wtorek, 5 listopada 2013

Lush nowości świąteczne

Witajcie Kochane, 
Dziś pokażę Wam małe zakupy z Lusha. Całość pochodzi z najnowszej świątecznej kolekcji.
Jeszcze nie czuję atmosfery świąt, ale już zaczynam się zastanawiać  i planować prezenty świąteczne.
Może kosmetyki Lusha zbliżą mnie bardziej do świątecznego oczekiwania ;)


Żadnego z tych produktów nie używałam wcześniej.
Co my tu mamy?
Dwa mydełka. Owocowe Angel's Delight.


Oraz marcepanowe Snowcake.


Bubble bar do kąpieli w kształcie bałwanka, Melting Snowman.


I żel pod prysznic Snow Fairy o bardzo słodkim zapachu różowych cukierków.


Zakupy pozostawiły we mnie głównie niedosyt. Ale może jeszcze raz jeden dobry elf, odwiedzi Berlin i coś jeszcze mi przywiezie ;) Wszak kolekcja świąteczna obfituje w tyle smakołyków..

O którym z produktów chciałybyście najpierw przeczytać?
Miłego dnia
Kasia


42 komentarze:

  1. Żel pod prysznic bym przygarnęła :D
    Miłego używania!

    OdpowiedzUsuń
  2. Chętnie też przetestuję jak będę miala okazję. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Snow Fairy lubiłam w pierwszym roku jak kupiłam.. a rok później przy kolejnej butli zaczął mnie już drażnić.. podobnie miałam ze Snowcake.. najpierw był w porządku, potem dawał mi klejem biurowym ;) Anglel's był spoko loko :)

    OdpowiedzUsuń
  4. jestem ciekawa zapachu Snow Fairy ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. ale bym powąchała sobie ten żel :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten żel pod prysznic tak słodko wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Niestety nie mam dostepu do Lusha wiec nie kuś :P

    OdpowiedzUsuń
  8. z zimowej kolekcji kuszą mnie czyściki i bubble bary (tylko, że nie mam wanny) :D

    OdpowiedzUsuń
  9. jestem zachwycona opakowaniem tych cudeniek!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Bałwanek? myślałam, że to jakiś ufoludek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też byłam pewna, ze to jakiś alien :)

      Usuń
    2. Hahahaha, też widzę podobieństwo, na jego usprawiedliwienie powiem, że to topiący się bałwanek :)

      Usuń
    3. Bałwanek, który nie chce odejść :D

      Usuń
  11. Do mnie właśnie dziś doszła pierwsza paczka z Lusha :) Miałam tam między innymi Snow Fairy ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. super zdobycze , musza pieknie pachniec

    OdpowiedzUsuń
  13. Eh ale bym odwiedziła LUSHa, tym bardziej przed świętami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nigdy nie byłam tam osobiście, pobuszować tam to marzenie :)

      Usuń
  14. ojoj, chyba bym to zjadłs hihi :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Oj jak ja chcę już święta!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja póki co cieszę się tym oczekiwaniem na... to też przyjemne :)

      Usuń
  16. Cudaczki z Lush. Tydzień temu też odebrałam smakołyki z Lush. Zagościły u mnie świąteczne limitki: maseczka Rudolph, balsam Santa Baby i ponownie czyścik LTGTR :) Już mam następne zamówienie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetny wybór :) Marzę o LTGTR :)

      Usuń
    2. LTGTR jest dla mojej cery wspaniały, choć w tamtym roku był lepszy, bardziej peelingował. Ten jest z deka słabszy :)

      Usuń
  17. Mmm... Uwielbiam kosmetyki z lusha. Zaciekawil mnie ten zel, chyba pojde go sprawdzic do sklepu. To o nim bym z checia najpierw poczytala : )))
    www.horabiksblog.blogspot.no

    OdpowiedzUsuń
  18. Snow fairy ma jeszcze masełka w kształcie różowych wróżek. Nie mogłam się na nie napatrzeć!

