sobota, 20 września 2014

Endermolift - moje wrażenia z zabiegu

Witajcie,
Kilka dni temu opowiadałam Wam, że wybieram się na zabieg endermolift do kliniki BeautymeD.

Ogólne informacje na temat zabiegu, na czym on polega, dla kogo jest przeznaczony i jakie są spodziewane efekty znajdziecie tutaj. Dziś przyszła pora na dokładną relację i podzielenie się odczuciami i przede wszystkim na odpowiedź, czy warto.

Do kliniki przybyłam wieczorem (nie miałam odpowiedniego światła do wykonania zdjęć, za co przepraszam, niestety nie mogłam umówić się w ciągu dnia).


Wszystkie zabiegi, którym poddaję się w klinice, przeprowadza przemiła Pani Olga. Personel BeutymeD tak stara się rejestrować wizyty, żeby każdym pacjentem opiekowała się ta sama Pani kosmetolog. Myślę, że to bardzo fajny pomysł, bo można czuć się dużo bardziej komfortowo przy znanej już osobie. 

Pani Olga zaprowadziła mnie do gabinetu i pokazała urządzenie, opowiedziała o jego funkcjach i odpowiedziała na wszystkie moje pytania (Pytałyście, czy zabieg endermolift przechodził badania kliniczne. Otóż jest on wykonywany za pomocą technologii LPG, która przeszła ok. 110 testów i badań klinicznych zakończonych sukcesem ).

Później przyszła pora na dopasowanie programu do potrzeb mojej skóry i moich oczekiwań. Do wyboru mamy następujące opcje:


Pani Olga zasugerowała "Rozświetlenie", ale ja wolałam powalczyć z moimi "chomiczkami" i stanęło na "Przeciwstarzeniowym Rzeźbiącym".   


Można skupić się na jednym rejonie twarzy (np. tylko czoło, albo tylko skóra wokół oczu), który chcemy poprawić, ale istnieje też opcja "Ekspres" gdzie masujemy po kolei kilka punktów. 


Zabieg może być przeprowadzany nie tylko na twarz, ale również na ciało, a konkretnie biust i dekolt.


Pani Olga ustawiła wszystkie parametry i mogłyśmy zaczynać.


Urządzenie prowadzi nas krok po kroku przez wszystkie etapy zabiegu.


Pokazuje nawet, gdzie, jak długo i w jaki sposób przykładać głowicę.


Czytałam kiedyś o przeciwstarzeniowych masażach twarzy i wszystkie ruchy jakie wykonuje się głowicą ergolift, ich kolejność, kierunek bardzo przypominają taki masaż. Z tymże palce ludzkie nie są w stanie ruszać się w takim tempie i tak precyzyjnie jak głowica. Dlatego też efekty przychodzą dużo szybciej i są wyraźniejsze niż przy tradycyjnym masażu. 

Sam zabieg był bardzo przyjemny. Ruchy głowicy były delikatne i przyjemne. Nie ma mowy o żadnym bólu, to po prostu relaks. Pani Olga powiedziała, że klientki bardzo często zasypiają podczas endermolift, ja sobie na to nie pozwoliłam. Musiałam być czujna i zapamiętać dla Was wszystkie szczegóły ;)

Tak wygląda głowica, te dwa białe paski zbliżają się do siebie bardzo szybko i zasysają skórę.
Do okolic oczu i ust jest osobna, mniejsza głowica.




Najpierw został przeprowadzony demakijaż. Później rozpoczął się masaż. U mnie masowana była broda, szyja, okolice ust, bruzdy nosowo wargowe oraz okolice oczu. Całość trwała 30 minut. Na koniec Pani Olga nałożyła mi pięknie pachnący ziołami krem marki Dermalogica.
Po zabiegu bardzo wyraźnie czułam przyspieszone krążenie w skórze, skóra wyraźnie się zaczerwieniła i nabrała sprężystości.


Poprzednio nie wspomniałam o przeciwwskazaniach, więc oto one:
  • stany zapalne skóry, opryszczka, trądzik zapalny, egzema, bielactwo,
  • leczenie antykoagulantami,
  • operacje plastyczne przebyte w ostatnich 6 miesiącach.
Poniżej zdjęcie stanu mojej skóry przed pierwszym zabiegiem. Nie wklejam zdjęcia po, gdyż do uzyskania satysfakcjonujących efektów potrzebne jest co najmniej 10 zabiegów, wykonywanych w częstotliwości 3, a następnie 2 razy w tygodniu. Jeden zabieg nie jest w stanie pokazać wszystkich możliwości tego urządzenia.


