchy (1) Glam Glow (1) Glyskincare (1) Guerlain (14) H&M (1) HAPPYMORE SKIN CARE (1) Helena Rubinstein (2) Hugo Boss (1) Hugo Naturals (2) Ikarov (3) Inglot (1) Isana (3) Joanna (2) John Masters Organics (18) Joik (6) Kallos (1) Kanebo (3) Kanu (3) Khadi (1) Kiehl's (1) Kindle (1) Kneipp (3) Korres (5) Kringle Candle Company (2) Kryolan (3) L' Occitane (5) L'Oreal (4) L'Orient (5) La Mer (1) Lancome (4) Laura Mercier (6) Lavera (1) Lawendowa Farma (1) Lierac (3) Lily Lolo (1) Lioele (2) Lirene (2) Lorac (1) Love & Toast (1) Lush (55) Mac (1) MÁDARA (3) Maybelline (2) MCMC Fragrances (1) MeMeMe (1) Model CO (2) Munio Candela (1) My Beauty Diary (2) Natural Product (1) Nature's Gate (7) Neom (1) Neutrogena (3) Nivea (3) NOAlab (4) Nuxe (7) Opi (1) Oragnique (6) Orientana (6) Origins (5) Pandora (6) Pat & Rub (33) Phenome (72) Philosophy (7) Physicians Formula (1) Phyto (1) Pierre Rene (1) Prestige Cosmetics (3) Pukka (4) Pupa (2) Queen Helen (1) Real Techniques (3) REN (5) Rene Furterer (1) Revlon (1) Rituals (1) Rituls (1) Rival de Loop (1) Sally Hansen (3) Salvatore Ferragamo (3) Sanoflore (1) Sante (4) Schwarzkopf Professional (3) Scottish Fine Soaps (1) Sephora (7) Serge Lutens (1) Shiseido (5) Siquens (3) Skin79 (1) Skinfood (1) Sleek (4) Smashbox (2) Soap & Glory (3) Stara Mydlarnia (2) Stenders (4) Sylveco (3) Synergen (2) Tangle Teezer (3) Tarte (1) The Balm (1) The Different Company (1) THE SECRET SOAP STORE (1) Tołpa (4) Tommy Hilfiger (1) Trader Joe's (2) Tweezerman (1) Über (2) Urban Decay (1) Uriage (3) Vichy (2) Vita Liberata (2) Wibo (1) Yankee Candle (13) Yasumi (1) Yoskine (1) YSL (1) Yves Rocher (6)