niedziela, 4 maja 2014

Weekendowe zakupy

Witajcie Kochani,
To nie będzie typowy post z nowościami jaki umieszczam dla Was prawie każdego miesiąca (tradycyjne nowości ukażą się już wkrótce). Dziś chciałam zabrać Was ze sobą na zakupy, to znaczy opowiedzieć Wam jakie sklepy najczęściej odwiedzam, jak spędzam czas na zakupach i oczywiście pokażę Wam co kupiłam podczas majowego weekendu :)


Z kim chodzicie na zakupy z siostrą, przyjaciółką, mężem / chłopakiem, a może tak jak ja najczęściej chodzicie same. To nie tak, że nie lubię z kimś, po prostu się nie składa i chodzę sama. Ale jeśli jakaś z moich czytelniczek mieszka w, bądź ma zamiar odwiedzić Warszawę i ma ochotę na moje towarzystwo, zapraszam na wspólne zakupy :)

Co lubicie kupować? Ja najbardziej oczywiście wszelkiego rodzaju kosmetyki, perfumy i świece. Również biżuterię, bieliznę, torebki. Ale mam spore problemy z kupowaniem np. butów i jeansów. Jak to u Was wygląda? Co lubicie kupować, a na myśl o czym cierpnie Wam skóra?

Stałe punkty na mojej zakupowej mapie Warszawy to (kolejność nie ma znaczenia)...

Sklep Bath & Body Works. Ilekroć tam zaglądam, oglądam: świece, żele antybakteryjne i mydła do rąk.
Przedwczoraj zakupiłam właśnie sporo mydełek, trzy z nich możecie wygrać w rozdaniu
Pozostałe dwa są dla mnie :) Różowe waniliowe makaroniki postawiłam w łazience, a tartę cytrynową w kuchni.


Zawsze gdy jestem w Złotych Tarasach odwiedzam również Phenome (ekipo z Phenome w Arkadii tęsknię za Wami!!!). Kończy się genialna maska oczyszczająca do włosów, czas uzupełnić zapasy póki jest dostępna. Nabyłam jeszcze krem do rąk z linii cukrowej. Jest to najukochańszy krem ze wszystkich jakich kiedykolwiek używałam. Mój numer 1.


A teraz odpoczynek, napijmy się kawy :)


Możemy ruszać dalej.
Ostatnio bardzo często odwiedzam Mood Scent Bar. Ale nie mogę powiedzieć, że chodzę tam na zakupy, o nie. Do Mood Scent Baru chodzę dla  pasji perfumeryjnej. Tak jak miłośnik książek odwiedza biblioteki, tak ja odwiedzam Mood Scent Bar, żeby poznawać perfumy. Osobna kwestia to moja wielka sympatia dla dwóch panów, którzy tam pracują. Victor niechcący rzucił na mnie urok ;) Tak, znowu byłam, znowu siedziałam dłużej niż wypada, znowu wyszłam zaopatrzona w stertę próbek, z którymi wybieram się w kolejną zapachową przygodę.


Zakupiłam również perfumy. Pokażę tylko ździebko. A więcej opowiem Wam o nich wkrótce. Wielbicielki zapachu słodkiej wanilii i mięciutkich brzoskwiń proszę o uwagę. To zapach dla Was.


Po MSB skoczyłam jeszcze do Arkadii. Na spotkanie z koralową pomadką Mac. Od dawna czułam potrzebę nabycia koralowej szminki (odcień koralu w stronę pomarańczy, a nie różu). W Macu wypatrzyłam sporo ciekawych odcieni i postanowiłam sfinalizować temat. Zasiadłam przed lustrem a przemiła pani nakładała pędzelkiem kolejne kolorki. Odważyłam się nawet pójść w stronę jagód i brązów! Wreszcie zobaczyłam jak wyglądam w takich odcieniach. Ale zdecydowałam się na...


Saigon Summer (pomarańcz na górze) oraz Style Surge.

Skoro jestem w Arkadii idę na sok, mój ulubiony to Super Witamina C, czyli miks banana, pomarańczy, cytryn i pietruszki. Mogłabym go pić bez końca!


Lubię również odwiedzać TK Maxxa. Można tam upolować okazyjnie kosmetyki niedostępne w polskich sklepach i piękne świece zapachowe. Tym razem wyszłam tylko z jednym lakierem, odcień Giddy Kipper od Butter London. Za jedyne 25 zł, opłacało się chyba, co nie? :)


Uwielbiam kupować herbaty. Tym razem zaszłam do Five o'clock i postanowiłam spróbować subtelnej i słodkawej białej herbaty White Mu Dan.


