czwartek, 7 marca 2013

WYZWANIE FOTO - dzień 4 - KOLEKCJA

Moje drogie!
Dziś czwarty dzień Foto Wyzwania i temat na dziś KOLEKCJA. Ja pokażę Wam moją kolekcję wosków Yankee Candle.
Trzymam ją w granatowym pudełeczku. Jak tylko podniosę wieczko, żeby wybrać wosk do zapalenia, w całym pokoju zaczyna unosić się bardzo intensywny zapach.
Kolekcja prezentuje się tak:


Woski zapachowe Yankee Candle są uformowane w kształcie tart. Używa się ich przede wszystkim w kominkach zapachowych. Umieszczamy w kominku wosk i poprzez podgrzanie uzyskujemy intensywny zapach. Tarty nadają się również jako zapachy do szuflad i szaf.
Yankee Candle ma swojej ofercie masę przecudownych kompozycji aromatów np. Herbatka rumiankowa, Miód i przyprawy, Puszyste ręczniki, Truskawki w bitej śmietanie, Biała gardenia... I wiele, wiele innych.
Dodatkowo woski mają bardzo mocny zapach, o wiele bardziej intensywny niż większości świeczek, czy olejków.
Jeśli macie ochotę poczytać jeszcze na ich temat odsyłam Was do moich wcześniejszych postów tu i tu.
Miłego dzionka!
Kasia

98 komentarzy:

  1. jejku! ile wosków! moje oczy się cieszą! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że ucieszyłam Twoje oczy tym widokiem :)

      Usuń
  2. Co za kolekcja!!! Zazdroszczę tych pięknych zapachów :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie prawie codziennie wieczorem coś musi pachnieć,czy świeczka, czy też taki właśnie wosk-tarta, ciekawe czy latem będę kontynuować, bo tak naprawdę zaczęłam taką zabawę tej zimy :)

      Usuń
  3. PADŁAM!!
    I jak pięknie ułożone :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze że zużyłam czarny, bo by tu nie pasował ;)

      Usuń
  4. -.- a ja mam tylko jeden jedyny wosk...
    piękna kolekcja!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jaki jest zapach tego jednego jedynego wosku?

      Usuń
  5. Uwielbiam te zapachowe woski :) Ostatnio króluje u mnie zapach lawendowy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie ostatnio zapach - herbata rumiankowa, a lawendową, niedawno paliłam świeczuszkę :)

      Usuń
  6. Ale piękna kolekcja :) Ja jak na razie posiadam jeden zimowy od Ciebie i dwie połówki zimowych zapachów. Z chęcią chyba się przejadę dzisiaj do Klifa i jakiś wiosenny zakupię. Kasiu - narobiłaś mi wielkiego pozytywnego smaka na wiosenny wosk <3 :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. One są w Klifie? Nie miałam pojęcia :) Będę musiała się przejść i powąchać. Wiem, że na pewno są w Złotych :)

      Usuń
    2. W złotych zrobili całą wyspę YC z najprzeróżniejszymi zapachami. Woski świece i szytsko czego dusza zapragnie <3 W klifie jest sklep z różnymi dekoracjami do domu (na poziomie zero) i tam właśnie mają szafę YC :)

      Usuń
    3. Oj muszę obadać, koniecznie !! :D

      Usuń
  7. jeniu, jakie śliczne zdjęcie!
    ja co prawda raczej stronię od wosków czy innych świeczek zapachowych, ale muszę przyznać, że Twoje wyglądają przepięknie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dlaczego Mysko stronisz? Boli Cię od nich głowa? Z wosku sojowego pachną dużo delikatniej.

      Usuń
  8. Ale slicznie wyglądają. I pewnie mają cudne zapachy. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak zapachy są cudne. Pozdrowienia dla Ciebie Bożenko :)

      Usuń
  9. Boska kolekcja! Aż cieszy oko! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubię sobie je oglądać i wąchać i układać na nowo, często też bawimy się nimi z córeczką w sklep :)

      Usuń
  10. a dla mnie woski zupełnie obce:( ale jak kolorowo;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wyglądają ... smakowicie! Az ma się ochotę je schrupać. Nie znałam tej marki i zaintrygowałaś mnie nią. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest też wiele smakowitych zapachów :) Nie dość, że wyglądają apetycznie to jeszcze jak pachną :)

      Usuń
  12. Nie wiedziałam, że jest coś takiego! Wyobraźnia mi zadziałała i te zapachy czuję... ach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są bardzo, bardzo intensywne, podczas palenia wypełnia się nimi cały pokój :)

      Usuń
  13. Oj, jak kusisz! Zaraz sobie pozaglądam i poczytam o nich więcej.

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękna, kolorowa kolekcja! :)
    I na pewno baaardzo aromatyczna!