Zabieg naprawdę zrobił na mnie bardzo dobre wrażenie, głęboko wierzę w moc masaży przeciwstarzeniowych. A endermolift jest jak taki masaż, ale wykonany przez Supermana :) Mam nadzieję, że wygospodaruję czas i fundusze na przeprowadzenie całej serii (pakiet 10 zabiegów kosztuje obecnie 1299 zł, tutaj znajdziecie szczegółowy cennik). I będę mogła pokazać Wam różnice po przeprowadzeniu całości.

Dla kogo? Wydaje mi się, że jest to zabieg idealny dla kobiet, które boją się interwencji chirurgicznej lub z różnych przyczyn nie chcą zdecydować się na bardziej inwazyjne kroki, a zależy im na widocznych efektach. Dla kobiet, które chcą przeciwdziałać i zniwelować pierwsze zmarszczki. I pragną wspomóc pielęgnację czymś o wiele skuteczniejszym niż kosmetyki. 

Na koniec małe sprostowanie - zabieg nazywa się endermolift, natomiast ergolift to nazwa głowicy, którą wykonuje się masaż. 

Poprzednio nie wspomniałam o przeciwwskazaniach, więc wkleję je tutaj:
  • stany zapalne skóry, opryszczka, trądzik zapalny, egzema, bielactwo,
  • leczenie antykoagulantami,
  • operacje plastyczne przebyte w ostatnich 6 miesiącach.

Podaję kontakt do kliniki BeautymeD:
Aleja Komisji Edukacji Narodowej 54/U11 (stacja metra Natolin), 02-797 Warszawa
+48 22 400-90-26,
+48 605-905-608
rejestracja@beautymed.com.pl

I oczywiście jestem tutaj i czekam, by odpowiedzieć na wszelkie pytania dotyczące Endermolift.
Spokojnego wieczoru

20 komentarzy:

  1. Przydałby mi się ten zabieg, ciekawa jestem czy bliżej mnie też robią. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja nabrałam ochoty na więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zawsze marzyłam o jakimś profesjonalnym zabiegu u kosmetyczki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też kiedyś, a dzięki blogowaniu mam możliwość spełniania tych marzeń :) Trzymam kciuki, żeby Twoje marzenie się spełniło.

      Usuń
  4. Chwilowo odpuściłam sobie te wszystkie przyjemności u kosmetyczki ze względu na ciąże, ale gdy juz będzie po wszystkim, z cała pewnością zainteresuje sie tez i tym zabiegiem ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jaki jest Twój ulubiony zabieg u kosmetyczki? :) W którym jesteś tygodniu, jeśli można spytać?
      Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  5. Kochanie, chyba przesadzasz troszkę z tymi chomiczkami :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz jak to jestem, zawsze patrzymy na siebie krytyczniejszym okiem niż inni. Mnie już te moje chomiczki spędzają sen z powiek :( Ale miło mi, że uważasz że nie jest tak tragicznie :* Liczę na to że taka seria endermolift by się z nimi rozprawiła. To jest właśnie dobry moment na działanie, a nie naprawianie błędów w pielęgnacji jak już się potworzą poważniejsze zmarszczki.

      Usuń
  6. Taka seria to fajna sprawa, na pewno efekty będzie widać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak :) A pamiętasz naszą rozmowę o masażu twarzy? Marzę żeby sobie zrobić całą serię. Myślę, że będę bardzo zadowolona z efektów.

      Usuń
    2. Też mi się przypomniało :) Niedługo zaczynam nową serię, na pewno poproszę pana o gratis :)

      Usuń
    3. Słusznie, gratis należy się ;) A widzisz jakieś efekty?

