wtorek, 10 września 2013

WYZWANIE FOTO - dzień 2 - ULUBIONE DO PICIA

Witajcie Kochane,
Dzień drugi Wyzwania Foto, temat na dziś "Ulubione do picia".
Myślę, że nie będę jedyną, która dokona takiego wyboru...


Serduszko wyszło trochę krzywo, ale myślę, że z czasem będzie lepiej. Mam w planach zakup specjalnych nakładek do robienia wzorków na kawie. Widziałam takie w Empiku.
Kto jeszcze uwielbia kawę, łapka w górę.
A jeśli nie kawa, to jaki jest Wasz ulubiony napój? 
Cudnego dnia, a ja posilę się kawą i biorę do pracy, dużo do zrobienia przede mną.
Kasia

70 komentarzy:

  1. Ja uwielbiam kawę, ale Mrożoną;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kawę we wszystkich postaciach uwielbiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. JA kawy prawie nie pijam, ale uwielbiam kawę z ekspresu ze wzorkiem z mleka robioną przez moją przyjaciółkę.

    Te nakładki są świetne. Posiadam takowe

    OdpowiedzUsuń
  4. Aż ślinka leci! ;)
    Zgłaszam się do kawy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. idę sobie zrobić kawę. Może nie tak świetnie wyglądającą, ale pyszną :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. i ja i ja jestem fanką kawki:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeśli kawa to tylko mrożona! Takiej nie lubię...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mrożona również świetna, a najlepsza w Tribeca Coffee w Krakowie :)

      Usuń
  8. Nie lubię kawy :) Budzę się mocną czarną lub czerwoną herbatą. Te lubię :)
    Ale Twoje serduszko i tak jest ładne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Herbatki też bardzo lubię, ale zielone, białe i ziołowe :)
      I dziękuję za serduszkowy komplement :)

      Usuń
  9. Ja kawy nie pijam- raz na ruski rok mi się zdarza ;) Ale ta Twoja bardzo apetycznie wygląda!

    OdpowiedzUsuń
  10. Kawa,kawa,kawa! Uwielbiam, a Twoją z chęcią bym wypiła:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Herbatka, kochanie :). A może kompot wiśniowy...? Nie wiem, ale u mnie dziś będzie herbatka, bo nie chce mi się wychodzić z łóżka po wiśnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardziej kojarzysz mi się z herbatą niż z kompotem :)

      Usuń
  12. piękna kawka :D
    ja kawy nie pijam, za to na litry herbatę :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale smakowicie wyglądające latte! Mniam :)
    Ja lubię kawę, ale wygrywa zdecydowanie herbata ;) Ostatnio uwielbiam sypaną czerwoną o nazwie "African Queen" :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Odpowiedzi
    1. Starałam się bardzo :) Choć to serce krzywe ;)

      Usuń
  15. ahhh, jakie serducho włożone w tą kawkę!

    OdpowiedzUsuń
  16. Odpowiedzi
    1. Ja też coraz mniej cukru daje, eliminuje stopniowo, a dziś już w ogóle nie posłodziłam :)

      Usuń
  17. Nie wiedziałam, że w empiku można kupić takie nakładki :) Na pewno się zaopatrzę :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie - bloga uzupełniam o vlogi :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja wolę cappucino MOKATE waniliowe :) Nie lubię kawy ;) Nawet jej zapach mnie odrzuca.

    Pozdrawiam, http://grudzienpaulina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O masz, a ja lubię bardzo zapach ziaren kawy, jest piękny :)

      Usuń
  19. Latte uwielbiam :) Ale zdecydowanie staram się ten napój bogów ograniczać ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. uwielbiam kawę, każdego ranka wypijam kubek pysznej, aromatycznej z mlekiem i od pewnego czasu te kilka chwil z kubkiem kawy jest tylko dla mnie, kilka minut bez marudzenia i przeszkadzania. Ale przyznam się szczerze, że najsmaczniejsza kawa to ta pita z przyjaciółmi, jakoś tak zawsze wtedy smakuje inaczej, lepiej :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ślicznie to ujęłaś, ja bardzo lubię napić się kawy z moją mamą :)

      Usuń
  21. Piękne zdjęcie, piękne serduszko!

    Ja chyba najbardziej lubię... wodę lub jakiś sok.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa :)
      Woda to również moja nieodłączna towarzyska, a co do soków, to chciałabym częściej :)

      Usuń
  22. dzień bez kawy to dzień stracony ! <3

    OdpowiedzUsuń
  23. świetne zdjęcia, a serduszko rewelacyjne:) Co prawda wolę herbatę, ale takiej kawy bym nie odmówiła;)

    OdpowiedzUsuń
  24. są specjalne nakładki do wzorków? ja dzieciakom wycinam z kartonu, albo używam wycinarek do babeczek lub... ciastoliny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są, są :) Ja to serduszko też zrobiłam kartonem :)

      Usuń
  25. U mnie z kawą bywa różnie. Aktualnie jednak nie wyobrażam sobie bez niej poranka i popołudnia. Uwielbiam kawowy zapach <3 Twoja wygląda smakowicie - żal by mi było psuć to piękne serduszko :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana Megdil :) Skomplementowałaś moje krzywe serduszko :))

      Usuń
    2. Ja nie widzę krzywego serduszka, a kawę zrobioną z zaangażowanym serduszkiem :*