    OdpowiedzUsuń
  15. genialna kolekcja, a mam pytanie: czy ten wosk można kruszyć?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, można go podzielić np na trzy, czy cztery części, wtedy starczy na dłużej a zapach z takiej ćwiartki jest równie intensywny co z całości. Choć ja bym go zupełnie nie rozkruszała, a raczej podzieliła.

      Usuń
  16. Szkoda, że ze zdjęcia nie wydobywa się zapach! Musi być piękny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy wosk osobno pachnie ślicznie, a razem tworzą prawdziwą bombę zapachową :)

      Usuń
  17. Cudne zdjęcie :)
    Nie mogę się napatrzeć :)

    Serdecznie Cię pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Przepiękne !! ah te kolory i domyślam się, że również zapach jest niesamowity

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, zdecydowanie pachną pięknie, jedne mniej, jedne bardziej, ale każdy znajdzie coś dla siebie :)

      Usuń
  19. Jestem niewtajemniczona, nie używałam nigdy wosków. Pewnie pięknie pachną (można wybierać wg nastroju) i cieszą oko kolorami.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, ja je jeszcze dobieram do pogody i pory roku. Są inne na jesień, inne na śnieg, czy święta, inne na wiosnę.. :)

      Usuń
  20. Jak pięknie ułożone... i te kolorki, mmmm...:) uwielbiam woski YC;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też je uwielbiam :) Ale to chyba widać :P

      Usuń
  21. jakie energetyczne piekne kolory i te zapachy! cudownie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak te kolory razem rzeczywiście sprawiają takie energetyczne wrażenie :)

      Usuń
  22. Dla mnie coś nowego :)
    Ale wzbudziłaś moją ciekawość!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja w sumie dowiedziałam się o nich jesienią zeszłego roku, bardzo miły wynalazek :)

      Usuń
  23. Wow, ile masz tych wosków! :P

    OdpowiedzUsuń
  24. Ale radosne to pudełeczko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ma również bardzo ładną pokrywkę :) W skrzaty

      Usuń
  25. Przepiękne to zdjęcie! I jakie kolory! Chociaż na miniaturce myślałam, że to foremki do pieczenia! :-D hi hi hi

    OdpowiedzUsuń
  26. Odpowiedzi
    1. Co kilka dni ten zapas się zmniejsza :) A na razie nie planuję kolejnych zakupów, muszę najpierw zużyć zawartość pudełeczka :)

      Usuń
  27. Odpowiedzi
    1. :) Zapas wosków na chłodne dni, to bardzo przydatna rzecz i jaka przyjemna :D

      Usuń
  28. Wyglądają tak kolorowo, ze chętnie bym je zjadła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze bardziej chce się je jeść, jak się je wącha :) Oczywiście nie każdy, tylko te najbardziej apetyczne kompozycje zapachowe :)

      Usuń
  29. wow, nie miałam pojęcia że takie coś istnieje wogóle ;)
    fajne kolorki, jestem pewna że pachną bosko =)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się że pokazałam coś nowego dla Ciebie, pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  30. Wyglądają przesłodko :). Jak takie kolorowe czekoladki... Chyba jednak chcica na czekoladę mi nie przeszła xD.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może być biała, czy wybierasz tęczową? :)

      Usuń
    2. Są tęczowe?! Chcę tęczową! :D.

      Usuń
  31. Rewelacja! Pierwsze słyszę o czymś takim! Mnie by pewnie było szkoda je zapalić ;)
    Pozdrawiam :)
    http://nie-codziennosc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale one się nie wypalają, one się topię tak jak wosk i z dnia na dzień zapach jest coraz słabszy, ale wosku nie ubywa :)

      Usuń
  32. Piękna, kolorowa kolekcja wosków zapachowych! Ja też uwielbiam Yankee Candle, a moje ulubione zapachy to te białe, delikatne "Baby powder"i Clean Cotton". Lubię jeszcze "Beach walk " i "Sun and sand". Na święta Bożego Narodzenia zapalam "Moutain Pine" Nie znam wszystkich zapachów, ale jak poznam, to moja lista ulubionych na pewno się wydłuży :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z zapachów, które wymieniasz znam "Baby powder"i "Clean Cotton" są prześliczne :))

      Usuń
  33. No to się nazywa KOLEKCJA :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Ale zapasów :D

    Ja mam tylko 2 woski na razie ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. matko i córko, a ja myślałam, że to ja mam naturę zbieracza i kupowania na zapas :P szalona :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Pokaźna kolekcja! Ja prawie codziennie mam jakiś wosk w kominku, ale raczej nie gromadzę, zazwyczaj mam 4-5 w zapasie, i na bieżąco kupuję kolejne, wtedy mam mniejsze wyrzuty sumienia, bo nie wydaję jednorazowo za dużo :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja sobie tak wytłumaczyłam, że zaoszczędziłam na kosztach wysyłki :)

