niedziela, 18 maja 2014

Majowe chciejstwa

Witajcie Kochani,
Ruszył maj ze sporą porcją pragnień.
Myślałam, że nastąpiła marzeniowa posucha, ale nie, płodny wiosenny miesiąc obrodził pomysłami, które dręczą moje myśli :)



Apple iPhone 5
Tak naprawdę mogę żyć bez telefonu, a już na pewno bez telefonu, który kosztuje dwa albo trzy tysiące i w sumie moje technologiczne niedołęstwo nie ułatwia mi odpowiedzi na pytanie czy iphone to telefon, czy może to urządzenie przekraczające moje wyobrażenie telefonu.. Nieważne. Te rozważania nie zaprowadzę mnie w przyjemne miejsca. Powód jest jeden, chcę być na instagramie, dzięki temu urządzeniu można, więc niech będzie takowe, a dlaczego takie właśnie, bo ma śliczny złoty kolor. Jak marzyć to z rozmachem i bez zahamowań ;)

Suchy szampon Dove
Ciągle tylko Batiste i Batiste. Mam ochotę na wypróbowanie nowego suchego szamponu, a ten marki Dove chodzi za mną już jakiś czas. Chyba najłatwiejszy do zrealizowania punkt na majowej liście.

Świeca Bath & Body Works - lemon drops
Bath & Body Works zachwyciło mnie swoją wiosenną kolekcją Sweet Shop inspirowaną sklepem z cukierkami. Kuszą nie tylko mydełka do rąk, ale cudowne świece. Najbardziej obłędnie pachnie moim zdaniem wersja lemon drops, cytrynowe cukierki, aaaaach :) Bardzo chciałabym ją mieć, ale te świece są drogie i muszę się zastanowić, czy warte swojej ceny. Muszę się pośpieszyć, zanim cytrynowe dropsy znikną ze sklepowych półek. 

Nawilżający samoopalacz do twarzy Phenome
Podczas ostatnich zakupów w Phenome wzięłam próbkę tego produktu i muszę go kupić, jak tylko skończę buteleczkę z kropelkami Collistara. Oprócz delikatnego i naturalnego efektu opalenizny ma jeszcze właściwości pielęgnujące skórę, zawsze jak w przypadku Phenome cudowny skład oraz w ogóle nie pachnie w ten charakterystyczny, mnie kojrzący się z suszonymi grzybami, samoopalaczowy sposób.

Kula do kąpieli Fridge
Fridge by yDe wzbogaciło swoją ofertę o kule kąpielowe. Kula ma goździkowo-lawendowo-eukaliptusowy zapach, powstała na bazie oleju kokosowego z dodatkiem płatków malwy. Podobno nawilża i uelastycznia 
skórę! Marzę o kąpieli z nią :)

Okulary przeciwsłoneczne Chloe ERINE
Chcę mieć okulary muchy, wyglądać w nich tajemniczo i uroczo. Oprawki od Chloe są po prostu idealne. Ciekawa jestem, czy to w ogóle prawdopodobne żeby dopaść jeszcze gdzieś ten model... I za jaką cenę. Póki co cieszę nimi oczy i zastanawiam się, czy byłoby mi w nich do twarzy.

Maska intensywnie regenerująca włosy suche i zniszczone KARITÉ  Rene Furterer
Ostatnia pozycja na majowej liście to maska do włosów, której próbowałam w zamierzchłych czasach, gdy subskrybowałam pudełko Glossybox. Pamiętam, że bardzo przypadła mi do gustu i chciałam ją kupić, ale ciągle było mi nie po drodze. Postanowiłam umieścić ją na WL, wtedy szybciej sfinalizuje zakup.

A o czym Wy marzycie w maju???

Ściskam!!








37 komentarzy:

  1. Nad tym samoopalaczem z Phenome sama chętnie pomyślę! Jeśli będzie tak dobry jak inne kosmetyki Phenome, które zdążyłam wypróbować, to będę do niego wracać letnią i być może nie tylko, porą ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze za wiele nie mogę o nim powiedzieć po próbce, ale na pewno go kupię. Obawiam się jedynie, czy nie będzie za delikatny.

