poniedziałek, 26 maja 2014

Wiosenna biżuteria

Witajcie Kochani,
Jakiś czas temu uzupełniłam zapasy mojej biżuterii o wiosenno, letnie akcenty.  

Bardzo chciałam jakiś ciekawy naszyjnik, szykowałam się na te z Zary, ale ten poniżej z kwiatami chryzantemy, bardzo przypadł mi do gustu i póki co dałam sobie spokój z Zarą :) Poczekam na promocje.


Ślicznie wygląda nawet do zwykłego białego t-shirta.


Zakupiłam jeszcze drugi naszyjnik w jasno turkusowym kolorze ze zdobieniami przypominającymi odwrócone łzy.


Nie mogłam się oprzeć temu kompletowi bransoletek w pastelowych kolorkach. Pasuje do większości moich lżejszych ubrań.


Można je nosić razem lub osobno, w różnych kombinacjach. 


Wszystko zakupiłam w sklepie Accesorize :)
Jak Wam się podobają moje nabytki? A Wy jaką biżuterię nosicie tej wiosny??

34 komentarze:

  1. Bardzo podobają mi się takie zdobne naszyjniki, świetnie wyglądają :)
    Ja sama jednak nie czuję się w nich dobrze, zdecydowanie bardziej preferuję mniejsze wisiorki na długim łańcuszku :)
    Piękne rzeczy wybrałaś, zdecydowanie letnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale śliczności, nr 1 to mój hit :)

    OdpowiedzUsuń
  3. To zupełnie nie mój typ biżuterii :). Tej wiosny nie noszę prawie nic (a to prawie coś, co noszę, jest trudne i rzadkie do zdefiniowania).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musisz kiedyś zrobić posta z Twoją biżu, jak nie potrafisz opisać to pokaż :)) Ja chętnie popatrzę.

      Usuń
  4. Ten pierwszy naszyjnik jest boski :) Sama ostatnio zakupiłam sobie kilka (pokazywałam je ostatnio na moim blogu) i zakochałam się w takiego typu naszyjnikach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwszy naszyjnik jest genialny!

    OdpowiedzUsuń
  6. Kasiu, oba naszyjniki są cudne! Idę zobaczyć do wskazanego przez Ciebie sklepu, co tam mają :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierwszy naszyjnik jest śliczny! Właśnie czegoś takiego szukam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam takie naszyjniki :) Sama mam sporą kolekcję i kilka upatrzonych :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczny naszyjnik z kwiatkami :)

    OdpowiedzUsuń
  10. turkusowy jest prześliczny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wreszcie ktoś opowiedział się za turkusowym ;)

      Usuń
  11. przepiękna biżuteria, zrobiłaś świetne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  12. Jezu aż mi sie spodobały , mimo ze noszę głownie łańcuchy i ćwieki : p

    OdpowiedzUsuń
  13. piekny jest ten pierwszy naszyjnik ;-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Lubię naszyjniki z Zary, ale ceny mają zdecydowanie za wysokie ;)
    Twoje naszyjniki piękne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, Zara droga bardzo, trochę pogłupieli ostatnio :)

      Usuń
  15. Przepiękne naszyjniki i bransoletki :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jakoś nie lubię w ciepłe dni nosić "dużej" biżuterii, wolę delikatne łańcuszki i bransoletki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Delikatne też lubię :) Mam taki jeden łańcuszek z maleńkim serduszkiem, noszę go bardzo często :)

      Usuń
  17. A ja również noszę naszyjnik z Accesorize ;) Prosty złoty, z miętową emalią :) Oprócz tego noszę naszyjnik, który zrobiłam sama z tasiemki bawełnianej i nakrętek na śrubki :P Wyjmę też z szafy stary, bardzo duży naszyjnik z Orsay'a, który fajnie się sprawdzi z nową sukienką ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Accesorize ma naprawdę ładne rzeczy :) Praktycznie zawsze mogę wypatrzeć tam coś dla siebie :)

      Usuń
  18. Pierwszy naszyjnik cudny<3 No i zmiany na blogu też mi się podobają:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczne nabytki :) I piękny nowy wystrój bloga! Gratuluję! :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Etykiety

