środa, 13 listopada 2013

Naturalny mineralny filtr przeciwsłoneczny SPF 30 John Masters Organics

Witajcie Kochane,
Opowiem Wam dziś o filtrze do twarzy jakiego używam od kilku miesięcy. 
Zakupiłam go skuszona pozytywnymi opniami, miał to być jeden z najlepszych naturalnych filtrów dostępny na rynku. Jeśli chcecie wiedzieć, czy zgadzam się z tą opinią, zapraszam do dalszej lektury.

John Masters Organics SPF 30 Natural Mineral Sunscreen to naturalny filtr, który za pomocą dwutlenku tytanu i tlenku cynku, chroni skórę zarówno przed promieniami ultrafioletowymi UVA jak i UVB. Zawarte w produkcie minerały nie są powlekane, jest on w pełni biodegradowalny.


Pasuje do każdego typu cery. Oprócz chronienia skóry przed słońcem i wiatrem posiada również właściwości nawilżające, a to za sprawą olejku jojoba, soku z liści aloesu i masła shea. Filtr zawiera jeszcze ekstrakt z zielonej herbaty

Skład
Aktywne składniki:
Dwutlenek tytanu 7,5%, Tlenek cynku 5,0%

Pozostałe składniki:
Aqua (water), aloe barbadensis (aloe vera) leaf juice, capric caprylic triglycerides, ethyl hexyl palmitate, glyceryl stearate, glycerin, cetyl alcohol, jojoba oil, shea butter, panthenol, tocopherol acetate, allantoin, sodium pca, green tea extract, magnesium aluminum silicate, hyaluronic acid, calendula extract, ethyl hexyl glycerin, benzyl alcohol

Opakowanie
Całość znajduję się w wygodnej szklanej, buteleczce z higieniczną pompką. 


Pojemność 59 ml, czyli o 9 ml więcej niż w tradycyjnym kremie do twarzy. Od razu muszę zaznaczyć, że kosmetyk jest bardzo wydajny. Używam go od lipca i dopiero teraz zobaczyłam dno buteleczki. Wydajność wynagradza nieco wysoką cenę produktu, standardowo jest to ok. 142 zł, ale ja kupiłam filtr w sklepie internetowym estyl.pl za mniejszą kwotę, 119 zł.

Konsystencja gęsta, kolor biały. Zapachem przypomina maść leczniczą, ale jest to aromat bardzo delikatny i nie przeszkadza podczas stosowania.


Co do działania, za duży plus uważam dodatkowe właściwości nawilżające. Nie było potrzeby stosowania pod filtr żadnego dodatkowego kremu nawilżającego. Czytałam wiele zachwytów, że jest to jeden z nielicznych filtrów naturalnych które nie bielą skóry. W moim przypadku nie do końca jest to prawda, bezpośrednio po aplikacji skóra jest bielsza, ale po jakimś czasie (nie od razu) biały kolor zanika. Za to niesamowicie się po nim błyszczę. Z czasem zaczęło mi to bardzo przeszkadzać. Nawet puder nie był w stanie zmatowić połysku, jaki filtr wywoływał na mojej skórze. Choć muszę przyznać że nie rolował się pod makijażem. Tylko ten nieszczęsny połysk... 

Plus za bezpieczny, naturalny skład i wydajność, właściwości ochronne i nawilżające, minus za błyszczenie się skóry oraz wysoką cenę.
Używacie filtrów na dzień, jakie mogłybyście mi polecić?
Miłego dnia
Kasia

40 komentarzy:

  1. JMO jest na mojej liście, ale raczej już na wiosnę. Najlepszym aptecznym filtrem jest dla mnie La Roche Posay, Anthelios XL - bije na głowę Vichy, Biodermy i Avene. Na zimę kupiłam filtr dla dzieci z Pharmacerisa, też SPF50, który dodatkowo chroni przez wiatrem i mrozem - na razie się zaprzyjaźniamy, zobaczymy co będzie dalej ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie próbowałam żadnego z wymienionych przez Ciebie. Wobec tego wypróbuję kiedyś La Roche Posay, sporo już o nim czytałam dobrego :)

      Usuń
  2. Nie uzywam filtrow, wystarcza mi te w podkladzie i pudrze, jestem za leniwa na filtry

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też tak robiłam, ale przeczytałam że filtrów w podkładzie czy pudrze jest za mało, żeby były w stanie chronić skórę :(

      Usuń
  3. Niestety nie mam w nawyku stosowania filtrów, a wiem, że powinnam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak już wiesz, to pierwszy dobry krok do celu :)

