środa, 30 października 2013

Jak zamienić jesień, na wiosnę życia KROK 2 - Podnieś temperaturę, wyrażaj wdzięczność!

Witajcie Kochane, 
Dziś czas na drugi krok z jesiennego wyzwania Moniki (KLIK).
Jeśli jesteście ciekawe na czym polegało pierwsze zadanie zerknijcie tutaj - (KLIK). A jeśli brałyście udział, napiszcie mi proszę w komentarzach, jak wyglądały Wasze postanowienia na miniony tydzień i czy powiodła Wam się ich realizacja.
Mnie udało się przeprowadzić wszystko, co sobie założyłam. Dzień zaczynałam od śniadania, oczywiście zanim wyszłam do pracy, co oprócz pozytywnych aspektów dla  zdrowia, cudownie poprawiło mi samopoczucie. Przez to, że nie miałam komputera w domu, kładłam spać się wcześniej i następnego dnia miałam więcej energii i sił i czasu na spokojne wyszykowanie się do pracy i zjedzenie śniadania.
Ostatnie zadanie jakie sobie wyznaczyłam, dotyczyło spróbowania czegoś nowego. Pierwszy raz spróbowałam dyniowej kawy w Sturbucksie, malowałam dynie z córcią i przyrządziłam grzany cydr. O czym pewnie już wiecie, jeśli czytacie mojego bloga. 

W bieżącym tygodniu będzie ogrzewał mnie nie tylko cydr :) Założenia kroku nr 2 to - podniesienie temperatury w relacjach z innymi, ale też z samym(ą) sobą.  


A konkretnie każdego dnia mamy:
  • przynajmniej raz dziennie wyrazić uznanie drugiej osobie, najlepiej wybrać osobę, która się tego nie spodziewa
  • zastanowić się za co jesteśmy sobie lub światu wdzięczni, mamy pomyśleć przynajmniej o trzech różnych aspektach
  • na zakończenie tygodnia w niedzielę przemyślmy sobie, co dało nam takie podejście.
Po więcej szczegółów odsyłam do Moni (KLIK).
Spokojnej nocy!!
Wasza Kasia 

15 komentarzy:

  1. czytałam kiedyś podobny artykuł w gazecie i ponoć skutkowało ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubię takie eksperymenty, wierzę że ten też przyniesie coś pozytywnego :)

      Usuń
  2. Fajny pomysł, muszę więcej o nim poczytać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się takie podejście do życia. Od małych zmian zaczynają się te duże.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeba pamiętać o samo rozwoju i rzeczywiście dobrze jest zacząć od drobiazgów :)

      Usuń
  4. Najważniejsze żeby nie zaprzestac po zakończeniu akcji :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Też mi się podoba, chyba najbardziej punkt drugi :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyrażanie wdzięczności... Tak, spróbuję :).

    OdpowiedzUsuń
  7. dość wymagające to wyzwanie,ale to dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna akcja i piękne założenie. Warto być dobrym i życzliwym dla innych, doceniać to co dla nas robią. Od jakiegoś czasu też staram się być bardziej empatyczna, ale mnie obudziło tragiczne wydarzenie. Warto jednak zrobić to wcześniej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ciągle nad tym pracuję, nawet nie tyle w związku z akcją, co tak generalnie staram się. Ale różnie to wychodzi ;) Choć cieszę się, że mam przynajmniej świadomość że trzeba i każda próba to dobre, jasne wydarzenie. Oby więcej takich.

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Etykiety

Aesop (1) Alba Botanica (2) Alchemia Lasu (1) Alep (1) Alessandro (2) Alterra (9) Alverd (1) Alverde (14) Aquolina (1) ARGILES DU SOLEIL (3) Aromatherapy Associates (3) Aubrey Organics (2) Auriga (4) Balea (4) BALNEOKOSMETYKI MALINOWY ZDRÓJ (1) Bath & Body Works (12) Bath Body Works (1) Batiste (9) Beauty Formulas (1) Becca (2) Benefit (3) BeYu (1) Bielenda (5) BingoSpa (5) Biochemia Urody (13) Bioderma (2) Biopha (1) Biotherm (3) Biovax (4) Blumarine (1) Body Shop (13) Bomb Cosmetics (1) Boss (1) Bumble and Bumble (1) Burt's Bees (9) Caudalie (1) Chanel (12) Chantarelle (1) Charmine Rose (13) Chloe (1) Clarena (5) Clarins (7) Clinique (13) Collistar (1) Coslys (6) Dabur (2) Dax Cosmetics (1) Delawell (2) Dermalogica (3) Dermika (1) Dior (3) Diptyque (9) Dolce Gabbana (4) Douglas (1) Dr. Hauschka (8) Ecospa (2) Ecotools (1) Ecoworld (3) Eko Spa (1) Eos (3) Erbaviva (3) Essie (16) Estee Lauder (1) evrēe (1) Farmona (4) Femi (6) Figs Rouge (4) Fred Farrugia (2) Frederic Fekkai (4) FRESH MINERALS (1) Fridge (11) Fridge by Yde (4) Gaia Creams (7) Gal (1) Givenchy (1) Glam Glow (1) Glyskincare (1) Guerlain (14) H&M (1) HAPPYMORE SKIN CARE (1) Helena Rubinstein (2) Hugo Boss (1) Hugo Naturals (2) Ikarov (3) Inglot (1) Isana (3) Joanna (2) John Masters Organics (18) Joik (6) Kallos (1) Kanebo (3) Kanu (3) Khadi (1) Kiehl's (1) Kindle (1) Kneipp (3) Korres (5) Kringle Candle Company (2) Kryolan (3) L' Occitane (5) L'Oreal (4) L'Orient (5) La Mer (1) Lancome (4) Laura Mercier (6) Lavera (1) Lawendowa Farma (1) Lierac (3) Lily Lolo (1) Lioele (2) Lirene (2) Lorac (1) Love & Toast (1) Lush (55) Mac (1) MÁDARA (3) Maybelline (2) MCMC Fragrances (1) MeMeMe (1) Model CO (2) Munio Candela (1) My Beauty Diary (2) Natural Product (1) Nature's Gate (7) Neom (1) Neutrogena (3) Nivea (3) NOAlab (4) Nuxe (7) Opi (1) Oragnique (6) Orientana (6) Origins (5) Pandora (6) Pat & Rub (33) Phenome (72) Philosophy (7) Physicians Formula (1) Phyto (1) Pierre Rene (1) Prestige Cosmetics (3) Pukka (4) Pupa (2) Queen Helen (1) Real Techniques (3) REN (5) Rene Furterer (1) Revlon (1) Rituals (1) Rituls (1) Rival de Loop (1) Sally Hansen (3) Salvatore Ferragamo (3) Sanoflore (1) Sante (4) Schwarzkopf Professional (3) Scottish Fine Soaps (1) Sephora (7) Serge Lutens (1) Shiseido (5) Siquens (3) Skin79 (1) Skinfood (1) Sleek (4) Smashbox (2) Soap & Glory (3) Stara Mydlarnia (2) Stenders (4) Sylveco (3) Synergen (2) Tangle Teezer (3) Tarte (1) The Balm (1) The Different Company (1) THE SECRET SOAP STORE (1) Tołpa (4) Tommy Hilfiger (1) Trader Joe's (2) Tweezerman (1) Über (2) Urban Decay (1) Uriage (3) Vichy (2) Vita Liberata (2) Wibo (1) Yankee Candle (13) Yasumi (1) Yoskine (1) YSL (1) Yves Rocher (6)