środa, 13 marca 2013

ALVERDE - szampon i pomadka

Witajcie,
Jakiś czas temu obiecywałam recenzję szamponu Alverde, Nutri-Care z olejkiem arganowym i migdałowym.


Szampon dostałam od siostry pod choinkę. Dziękuję Karolinko :) Był cudowny! Z tego też powodu ceny Wam nie podam, bo jej nie znam. Wspomnę tylko że marka Alverde jest przede wszystkim w niemieckich drogeriach, również na Allegro i wiem że niektóre polskie sklepy internetowe zaczęły ją wprowadzać, np. kokardi.pl

Skład:
Aqua, Sodium Coco-Sulfate, Lauryl Glucoside, Sodium Lactate, Maris Sal, Betaine, Argania Spinosa Kernel Oil*, Prunus Amygdalus Dulcis Oil*, Sodium Cocoyl Glutamate, Disodium Cocoyl Glutamate, Xanthan Gum, Alcohol*, Hydrogenated Lecithin, Hydrolyzed Corn Protein, Hydrolyzed Wheat Protein, Hydrolyzed Soy Protein, Caramel, Sodium Phytate, Leuconostoc/Radish Root Ferment Filtrate, Parfum**, Linalool**

Szampon zawiera detergent łagodniejszy od SLS, Lauryl Glucoside. Zawiera również jak już wspominałam  olejek arganowy i migdałowy, proteiny kukurydzy, pszenicy, soi i karmel. Wywoływał też we mnie karmelowe skojarzenia, po części przez miodowy kolor, gęstą konsystencję, ale przede wszystkim cudowny, słodki zapach. 


Szampon dobrze się pieni. Bez zarzutu oczyszcza włosy, nie wysusza. Używało mi się go bardzo przyjemnie. Jeśli będziecie miały możliwość zakupu, szczerze polecam.

Kolejny produkt marki Alverde jaki Wam opiszę to sławna pomadka do ust o aromacie wanilii i mandarynek.  


Również prezent, tym razem na Mikołajki od Alinki. Cudowna :D (i Alina i pomadka). Ja to mam szczęście takie cuda dostawać.

Skład:


Balsam pachnie mandarynkami oczywiście, wanilię wyczuwam bardzo delikatnie, na tyle delikatnie, że nie jestem pewna czy to na pewno ona :)


Usta pomadka pielęgnuje bardzo dobrze, nawilża, zostawia na ustach warstewkę ochronną nie wiem jak to jest, jaką magię zastosowano, ale ja jej nie zjadam


I jeszcze raz dziś, bardzo polecam, jeśli tylko uda Wam się ją gdzieś namierzyć, bądź akurat będziecie odwiedzać niemiecką drogerię, czy też ktoś z Waszych bliskich.
Miłej środy!
Kasia   

14 komentarzy:

  1. uuummm brzmi pysznie ,ja ostatnio mam szał na włosy i na pewno poszukam tego szamponu a jeszcze lepiej odzywki :))

    biszkopcik86.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odżywki nie mam, ale szampon super i szczerze polecam :) Też mam ostatnio szał na włosy :)

      Usuń
  2. Ja mialam i szampon i odzywke :) i o ile szampon byl fajny to odzywka byla beznadziejna-konsystencje miala fajna ale wydobycie jej z opakowania po jakims czasie bylo koszmarne-mniej wiecej od polowy opakowania moglam machach i wstrzasac nia a i tak nie chciala wylezc:( najladniej z tej serii arganowej pachnie olejek do wlosow:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Olejek :) Nie wiedziałam że jest taki produkt, bo o odżywce, że nie za fajna, to gdzieś już czytałam.

      Usuń
    2. jest jest:) Dostanie sie w DM kosztuje prawie 3 euro o ile dobrze pamietam:)jest super wydajny jesli stosuje sie go tylko na koncowki,ma niesamowity zapach ktory zreszta utrzymuje sie na wlosach dosyc dlugo:) poszukaj w internecie -Alverde Haaröl Mandel Argan ma pojemnosc 50ml:)

      Usuń
    3. Gdybys byla zainteresowana odezwij sie do mnie na maila (jest u mnie na stronie :) ) ja mieszkam w niemczech wiec mam bezproblemowy dostep kosmetykow z DMu:) zawsze mozna sie dogadac :)

      Usuń
    4. Akurat jadę niedługo w odwiedziny do siostry, która mieszka w Heidelbergu, więc pewnie nawiedzę jakąś drogerię. Ale bardzo dziękuję za pomoc :)

      Usuń
    5. Nie ma za co :) jeszcze tak przy okazji - w DM olejek ten stoi z reguly przy szamponach i odzywkach od alverde (to jeszcze taka mala wskazowka zebys nie musiala biegac i go szukac:) )