      Usuń
  4. pierwszy raz słyszę o tym produkcie, ale chyba nie zaciekawił mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest wart uwagi, ma sporo plusów, wiele osób bardzo go sobie ceni :)

      Usuń
  5. Jeśli w danym momencie nie przechodzę zabiegów z użyciem kwasów i korzystam jedynie z kremów z delikatnymi kwasami w niewielkich stężeniach, do ochrony wybieram najczęściej podkład i puder z SPF. Nie lubię takich bielących kosmetyków, po których się dodatkowo świecę, bo moja skóra jest tłusta.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bielenie i błyszczenie jest bardzo irytujące. Ja akurat miałam zabiegi z kwasami, No cóż, będę dalej szukać ideału :) Musi gdzieś tam na mnie czekać ;)

      Usuń
  6. Szkoda, że świeci, przy mojej mieszanej skórze to niewskazane...
    Ja aktualnie używam filtra z L'Oreal z SPF 50, w kolejce czeka ten sam krem, ale w wersji matującej z SPF 30 :) Bardzo lubiłam również emulsję matującą z SPF 30 z Vichy, niestety nie jest już dostępna, muszę na nią poczekać do lata :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie lubię jak za mocno nabłyszcza, mam filtr z Vichy 50, nie zawsze nim smaruję o tej porze roku. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie bardzo rozumiem, smarujesz się, czy nie smarujesz nim teraz? :)

      Usuń
  8. Ciekawią mnie filtry i warto było by w taki zainwestować :)

    OdpowiedzUsuń
  9. nie lubię się błyszczeć :/
    ja pierwszy raz użyłam filtru w tym roku :O :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Tylko na ostre słońce, nad morzem, na działkę, ew. po kosmetyczce. Do pracy wystarcza mi to, co w kremie/pudrze. Wkurza mnie biała twarz, gdy się świecę czy ciężka konsystencja.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety, coś za coś, ale czytałam ostatnio o jakimś filtrze bodajże w sprayu... podobno rewelacja. Muszę odnaleźć te informacje i dam Ci znać :)

      Usuń
  11. Nie dla mnie, nienawidzę kiedy się błyszczę...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie każdy się po nim błyszczy, ja niestety tak :(

      Usuń
  12. chętnie wypróbowałabym gdyby nie cena, dla mnie to zbyt spora suma jak na filtr ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Miałam na niego ogromną ochotę, ale jeśli tak się zachowuje, to sobie odpuszczę. Dodatkowego świecenia zdecydowanie nie potrzebuję, a podejrzewam, że mógłby u mnie przetłuszczanie cery wzmagać. Szkoda, bo dobrze nawilżający krem z wysoką ochroną sama chętnie przyjęłabym pod swój kosmetyczny dach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czytałam inne opinie na jego temat i dziewczyny pisały, że się nie świeciły. Myślę że to kwestia indywidualna. Może kiedyś wpadnie Ci w ręce próbka i to zweryfikujesz :) Ja już raczej do tego filtra nie wrócę, będę chciała spróbować tego z Phenome, jest tańszy, a też ma fajny skład :)

      Usuń
    2. Phenome miałam latem, o ile pamiętam dziecięcy, bo inny praktycznie niedostępny, i byłam zadowolona. Choć ja pod makijaż nie używam, tylko w upały i słońce, wtedy zaś, gdy wszystko płynie, nie maluję się.

      Usuń
  14. Skład ma fajny, ale dodatkowe świecenie się szczególnie latem jest mało kuszące. Osobiście używam Biodermy, szybko się wchłania, nie bieli, nie warzy makijażu. Polecam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z chęcią spróbuję, Bioderma ma solidne produkty :)

      Usuń
  15. Akurat nie używam filtrów - bardziej pewnie z lenistwa. :))) W moim BB jest jakiś tam filtr, ale niewielki, więc to się nie liczy. :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie znam tego filtra :) Ja się zastanawiam nad kupnem tego od Ziaji :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Miałam ochotę go wypróbować, ale filtrów używam tylko latem jak jestem na wakacjach gdzie słońce jest dużo bardziej intensywne niż u nas w Polsce. Stwierdziłam, że trochę szkoda mi pieniędzy i zainwestowałam w sprawdzoną Biodermę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będę musiała przyjrzeć się tej Biodermie :)