      Usuń
  7. och jak ja lubię takie umilacze czasu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, można się zrelaksować, a jeszcze jak efekty są, to już w ogóle pełna radość :D

      Usuń
  8. Kochana gdzie są te chomiczki? Jak dla mnie wyglądasz rewelacyjnie :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Kasiu, te Twoje mini chomiczki dodają Ci niepowtarzalnego uroku :) Z drugiej jednak strony jeśli Ty będziesz czuła się lepiej bez nich to wszystko rozumiem.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Etykiety

Aesop (1) Alba Botanica (2) Alchemia Lasu (1) Alep (1) Alessandro (2) Alterra (9) Alverd (1) Alverde (14) Aquolina (1) ARGILES DU SOLEIL (3) Aromatherapy Associates (3) Aubrey Organics (2) Auriga (4) Balea (4) BALNEOKOSMETYKI MALINOWY ZDRÓJ (1) Bath & Body Works (12) Bath Body Works (1) Batiste (9) Beauty Formulas (1) Becca (2) Benefit (3) BeYu (1) Bielenda (5) BingoSpa (5) Biochemia Urody (13) Bioderma (2) Biopha (1) Biotherm (3) Biovax (4) Blumarine (1) Body Shop (13) Bomb Cosmetics (1) Boss (1) Bumble and Bumble (1) Burt's Bees (9) Caudalie (1) Chanel (12) Chantarelle (1) Charmine Rose (13) Chloe (1) Clarena (5) Clarins (7) Clinique (13) Collistar (1) Coslys (6) Dabur (2) Dax Cosmetics (1) Delawell (2) Dermalogica (3) Dermika (1) Dior (3) Diptyque (9) Dolce Gabbana (4) Douglas (1) Dr. Hauschka (8) Ecospa (2) Ecotools (1) Ecoworld (3) Eko Spa (1) Eos (3) Erbaviva (3) Essie (16) Estee Lauder (1) evrēe (1) Farmona (4) Femi (6) Figs Rouge (4) Fred Farrugia (2) Frederic Fekkai (4) FRESH MINERALS (1) Fridge (11) Fridge by Yde (4) Gaia Creams (7) Gal (1) Givenchy (1) Glam Glow (1) Glyskincare (1) Guerlain (14) H&M (1) HAPPYMORE SKIN CARE (1) Helena Rubinstein (2) Hugo Boss (1) Hugo Naturals (2) Ikarov (3) Inglot (1) Isana (3) Joanna (2) John Masters Organics (18) Joik (6) Kallos (1) Kanebo (3) Kanu (3) Khadi (1) Kiehl's (1) Kindle (1) Kneipp (3) Korres (5) Kringle Candle Company (2) Kryolan (3) L' Occitane (5) L'Oreal (4) L'Orient (5) La Mer (1) Lancome (4) Laura Mercier (6) Lavera (1) Lawendowa Farma (1) Lierac (3) Lily Lolo (1) Lioele (2) Lirene (2) Lorac (1) Love & Toast (1) Lush (55) Mac (1) MÁDARA (3) Maybelline (2) MCMC Fragrances (1) MeMeMe (1) Model CO (2) Munio Candela (1) My Beauty Diary (2) Natural Product (1) Nature's Gate (7) Neom (1) Neutrogena (3) Nivea (3) NOAlab (4) Nuxe (7) Opi (1) Oragnique (6) Orientana (6) Origins (5) Pandora (6) Pat & Rub (33) Phenome (72) Philosophy (7) Physicians Formula (1) Phyto (1) Pierre Rene (1) Prestige Cosmetics (3) Pukka (4) Pupa (2) Queen Helen (1) Real Techniques (3) REN (5) Rene Furterer (1) Revlon (1) Rituals (1) Rituls (1) Rival de Loop (1) Sally Hansen (3) Salvatore Ferragamo (3) Sanoflore (1) Sante (4) Schwarzkopf Professional (3) Scottish Fine Soaps (1) Sephora (7) Serge Lutens (1) Shiseido (5) Siquens (3) Skin79 (1) Skinfood (1) Sleek (4) Smashbox (2) Soap & Glory (3) Stara Mydlarnia (2) Stenders (4) Sylveco (3) Synergen (2) Tangle Teezer (3) Tarte (1) The Balm (1) The Different Company (1) THE SECRET SOAP STORE (1) Tołpa (4) Tommy Hilfiger (1) Trader Joe's (2) Tweezerman (1) Über (2) Urban Decay (1) Uriage (3) Vichy (2) Vita Liberata (2) Wibo (1) Yankee Candle (13) Yasumi (1) Yoskine (1) YSL (1) Yves Rocher (6)