      Usuń
  26. ja od początku września odstawiłam kawę :) U mnie coś do picia to zdecydowanie woda, od czasu do czasu herbata :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Kocham kawę :) Szkoda, że już tak późno bo bym sobie zrobiła :) Trzeba poczekać do rana :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I już mamy ranek, zaraz po kawę pędzę a do niej dziś mam rurkę z kremem :)

      Usuń
  28. Kawa pięknie się prezentuje ale ja niestety stawiam na czerwoną i zieloną herbatę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na herbatę stawiam również, białą, zieloną oraz ziółka :)

      Usuń
  29. Super Ci wyszło serduszko:) Uwielbiam kawę ale niestety teraz nie mogę bo wypłukuję żelazo itp.już od jakiś 2 miesięcy nie piłam ale mam ogromną ochotę bo zawsze piłam ze 2,3 dziennie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też piję 2,3 dziennie ale czasem robię sobie kawowy detoks.
      Dzięki za ciepłe słowa :*

      Usuń
  30. Nie takie krzywe te serducho. Aż mi się kawy zachciało.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że moje serducho spotyka akceptacja :)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Etykiety

Aesop (1) Alba Botanica (2) Alchemia Lasu (1) Alep (1) Alessandro (2) Alterra (9) Alverd (1) Alverde (14) Aquolina (1) ARGILES DU SOLEIL (3) Aromatherapy Associates (3) Aubrey Organics (2) Auriga (4) Balea (4) BALNEOKOSMETYKI MALINOWY ZDRÓJ (1) Bath & Body Works (12) Bath Body Works (1) Batiste (9) Beauty Formulas (1) Becca (2) Benefit (3) BeYu (1) Bielenda (5) BingoSpa (5) Biochemia Urody (13) Bioderma (2) Biopha (1) Biotherm (3) Biovax (4) Blumarine (1) Body Shop (13) Bomb Cosmetics (1) Boss (1) Bumble and Bumble (1) Burt's Bees (9) Caudalie (1) Chanel (12) Chantarelle (1) Charmine Rose (13) Chloe (1) Clarena (5) Clarins (7) Clinique (13) Collistar (1) Coslys (6) Dabur (2) Dax Cosmetics (1) Delawell (2) Dermalogica (3) Dermika (1) Dior (3) Diptyque (9) Dolce Gabbana (4) Douglas (1) Dr. Hauschka (8) Ecospa (2) Ecotools (1) Ecoworld (3) Eko Spa (1) Eos (3) Erbaviva (3) Essie (16) Estee Lauder (1) evrēe (1) Farmona (4) Femi (6) Figs Rouge (4) Fred Farrugia (2) Frederic Fekkai (4) FRESH MINERALS (1) Fridge (11) Fridge by Yde (4) Gaia Creams (7) Gal (1) Givenchy (1) Glam Glow (1) Glyskincare (1) Guerlain (14) H&M (1) HAPPYMORE SKIN CARE (1) Helena Rubinstein (2) Hugo Boss (1) Hugo Naturals (2) Ikarov (3) Inglot (1) Isana (3) Joanna (2) John Masters Organics (18) Joik (6) Kallos (1) Kanebo (3) Kanu (3) Khadi (1) Kiehl's (1) Kindle (1) Kneipp (3) Korres (5) Kringle Candle Company (2) Kryolan (3) L' Occitane (5) L'Oreal (4) L'Orient (5) La Mer (1) Lancome (4) Laura Mercier (6) Lavera (1) Lawendowa Farma (1) Lierac (3) Lily Lolo (1) Lioele (2) Lirene (2) Lorac (1) Love & Toast (1) Lush (55) Mac (1) MÁDARA (3) Maybelline (2) MCMC Fragrances (1) MeMeMe (1) Model CO (2) Munio Candela (1) My Beauty Diary (2) Natural Product (1) Nature's Gate (7) Neom (1) Neutrogena (3) Nivea (3) NOAlab (4) Nuxe (7) Opi (1) Oragnique (6) Orientana (6) Origins (5) Pandora (6) Pat & Rub (33) Phenome (72) Philosophy (7) Physicians Formula (1) Phyto (1) Pierre Rene (1) Prestige Cosmetics (3) Pukka (4) Pupa (2) Queen Helen (1) Real Techniques (3) REN (5) Rene Furterer (1) Revlon (1) Rituals (1) Rituls (1) Rival de Loop (1) Sally Hansen (3) Salvatore Ferragamo (3) Sanoflore (1) Sante (4) Schwarzkopf Professional (3) Scottish Fine Soaps (1) Sephora (7) Serge Lutens (1) Shiseido (5) Siquens (3) Skin79 (1) Skinfood (1) Sleek (4) Smashbox (2) Soap & Glory (3) Stara Mydlarnia (2) Stenders (4) Sylveco (3) Synergen (2) Tangle Teezer (3) Tarte (1) The Balm (1) The Different Company (1) THE SECRET SOAP STORE (1) Tołpa (4) Tommy Hilfiger (1) Trader Joe's (2) Tweezerman (1) Über (2) Urban Decay (1) Uriage (3) Vichy (2) Vita Liberata (2) Wibo (1) Yankee Candle (13) Yasumi (1) Yoskine (1) YSL (1) Yves Rocher (6)