      Usuń
  18. Dziękuję, na pewno do Ciebie zajrzę, ale nie obserwuję na zasadzie wymiany ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ciekawe jak u mnie by się sprawdził ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Fakt cena spora. Ja jednak nie stosuje osobnych kosmetyków jako filtrów. Staram się kupować takie produkty które w jakimś stopniu chronią przed promieniowaniem naturalnie. Wiadomo nie jest to silna ochrona ale dobre to niż żadna!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Etykiety

Aesop (1) Alba Botanica (2) Alchemia Lasu (1) Alep (1) Alessandro (2) Alterra (9) Alverd (1) Alverde (14) Aquolina (1) ARGILES DU SOLEIL (3) Aromatherapy Associates (3) Aubrey Organics (2) Auriga (4) Balea (4) BALNEOKOSMETYKI MALINOWY ZDRÓJ (1) Bath & Body Works (12) Bath Body Works (1) Batiste (9) Beauty Formulas (1) Becca (2) Benefit (3) BeYu (1) Bielenda (5) BingoSpa (5) Biochemia Urody (13) Bioderma (2) Biopha (1) Biotherm (3) Biovax (4) Blumarine (1) Body Shop (13) Bomb Cosmetics (1) Boss (1) Bumble and Bumble (1) Burt's Bees (9) Caudalie (1) Chanel (12) Chantarelle (1) Charmine Rose (13) Chloe (1) Clarena (5) Clarins (7) Clinique (13) Collistar (1) Coslys (6) Dabur (2) Dax Cosmetics (1) Delawell (2) Dermalogica (3) Dermika (1) Dior (3) Diptyque (9) Dolce Gabbana (4) Douglas (1) Dr. Hauschka (8) Ecospa (2) Ecotools (1) Ecoworld (3) Eko Spa (1) Eos (3) Erbaviva (3) Essie (16) Estee Lauder (1) evrēe (1) Farmona (4) Femi (6) Figs Rouge (4) Fred Farrugia (2) Frederic Fekkai (4) FRESH MINERALS (1) Fridge (11) Fridge by Yde (4) Gaia Creams (7) Gal (1) Givenchy (1) Glam Glow (1) Glyskincare (1) Guerlain (14) H&M (1) HAPPYMORE SKIN CARE (1) Helena Rubinstein (2) Hugo Boss (1) Hugo Naturals (2) Ikarov (3) Inglot (1) Isana (3) Joanna (2) John Masters Organics (18) Joik (6) Kallos (1) Kanebo (3) Kanu (3) Khadi (1) Kiehl's (1) Kindle (1) Kneipp (3) Korres (5) Kringle Candle Company (2) Kryolan (3) L' Occitane (5) L'Oreal (4) L'Orient (5) La Mer (1) Lancome (4) Laura Mercier (6) Lavera (1) Lawendowa Farma (1) Lierac (3) Lily Lolo (1) Lioele (2) Lirene (2) Lorac (1) Love & Toast (1) Lush (55) Mac (1) MÁDARA (3) Maybelline (2) MCMC Fragrances (1) MeMeMe (1) Model CO (2) Munio Candela (1) My Beauty Diary (2) Natural Product (1) Nature's Gate (7) Neom (1) Neutrogena (3) Nivea (3) NOAlab (4) Nuxe (7) Opi (1) Oragnique (6) Orientana (6) Origins (5) Pandora (6) Pat & Rub (33) Phenome (72) Philosophy (7) Physicians Formula (1) Phyto (1) Pierre Rene (1) Prestige Cosmetics (3) Pukka (4) Pupa (2) Queen Helen (1) Real Techniques (3) REN (5) Rene Furterer (1) Revlon (1) Rituals (1) Rituls (1) Rival de Loop (1) Sally Hansen (3) Salvatore Ferragamo (3) Sanoflore (1) Sante (4) Schwarzkopf Professional (3) Scottish Fine Soaps (1) Sephora (7) Serge Lutens (1) Shiseido (5) Siquens (3) Skin79 (1) Skinfood (1) Sleek (4) Smashbox (2) Soap & Glory (3) Stara Mydlarnia (2) Stenders (4) Sylveco (3) Synergen (2) Tangle Teezer (3) Tarte (1) The Balm (1) The Different Company (1) THE SECRET SOAP STORE (1) Tołpa (4) Tommy Hilfiger (1) Trader Joe's (2) Tweezerman (1) Über (2) Urban Decay (1) Uriage (3) Vichy (2) Vita Liberata (2) Wibo (1) Yankee Candle (13) Yasumi (1) Yoskine (1) YSL (1) Yves Rocher (6)