piątek, 1 listopada 2013

Listopadowe chciejstwa

Witajcie Kochane,
Jak co miesiąc, opis moich małych marzeń :)


Na pierwszym miejscu balsam do ust Diora. Dużo dobrego o nim słyszałam. I przekonałam się wczoraj osobiście w Sephorze, że należą mu się słuszne zachwyty. Teraz jestem pewna, że muszę go mieć!! Cudownie pachnie różami, a do tego pozostawia usta niesamowicie mięciutkie.

Ten miód do kąpieli marki Body Shop również oglądałam i wąchałam osobiście, wart jest uwagi, a kąpiel w miodowym nekatrze musi być cudownym i aromatycznym doświadczeniem.

Podczas pobytu u mojej siostry przykuła moją uwagę szczoteczka do twarzy Clarisonic. Jakoś nigdy szczególnie jej nie pragnęłam, ale niestety nastąpił moment, gdy wbiła się w moją świadomość i nie chce jej opuścić. Tylko jedna uwaga, musi być koniecznie w różowym kolorze!!

Mam już zegarek w kolorze żółtego złota, marzy mi się jeszcze różowe złoto. Michael ma dużo ładnych modeli w tym odcieniu. Nie  raz podziwiłam je na wystawie, póki co bardzo nieśmiało.

Marzy mi się coś z kolorówki Toma Forda, ideałem byłaby pomadka w kolorze głębokiego wina, takiego odcienia jeszcze nie posiadam w swojej kolekcji. Uważam że jest idealny na jesień. Szminka znajduje się na razie mocno w sferze marzeń, bo nawet nie wiem, czy byłoby mi do twarzy w takim kolorze :)

Ostatni punkt listopadowej listy to uwaga !! marmolada do ciała łotewskiej marki Kivvi, koniecznie z żółtą różą. Marmolada w 100 % składa się z naturalnych składników, podobno pięknie pachnie i doskonale odżywia i nawilża skórę. Stosuję się ją po kąpieli lub prysznicu.
Marka Kivvi mocno inspiruje się naturą i każdy z ich kosmetyków zawiera ekstrakt z pestek owoców kiwi, stąd też ich nazwa.

A o czym marzą moje czytelniczki? A może zaintrygowałam Was którąś z moich propozycji?
Spokojnego dnia
Kasia








66 komentarzy:

  1. ehh marzenia dobrze że nic nie kosztuja ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gorzej jak przychodzi do ich realizacji ;) A może lepiej .. :)

      Usuń
  2. O, ta marmolada mnie kusi! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawa jestem jaką ma konsystencję i jak pachnie ...

      Usuń
  3. Clarisonic to i mnie się po cichutku marzy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj myślę, że Clarisonic pojawia się w marzeniach wielu dziewczyn :)

      Usuń
  4. szczota Clarisonic jest i na mojej liście :)
    zegarki Majkela polecam :D hyhy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ty jesteś ambasadorka Majkela, powinni Cię docenić jakimś pięknym souvenirem :)

      Usuń
    2. ahahahaa zaraz do nich wystusuję maila :D haha

      Usuń
    3. Oczywiście że tak :) Fajnie byłoby niespodziankę od MK dostać, marzenie... :)))

      Usuń
  5. O tej szczoteczce słyszałam już duuużo dobrego!

    OdpowiedzUsuń
  6. mnie zaciekawił ten miód do kąpieli :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba jako pierwszy z mojej listy będzie zrealizowany, może też dlatego że najmniej kosztuje :)

      Usuń
  7. Marmolada do cieła zdecydowanie kusi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To chyba najciekawszy produkt Kivvi, wreszcie muszę ją przetestować :)

      Usuń
  8. Ta marmolada brzmi świetnie ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. O marmoladzie pierwsze słyszę, ale kusi by przetestować :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przydałaby mi się szczoteczka do twarzy