Zaglądam też często do Body Shop. Zdecydowałam się na mgiełką do ciała Satsuma, zapach idealny na lato. A ja będę jej używać przed zajęciami fitness i bieganiem. Ten zapach dodaje mi energii!!


Tak "mniej więcej" wyglądają moje zakupy. Zupełnie inny rozdział to zakupy internetowe, może przygotuję dla Was posta o moich ulubionych miejscach na zakupy w sieci.

Mam nadzieję, że dobrze się ze mną bawiłyście.
Spokojnej nocy









67 komentarzy:

  1. Uwielbiam Five O'Clock, to mój ulubiony sklep z herbatami. Jakiś czas temu rozsmakowałam się w herbacie Paris, która jest idealna na poobiednią siestę lub jako dodatek do ciasta :) Na pewno skuszę się na White Mu Dan, bo właśnie takiej subtelnej herbaty poszukuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mogę znaleźć Paris na ich stronce, mogłabyś mi pomóc?

      Usuń
  2. Uwielbiam zakupy, widzę że skusiłaś się na parę fajnych drobiazgów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sok musi być pyszny!
    Ja nie przepadam za zakupami. Zawsze coś źle leży... albo najzwyczajniej w świecie nic mi się nie podoba i wychodzę zła, że potrzebuję kurtki/butów/spodni/czegokolwiek i enty raz wychodzę z pustymi rękoma :(

    OdpowiedzUsuń
  4. A gdzie info na temat ciacha z pierwszego zdjęcia? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciacho z 1 zdjęcia to pawłowa z truskawkami :) Zakupiona na samym początku zakupów :))

      Usuń
    2. Ale zjedzona po wizycie w 3 sklepach ;)

      Usuń
  5. Śliczne kolorki szminek ;)
    Ja uwielbiam zakupy kosmetyczne, biżuteryjne i obuwnicze (o dziwo), ale jak mam iść kupować ciuchy to jestem chora... ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z ciuchami czuję się bardzo skołowana, jakoś tak, strasznie trudno mi to przychodzi.

      Usuń
  6. Poszłabym na takie zakupy :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Muszę spróbować soku. Za Phenome w Arkadii też tęsknię bardzo :/ Na sklep, który zajął miejsce nie mogę patrzeć, choć zegarki nic złego mi nie zrobiły. W BBW nie zakochałam się, ale ja po prostu najbardziej lubię to, co jest w Arkadii, bo tu mam rzut beretem. Niestety, moje zapasy nadal są na skandalicznie wysokim poziomie, skupiam się na utylizacji, nie mam miejsca na nowości.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też z niechęcią patrzę na te nieszczęsne zegarki. Grzeczna jesteś, ja w tym miesiącu zapomniałam o utylizacji. Grubo przesadziłam, ten post to jeszcze nic, poczekaj na posta z nowościami maja :/

      Usuń
    2. Już (kolejna) świeczka daje podgląd co się będzie działo ;)

      Usuń
  8. Ja najbardziej lubię chodzić sama na zakupy. Co prawda mój mąż nie marudzi i zawsze się do mnie dostosowuje, ale sama wolę być sobie żaglem i okrętem ;) Najlepiej i najszybciej kupuje mi się oczywiście kosmetyki. Najtrudniej ciuchy. Buty jeszcze jako tako, ale ubrania, to koszmar ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, kupowanie ubrań to koszmar, a najgorzej spodni, a najgorsze ze spodni, to jeansy.

      Usuń
  9. Mi się marzy Phenome we Wrocławiu. Zakupy są dla mnie mordęgą, jednak są dni ze wolę chodzić na nie z facetem, są dni kiedy wybieram przyjaciółki do towarzystwa i są dni kiedy chcę iść sama. Wszystko zależy od mojego humoru mówiąc krótko ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że otworzą Phenome we Wrocławiu, a Douglasie choć mają?

      Usuń
  10. Ja lubię najbardziej chodzić sama na zakupy. Czuję się dziwnie i niezręcznie jak jestem z kimś.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też wolę sama, więcej wtedy załatwię, ale czasem brakuje mi czyjejś porady, np w kwestii ciuchów.

      Usuń
  11. Nie lubię chodzić sama na zakupy i wolę gdy mąż mi doradza. Najbardziej nie znoszę kupować jeansów i gdy już znajdę fajną parę to kupiłabym od razu kilka kolorów bym nie musiała tego zakupu za szybko powtarzać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nienawidzę kupować jeansów, to dla mnie gorzej niż kara.

