wtorek, 2 października 2012

ROZDANIE U KASI - 10 TYSIĘCY WYŚWIETLEŃ !!! [ZAKOŃCZONE]

Kochani moi czytelnicy!
Z okazji 10 tysięcy wyświetleń mojego bloga przygotowałam dla Was kolejne rozdanie.
Długo zastanawiałam się nad wyborem nagrody. Chciałam żeby to było, coś co sama chciałabym wygrać. 
Dlatego zdecydowałam się na jeden z moich ukochanych produktów makijażowych, szminkę Chanel.
Będzie to ROUGE ALLURE Luminous Intense Lip Colour, nr 88, Evanescente, (cena 148 zł).


Zachęcam do obejrzenia sobie innych zdjęć w internecie, ewentualnie kolorku na żywo, bo moje zdjęcia nie oddają tego pięknego koloru.
Początkowo myślałam, że wybiorę kolor różowy, ale po przetestowaniu różnych opcji zdecydowałam się na opalizującego na złoto nudziaczka. Pomadka ma wyjątkowo kremową, przyjemną konsystencję. (konsystencję sprawdzałam na testerach ;)


I obawiam się, że skończy się tak, że kupię sobie identyczną, bo bardzo przypadła mi do gustu.


Rozdanie trwa od teraz (3 październik) do 17 października do godziny 23:59.
Aby wziąć udział w rozdaniu należy spełnić wszystkie trzy wymienione przeze mnie warunki. Tylko wtedy będzie można wziąć udział w losowaniu. Trzeba:
  • Należeć do obserwatorów mojego bloga (dodać mojego bloga do obserwowanych)
  • Napisać post, notkę z informacją o moim rozdaniu na swoim blogu lub profilu na Facebooku lub Twitterze  oraz umieścić do niego link
  • Umieścić mojego bloga w swoim blogrollu
Napiszcie proszę w komentarzu pod tym postem wszystkie potrzebne informacje razem ze swoim adresem mailowym, żebym mogła się z Wami skontaktować po ewentualnej wygranej.
Wyboru dokonam poprzez losowanie.
Dodatkowo:
  1. Osoby niepełnoletnie poproszę o zapytanie rodziców o zgodę.
  2. Wysyłam nagrodę tylko na terenie Polski przy pomocy Poczty Polskiej
  3. Wygrywa tylko jedna osoba.
  4. Wyniki zostaną ogłoszone najpóźniej do dnia 24 października
  5. Wysyłka nagrody nastąpi najpóźniej tydzień po ogłoszeniu wyników
  6. Konkurs nie podlega przepisom Ustawy z dnia 29 lipca 1992 roku o grach i zakładach wzajemnych /Dz. U. z 2004 roku Nr 4, poz. 27 z późn. zm./
Chciałam zaznaczyć, że kosmetyk kupiłam sama, nigdy nie był używany. Otworzyłam go tylko celem wykonania dla Was zdjęcia.
Zapraszam do zabawy, życzę powodzenia!
I bardzo Wam dziękuję za te 10 000, to dla mnie wielka radość.
Kasia
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Etykiety

Aesop (1) Alba Botanica (2) Alchemia Lasu (1) Alep (1) Alessandro (2) Alterra (9) Alverd (1) Alverde (14) Aquolina (1) ARGILES DU SOLEIL (3) Aromatherapy Associates (3) Aubrey Organics (2) Auriga (4) Balea (4) BALNEOKOSMETYKI MALINOWY ZDRÓJ (1) Bath & Body Works (12) Bath Body Works (1) Batiste (9) Beauty Formulas (1) Becca (2) Benefit (3) BeYu (1) Bielenda (5) BingoSpa (5) Biochemia Urody (13) Bioderma (2) Biopha (1) Biotherm (3) Biovax (4) Blumarine (1) Body Shop (13) Bomb Cosmetics (1) Boss (1) Bumble and Bumble (1) Burt's Bees (9) Caudalie (1) Chanel (12) Chantarelle (1) Charmine Rose (13) Chloe (1) Clarena (5) Clarins (7) Clinique (13) Collistar (1) Coslys (6) Dabur (2) Dax Cosmetics (1) Delawell (2) Dermalogica (3) Dermika (1) Dior (3) Diptyque (9) Dolce Gabbana (4) Douglas (1) Dr. Hauschka (8) Ecospa (2) Ecotools (1) Ecoworld (3) Eko Spa (1) Eos (3) Erbaviva (3) Essie (16) Estee Lauder (1) evrēe (1) Farmona (4) Femi (6) Figs Rouge (4) Fred Farrugia (2) Frederic Fekkai (4) FRESH MINERALS (1) Fridge (11) Fridge by Yde (4) Gaia Creams (7) Gal (1) Givenchy (1) Glam Glow (1) Glyskincare (1) Guerlain (14) H&M (1) HAPPYMORE SKIN CARE (1) Helena Rubinstein (2) Hugo Boss (1) Hugo Naturals (2) Ikarov (3) Inglot (1) Isana (3) Joanna (2) John Masters Organics (18) Joik (6) Kallos (1) Kanebo (3) Kanu (3) Khadi (1) Kiehl's (1) Kindle (1) Kneipp (3) Korres (5) Kringle Candle Company (2) Kryolan (3) L' Occitane (5) L'Oreal (4) L'Orient (5) La Mer (1) Lancome (4) Laura Mercier (6) Lavera (1) Lawendowa Farma (1) Lierac (3) Lily Lolo (1) Lioele (2) Lirene (2) Lorac (1) Love & Toast (1) Lush (55) Mac (1) MÁDARA (3) Maybelline (2) MCMC Fragrances (1) MeMeMe (1) Model CO (2) Munio Candela (1) My Beauty Diary (2) Natural Product (1) Nature's Gate (7) Neom (1) Neutrogena (3) Nivea (3) NOAlab (4) Nuxe (7) Opi (1) Oragnique (6) Orientana (6) Origins (5) Pandora (6) Pat & Rub (33) Phenome (72) Philosophy (7) Physicians Formula (1) Phyto (1) Pierre Rene (1) Prestige Cosmetics (3) Pukka (4) Pupa (2) Queen Helen (1) Real Techniques (3) REN (5) Rene Furterer (1) Revlon (1) Rituals (1) Rituls (1) Rival de Loop (1) Sally Hansen (3) Salvatore Ferragamo (3) Sanoflore (1) Sante (4) Schwarzkopf Professional (3) Scottish Fine Soaps (1) Sephora (7) Serge Lutens (1) Shiseido (5) Siquens (3) Skin79 (1) Skinfood (1) Sleek (4) Smashbox (2) Soap & Glory (3) Stara Mydlarnia (2) Stenders (4) Sylveco (3) Synergen (2) Tangle Teezer (3) Tarte (1) The Balm (1) The Different Company (1) THE SECRET SOAP STORE (1) Tołpa (4) Tommy Hilfiger (1) Trader Joe's (2) Tweezerman (1) Über (2) Urban Decay (1) Uriage (3) Vichy (2) Vita Liberata (2) Wibo (1) Yankee Candle (13) Yasumi (1) Yoskine (1) YSL (1) Yves Rocher (6)