      Usuń
  37. nie miałam pojęcia o ich istnieniu, nie dość że pewnie świetnie pachną to prezentują się fantastycznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Imponująca kolekcja, pachnąca, kolorowa...ach! magiczna!!! :)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  39. No to Ci się nazbierało tych tart :)) Świetna kolekcja :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pinko było ich dwa razy tyle :) To pozostałości ;)

      Usuń
  40. Powiem szczerze, że pierwsze widzę/słyszę.
    Ale dzięki Tobie znów o coś mądrzejsza jestem :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło, że pokazałam coś nowego, co Cię zaciekawiło :)

      Usuń
  41. ja pierdziu - ale kolekcja !!! ja tylko raz w życiu dostałam świeczkę tej firmy o zapachu eukaliptusowym :))) sępię ją od 3 lat i jeszcze mam połowę , bo palę tylko czasem w okresie BN:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja świeczuszki mam cztery i wszystkie dostałam od siostry :)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Etykiety

Aesop (1) Alba Botanica (2) Alchemia Lasu (1) Alep (1) Alessandro (2) Alterra (9) Alverd (1) Alverde (14) Aquolina (1) ARGILES DU SOLEIL (3) Aromatherapy Associates (3) Aubrey Organics (2) Auriga (4) Balea (4) BALNEOKOSMETYKI MALINOWY ZDRÓJ (1) Bath & Body Works (12) Bath Body Works (1) Batiste (9) Beauty Formulas (1) Becca (2) Benefit (3) BeYu (1) Bielenda (5) BingoSpa (5) Biochemia Urody (13) Bioderma (2) Biopha (1) Biotherm (3) Biovax (4) Blumarine (1) Body Shop (13) Bomb Cosmetics (1) Boss (1) Bumble and Bumble (1) Burt's Bees (9) Caudalie (1) Chanel (12) Chantarelle (1) Charmine Rose (13) Chloe (1) Clarena (5) Clarins (7) Clinique (13) Collistar (1) Coslys (6) Dabur (2) Dax Cosmetics (1) Delawell (2) Dermalogica (3) Dermika (1) Dior (3) Diptyque (9) Dolce Gabbana (4) Douglas (1) Dr. Hauschka (8) Ecospa (2) Ecotools (1) Ecoworld (3) Eko Spa (1) Eos (3) Erbaviva (3) Essie (16) Estee Lauder (1) evrēe (1) Farmona (4) Femi (6) Figs Rouge (4) Fred Farrugia (2) Frederic Fekkai (4) FRESH MINERALS (1) Fridge (11) Fridge by Yde (4) Gaia Creams (7) Gal (1) Givenchy (1) Glam Glow (1) Glyskincare (1) Guerlain (14) H&M (1) HAPPYMORE SKIN CARE (1) Helena Rubinstein (2) Hugo Boss (1) Hugo Naturals (2) Ikarov (3) Inglot (1) Isana (3) Joanna (2) John Masters Organics (18) Joik (6) Kallos (1) Kanebo (3) Kanu (3) Khadi (1) Kiehl's (1) Kindle (1) Kneipp (3) Korres (5) Kringle Candle Company (2) Kryolan (3) L' Occitane (5) L'Oreal (4) L'Orient (5) La Mer (1) Lancome (4) Laura Mercier (6) Lavera (1) Lawendowa Farma (1) Lierac (3) Lily Lolo (1) Lioele (2) Lirene (2) Lorac (1) Love & Toast (1) Lush (55) Mac (1) MÁDARA (3) Maybelline (2) MCMC Fragrances (1) MeMeMe (1) Model CO (2) Munio Candela (1) My Beauty Diary (2) Natural Product (1) Nature's Gate (7) Neom (1) Neutrogena (3) Nivea (3) NOAlab (4) Nuxe (7) Opi (1) Oragnique (6) Orientana (6) Origins (5) Pandora (6) Pat & Rub (33) Phenome (72) Philosophy (7) Physicians Formula (1) Phyto (1) Pierre Rene (1) Prestige Cosmetics (3) Pukka (4) Pupa (2) Queen Helen (1) Real Techniques (3) REN (5) Rene Furterer (1) Revlon (1) Rituals (1) Rituls (1) Rival de Loop (1) Sally Hansen (3) Salvatore Ferragamo (3) Sanoflore (1) Sante (4) Schwarzkopf Professional (3) Scottish Fine Soaps (1) Sephora (7) Serge Lutens (1) Shiseido (5) Siquens (3) Skin79 (1) Skinfood (1) Sleek (4) Smashbox (2) Soap & Glory (3) Stara Mydlarnia (2) Stenders (4) Sylveco (3) Synergen (2) Tangle Teezer (3) Tarte (1) The Balm (1) The Different Company (1) THE SECRET SOAP STORE (1) Tołpa (4) Tommy Hilfiger (1) Trader Joe's (2) Tweezerman (1) Über (2) Urban Decay (1) Uriage (3) Vichy (2) Vita Liberata (2) Wibo (1) Yankee Candle (13) Yasumi (1) Yoskine (1) YSL (1) Yves Rocher (6)