    OdpowiedzUsuń
  11. clarisonic mia bedzie moja, zamowie ja na urodziny w przyszlym miesiacu :) ten balsam dior tez kusi, ale poki co sie wstrzymam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam cichą nadzieję, że dostanę taką szczotkę od Mikołaja :) Muszę tylko Mikołajowi pokazać tego posta ;)

      Usuń
  12. Balsam do ust diora jest faktycznie obłędny,ale działanie naprawdę ma identyczne do Nuxe wersja słoiczkowa:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam Nuxe i jak dla mnie zachowuje się zupełnie inaczej :)

      Usuń
  13. Ten miód do kąpieli z TBS cudnie pachnie, to fakt :)

    OdpowiedzUsuń
  14. zaciekawiłaś mnie tą marmoladą do ciała :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyznaje, że też jestem nią mocno zaintrygowana ;)

      Usuń
  15. Już widzę minę mojego chłopaka, gdybym mu powiedziała że posmarowałam się marmoladą do ciała :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Mi się też marzy zegarek Korsa :D A tą marmoladą mnie zainteresowałaś! Nigdy o czymś takim nie słyszałam.

    OdpowiedzUsuń
  17. mam peeling miodowy TBS i miód chyba dokupię :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I jak, fajny ten peeling? Muszę obejrzeć w BS :)

      Usuń
  18. Odkąd mam Clarisonic chwilowo o niczym nie marzę :) Co prawda jest biała ;), ale i tak ją <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę jest aż tak dobra??? Zdradź więcej proszę !!!

      Usuń
    2. Vblogowe zachwyty są w pełni uzasadnione - pokładałam w niej duże nadzieje i je spełnia. Oczywiście jest to proces rozciągnięty w czasie, ale po miesiącu używania cera wygląda lepiej - pory ciut zmniejszone, a zostało mi takie miejsce, z którym nie mogę sobie niczym poradzić. Są momenty, że mnie gdzieś wysypie, wtedy pomaga Epiduo (miejscowo). Najważniejsze, że nie wysusza i nie mam czegoś takiego jak po nieszczęsnym ocm, kiedy to miałam wióry i ściągniętą twarz. Sera i kremy super się wchłaniają. Musimy się spotkać to ocenisz sama :)

      Usuń
    3. Właśnie miałam proponować jakąś kawkę? :)))

      Usuń
  19. miód do kąpieli, marmolada do ciała, jak... kuchennie się zrobiło ;)
    Ja marzę aktualnie o jakiejś nowej pojemnej torbie, przeglądam asortyment Zary :)
    Rozważam też podkład z Chanel, bo niestety mój się skończył :(

    OdpowiedzUsuń
  20. Kolor pomadki jest świetny. Sama się za takim rozglądam, ale nie znalazłam jeszcze żadnego ladnego odcienia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na paznokciach jesienią też lubię taki kolorek :)

      Usuń
  21. Ta lista brzmi fantastycznie, muszę się przyjrzeć tym miodom i marmoladom ;).

    OdpowiedzUsuń
  22. Szczoteczka do twarzy znajduje się też na mojej chciejliście. Może wreszcie uda mi się ją zakupić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Święta się zbliżają, będzie dobra okazja :)

      Usuń
  23. Odpowiedzi
    1. Nooo :) Są jeszcze inne piękne modele w tym kolorze, ale ten jest jednym z faworytów :)

      Usuń
  24. Clarisonic też mi się marzy:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Odpowiedzi
    1. Mnie również, taka mała, czarna, a Tobie jaka?