    OdpowiedzUsuń
  19. melting snowman: taaak bardzo pragnę:D

    OdpowiedzUsuń
  20. średnio do mnie te zapachy świątecznie przemawiają, ale marcepanowe mydełko mnie zaciekawiło :)
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  21. Gdzie kupujesz produkty Lush?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koleżanka czasem bywa w Berlinie i zagląda wtedy do Lusha :)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Etykiety

Aesop (1) Alba Botanica (2) Alchemia Lasu (1) Alep (1) Alessandro (2) Alterra (9) Alverd (1) Alverde (14) Aquolina (1) ARGILES DU SOLEIL (3) Aromatherapy Associates (3) Aubrey Organics (2) Auriga (4) Balea (4) BALNEOKOSMETYKI MALINOWY ZDRÓJ (1) Bath & Body Works (12) Bath Body Works (1) Batiste (9) Beauty Formulas (1) Becca (2) Benefit (3) BeYu (1) Bielenda (5) BingoSpa (5) Biochemia Urody (13) Bioderma (2) Biopha (1) Biotherm (3) Biovax (4) Blumarine (1) Body Shop (13) Bomb Cosmetics (1) Boss (1) Bumble and Bumble (1) Burt's Bees (9) Caudalie (1) Chanel (12) Chantarelle (1) Charmine Rose (13) Chloe (1) Clarena (5) Clarins (7) Clinique (13) Collistar (1) Coslys (6) Dabur (2) Dax Cosmetics (1) Delawell (2) Dermalogica (3) Dermika (1) Dior (3) Diptyque (9) Dolce Gabbana (4) Douglas (1) Dr. Hauschka (8) Ecospa (2) Ecotools (1) Ecoworld (3) Eko Spa (1) Eos (3) Erbaviva (3) Essie (16) Estee Lauder (1) evrēe (1) Farmona (4) Femi (6) Figs Rouge (4) Fred Farrugia (2) Frederic Fekkai (4) FRESH MINERALS (1) Fridge (11) Fridge by Yde (4) Gaia Creams (7) Gal (1) Givenchy (1) Glam Glow (1) Glyskincare (1) Guerlain (14) H&M (1) HAPPYMORE SKIN CARE (1) Helena Rubinstein (2) Hugo Boss (1) Hugo Naturals (2) Ikarov (3) Inglot (1) Isana (3) Joanna (2) John Masters Organics (18) Joik (6) Kallos (1) Kanebo (3) Kanu (3) Khadi (1) Kiehl's (1) Kindle (1) Kneipp (3) Korres (5) Kringle Candle Company (2) Kryolan (3) L' Occitane (5) L'Oreal (4) L'Orient (5) La Mer (1) Lancome (4) Laura Mercier (6) Lavera (1) Lawendowa Farma (1) Lierac (3) Lily Lolo (1) Lioele (2) Lirene (2) Lorac (1) Love & Toast (1) Lush (55) Mac (1) MÁDARA (3) Maybelline (2) MCMC Fragrances (1) MeMeMe (1) Model CO (2) Munio Candela (1) My Beauty Diary (2) Natural Product (1) Nature's Gate (7) Neom (1) Neutrogena (3) Nivea (3) NOAlab (4) Nuxe (7) Opi (1) Oragnique (6) Orientana (6) Origins (5) Pandora (6) Pat & Rub (33) Phenome (72) Philosophy (7) Physicians Formula (1) Phyto (1) Pierre Rene (1) Prestige Cosmetics (3) Pukka (4) Pupa (2) Queen Helen (1) Real Techniques (3) REN (5) Rene Furterer (1) Revlon (1) Rituals (1) Rituls (1) Rival de Loop (1) Sally Hansen (3) Salvatore Ferragamo (3) Sanoflore (1) Sante (4) Schwarzkopf Professional (3) Scottish Fine Soaps (1) Sephora (7) Serge Lutens (1) Shiseido (5) Siquens (3) Skin79 (1) Skinfood (1) Sleek (4) Smashbox (2) Soap & Glory (3) Stara Mydlarnia (2) Stenders (4) Sylveco (3) Synergen (2) Tangle Teezer (3) Tarte (1) The Balm (1) The Different Company (1) THE SECRET SOAP STORE (1) Tołpa (4) Tommy Hilfiger (1) Trader Joe's (2) Tweezerman (1) Über (2) Urban Decay (1) Uriage (3) Vichy (2) Vita Liberata (2) Wibo (1) Yankee Candle (13) Yasumi (1) Yoskine (1) YSL (1) Yves Rocher (6)