      Usuń
  2. Ja właśnie zaczęłam marzyć o tej kuli z Fridge! A kysz, a kysz, siło nieczysta! :D.
    Nie wiem, czy kiedykolwiek stanę się fanką iPhone'a, ale dobrze leży w ręce i gdy rozmawiam przez telefon, to coś słyszę (generalnie w żadnym innym telefonie mój słuch nie był taki dobry, dlatego doceniłam tego ugryzionego gada, ale hmmm ta cena!).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No cena, cena, jak za komputer. No chcę go, jak jakiś głupi dzieciak :) To irracjonalne, ale samej siebie się zaczynam bać, że ulegnę.

      Usuń
    2. Nie ulegnę! Nie dam się!!

      Usuń
  3. Lista wpaniała, co do iphona fakt jest śliczny, sama miałam wcześniej czwórke, ale nie wiem czy skuszę sie na nastepny telefon z tej rodziny, phenome kusi zawsze, ja teraz myślę o ochronnym kremie z filtrem 50,
    Chloe to klasa sama w sobie, warto zainwestować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko jakoś nie mogę znaleźć sklepu z okularkami Chloe :( Wszystko jest, a z Chloe posucha :((

      Usuń
  4. iPhone też bym chciała ;)
    A ten suchy szampon Dove jest super, polecam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak skończę Batiste na pewno go dopadnę :)

      Usuń
  5. Jak zwykle świetne rzeczy ;) iPhone mam i szczerze polecam. Jest bardzo łatwy w obsłudze i dla mnie najlepszy, nie chcę już innego telefonu ;) A moja lista jest długa, nawet bardzo długa, ale na pierwszym miejscu są obecnie kosmetyki Rituals, m.in. pianka do ciała i peeling, coś od Bumble&Bumble, cień Diora i kredka do ust MAC ;)
    Zaciekawiłaś mnie samoopalaczem Phenome. Ja obecnie stosuję Clarins i też jest super, ale może następny będzie ten, o którym piszesz ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki kochana :* Boziu jak ja bym chciała spróbować czegoś z Rituals!!!!!!!!!!! Bumble &Bumble też chcę. I właśnie zastanawiam się, między Phenome, a Clarinsem, bo Clarinsa jeszcze nie próbowałam, a czytałam właśnie że jest super :)

      Usuń
  6. Śliczne te oprawki, na pewno będzie Ci w nich do twarzy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale nigdzie nie mogę znaleźć tych okularów :((

      Usuń
  7. Nooo nowy telefon to zawsze i wszędzie bym chciała. :) A ta kula hmm fajnie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nawet nie wiedziałam, że Dove ma suchy szmpon. Jeśli chodzi o okulary, to uwielbiam taki fason :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też, a o dziwo nigdy nie miałam takich oprawek, ale często mierzę podobne w sklepach, dla czystej frajdy ;)

      Usuń
  9. Suchy szampon Dove odradzam. Pisałam o tym kosmetyku kilka dni temu.
    Z podkulonym ogonem wracam do Batiste.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie, opinie są sprzeczne, ale będę musiała się sama przekonać :)

      Usuń
  10. mnie też marzy się iphone, ale 4s ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Okulary w tym kolorze są świetne! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo oryginalne, zastanawiam się tylko jak bym w takim kolorze wyglądała, bo jest dość nietypowy :)

      Usuń
  12. Piękny jest ten Iphone :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nowy telefon to ja mam od tygodnia a na tej liście jestem ciekawa tego suchego szamponu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest w Rossmannie jakbyś miała ochotę nabyć Justynko :)

      Usuń
  14. Ja na pewno o nowym telefonie,bo aktualny wygląda marnie po bliskim spotkaniu z chodnikiem :/

    OdpowiedzUsuń
  15. Również marzę o ajfonie... Bardzo bym chciała, oj bardzo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od wczoraj biję się z myślami, co z tym fantem zrobić, po co ja go umieszczałam na tej liście, teraz zapragnęłam :(

      Usuń
    2. Ja pragnę od baaardzo dawna, ale rozsądek bierze górę. Wydałabym na ultra cienki laptop raczej, a nie na rzecz, która raz na jakiś czas ląduje na podłodze, bo dziecku upadło...

      Usuń
  16. Bardzo mi się marzą kosmetyki do włosów Rene Furterer.

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetna lista chciejstw :)
    Bardzo zaciekawiła mnie maska do włosów!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Maska ślicznie pachnie i bardzo dobrze działa, szkoda tylko że dość droga. I w sumie ciężko dostępna. Kiedyś RF było jakoś więcej ..

