sobota, 30 listopada 2013

Snow Fairy LUSH

Witajcie Kochane,
Marka Lush co święta cieszy nas limitowaną kolekcją kosmetyków. Można znaleźć tam wiele smakołyków różnego rodzaju. Dziś o jednym ze świątecznych specjałów tej wyjątkowej marki, o żelu pod prysznic Snow Fairy.


Żel jest w kolorze cukierkowego różu i cudownie się mieni. Niestety połysk udało mi się uchwycić na zdjęciu minimalnie. Drobinek nie zauważyłam po umyciu na skórze. Co akurat traktuję jako zaletę.


Wróżka pachnie również bardzo cukierkowo. Po prostu najbardziej cukierkowy zapach jaki możecie sobie wyobrazić. Słodki, intensywny, aż ten cukier w zęby drapie. Można w nim wyczuć, landrynki, watę cukrową, gumę balonową, lizaki, po prostu kram ze słodyczami. Ostrzegam przypadnie do gustu jedynie wielbicielom słodkich zapachów, bo aromat jest wyjątkowo intensywny i długo utrzymuje się na skórze. Taki nadmiar słodyczy, może okazać się nużący. Ja póki co jeszcze się nie znudziłam :) 

Skład nie zachwyca:
Water, Sodium Laureth Sulfate, Sodium Cocoamphoacetate, Lauryl Betaine, Perfume, Propylene Glycol, Synthetic Musk, *Lactic Acid, Titanium Dioxide, Calcium Sodium Borosilicate, Tin Oxide, Polyester-3, Methyl Ionone, Benzyl Benzoate, Colour 45410, Colour 45380, Methylparaben


Żel jest bardzo wydajny, dobrze się pieni. Jest dostępny w trzech pojemnościach, 100, 250, 500 ml
Cena za 100 ml, to 3,5£, 6,95€, czyli pomiędzy ok. 17,50 - 29 zł.
Zakupiłam 100ml i na tym poprzestanę. Miła słodka przygoda, ale nie jest to zapach, do którego chciałabym wracać co święta. 
Miłej reszty dnia!!
Kasia

22 komentarze:

  1. Nie miałam , ale ciekawy produkt !!

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie zele do kapieli nie kreca tzn nie wydaje na nie wiekszej kasy. Najdrozszy jaki kupilam to Clean on me z Soap and Glory, ale juz nie kupie ponownie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja lubię kupować dużo żeli pod prysznic, bo to kosmetyki których najwięcej się zużywa i nie mam wtedy takich wyrzutów sumienia że kupuję na zapas :)

      Usuń
  3. Hmm... Z jednej strony jestem ciekawa zapachu, ale z drugiej obawiałabym się ulepku ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest ulepkiem :) Ale ja to lubię :P

      Usuń
    2. Wiadomo - od czasu do czasu mega słodkość nie zaszkodzi :D

      Usuń
  4. Na co dzień za słodki, ale jako polepszacz humoru w zimne dni wydaje się idealny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O masz rację :) W lecie bym go nie zdzierżyła :)

      Usuń
  5. Ciekawy kosmetyk aczkolwiek ja raczej tańsze odpowiedniki wolę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli chodzi o żele, najważniejszy jest dla mnie zapach :) Ale zgadzam się, jest to kosmetyk za który nie ma sensu przepłacać :)

      Usuń
  6. Dla mnie ten zapach był zbyt intensywny i nawet zachwalająca go ekspedientka mnie do niego nie przekonała.

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam żele pod prysznic, szkoda że w Polsce niedostępne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że końcu się to zmieni. Tak bardzo czekam na Lusha :(

      Usuń
    2. Ja też bo w ciemno nie lubię kupować :(

      Usuń
  8. Musi cudownie pachnieć, chciałabym go wypróbować <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam takie słodkie zapachy :) Czuję, że przypadłby mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. pierwszą jego butlę, chyba 2 czy 3 lata temu lubiłam.. z kazdym kolejnym rokiem lubiłam coraz mniej, aż się wreszcie rozstaliśmy i powrotu nie będzie.. zaczął mnie zapach męczyć i draznić..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest to zrozumiałe, ja nie mam zamiaru czekać aż mi się znudzi. Rozstaniemy się w przyjaźni :):)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Etykiety

