sobota, 12 września 2015

Nowości - prezenty urodzinowe i małe zakupy

Witam,
Dawno nie pisałam osobnego posta z nowościami, a to dlatego że większość zakupów pokazuję na Instagramie i co za tym idzie w cyklu Mix zdjęć. Ale poniższych zdjęć na Instagramie nie będzie. Będzie można zobaczyć je tylko na blogu.


Na początek prezent od Aliny. Alina rewelacyjnie zna mój gust i zawsze wymyśla takie prezenty, że sama bym nie zrobiła tego lepiej. Stwierdzenie "czyta w moich myślach" w jej wypadku jest niewystarczające. Dostałam więc pięcioletni dziennik, o którym marzyłam od bardzo dawna. Prowadzenie go polega na odpowiadaniu każdego dnia na pytanie (codziennie inne), za rok odpowiadamy na to samo pytanie, za trzy, cztery, pięć lat również. Z czasem możemy porównać swoje odpowiedzi i zobaczyć, co się w naszym życiu i poglądach  zmieniło. To będzie świetne doświadczenie. 

Dostałam również piękną kartkę z kotem (wiecie jak kocham koty!), dezodorant naturalny Schmidt's z szałwią i lawendą, który bardzo chciałam wypróbować. Serum do rąk Alverde z aloesem i witaminą E. Oraz szminkę (również Alverde) w wymarzonym kolorze śliwki (nr 28 Deep Violet), w której jest mi do twarzy! Jak nietrudno się domyślić, znalezienie twarzowej "śliwki" do łatwych nie należy ;)


Kolejny prezent dostałam od Gii. Otrzymałam piękną płócienną kosmetyczkę, maseczkę nawilżającą Nuxe do twarzy i okolic oczu, kremy rozświetlające na dzień i na noc oraz miniaturkę ukochanego olejku Nuxe - wersja z drobinkami. Bardzo lubię pielęgnację Nuxe, czy Wy również? Gia idealnie dobrała kosmetyki, bo akurat kończy mi się krem na dzień, a maseczki nawilżającej nie posiadałam do wczoraj żadnej. Po lecie na pewno przyda się mojej skórze dodatkowa porcja nawilżenia. 


Od mamy dostałam wymarzony obraz z wycinanymi motylkami z Ikei (przy okazji możecie podejrzeć kilka książek z mojej półki ;). 


Szczęśliwie z urodzinami zbiegła się wygrana w konkursie u Ekocentryczki.  Wygrałam płyn micelarny i krem na noc marki Biolaven z olejkiem z pestek winogron i olejkiem lawendowym. Niespodziewanie dostałam również mnóstwo próbek Sylveco, bardzo się cieszę bo chciałam bliżej poznać tę markę :)


Na małych zakupach uzupełniłam zapasy jesiennych lakierów. Piękny rozbielony róż, czyli Fiji od Essie, nie jest może kolorem jesiennym, ale marzyłam o nim od dawna. W Kiko na promocji dopadłam brudny fiolet (nr 510) oraz szarość (nr 328). Dopełnieniem jesiennej kolekcji została Bahama mama od Essie, czyli klasyczne połączenie wiśni i śliwki (o tym, która barwa dominuje, decyduje światło).  


Na koniec kilka drobiazgów. Woda termalna od La Roche-posay to kontynuacja prezentu od Gii. Woda  termalna przyda się zawsze :)! Do tej pory używałam Uriage, ale z chęcią wypróbuję coś nowego. W L'occitane kupiłam sobie wersję mleczną mydełka z masłem Shea. Naszła mnie wielka chęć na mydła, będę musiała dokupić jeszcze kilka kostek. Może mogłybyście mi jakieś polecić?

Uwielbiam maski w formie kompresu, dlatego powinna sprawdzić się aloeasowa LomiLomi, którą nabyłam w Hebe. Może nałożę ją dziś podczas wieczornego seansu filmowego (w planach sezon 4 Downton Abbey)? I na koniec błyszczyk Golden Rose (nr 13), który poleciła mi kuzynka. Podobno identyczny jak marki Chanel. Pachnie cukierkami wiśniowymi i ślicznie prezentuje się na ustach.

To już wszystkie nowości wrześniowe :) Mam nadzieję, że miło Wam się czytało. Może któraś z przedstawionych rzeczy wyjątkowo Wam się spodobała, a może znacie i używacie jej od dawna? Dajcie koniecznie znać!