      Usuń
  18. Życzę Ci aby te marzenia się spełniły :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Etykiety

Aesop (1) Alba Botanica (2) Alchemia Lasu (1) Alep (1) Alessandro (2) Alterra (9) Alverd (1) Alverde (14) Aquolina (1) ARGILES DU SOLEIL (3) Aromatherapy Associates (3) Aubrey Organics (2) Auriga (4) Balea (4) BALNEOKOSMETYKI MALINOWY ZDRÓJ (1) Bath & Body Works (12) Bath Body Works (1) Batiste (9) Beauty Formulas (1) Becca (2) Benefit (3) BeYu (1) Bielenda (5) BingoSpa (5) Biochemia Urody (13) Bioderma (2) Biopha (1) Biotherm (3) Biovax (4) Blumarine (1) Body Shop (13) Bomb Cosmetics (1) Boss (1) Bumble and Bumble (1) Burt's Bees (9) Caudalie (1) Chanel (12) Chantarelle (1) Charmine Rose (13) Chloe (1) Clarena (5) Clarins (7) Clinique (13) Collistar (1) Coslys (6) Dabur (2) Dax Cosmetics (1) Delawell (2) Dermalogica (3) Dermika (1) Dior (3) Diptyque (9) Dolce Gabbana (4) Douglas (1) Dr. Hauschka (8) Ecospa (2) Ecotools (1) Ecoworld (3) Eko Spa (1) Eos (3) Erbaviva (3) Essie (16) Estee Lauder (1) evrēe (1) Farmona (4) Femi (6) Figs Rouge (4) Fred Farrugia (2) Frederic Fekkai (4) FRESH MINERALS (1) Fridge (11) Fridge by Yde (4) Gaia Creams (7) Gal (1) Givenchy (1) Glam Glow (1) Glyskincare (1) Guerlain (14) H&M (1) HAPPYMORE SKIN CARE (1) Helena Rubinstein (2) Hugo Boss (1) Hugo Naturals (2) Ikarov (3) Inglot (1) Isana (3) Joanna (2) John Masters Organics (18) Joik (6) Kallos (1) Kanebo (3) Kanu (3) Khadi (1) Kiehl's (1) Kindle (1) Kneipp (3) Korres (5) Kringle Candle Company (2) Kryolan (3) L' Occitane (5) L'Oreal (4) L'Orient (5) La Mer (1) Lancome (4) Laura Mercier (6) Lavera (1) Lawendowa Farma (1) Lierac (3) Lily Lolo (1) Lioele (2) Lirene (2) Lorac (1) Love & Toast (1) Lush (55) Mac (1) MÁDARA (3) Maybelline (2) MCMC Fragrances (1) MeMeMe (1) Model CO (2) Munio Candela (1) My Beauty Diary (2) Natural Product (1) Nature's Gate (7) Neom (1) Neutrogena (3) Nivea (3) NOAlab (4) Nuxe (7) Opi (1) Oragnique (6) Orientana (6) Origins (5) Pandora (6) Pat & Rub (33) Phenome (72) Philosophy (7) Physicians Formula (1) Phyto (1) Pierre Rene (1) Prestige Cosmetics (3) Pukka (4) Pupa (2) Queen Helen (1) Real Techniques (3) REN (5) Rene Furterer (1) Revlon (1) Rituals (1) Rituls (1) Rival de Loop (1) Sally Hansen (3) Salvatore Ferragamo (3) Sanoflore (1) Sante (4) Schwarzkopf Professional (3) Scottish Fine Soaps (1) Sephora (7) Serge Lutens (1) Shiseido (5) Siquens (3) Skin79 (1) Skinfood (1) Sleek (4) Smashbox (2) Soap & Glory (3) Stara Mydlarnia (2) Stenders (4) Sylveco (3) Synergen (2) Tangle Teezer (3) Tarte (1) The Balm (1) The Different Company (1) THE SECRET SOAP STORE (1) Tołpa (4) Tommy Hilfiger (1) Trader Joe's (2) Tweezerman (1) Über (2) Urban Decay (1) Uriage (3) Vichy (2) Vita Liberata (2) Wibo (1) Yankee Candle (13) Yasumi (1) Yoskine (1) YSL (1) Yves Rocher (6)