Aesop (1) Alba Botanica (2) Alchemia Lasu (1) Alep (1) Alessandro (2) Alterra (9) Alverd (1) Alverde (14) Aquolina (1) ARGILES DU SOLEIL (3) Aromatherapy Associates (3) Aubrey Organics (2) Auriga (4) Balea (4) BALNEOKOSMETYKI MALINOWY ZDRÓJ (1) Bath & Body Works (12) Bath Body Works (1) Batiste (9) Beauty Formulas (1) Becca (2) Benefit (3) BeYu (1) Bielenda (5) BingoSpa (5) Biochemia Urody (13) Bioderma (2) Biopha (1) Biotherm (3) Biovax (4) Blumarine (1) Body Shop (13) Bomb Cosmetics (1) Boss (1) Bumble and Bumble (1) Burt's Bees (9) Caudalie (1) Chanel (12) Chantarelle (1) Charmine Rose (13) Chloe (1) Clarena (5) Clarins (7) Clinique (13) Collistar (1) Coslys (6) Dabur (2) Dax Cosmetics (1) Delawell (2) Dermalogica (3) Dermika (1) Dior (3) Diptyque (9) Dolce Gabbana (4) Douglas (1) Dr. Hauschka (8) Ecospa (2) Ecotools (1) Ecoworld (3) Eko Spa (1) Eos (3) Erbaviva (3) Essie (16) Estee Lauder (1) evrēe (1) Farmona (4) Femi (6) Figs Rouge (4) Fred Farrugia (2) Frederic Fekkai (4) FRESH MINERALS (1) Fridge (11) Fridge by Yde (4) Gaia Creams (7) Gal (1) Givenchy (1) Glam Glow (1) Glyskincare (1) Guerlain (14) H&M (1) HAPPYMORE SKIN CARE (1) Helena Rubinstein (2) Hugo Boss (1) Hugo Naturals (2) Ikarov (3) Inglot (1) Isana (3) Joanna (2) John Masters Organics (18) Joik (6) Kallos (1) Kanebo (3) Kanu (3) Khadi (1) Kiehl's (1) Kindle (1) Kneipp (3) Korres (5) Kringle Candle Company (2) Kryolan (3) L' Occitane (5) L'Oreal (4) L'Orient (5) La Mer (1) Lancome (4) Laura Mercier (6) Lavera (1) Lawendowa Farma (1) Lierac (3) Lily Lolo (1) Lioele (2) Lirene (2) Lorac (1) Love & Toast (1) Lush (55) Mac (1) MÁDARA (3) Maybelline (2) MCMC Fragrances (1) MeMeMe (1) Model CO (2) Munio Candela (1) My Beauty Diary (2) Natural Product (1) Nature's Gate (7) Neom (1) Neutrogena (3) Nivea (3) NOAlab (4) Nuxe (7) Opi (1) Oragnique (6) Orientana (6) Origins (5) Pandora (6) Pat & Rub (33) Phenome (72) Philosophy (7) Physicians Formula (1) Phyto (1) Pierre Rene (1) Prestige Cosmetics (3) Pukka (4) Pupa (2) Queen Helen (1) Real Techniques (3) REN (5) Rene Furterer (1) Revlon (1) Rituals (1) Rituls (1) Rival de Loop (1) Sally Hansen (3) Salvatore Ferragamo (3) Sanoflore (1) Sante (4) Schwarzkopf Professional (3) Scottish Fine Soaps (1) Sephora (7) Serge Lutens (1) Shiseido (5) Siquens (3) Skin79 (1) Skinfood (1) Sleek (4) Smashbox (2) Soap & Glory (3) Stara Mydlarnia (2) Stenders (4) Sylveco (3) Synergen (2) Tangle Teezer (3) Tarte (1) The Balm (1) The Different Company (1) THE SECRET SOAP STORE (1) Tołpa (4) Tommy Hilfiger (1) Trader Joe's (2) Tweezerman (1) Über (2) Urban Decay (1) Uriage (3) Vichy (2) Vita Liberata (2) Wibo (1) Yankee Candle (13) Yasumi (1) Yoskine (1) YSL (1) Yves Rocher (6)