poniedziałek, 26 maja 2014

26 maj

Witajcie Kochani,
Postanowiłam wspólnie z Aliną, że zrobimy sobie alternatywny dzień dziecka. Uwielbiamy wspólne inicjatywy i wspólne poprawianie sobie humoru :) Zaplanowałyśmy masę dziecinnych atrakcji. Alina dzielnie się spisała,  bo zrealizowała wszystko z naszej listy (klik).  Mnie nie udało się wszystkiego, nie zaplotłam warkocza i nie kupiłam gumy z tatuażem, ale i tak cudownie się bawiłam. Alternatywny dzień dziecka wypadł w dzień matki, więc było podwójne świętowanie. W większości rozrywek towarzyszyła mi moja córcia.

Zapraszam na małą relację...

Zabrałam Polę do kina na bajkę "Czarnoksiężnik z Oz: Powrót Dorotki", przyznam Wam, że fabuła mnie porwała i o mało co, a uroniłabym łezkę i to kilkakrotnie. Do kina zabrałyśmy rybkę od cioci Karoliny. Był oczywiście toffikowy popcorn :) Kino bez popcornu się nie liczy. Zaraz po bajce skoczyłyśmy na wesołe miasteczko, rozłożyli się dosłownie po drugiej stronie ulicy.



Jadłyśmy razem watę cukrową, różowo - niebieską :) To pierwsza kolorowa wata w moim życiu.


I oczywiście karuzele, samoloty i ... diabelski młyn.


I puszczanie baniek z wagonika diabelskiego młynu, gdy znalazł się na samej górze!


Pola w ogóle się nie bała. Czego nie można powiedzieć o mnie, przyznam że samoloty mnie trochę zestresowały ;)


A tutaj niosę bukiecik dla mojej mamy :) 


Ja też dostałam prezent od Poli. Wykonany przez nią obraz, prawda że piękny? 
Lody też musiały być.


Sprawiłam sobie maleńki upominek, gumki do włosów z działu dziecięcego w H&M.
Dzień zakończyłam czytaniem Poluni Przygód Pippi Astrid Lindgren, była też bajka o smoku, której tytułu nie pamiętam.

Jak widać, mama też często czuje się jak dziecko :)

Dla wszystkich wspaniałych mam składam najserdeczniejsze życzenia!!!
Tulę do serduszka..




37 komentarzy:

  1. Cudowny dzień! Chciałam iść na plac zabaw, ale było dużo dzieci (chciałam tam nagrywać), więc poszłam sobie. Ale nie było tam i tak huśtawki, więc co mi z takiego placu zabaw? :D. Dlatego też zazdroszczę Ci wesołego miasteczka :)).

    I widzę, że obie miałyśmy dzisiaj akcent Pippi :)). Oby tak częściej!

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowny dzień spędziłyście :)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajnie spędziłyście czas, miło ogląda się wasze zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak cudownie! Sama bym się tam pobawiła ze swoimi wnukami. :) Te gumeczki w HM powiadasz? Przy okazji sprawię prezent sobie i wnuczce. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, w H&M :) Często kupuję gumki na dziecięcym, bo są naprawdę fajne i mają niższe ceny :)

      Usuń
  5. Przepiękny dzień miałaś ze swoją córką :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fantastyczny pomysł Dziewczyny :) Naprawdę piękny dzień to jak 100 dni szczęścia w jednym..moim zdaniem ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. To w Warszawie było??? Zabawa przednia. Ja dostałam pudło pełne cudownych prac, zbieranych chyba przez kwartał. Byłam pod wielkim wrażeniem, bo ilość nie przesłoniła jakości :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, na Bemowie, do 1 czerwca mają być, także jeszcze w sobotę się wybieramy na małą powtórkę :) Ależ to musiało wszystko pięknie wyglądać, skrzynia pełna skarbów :)

      Usuń
  8. z chęcią odwiedziłabym wesołe miasteczko :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja im jestem starsza, tym bardziej się boję większości karuzeli, haha :) Jako dziecko byłam o wiele bardziej odważna.

      Usuń
  9. Oj wspaniały dzień Matki !! ;] Wesołe miasteczko , wata cukrowa - ach smak dzieciństwa :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, przypomniałam sobie swoje dzieciństwo, super było :)

      Usuń
  10. Świetny dzień spędziłyście :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny ten obrazek i bukiecik dla mamy :) Ja już wieki nie byłam w wesołym miasteczku - po tej fotorelacji nabrałam chęci, żeby się tam wybrać ;) Wspaniały dzień miałyście ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wspałaniły miałaś dzień :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Dzień miałaś bardzo udany - aj Pipii kurcze będę musiała gdzieś tą książkę dorwać po prostu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest w każdym empiku, spraw sobie na dzień dziecka ;)

      Usuń
  14. Ależ pozytywne, pogodne zdjęcia :) Aż się uśmiechnęłam :))

    OdpowiedzUsuń
  15. Moja mama się urlopowała w górach wczoraj, z daleka ode mnie :P

    OdpowiedzUsuń
  16. Pewnie też bym miała stracha na takich samolotach;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Samoloty to jeszcze nic, tam było dużo straszniejszych do których nawet nie podchodziłam, najbardziej nie lubię być do góry nogami na karuzeli ;)

