czwartek, 21 listopada 2013

Łagodzący Krem pod Oczy SYLVECO

Witajcie kochane,
Kolor chabrów, to mój ulubiony kolor. A chabrowy krem pod oczy marki Sylveco zakupiłam, bo chciałam się przekonać, czy za niższą cenę, można mieć zarówno dobry, naturalny skład, jak i satysfakcjonujące działanie.


Sylveco obiecuje nam wiele:
- nawilżenie,
- ochronę i ukojenie delikatnej skóry,
- zmniejszenie cieni, obrzęków, zaczerwienień, objawów zmęczenia,
- poprawienie sprężystości i struktury skóry, hamowanie procesów starzenia.

Dodatkowo kremik ma być hipoalergiczny, delikatny i dzięki bezzapachowej formule, ma nie podrażniać skóry wokół oczu.
Ideał?

Skład jest całkiem zachęcający, mamy tu m.in. ekstrakt z chabru bławatka i świetlik łąkowy, często  stosowany w kosmetykach do pielęgnacji skóry wokół oczu. Oleje z pestek winogron, sojowy i arganowy oraz masło shea.


Aqua, Vitis Vinifera Seed Oil, Glycine Soja Oil, Sorbitan Stearate and Sucrose Cocoate, Butyrospermum Parkii Butter, Squalane, Caprylic/Capric Triglyceride, Glyceryl Stearate, Argania Spinosa Kernel Oil, Stearic Acid, Cetearyl Alcohol, Euphrasia Officinalis Extract, Centaurea Cyanus Flower Extract, Benzyl Alcohol, Tocopheryl Acetate, Betulin, Xanthan Gum, Dehydroacetic Acid, Lupeol, Oleanolic Acid.

Kolejnym atutem jest opakowanie, nie dość że wygodne i praktyczne z higieniczną pompką, to jeszcze jaka pojemność!! 30 ml, czyli dwa razy tyle niż zawiera standardowy krem pod oczy. Krem starczy nam na bardzo długo.


Zapach niewyczuwalny, kolor biały, konsystencja typowo kremowa, ale bardziej lekka. Kremik świetnie się wchłania. I można na niego śmiało nałożyć makijaż. Nic się nie roluje.


Cieszy również cena, można go dostać za 25 zł, ja kupiłam za 27 zł w sklepie z żywnością i kosmetykami naturalnymi nieopodal mojego domu.
Listę sklepów stacjonarnych i internetowych, które posiadają w swojej ofercie produkty Sylveco, znajdziecie na stronie marki (KLIK).


A teraz najważniejsze, czyli działanie. Niestety krem mogę określić jedynie jako poprawny. Nie zrobił mi krzywdy, nie podrażnił, nie przesuszył. Ale nie wykazał się niczym szczególnym, nie zaobserwowałam wybitnie nawilżającego działania. Po dłuższym czasie używania zauważyłam, że krem przestał mi wystarczać, moja skóra nie jest dość nawilżona. Co do właściwości ujędrniających, czy przeciwstarzeniowych w ogóle tego nie zaobserwowałam, nie zmniejszył również cieni i obrzęków.
Wiem, że krem ma wiele zwolenniczek, dlatego nie chciałabym Was zniechęcać. Może akurat bardzo się z nim polubicie. Na potrzeby mojej skóry okazał się nie wystarczający.
Miłego dzionka!
Katarzyna

27 komentarzy:

  1. Akurat szukam kremu pod oczy a ta firma mnie ciekawi może coś z ich asortymentu wybiorę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jeszcze przetestuję krem do twarzy, myślałam o nagietkowym :)

      Usuń
  2. Bardzo go lubię, cudów nie działa, ale do codziennej pielęgnacji jest świetny :) U mnie utzymuje odpowiedni poziom nawilżenia w skórze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na początku byłam zadowolona, ale z czasem zabrakło mi większego nawilżenia. Ale i tak uważam że to fajny produkt i cieszę, się że jest coś takiego w polskiej ofercie. Zwłaszcza, że właśnie wiele osób go lubi :)

      Usuń
  3. Ja z tej firmy chciałabym krem brzozowy oraz żel do twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. lubię kosmetyki z taką pompką :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam tego kosmetyku, ale czas to zmienić....:-)
    _________________________________________
    http://rozowyswiatmarthe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może Tobie akurat się spodoba :) Ma sporo plusów.

      Usuń
  6. Polubiłam się z Sylveco, ale to już któraś recenzja, która określa ten kremik pod oczy jako średniaka. Chyba poszukam czegoś lepszego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno Sylveco ma inne fajniejsze produkty, ja się tym kremem nie zniechęcam :) Spróbuję teraz nagietkowego.

      Usuń
  7. Ja go jeszcze nie miałam ale chyba o nim słyszałam :-) Zgadzam się ,że opakowanie bardzo praktyczne .

    zapraszam do mnie : zuziabloguje.blogspot.com :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. dla mnie był niestety za lekki

    OdpowiedzUsuń
  9. Szkoda, ze jest tylko poprawny, bo po składzie to już chciałam go zamawiać!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No dla mnie za słaby, myślę że dla młodziutkiej skóry będzie dobry :)

      Usuń
  10. mi też by pewnie nie wystarczył.. musze mieć bombę witaminową :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że byłabyś zachwycona różanym Fridge Marti :)

      Usuń
  11. Mój egzemplarz wciąż czeka na swoją kolej :) Jestem ciekawa, jak się u mnie sprawdzi :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jeszcze go nie miałam ale napewno kiedyś wypróbuje

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja go jeszcze nigdy nie używałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zużyłam kilka próbek tego kremu i jak dla mnie za słaby. Wolę typowe przeciwzmarszczkowe specyfiki pod oczy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No, dla mnie też za słaby, potrzebuje również czegoś bogatszego.