      Usuń
  26. marmoladę do ciała te bym chciała :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Również marzy mi się zegarek w kolorze różowego złota :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Odpowiedzi
    1. Torebkę już mam, ale marzy mi się jeszcze czarna :)

      Usuń
  29. niedobra jesteś! moja chciej lista powiększyła się o marmoladę do ciała! :D

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Etykiety

Aesop (1) Alba Botanica (2) Alchemia Lasu (1) Alep (1) Alessandro (2) Alterra (9) Alverd (1) Alverde (14) Aquolina (1) ARGILES DU SOLEIL (3) Aromatherapy Associates (3) Aubrey Organics (2) Auriga (4) Balea (4) BALNEOKOSMETYKI MALINOWY ZDRÓJ (1) Bath & Body Works (12) Bath Body Works (1) Batiste (9) Beauty Formulas (1) Becca (2) Benefit (3) BeYu (1) Bielenda (5) BingoSpa (5) Biochemia Urody (13) Bioderma (2) Biopha (1) Biotherm (3) Biovax (4) Blumarine (1) Body Shop (13) Bomb Cosmetics (1) Boss (1) Bumble and Bumble (1) Burt's Bees (9) Caudalie (1) Chanel (12) Chantarelle (1) Charmine Rose (13) Chloe (1) Clarena (5) Clarins (7) Clinique (13) Collistar (1) Coslys (6) Dabur (2) Dax Cosmetics (1) Delawell (2) Dermalogica (3) Dermika (1) Dior (3) Diptyque (9) Dolce Gabbana (4) Douglas (1) Dr. Hauschka (8) Ecospa (2) Ecotools (1) Ecoworld (3) Eko Spa (1) Eos (3) Erbaviva (3) Essie (16) Estee Lauder (1) evrēe (1) Farmona (4) Femi (6) Figs Rouge (4) Fred Farrugia (2) Frederic Fekkai (4) FRESH MINERALS (1) Fridge (11) Fridge by Yde (4) Gaia Creams (7) Gal (1) Givenchy (1) Glam Glow (1) Glyskincare (1) Guerlain (14) H&M (1) HAPPYMORE SKIN CARE (1) Helena Rubinstein (2) Hugo Boss (1) Hugo Naturals (2) Ikarov (3) Inglot (1) Isana (3) Joanna (2) John Masters Organics (18) Joik (6) Kallos (1) Kanebo (3) Kanu (3) Khadi (1) Kiehl's (1) Kindle (1) Kneipp (3) Korres (5) Kringle Candle Company (2) Kryolan (3) L' Occitane (5) L'Oreal (4) L'Orient (5) La Mer (1) Lancome (4) Laura Mercier (6) Lavera (1) Lawendowa Farma (1) Lierac (3) Lily Lolo (1) Lioele (2) Lirene (2) Lorac (1) Love & Toast (1) Lush (55) Mac (1) MÁDARA (3) Maybelline (2) MCMC Fragrances (1) MeMeMe (1) Model CO (2) Munio Candela (1) My Beauty Diary (2) Natural Product (1) Nature's Gate (7) Neom (1) Neutrogena (3) Nivea (3) NOAlab (4) Nuxe (7) Opi (1) Oragnique (6) Orientana (6) Origins (5) Pandora (6) Pat & Rub (33) Phenome (72) Philosophy (7) Physicians Formula (1) Phyto (1) Pierre Rene (1) Prestige Cosmetics (3) Pukka (4) Pupa (2) Queen Helen (1) Real Techniques (3) REN (5) Rene Furterer (1) Revlon (1) Rituals (1) Rituls (1) Rival de Loop (1) Sally Hansen (3) Salvatore Ferragamo (3) Sanoflore (1) Sante (4) Schwarzkopf Professional (3) Scottish Fine Soaps (1) Sephora (7) Serge Lutens (1) Shiseido (5) Siquens (3) Skin79 (1) Skinfood (1) Sleek (4) Smashbox (2) Soap & Glory (3) Stara Mydlarnia (2) Stenders (4) Sylveco (3) Synergen (2) Tangle Teezer (3) Tarte (1) The Balm (1) The Different Company (1) THE SECRET SOAP STORE (1) Tołpa (4) Tommy Hilfiger (1) Trader Joe's (2) Tweezerman (1) Über (2) Urban Decay (1) Uriage (3) Vichy (2) Vita Liberata (2) Wibo (1) Yankee Candle (13) Yasumi (1) Yoskine (1) YSL (1) Yves Rocher (6)