      Usuń
  12. Jejku jak mi się to fajnie czytało, zupełnie jakbym tam z Tobą chodziła:) Ja zakupy kosmetyczne wolę robić sama, żeby nikt mnie nie popędzał i nie mącił w głowie doradztwem (jestem podatna, a potem zwykle żałuję), za to na ciuchowe zawsze zabieram męża/mamę/siostrę żeby mi "usługiwali" w przymierzalni (zamykali zamki i guziki, wymieniali rozmiary itp);P Choć kosmetyki i tak kupuję raczej przez internet, albo przez studiującą w Warszawie siostrę, bo w mojej małej mieścinie mam do wyboru tylko Rossmanna i Naturę).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło, że Ci się podobało :) :* Ja też często kupuję kosmetyki przez internet, a do ciuchowych przydaje się pomoc i rada :)

      Usuń
  13. Świetne zakupy...Śliczne odcienie szminek, lakier też piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jakie wspaniałości, te herbatki też uwielbiam. Jak już wejdę do herbaciarni, nie wyjdę pusto. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne zakupy! Ja miałam okazję być w sklepach Phenome dwóch w Warszawie. Mnie tam na nic nie stać. Mój narzeczony zrobił mi za to prezent :) Dostałam maskę do włosów regenerującą :) Marzyłam o niej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piękny prezent od narzeczonego, właśnie zaczęłam używać tej maski, zapowiada się bardzo interesująco :)

      Usuń
  16. U mnie w tkMaxx na kosmetycznym zawsze lipa :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie różnie, ale czasem się naprawdę uda coś upolować :)

      Usuń
  17. Większość produktów u nas nie ma a te mydełka ślicznie wyglądają ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wyjątkowo trafili z zapachami, jak dla mnie inspiracja cukiernią to strzał w 10 :)

      Usuń
  18. Tak bardzo chciałabym znowu z Tobą pójść na zakupy...

    OdpowiedzUsuń
  19. Widać że zakupy udane:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Wygląda na to, ze zakupy były udane ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. też lubię tk maxa tylko wrocławskiego :D zawsze można tam wypatrzyć ciekawe butki :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Butki w TK Maxie zawsze kupuje mój mąż, ja uciekam przed kupowaniem butów, choć dziś kupiłam nowe, ale do bieganie, więc nie wiem czy się liczy :P

      Usuń
  22. Ja lubię sama chodzić na zakupy. Wtedy mogę spędzić w danym sklepie tyle czasu ile mam tylko na to ochotę ;) A najbardziej lubię kupować kosmetyki, ciuchy oczywiście też, ale to już więcej stresu. Bo to rozmiar nie taki, krój, a to kolor, itd ;)
    Ogólnie Twoje nowości jak zwykle świetne, no i chętnie poczytam o sklepach internetowych :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzę, że mamy podobnie :)
      Kupowanie kosmetyków mam we krwi i lepiej się na tym znam, a z ubraniami, zawsze jest ten stresik ;)

      Usuń
  23. Ja zdecydowanie preferuję zakupy w pojedynkę. Mogę sobie oglądać co chcę i ile chcę :) Nie znoszę zaś kupowania spodni, ciężko mi trafić na idealne i to chyba tym bardziej frustrujące ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też z ubrań najbardziej nie lubię spodni.

      Usuń
  24. Zainspirowalas mnie do pójścia do tkmaxxa dzisiaj : p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli wybierzesz coś ciekawego, koniecznie się pochwal :)

      Usuń
  25. Zaszalałaś z zakupami. Mi najbardziej do gustu przypadła herbatka no i lakier :o)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie lakier, zaraz się nim pomaluję, a co! :)

      Usuń
  26. a maj gat, ile cudowności! phenome <3

    OdpowiedzUsuń
  27. Mnóstwo dobroci! Niech Ci wszystko dobrze służy :)
    ja dzisiaj nabyłam kilka herbatek Five O'Clock.

    OdpowiedzUsuń
  28. Ale fajny rajd zakupowy:) super wspaniałości..
    Na mojej zakupowej mapie warszawskiej - jest obowiązkowo - bbw, phenome tbs, mac świat zapachów i tk maxx oraz loccitane no i starbucks ;) pewnie dlatego że nie ma tego w lbn ;) tk maxx jest ale gorzej niż kiepski;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mamy identyczne punkty, jedynie do Loccitane zaglądam sporadycznie :)

      Usuń
  29. Z miłą chęcią przeszłabym się z Tobą na zakupy, Kasiu masz ciekawą dla mnie wiedzę o kosmetykach, Twój blog jest dla mnie inspiracją i wiele już świetnych rzeczy z niego podpatrzyłam.