Super weekendu!!






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Etykiety

Aesop (1) Alba Botanica (2) Alchemia Lasu (1) Alep (1) Alessandro (2) Alterra (9) Alverd (1) Alverde (14) Aquolina (1) ARGILES DU SOLEIL (3) Aromatherapy Associates (3) Aubrey Organics (2) Auriga (4) Balea (4) BALNEOKOSMETYKI MALINOWY ZDRÓJ (1) Bath & Body Works (12) Bath Body Works (1) Batiste (9) Beauty Formulas (1) Becca (2) Benefit (3) BeYu (1) Bielenda (5) BingoSpa (5) Biochemia Urody (13) Bioderma (2) Biopha (1) Biotherm (3) Biovax (4) Blumarine (1) Body Shop (13) Bomb Cosmetics (1) Boss (1) Bumble and Bumble (1) Burt's Bees (9) Caudalie (1) Chanel (12) Chantarelle (1) Charmine Rose (13) Chloe (1) Clarena (5) Clarins (7) Clinique (13) Collistar (1) Coslys (6) Dabur (2) Dax Cosmetics (1) Delawell (2) Dermalogica (3) Dermika (1) Dior (3) Diptyque (9) Dolce Gabbana (4) Douglas (1) Dr. Hauschka (8) Ecospa (2) Ecotools (1) Ecoworld (3) Eko Spa (1) Eos (3) Erbaviva (3) Essie (16) Estee Lauder (1) evrēe (1) Farmona (4) Femi (6) Figs Rouge (4) Fred Farrugia (2) Frederic Fekkai (4) FRESH MINERALS (1) Fridge (11) Fridge by Yde (4) Gaia Creams (7) Gal (1) Givenchy (1) Glam Glow (1) Glyskincare (1) Guerlain (14) H&M (1) HAPPYMORE SKIN CARE (1) Helena Rubinstein (2) Hugo Boss (1) Hugo Naturals (2) Ikarov (3) Inglot (1) Isana (3) Joanna (2) John Masters Organics (18) Joik (6) Kallos (1) Kanebo (3) Kanu (3) Khadi (1) Kiehl's (1) Kindle (1) Kneipp (3) Korres (5) Kringle Candle Company (2) Kryolan (3) L' Occitane (5) L'Oreal (4) L'Orient (5) La Mer (1) Lancome (4) Laura Mercier (6) Lavera (1) Lawendowa Farma (1) Lierac (3) Lily Lolo (1) Lioele (2) Lirene (2) Lorac (1) Love & Toast (1) Lush (55) Mac (1) MÁDARA (3) Maybelline (2) MCMC Fragrances (1) MeMeMe (1) Model CO (2) Munio Candela (1) My Beauty Diary (2) Natural Product (1) Nature's Gate (7) Neom (1) Neutrogena (3) Nivea (3) NOAlab (4) Nuxe (7) Opi (1) Oragnique (6) Orientana (6) Origins (5) Pandora (6) Pat & Rub (33) Phenome (72) Philosophy (7) Physicians Formula (1) Phyto (1) Pierre Rene (1) Prestige Cosmetics (3) Pukka (4) Pupa (2) Queen Helen (1) Real Techniques (3) REN (5) Rene Furterer (1) Revlon (1) Rituals (1) Rituls (1) Rival de Loop (1) Sally Hansen (3) Salvatore Ferragamo (3) Sanoflore (1) Sante (4) Schwarzkopf Professional (3) Scottish Fine Soaps (1) Sephora (7) Serge Lutens (1) Shiseido (5) Siquens (3) Skin79 (1) Skinfood (1) Sleek (4) Smashbox (2) Soap & Glory (3) Stara Mydlarnia (2) Stenders (4) Sylveco (3) Synergen (2) Tangle Teezer (3) Tarte (1) The Balm (1) The Different Company (1) THE SECRET SOAP STORE (1) Tołpa (4) Tommy Hilfiger (1) Trader Joe's (2) Tweezerman (1) Über (2) Urban Decay (1) Uriage (3) Vichy (2) Vita Liberata (2) Wibo (1) Yankee Candle (13) Yasumi (1) Yoskine (1) YSL (1) Yves Rocher (6)