      Usuń
    6. Hihi :) Dobrze, dziękuję :)

      Usuń
  3. Mam chrapkę na kosmetyki tej firmy, a nadal nic do mnie nie trafiło :/

    OdpowiedzUsuń
  4. chętnie bym spróbowała czegoś z alverde
    szamponów + odżywki mam kilka typów, które chciałabym kupić ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. szampon mnie nie kręci.. ale taką pomadzią bym nie pogardziła :D

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Etykiety

Aesop (1) Alba Botanica (2) Alchemia Lasu (1) Alep (1) Alessandro (2) Alterra (9) Alverd (1) Alverde (14) Aquolina (1) ARGILES DU SOLEIL (3) Aromatherapy Associates (3) Aubrey Organics (2) Auriga (4) Balea (4) BALNEOKOSMETYKI MALINOWY ZDRÓJ (1) Bath & Body Works (12) Bath Body Works (1) Batiste (9) Beauty Formulas (1) Becca (2) Benefit (3) BeYu (1) Bielenda (5) BingoSpa (5) Biochemia Urody (13) Bioderma (2) Biopha (1) Biotherm (3) Biovax (4) Blumarine (1) Body Shop (13) Bomb Cosmetics (1) Boss (1) Bumble and Bumble (1) Burt's Bees (9) Caudalie (1) Chanel (12) Chantarelle (1) Charmine Rose (13) Chloe (1) Clarena (5) Clarins (7) Clinique (13) Collistar (1) Coslys (6) Dabur (2) Dax Cosmetics (1) Delawell (2) Dermalogica (3) Dermika (1) Dior (3) Diptyque (9) Dolce Gabbana (4) Douglas (1) Dr. Hauschka (8) Ecospa (2) Ecotools (1) Ecoworld (3) Eko Spa (1) Eos (3) Erbaviva (3) Essie (16) Estee Lauder (1) evrēe (1) Farmona (4) Femi (6) Figs Rouge (4) Fred Farrugia (2) Frederic Fekkai (4) FRESH MINERALS (1) Fridge (11) Fridge by Yde (4) Gaia Creams (7) Gal (1) Givenchy (1) Glam Glow (1) Glyskincare (1) Guerlain (14) H&M (1) HAPPYMORE SKIN CARE (1) Helena Rubinstein (2) Hugo Boss (1) Hugo Naturals (2) Ikarov (3) Inglot (1) Isana (3) Joanna (2) John Masters Organics (18) Joik (6) Kallos (1) Kanebo (3) Kanu (3) Khadi (1) Kiehl's (1) Kindle (1) Kneipp (3) Korres (5) Kringle Candle Company (2) Kryolan (3) L' Occitane (5) L'Oreal (4) L'Orient (5) La Mer (1) Lancome (4) Laura Mercier (6) Lavera (1) Lawendowa Farma (1) Lierac (3) Lily Lolo (1) Lioele (2) Lirene (2) Lorac (1) Love & Toast (1) Lush (55) Mac (1) MÁDARA (3) Maybelline (2) MCMC Fragrances (1) MeMeMe (1) Model CO (2) Munio Candela (1) My Beauty Diary (2) Natural Product (1) Nature's Gate (7) Neom (1) Neutrogena (3) Nivea (3) NOAlab (4) Nuxe (7) Opi (1) Oragnique (6) Orientana (6) Origins (5) Pandora (6) Pat & Rub (33) Phenome (72) Philosophy (7) Physicians Formula (1) Phyto (1) Pierre Rene (1) Prestige Cosmetics (3) Pukka (4) Pupa (2) Queen Helen (1) Real Techniques (3) REN (5) Rene Furterer (1) Revlon (1) Rituals (1) Rituls (1) Rival de Loop (1) Sally Hansen (3) Salvatore Ferragamo (3) Sanoflore (1) Sante (4) Schwarzkopf Professional (3) Scottish Fine Soaps (1) Sephora (7) Serge Lutens (1) Shiseido (5) Siquens (3) Skin79 (1) Skinfood (1) Sleek (4) Smashbox (2) Soap & Glory (3) Stara Mydlarnia (2) Stenders (4) Sylveco (3) Synergen (2) Tangle Teezer (3) Tarte (1) The Balm (1) The Different Company (1) THE SECRET SOAP STORE (1) Tołpa (4) Tommy Hilfiger (1) Trader Joe's (2) Tweezerman (1) Über (2) Urban Decay (1) Uriage (3) Vichy (2) Vita Liberata (2) Wibo (1) Yankee Candle (13) Yasumi (1) Yoskine (1) YSL (1) Yves Rocher (6)