      Usuń
  15. U mnie jak na razie się sprawdza bardzo dobrze. Myślę, że ten krem będzie idealny dla dziewczyn młodych, które nie potrzebują jeszcze wzmożonej pielęgnacji okolic oczu.

    OdpowiedzUsuń
  16. A juz myslalam, ze okazal sie rewelacyjny:) ja chyba sie skusze na jakis estee :) w tamtym roku mialam z naturalnych skladnikow balance me, ale tak podraznial mi oczy, jak zaden inny :/ lubie naturalne skladniki, ale na cialo, twarz, ale pod oczy chyba sie boje :/ chociaz... kazdy krem moze podraznic, trzeba probowac, testowac :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Etykiety

Aesop (1) Alba Botanica (2) Alchemia Lasu (1) Alep (1) Alessandro (2) Alterra (9) Alverd (1) Alverde (14) Aquolina (1) ARGILES DU SOLEIL (3) Aromatherapy Associates (3) Aubrey Organics (2) Auriga (4) Balea (4) BALNEOKOSMETYKI MALINOWY ZDRÓJ (1) Bath & Body Works (12) Bath Body Works (1) Batiste (9) Beauty Formulas (1) Becca (2) Benefit (3) BeYu (1) Bielenda (5) BingoSpa (5) Biochemia Urody (13) Bioderma (2) Biopha (1) Biotherm (3) Biovax (4) Blumarine (1) Body Shop (13) Bomb Cosmetics (1) Boss (1) Bumble and Bumble (1) Burt's Bees (9) Caudalie (1) Chanel (12) Chantarelle (1) Charmine Rose (13) Chloe (1) Clarena (5) Clarins (7) Clinique (13) Collistar (1) Coslys (6) Dabur (2) Dax Cosmetics (1) Delawell (2) Dermalogica (3) Dermika (1) Dior (3) Diptyque (9) Dolce Gabbana (4) Douglas (1) Dr. Hauschka (8) Ecospa (2) Ecotools (1) Ecoworld (3) Eko Spa (1) Eos (3) Erbaviva (3) Essie (16) Estee Lauder (1) evrēe (1) Farmona (4) Femi (6) Figs Rouge (4) Fred Farrugia (2) Frederic Fekkai (4) FRESH MINERALS (1) Fridge (11) Fridge by Yde (4) Gaia Creams (7) Gal (1) Givenchy (1) Glam Glow (1) Glyskincare (1) Guerlain (14) H&M (1) HAPPYMORE SKIN CARE (1) Helena Rubinstein (2) Hugo Boss (1) Hugo Naturals (2) Ikarov (3) Inglot (1) Isana (3) Joanna (2) John Masters Organics (18) Joik (6) Kallos (1) Kanebo (3) Kanu (3) Khadi (1) Kiehl's (1) Kindle (1) Kneipp (3) Korres (5) Kringle Candle Company (2) Kryolan (3) L' Occitane (5) L'Oreal (4) L'Orient (5) La Mer (1) Lancome (4) Laura Mercier (6) Lavera (1) Lawendowa Farma (1) Lierac (3) Lily Lolo (1) Lioele (2) Lirene (2) Lorac (1) Love & Toast (1) Lush (55) Mac (1) MÁDARA (3) Maybelline (2) MCMC Fragrances (1) MeMeMe (1) Model CO (2) Munio Candela (1) My Beauty Diary (2) Natural Product (1) Nature's Gate (7) Neom (1) Neutrogena (3) Nivea (3) NOAlab (4) Nuxe (7) Opi (1) Oragnique (6) Orientana (6) Origins (5) Pandora (6) Pat & Rub (33) Phenome (72) Philosophy (7) Physicians Formula (1) Phyto (1) Pierre Rene (1) Prestige Cosmetics (3) Pukka (4) Pupa (2) Queen Helen (1) Real Techniques (3) REN (5) Rene Furterer (1) Revlon (1) Rituals (1) Rituls (1) Rival de Loop (1) Sally Hansen (3) Salvatore Ferragamo (3) Sanoflore (1) Sante (4) Schwarzkopf Professional (3) Scottish Fine Soaps (1) Sephora (7) Serge Lutens (1) Shiseido (5) Siquens (3) Skin79 (1) Skinfood (1) Sleek (4) Smashbox (2) Soap & Glory (3) Stara Mydlarnia (2) Stenders (4) Sylveco (3) Synergen (2) Tangle Teezer (3) Tarte (1) The Balm (1) The Different Company (1) THE SECRET SOAP STORE (1) Tołpa (4) Tommy Hilfiger (1) Trader Joe's (2) Tweezerman (1) Über (2) Urban Decay (1) Uriage (3) Vichy (2) Vita Liberata (2) Wibo (1) Yankee Candle (13) Yasumi (1) Yoskine (1) YSL (1) Yves Rocher (6)