      Usuń
  17. Świetny pomysł i miły dzień !:) Przyznam, że lubię bajki więc często biorę młodszą siostrę do kina, ale że już wyrosła na dużą pannice zaczynam brać chrześnicę męża :D Kupiłam mamie prawie identyczny bukiecik, śliczny jest:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bukiecik taki kolorowy i radosny, mama powiedziała że woli go od bukietu róż :)
      Moja Pola dopiero wchodzi w kinowy etap, więc wiele bajek przed nami, co mnie bardzo cieszy :D

      Usuń
  18. Fantastyczne połączenie, Dzień Matki z Dniem Dziecka.
    Uwielbiam książki Astrid Lindgren :) A Pippi to była jedna z moich ulubionych.
    Ja dopiero za miesiąc zostanę mamą, ale już nie mogę się doczekać wspólnych chwil z moją córunią. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też uwielbiam Astrid Lindgren, Pippi, Dzieci z Bullerbyn, Bracia Lwia Serce, Mio mój Mio :))
      Będziesz miała córeczkę, pięknie :)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Etykiety

Aesop (1) Alba Botanica (2) Alchemia Lasu (1) Alep (1) Alessandro (2) Alterra (9) Alverd (1) Alverde (14) Aquolina (1) ARGILES DU SOLEIL (3) Aromatherapy Associates (3) Aubrey Organics (2) Auriga (4) Balea (4) BALNEOKOSMETYKI MALINOWY ZDRÓJ (1) Bath & Body Works (12) Bath Body Works (1) Batiste (9) Beauty Formulas (1) Becca (2) Benefit (3) BeYu (1) Bielenda (5) BingoSpa (5) Biochemia Urody (13) Bioderma (2) Biopha (1) Biotherm (3) Biovax (4) Blumarine (1) Body Shop (13) Bomb Cosmetics (1) Boss (1) Bumble and Bumble (1) Burt's Bees (9) Caudalie (1) Chanel (12) Chantarelle (1) Charmine Rose (13) Chloe (1) Clarena (5) Clarins (7) Clinique (13) Collistar (1) Coslys (6) Dabur (2) Dax Cosmetics (1) Delawell (2) Dermalogica (3) Dermika (1) Dior (3) Diptyque (9) Dolce Gabbana (4) Douglas (1) Dr. Hauschka (8) Ecospa (2) Ecotools (1) Ecoworld (3) Eko Spa (1) Eos (3) Erbaviva (3) Essie (16) Estee Lauder (1) evrēe (1) Farmona (4) Femi (6) Figs Rouge (4) Fred Farrugia (2) Frederic Fekkai (4) FRESH MINERALS (1) Fridge (11) Fridge by Yde (4) Gaia Creams (7) Gal (1) Givenchy (1) Glam Glow (1) Glyskincare (1) Guerlain (14) H&M (1) HAPPYMORE SKIN CARE (1) Helena Rubinstein (2) Hugo Boss (1) Hugo Naturals (2) Ikarov (3) Inglot (1) Isana (3) Joanna (2) John Masters Organics (18) Joik (6) Kallos (1) Kanebo (3) Kanu (3) Khadi (1) Kiehl's (1) Kindle (1) Kneipp (3) Korres (5) Kringle Candle Company (2) Kryolan (3) L' Occitane (5) L'Oreal (4) L'Orient (5) La Mer (1) Lancome (4) Laura Mercier (6) Lavera (1) Lawendowa Farma (1) Lierac (3) Lily Lolo (1) Lioele (2) Lirene (2) Lorac (1) Love & Toast (1) Lush (55) Mac (1) MÁDARA (3) Maybelline (2) MCMC Fragrances (1) MeMeMe (1) Model CO (2) Munio Candela (1) My Beauty Diary (2) Natural Product (1) Nature's Gate (7) Neom (1) Neutrogena (3) Nivea (3) NOAlab (4) Nuxe (7) Opi (1) Oragnique (6) Orientana (6) Origins (5) Pandora (6) Pat & Rub (33) Phenome (72) Philosophy (7) Physicians Formula (1) Phyto (1) Pierre Rene (1) Prestige Cosmetics (3) Pukka (4) Pupa (2) Queen Helen (1) Real Techniques (3) REN (5) Rene Furterer (1) Revlon (1) Rituals (1) Rituls (1) Rival de Loop (1) Sally Hansen (3) Salvatore Ferragamo (3) Sanoflore (1) Sante (4) Schwarzkopf Professional (3) Scottish Fine Soaps (1) Sephora (7) Serge Lutens (1) Shiseido (5) Siquens (3) Skin79 (1) Skinfood (1) Sleek (4) Smashbox (2) Soap & Glory (3) Stara Mydlarnia (2) Stenders (4) Sylveco (3) Synergen (2) Tangle Teezer (3) Tarte (1) The Balm (1) The Different Company (1) THE SECRET SOAP STORE (1) Tołpa (4) Tommy Hilfiger (1) Trader Joe's (2) Tweezerman (1) Über (2) Urban Decay (1) Uriage (3) Vichy (2) Vita Liberata (2) Wibo (1) Yankee Candle (13) Yasumi (1) Yoskine (1) YSL (1) Yves Rocher (6)