Aesop (1) Alba Botanica (2) Alchemia Lasu (1) Alep (1) Alessandro (2) Alterra (9) Alverd (1) Alverde (14) Aquolina (1) ARGILES DU SOLEIL (3) Aromatherapy Associates (3) Aubrey Organics (2) Auriga (4) Balea (4) BALNEOKOSMETYKI MALINOWY ZDRÓJ (1) Bath & Body Works (12) Bath Body Works (1) Batiste (9) Beauty Formulas (1) Becca (2) Benefit (3) BeYu (1) Bielenda (5) BingoSpa (5) Biochemia Urody (13) Bioderma (2) Biopha (1) Biotherm (3) Biovax (4) Blumarine (1) Body Shop (13) Bomb Cosmetics (1) Boss (1) Bumble and Bumble (1) Burt's Bees (9) Caudalie (1) Chanel (12) Chantarelle (1) Charmine Rose (13) Chloe (1) Clarena (5) Clarins (7) Clinique (13) Collistar (1) Coslys (6) Dabur (2) Dax Cosmetics (1) Delawell (2) Dermalogica (3) Dermika (1) Dior (3) Diptyque (9) Dolce Gabbana (4) Douglas (1) Dr. Hauschka (8) Ecospa (2) Ecotools (1) Ecoworld (3) Eko Spa (1) Eos (3) Erbaviva (3) Essie (16) Estee Lauder (1) evrēe (1) Farmona (4) Femi (6) Figs Rouge (4) Fred Farrugia (2) Frederic Fekkai (4) FRESH MINERALS (1) Fridge (11) Fridge by Yde (4) Gaia Creams (7) Gal (1) Givenchy (1) Glam Glow (1) Glyskincare (1) Guerlain (14) H&M (1) HAPPYMORE SKIN CARE (1) Helena Rubinstein (2) Hugo Boss (1) Hugo Naturals (2) Ikarov (3) Inglot (1) Isana (3) Joanna (2) John Masters Organics (18) Joik (6) Kallos (1) Kanebo (3) Kanu (3) Khadi (1) Kiehl's (1) Kindle (1) Kneipp (3) Korres (5) Kringle Candle Company (2) Kryolan (3) L' Occitane (5) L'Oreal (4) L'Orient (5) La Mer (1) Lancome (4) Laura Mercier (6) Lavera (1) Lawendowa Farma (1) Lierac (3) Lily Lolo (1) Lioele (2) Lirene (2) Lorac (1) Love & Toast (1) Lush (55) Mac (1) MÁDARA (3) Maybelline (2) MCMC Fragrances (1) MeMeMe (1) Model CO (2) Munio Candela (1) My Beauty Diary (2) Natural Product (1) Nature's Gate (7) Neom (1) Neutrogena (3) Nivea (3) NOAlab (4) Nuxe (7) Opi (1) Oragnique (6) Orientana (6) Origins (5) Pandora (6) Pat & Rub (33) Phenome (72) Philosophy (7) Physicians Formula (1) Phyto (1) Pierre Rene (1) Prestige Cosmetics (3) Pukka (4) Pupa (2) Queen Helen (1) Real Techniques (3) REN (5) Rene Furterer (1) Revlon (1) Rituals (1) Rituls (1) Rival de Loop (1) Sally Hansen (3) Salvatore Ferragamo (3) Sanoflore (1) Sante (4) Schwarzkopf Professional (3) Scottish Fine Soaps (1) Sephora (7) Serge Lutens (1) Shiseido (5) Siquens (3) Skin79 (1) Skinfood (1) Sleek (4) Smashbox (2) Soap & Glory (3) Stara Mydlarnia (2) Stenders (4) Sylveco (3) Synergen (2) Tangle Teezer (3) Tarte (1) The Balm (1) The Different Company (1) THE SECRET SOAP STORE (1) Tołpa (4) Tommy Hilfiger (1) Trader Joe's (2) Tweezerman (1) Über (2) Urban Decay (1) Uriage (3) Vichy (2) Vita Liberata (2) Wibo (1) Yankee Candle (13) Yasumi (1) Yoskine (1) YSL (1) Yves Rocher (6)