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetny post :)
    Krem do rąk Phenome na pewno będzie niebawem mój :) Mgiełka TBS zaciekawiła mnie, tym bardziej, że dodaje energii!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tą energią to nie obietnica producenta, po prostu na mnie tak działa ten zapach :)

      Usuń
  31. bardzo podobają mi się te szmineczki z mac :)

    OdpowiedzUsuń
  32. same ciekawe sklepy odwiedziłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Same wspaniałości :) kolor lakieru bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Etykiety

Aesop (1) Alba Botanica (2) Alchemia Lasu (1) Alep (1) Alessandro (2) Alterra (9) Alverd (1) Alverde (14) Aquolina (1) ARGILES DU SOLEIL (3) Aromatherapy Associates (3) Aubrey Organics (2) Auriga (4) Balea (4) BALNEOKOSMETYKI MALINOWY ZDRÓJ (1) Bath & Body Works (12) Bath Body Works (1) Batiste (9) Beauty Formulas (1) Becca (2) Benefit (3) BeYu (1) Bielenda (5) BingoSpa (5) Biochemia Urody (13) Bioderma (2) Biopha (1) Biotherm (3) Biovax (4) Blumarine (1) Body Shop (13) Bomb Cosmetics (1) Boss (1) Bumble and Bumble (1) Burt's Bees (9) Caudalie (1) Chanel (12) Chantarelle (1) Charmine Rose (13) Chloe (1) Clarena (5) Clarins (7) Clinique (13) Collistar (1) Coslys (6) Dabur (2) Dax Cosmetics (1) Delawell (2) Dermalogica (3) Dermika (1) Dior (3) Diptyque (9) Dolce Gabbana (4) Douglas (1) Dr. Hauschka (8) Ecospa (2) Ecotools (1) Ecoworld (3) Eko Spa (1) Eos (3) Erbaviva (3) Essie (16) Estee Lauder (1) evrēe (1) Farmona (4) Femi (6) Figs Rouge (4) Fred Farrugia (2) Frederic Fekkai (4) FRESH MINERALS (1) Fridge (11) Fridge by Yde (4) Gaia Creams (7) Gal (1) Givenchy (1) Glam Glow (1) Glyskincare (1) Guerlain (14) H&M (1) HAPPYMORE SKIN CARE (1) Helena Rubinstein (2) Hugo Boss (1) Hugo Naturals (2) Ikarov (3) Inglot (1) Isana (3) Joanna (2) John Masters Organics (18) Joik (6) Kallos (1) Kanebo (3) Kanu (3) Khadi (1) Kiehl's (1) Kindle (1) Kneipp (3) Korres (5) Kringle Candle Company (2) Kryolan (3) L' Occitane (5) L'Oreal (4) L'Orient (5) La Mer (1) Lancome (4) Laura Mercier (6) Lavera (1) Lawendowa Farma (1) Lierac (3) Lily Lolo (1) Lioele (2) Lirene (2) Lorac (1) Love & Toast (1) Lush (55) Mac (1) MÁDARA (3) Maybelline (2) MCMC Fragrances (1) MeMeMe (1) Model CO (2) Munio Candela (1) My Beauty Diary (2) Natural Product (1) Nature's Gate (7) Neom (1) Neutrogena (3) Nivea (3) NOAlab (4) Nuxe (7) Opi (1) Oragnique (6) Orientana (6) Origins (5) Pandora (6) Pat & Rub (33) Phenome (72) Philosophy (7) Physicians Formula (1) Phyto (1) Pierre Rene (1) Prestige Cosmetics (3) Pukka (4) Pupa (2) Queen Helen (1) Real Techniques (3) REN (5) Rene Furterer (1) Revlon (1) Rituals (1) Rituls (1) Rival de Loop (1) Sally Hansen (3) Salvatore Ferragamo (3) Sanoflore (1) Sante (4) Schwarzkopf Professional (3) Scottish Fine Soaps (1) Sephora (7) Serge Lutens (1) Shiseido (5) Siquens (3) Skin79 (1) Skinfood (1) Sleek (4) Smashbox (2) Soap & Glory (3) Stara Mydlarnia (2) Stenders (4) Sylveco (3) Synergen (2) Tangle Teezer (3) Tarte (1) The Balm (1) The Different Company (1) THE SECRET SOAP STORE (1) Tołpa (4) Tommy Hilfiger (1) Trader Joe's (2) Tweezerman (1) Über (2) Urban Decay (1) Uriage (3) Vichy (2) Vita Liberata (2) Wibo (1) Yankee Candle (13) Yasumi (1) Yoskine (1) YSL (1) Yves Rocher (6)